Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

11 m he he har nok nesten ikke stått opp vi da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj da... når var det vi skulle komme da? Ble det ikke noe avtale på det?

Skrevet

tror hun mente 11 altså men jeg bare ler fordi vi er litt trege her O våknet 11 20 i dag av at han ble vekket av et dyr som hoppet ut av

skuffen

Han sov først til 7 og det var litt tidlig for ham så han sov videre til 11.20 så gikk det ca 1,5 t så gikk vi tur og han sovnet sov da i 1t og 15 min

våken i 1t sov i 45 min

våken i 3t og Natta kl 1945

våknet etter 30 min av en gulpefontene men sovnet fort etter litt påfyll

våknet NÅ!

sikkert pappaen sin skyld

Skrevet

Hihi. Men kommer dere i morgen da herk?? *håpe*

Har ikke deg på msn heller jeg. Sender deg adressen min på pm jeg.

Skrevet

hehe takker mtg, den eneste som har ytret et svar på når man vil komme:) Nei jeg fåreslo 11 og mat 12. Men kan godt ta 12 og mat 13. eller komme 11 og mat 13 for den saks skyld:)Assa, jeg er ikke klar før 11 går jeg utfra. Men klarer og fint å skifte klær eller hva det måtte være selv om en av dere skulle vært her:)

Ja du får komme 11 mtg:)

Grunnen til flere tider er at ingen kommer likt eller til rett tid uansett (eller det hender jo da) Noen står opp når andre har vært her en stund og sånn. Men potetene er lette å varme opp de, så vi kan spise når alle har kommet.

VÆR STILLE NÅR DERE GÅR INN A!!! Iaf om dere ser vogna stå på verandaen. Han tåler litt lyder men trenger ikke tømme lungene utenfor døra liksom:)

Jaaaa, komme herk:)) Har dekka til 6 pers for satsa på enten deg eller ama. Kommer begge har vi en case..hehe.

Copycat: Jeg kopierte cat og serverer bakt potet. copy cat liksom. Ikke sant? bra hva? hæ? kult sant? mm? (godter meg enda over den der)

Og herk, du kan da bare bli til kvelden om du vil det..hehe. M jobber og er ikke hjemme før 20 så sitter nå her å glor jeg. Kaster ikke ut noen kl 20 heller da men..

Men kan dere ikke sende et pip her i morgen tidlig om når dere ca. er her a? Greit å beregne litt på mat og kle på meg og sånn. Greit å ikke åpne naken.

*huske å fyre i morgen tidlig* Dere frøsapinnunger, ta på ullsokk, Herk ta med kortermet til O;)

Skrevet

Et lite innlegg midt i natten (eller for meg da...) er jo støtt og stadig noen natteranglere her ;D

Kommer når A våkner etter 1´dupp, regner med at vi er der 11.30 - 12 tiden jeg. Gir beskjed i morgen tidlig når jeg ser når han våkner.

Ellers har jeg trøkka i trynet noe så jøtt i kveld... Ååååå er så mett...

Har fjærna bildene fra hj.siden nå assa, kan jo virkelig ikke la det ligge der - hehe ;o)

Nei, får hoppe i køya. Øyet er forresten litt bedre nå, kan jo være greit at jeg ikke skremmer livskiten ut av disse andre unga i morgen - hehe.

(Molle, hørte ikke noe fra deg på msn, men jeg bare bølla asså, you know??) :o))

A forsøker forresten daglig å svelge mobilen min, fyller den med sikkel, gulp og mat - svelger han stråling da tror dere, er det farlig og jeg en dårlig mor som lar han få leke med den??

God natt og skjønne drømmer, med eller uten mobil!!

Skrevet

Jeg ligger med både beibi og mobil i senga jeg....................

drikker te med ungen på puppen også.........

og semisamsover........ semi fordi han sover på sauen sin frem til natteamminga i 1-2 tia og i senga vår etterpå...men jeg sover jo ikke da (når han ligger på sauen og sover) så egentlig samsover vi jo..........hmmmm

Dreit i å brette klær, får holde at jeg slengte innpå mer ved før jeg legger meg.

(LT spiste etter badet kl 20.30 og sover enda nå kl 01.10....... fine greier!)

Bøfn

Skrevet

Svelge stråling..haha.

Nå skal du høre pt (selv om du kødda) Du har alltid med deg vogn. Gikk utfra det nå og. Ellers har jeg to så da kan du slenge ham i en av dedm tenkte jeg. Vi har "enkle" unger så sett. (tror jeg) Grunnen til å si ifra til Tiny er at Tiril ellers sover i sprinkelsenga her, men EA sovner ikke i vogn så da skal de få sprinkel+reiseseng. så da har du forklaring på det og:))

O har med seg vogn? Ellers sovner vel han de felste steder? Finner nok noe:) (må jo tydligvis passe på å ikke STØTE noen her!) (den var til pt ikke deg herk..hehe)

Jeg har da altså: 1 sprinkel, 1 reiseseng, 1 kurv, 2 vogner, 1 bag, 2 triller (om noen sover i slike), 1 gjesteseng, 1 dobbeltseng, 1 seng på rommet til Will, 1 sovesofa, 2 sofaer på kontoret. Trooor nok barna skal få sovet ja. (rettelse: ha et sted vi kan prøve å få dem til å sove) Alle mammane har jeg og plass til om behovet skulle melde seg:)

Synes du sa du bretta klær jeg 1D;)

Stadig jeg ikke finner mobilen. Da er det kjkt å ringe etter'n. stadig finner jeg den i kurven eller vogna:) Ellers sover jeg ikke med mobilen i senga da. Har den på nattbordet jeg. Hver sin smak liksom...

mtg: Ta en pose over og sett fatet på gulvet i baksetet. Kjør pent!

Nei nå er det natta her altså! Er ferdig pusset og alt.

Bøfn of ses i morgen (en del av dere)

Skrevet

Gudd mårning laidis - snork, skulle gjerne sovet litt til!

Pju, jommen godt at vi fikk klarhet i dette med sovinga (å ja, har jo stort sett med vogn jeg da ja)...

Åsså synes jeg vi må passe på å ikke støte noen her, hun nede i dalen er er nemlig meget hårsår... ;P

A er forresten 8 mnd i dag - så da setter han nok ekstra stor pris på treff og kaker, hihi :o)

Ugg, nå er det bleieskift. Hører det presses og klynkes på gulvet her (les: hard mage) og pju, som det begynner å lukte - får ile opp.

Ses etterpå damer og dere jeg ikke ser må ha en fortreffelig dag - forhåpentligvis uten snøfall og med masse sol og deilig tempratur, kravstor nei... ;o)

Skrevet

Ehe - etterpåslenger... Neida, bare late som om det er siste del av forrige innlegg dere ;P

Har du hørt noe fra Cat eller Molle??

Skrevet

Hode opp fra toalettskåla og innom for å hente sympatipoeng. Jeg spyyyyyyyyr- og det er ikke noe morro..............

kryper opp i senga mi og later som jeg er frisk.............

Skrevet

Huff asså Ama - spysjuke er IKKE digg!!!! *sendertrøsteklemmer*

God bedring!!

Skrevet

Ja, her er jeg igjen - sitter å skravler med meg sjøl sånn på morrakvisten :o)

Molle - tenkte bare jeg skulle fortelle at vi nok er hos deg ca 11. A våkner allerede nå etter duppen sin hører jeg (det var 45 min det), så han skal nok sove igjen ved 1130-12 tiden.

Spise ved 12 tiden høres forresten bra ut synes jeg (ja ikke bare fordi A sannsynligvis sover, han er jo ikke så slitsom allikevel når han er på treff ;)), men da blir det liksom ikke så tett oppi "middagen" om vi skal ha kake også etterpå...

C ya...

Skrevet

Gud mårning, gud mååååårning. Hav du ju du tu dej. Gud mårning, gud mårning tu juuuuuu!!!!

Våken og i farta!

Stakkars deg Ama.. Ikke gøy med spy:( *godbedringstrålingpåvei*

Ja, jeg kommer også ca. 11. Lurt å sette kaka på gulvet! Skukke vært dum du. Tar med banan til pottitten jeg.

Skrevet

rts vffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffr ryby d xgf66666wsz

og det var en hilsen fra ei ivrig Tiril!

Fælt så lystige dere har vært på morrakvisten da :) Og god morgen til dere også!

Uffameien ama! Spy er ikke moro, du får bli bra igjen!!!

Natta (hvis noen lurer) sona 19, smokkedytt 0.30 og 6 (når pappa skulle dra) Og idag stod vi ikke opp før 8.30 :)

Har fått dusja og spist frokost med baby på "slep"! Nå venter jeg bare på at hun skal bli trøtt sånn at hun får en liten dupp før vi drar. Regner med å være hos deg kl 12 molle :) Med tråta..

Skrevet

Håper dere får det koselig på treff!

Ville vel vært rart om du ikke hadde fått spysjuke, slik som Leo har holdt på i det siste, Ama. God bedring!

LH er så flink til å sove i dag, så jeg har allerede fått vasket badet. Må jo shine litt siden det er den store kaffebesøk-helga her. A og jeg har bursdag så nærme hverandre, så vi pleier å slå sammen feiringen, men siden familiene våre er såpass store, må vi dele det i to for å få plass til alle i stua. Gleder meg til vi får større hus!

Skrevet

ama. .dy kan si at du bare ikke har lyst til å komme til meg altså. Tannlege: komme etterpå? Nei da sier jeg at jeg spyr. hmf!

Nei men god bedring a du!!! Huff og æsj og bøæ:((

Jepp spise ca. 12 da. Pottisa er val ferdig straks, så bare å varme opp. Da ser jeg noen av dere straks da:)

Skrevet

Siden jeg ikke spiser potet, eller spyr, så passer jeg på å dytte litt på tråden....

;-)

Skrevet

Jeg er ferdiyspydd og sambo har tatt over stafettpinnen. Skal se om jeg klarer å spise litt snart.

Håper dere har hatt det morsomt på treff!

Skrevet

Takk for atter et hyggelig treff...

Du fikk ikke vært med i dag ama (håper du er bedre), du får evt se om du får logget deg på msn om formen er litt bedre senere i dag. Kanskje vi treffes der ;o))

Noen hadde litt alkoabstinenser i dag (les: diverse rykninger i armer og hode, hehe), og det nærmeste man kommer party i kveld er i så fall på msn ;D

Da trenger du jo ikke vise ditt blide åsyn, skulle du fortsatt måtte spy, er det bare å ha bøtta ved siden av seg - ikke smitter du andre heller - hehe :o))

Skrevet

Mhm, var hyggelig treff idag også! Men det er jo alltid hyggelig i vår egen "barselgruppe" synes nå jeg da :)

Pottiser var nam (kryddersmøret var nam også) og gode kaker!!! Jeg var heldig med den kaka altså!!! Hadde "bakt" oreo-iskake, mektig, men knallgod!!!

Skulle ha tissa før jeg dro altså, ble nesten gul i øya der jeg kjørte hjemover... Huff, ikke glemme det neste gang *noterer*

Nå er det øl og potetgull, så det er bare å komme på msn når det er noen som er klare for å ta en øl sammen med meg :)

Skrevet

Superkos, om enn litt slitsomt. Ikke slitsomt da, men tar på alikelvel. Med rødding først og matlaging, o gbaby på "slep" og kakling hehe og ja dere vet.

Skal aldri spise mer!!! (slik man sier dagen etter fylla om drekking) ugh. Småkvalm og vondt i magen hatt jeg. Håper det er grunnet overfylling og ikke noe ama-drit! (misforstå meg rett ama) M spurte om det var noe mat til ham. Gikk ut på kjøkkenet og spurte på nytt hvor mange det var jeg sa vi var! hihi. Snakk om etagilde. Vi 5 fikk i oss 12 poteter, 500g kjøttdeig, nesten en boks skinke, en hel liten gulost, nesten 2 bokser mais, en halv boks (soft light str.) heimkoka kryddersmør, 1 boks kjøpe smør, 1/2 boks hvitløkskjøsmør, 1/2 boks rømme, 3/4 lakriskake, 1/2 sånn annen kake, 1/2 stor plate melkesjokkis (overasket over at den skåla ikke var tom), noen kjeks. + da brus,kaffe,te.

Dette på 3 timer!!!

Den kaka var sofistikert!!! Hurra du klarte det Tiny. (lære bort til Molle!!!) Mr.M sa "ååhhjjj" da han så den. Og skulle hilse å si noe men tror han tenker ut noe enda for hørte ikke mer..hehe.

Mtg: du tok jo ikk emed deg noe kake hjem??!! Lyst til å komme på kaffe og kake i morgen? Jeg har bakt den gode kaka med banan på;)

Tusen takk pt, for rødding:D (og takk til dere andre som rydda og da, men pt imponerte stort. Gjort ca. nada etter at dere dro.

Hr.PT: (hah din første private melding på dib) Frk.PT er husmoremne!! Tørker opp etter svanine, setter frem, rydder av, og ja..full kontroll!! One to keep:)

Ja og så gikk alt litt på trynet her. Etter at de siste dro rundt 17 så ble E mer og mer kje. sutra og grein og blæ. 17.30 la jeg meg med ham på gjestesenga. pupp og gråt og rap og pupp og gråt og rap og ligge litt og grååååt!! Hadde vondt. Tror han ikke tåler hvitløk så bra. Reagerer hver gang jeg eter det. Men sovna vel 17.50. Litt sent men ikke snakk om å ha han oppe i den tilstanden i 1 time til. SKulle jo bare ta en liten lur. Yeah right. Sovna begge to vi. Jeg våkna 18.55 litt fortumlet. Ut i stua og prate med WIll. Lurte på om jeg skulle vekke el om han hadde tatt natta. 19.10 våknet han. Bare gråt og pupp og gråt og helt på trynet! Kom seg litt og tok et bad. Så nå sitter han på armen til pappan sin. Så mye for fæst kl 20. Men legger seg snart.

Jepp langt dette. Men har nå jekka en pils. Rykningen begynner å avta;)

ja og pt, den pusen (regner med lille grå) må fysisk flyttes! Står i "veibeskrivelsen" hehe. (eller du har kanskje ikke fått den du. )

Helvetes linse!!!!

Skrevet

Venter i spenning på kommentaren fra M jeg altså! På smaken... Det er jo ikke lakris som han skal ha det til :)

Slik lages da denne kaken:

Oreo Iskake.

50 gram smør kjøres i mixmaster til en fast masse

20 kjeks sett i kjøleskap mens du lager resten.

4 eggeplommer

100 gram sukker

3 dl fløte

1 vaniljestang

Pisk egg og sukker luftig, og pisk fløte til krem. Del en vanlijestang i to og skrap ut så mye du klarer av de små sorte prikkene og ha den i egg/sukker blandingen. tilsett så krem

Pønt:

knus 6-10 kjeks over blandingen

Putt i frysen og enjoy (når den har stivna da seff)

Sitter her med ølen min jeg :)

Pt: lage piczo side da... Jeg skjønner ikke jeg.. Eller har ikke lest så mye da, men har registrert.. www.traaden.piczo.com, brukernavn og pass kan du få på msn

Skrevet

hihi ja vanvittig bra ide jeg kom med der!!! Tråden har fått egen hjemmeside!! WOHO. Også legges bilder fra treff og sånn dit. Og så synes jeg vi bør ha link med alle barnas navn. Med et bilde og helsekortet. For da slipper vi dette med hvor mye veide den når og sammenligna med den og ja. Kuuult æsse:))

æææsj, skulle gi E nattakos. Tok av smekka og GULP! mme-gulp. Lukter surt. Og på ullpysj. Blæ. Men han får lukte surt til i morra. Er ikke våt da. Ullpysj:))

Jo men skulle si..Tiril og jeg hadde en fin jentestund sammen i dag. Vi kosa oss med tråta vi:) Satt så pent og pyntlig atte. Ja det vil si til det tok for lang tid til neste bit kom. Da tok hun saken (les skåla) i egne hender:)

Også fikk jeg tulletøysekosa med Aleksander og. Humrehumre. Også Adrian og jeg hadde litt tid for oss selv. Uten gjeip..hehe. Med Edvin fikk jeg bare hilst på:( Merkelig, men alltid Edvin jeg får minst tid med. Også Gabriel. fIkk ikke kosa stort på ham heller, men prata litt sammen da:)) (jeg fikk smil jeg)

PT: KSiftet noe merr bleie i dag?? hohoho, den gutten KAN bommelomme;) Kunne jo spurt meg da! Kunne godt tatt et skift for deg jeg. Skifter jo bare bæsj 2 ganger i uke jeg så. Hadde gjort det for deg vett:)

Formen AMA??

Herk: Du var savnet:) Sto midt i maten, så glemte helt å svare deg på melding. O bedre?

Skrevet

Høres ut som dere har hatt det morro i dag- skulle til å skrive at jeg er så misunnelig på all den gode maten-men akk nei-her er det lite matlyst-kanskje prøve meg på slanketråden igjen-tror jeg kanvise fram til gode tall der!

Det er så kjipt å ikke få være sjuk aleine-hvis dere skjønner hva jeg meiner. I går når det sto på som værst var jo sambo på skitur-blei jo ikke dårlig før han dro og fikk ikke tak i han. Og i natt sov jeg nesten ikke noe i det heile tatt-stod opp 07.30-følte meg litt bedre-men uggen-tenkte sambo kunne være flink å ta Leo i dag-men neida-kl 09.30 (presis) begynte han å kaste opp og siden jeg da var den "minst" syke av oss så måtte jeg underholde Leo. Så jeg har liksom ikke fått liggi på sofaen med video og syntes synd på meg selv. Off-de siste dagene har det bare vært syting fra min side-beklager det! Kommer sterkere tilbake!

Har fått vaska 2 maskiner-har ca 3 igjen med spy og bæsjeklær. Tror jeg skal finne opp en "bodybleie"-så slippe man det styre med lekkasjer hos vesla...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...