Petronella♡mor til to Skrevet 9. februar 2007 #176 Skrevet 9. februar 2007 Skal ut med naboen å synde litt nå (eller hore litt som det tidligere også er kalt på dib, (nei ikke sex, bare sigg) hehe) ) Jeg skal se på piczoen tiny - ser hva jeg får gjort i helgen. Ellers om du har lyst å lære litt pizco, kan vi jo evt møtes en dag til uka om du har tid, å se på det litt sammen ) Skal være litt sosial med sambo i kveld se film eller no, men kommer på msn om et par timer tenker jeg å ser om dere er der. Kommenterer senere, men har overlevert Mr. PT´s personlige melding Molle, hehe ;o))
Molait Skrevet 9. februar 2007 #177 Skrevet 9. februar 2007 Hmf, dem gidder ikke svare på msn nei, men på dib ser jeg at dem var til stede på klokkeslettet! Sosial med sambo...har ikke han sånn kanal han kan se på a? Sånn for voksne kanal? 2 timer ja..da er jo kl halv tolv og snart legge seg. Neinei, fro skåle Tiny og jeg da:) Bodybleie!! Suverent!!, sikkert litt dyrt pr.stk. men. Kanskje billligere å kjøpe billigbody og kaste etter bruk? Fort deg å vask. Er bakteriebomber!! Ja hva sa Mr.PT da?? synes han du er verdt å keep??
Amabolla Skrevet 10. februar 2007 #181 Skrevet 10. februar 2007 God morgen! "ama-dritten" er over og ut! Jeg er frisk,sambo er frisk,Leo er frisk:) Og Leo har fått ei tann!! Kjenner tydelig en liten spiss og ser en pitteliten hvit prikk:) Leo sovnet etter litt skriking rundt halv åtte i går-våknet 23.30,våknet igjen 04.00 og så en gang rundt 06.30 og opp kl. 08.00. Men jeg sov så godt mellom våkningen at jeg føler meg uthvilt lell.. Nå ligger hun og ser på tegnefilm på tv (jada-DM for i dag) og jeg skal begynne med vaskeraidet! Ha en fin dag;)
♥Tiny Skrevet 10. februar 2007 #182 Skrevet 10. februar 2007 God morgen! Godt at det ikke var langvarig ama!! Ikke greit å være spysjuk. God vaskedag! Grattis med tann Leo!!!! Natten: Var våken en gang i 5 tiden, måtte inn å dytte smokk og da lå hun oppi hjørnet og gliste Sovna med en gang heldigvis! Våknet 7.15 lå en liten stund å skravlet før det var nok, og det skjønner jeg jo.. Bleie var jo full av bæsj... Alle som vil legge inn ting på sin personlige side kan få passord og brukernavn av meg på msn... www.traaden.piczo.com hehe... tråden har hjemmeside!!!!! Må jo glise litt av det da Og kom gjerne med forslag eller gjør endringer om dere kan det!! Jeg er ingen dreven piczo bruker, faktisk aldri brukt det før igår kveld.. Hva skal godtfolket idag da? Tenkte jeg skulle gå meg en tur jeg. Tror det trengs etter det etagilde igår Ihvertfall få litt luft på nesa! Nå sovna hun igjen gitt... Orker ikke lenge oppe når hun står opp så "tidlig"
Molait Skrevet 10. februar 2007 #183 Skrevet 10. februar 2007 Grattis med trådtann 2!! (eller 3 da, men teller bare tiril 1 gang) Godt å være kvitt spy. Kvalm er noe av det værste. Man klarer jo ikke funke i det hele tatt. Har man vondt i en arm orker man gjøre noe med resten av kroppen liksom. Står fortsatt at du har spysjuken på msn da:) Grei nok natt det Tiny. Kunne vært værre. Og mtp at du er alene. Her var natten grie. Helt til ti på 5. Da var det morgen. Også sååå våken da. Kl 6 orka jeg ikke mer og fikk far til å stå opp litt med ham. Begrensa hvor lenge man kan holde en Våken baby i en seng. Han sovna med meg litt over 7 og sov til 10.15!! Sto opp 10.30 vi:)) Nå er endelig kjøkken og stue rydda og. Orka bare ikke i går så så ut nøyaktig som da dere dro i går da jeg sto opp..hehe. Til og med søpla dreit jeg i. Men var ikke så ille bare man kom igang. Spiste faktisk ikke mer jeg. Prøvde meg på en tynt kakestk. av kaka til mtg rundt 24, men angret fort. Sykt å lenge man var mett:) Og en ting til, synes det er utrolig at et håndkle holdt så mange bleieskift uten å bli tissa på Nå tok edvard seg av det på kvelden da men. Mulig noen brukte eget håndkle (som forøvrig ikke er nødvendig altså. Har mange håndkler og vaskemaskin) Fikk ikke svar på om A bæsja mer? hehe I dag? Jo fikk tlf fra M nå. Et vennepar hadde fått bråbarnefri og ville bli fulle. Lurte på om de kunne komme å gjøre det her:) Heeelt greit. Da blir det vel noen pils i kveld, men lite msnfest på meg. OG!!! Fikk melding av cat i dag:)))))))))) (holdt på å melde selv for lurte på om flyet hadde styrta el noe) De koser seg masse og tar livet med ro. Deilig og varmt og lillesnupp er like snill som alltid. Skulle hilse dere alle. hoho, E sovet over 1 time nå!
Amabolla Skrevet 10. februar 2007 #184 Skrevet 10. februar 2007 Mol: kan du ikke komme hit å rydde også? I dag har vi vært på utdanningsmessa og titta-siden sambo får seg gratis utdanning så er det greit å få samla inn litt brosjyrer. Og vesla har vist fram tanna si til bestefaren sin:) Trodde jeg hadde bare 2 maskiner igjen-men neida-har vasket 3 nå og NÅ har 2 igjen. Måtte jo skifte på senga våres for å få vekk basilusker... I kveld blir det grand prix og dvd. Kommer nok oppom og titter etter evt. msnsammenkomst:D (og jeg har gått ned 1,5 kg i denne amadritt smærja-så var ikke så vondt at det ikke var godt for noe-bare synd man går fort opp igjen å)
Molait Skrevet 10. februar 2007 #185 Skrevet 10. februar 2007 Ja køss meg..for jeg synes det er så kult å rydde æsse. hoho spysjuken heter nå amadritt. Ikke ille å få spy/bæsj oppkalt etter seg..hihihaha;) E sov i over 2 timer i stad da. og vært blid som en sol. Men tok timen å legge nå da:(( Endeliiiig sovna så ringte tlf. weeaaweeeaa. Sukk. Fikk han til å sovne på puppen...igjen. mista litt piffen etter det leggeraidet. Måtte til og med trøstespise mtg-kake. Burde ha dusja? Ja! Sitter jeg her? Ja! Rekker jeg nå før E våkner? Nei! Irritert på meg selv? Ja!
*1D* Skrevet 10. februar 2007 #186 Skrevet 10. februar 2007 Hei:) Husker seff ikke en dritt jeg skulle kommentere...........
Molait Skrevet 10. februar 2007 #187 Skrevet 10. februar 2007 haha ser du er frisk igjen ama;) M tatt med E til butikken så da skal mor få dusje i fred og uten stress. Digg!!
Petronella♡mor til to Skrevet 10. februar 2007 #188 Skrevet 10. februar 2007 Godt du er frisk igjen ama - sånn "ama-dritt" vil ikke jeg ha for jeg hater å spy - da blir jeg som en mann og tror faktisk nesten jeg skal dø!! Joda, A måtte seff ha en runde til med lorterier når han kom hjem - jøkk, jeg var lei bæsj i går... I dag har han hatt to runder og begge har G måtte ta... Forresten lurte Mr.PT (som Molle så fint kaller han ) på om jeg er schitzo... Lurer på hvorfor i all verden han spør om det... hehe Jeg fikk ikke i meg pizza i går kveld, så det ble ikke det. G og C spiste kylling, men på kvelden fikk jeg joggu trøkt innpå med ost og kjeks gitt. Der har jeg ikke karakter altså... Det er bare sååå digg!! Hmmm, tja... Jo, den bærbare pc´n er loco - så det blir nok ikke no særlig med msn på meg i kveld heller, gidder ikke sette meg her inne på kontoret nei... Er omtrent som å kjøre buss - dødens kjedelig ) Vedr. cd - er E fornøyd Molle?? I så fall kanskje jeg skal ha det som gevinst veit dere når A skal på kontroll - nærmeste får en kopi. A som sagt er veldig glad i den og dere som var hos Molle syntes jo også den var fin ) Men, nå har jo jeg teflonhjerne, så nå jeg sitter å fabler om premie neste gang vi skal på HS får dere bare minne meg på det - hehe ) Har lagt inn vekta til A inne på Trådsiden, men siden den andre pc´n er loco - blir det ikke gjort noe mer der i dag, om G ikke får fiksa det. Og det børr´n skjønner han ikke hvor avhengig jeg er blitt av den maskinen... Uansett - dere får kose dere i kveld, nå kryper jeg ut fra kottet her. Men vi hør´s ;o)) Åsså Molle - hilse tilbake til Cat ;D
Petronella♡mor til to Skrevet 10. februar 2007 #189 Skrevet 10. februar 2007 Djiiiii - at jeg aldri skal få alt med i et innlegg... Men Molle må jo seff bare få med at det ikke er utelukka at du er nærmest på vekt gjetting på A på neste kontroll. Du skal i så fall slippe en cd til - hehe. Da finner jeg på noe annet lurt - feks luftboller og ventesuppe ) Nå derimot går jeg ut av kottet ;o)
♥Tiny Skrevet 10. februar 2007 #190 Skrevet 10. februar 2007 Jeg er trøtt og sliiiiten!!!!!!!!!! All ære til de som er alenemammar!!! Bøyer meg i støvet for dere... Her har jeg vært alene i 2 døgn og er dritsliten.. Husker ikke om jeg skulle svare på noe jeg, men det har vel ikke vært allverdens liv her idag... Bra du er frisk fra "ama-dritten" Ama!!!
Molait Skrevet 10. februar 2007 #191 Skrevet 10. februar 2007 God dag, hei-hei... *smiiiil* hehe, skulle skrive det før i dag men glemte det. Tror han liker den. Han satt kjempelaenge i vippestolen (ikke så vanlig for tiden) og hørte på musikk mens jeg pusla rundt i stua. Assa, skal de andre få cd og jeg venteluft-mat?? Nei du får finne på noe bedre!! Og er VI dødsens kjedelige??? Fy på deg! Og ja helt utrolig, du MÅ bare ha en ettersleper..hihi. Vi får besøk snart. Så er på pilsern. Blir vel litt spilling tenker jeg. Og mere pils. Ønsker De å bli medlem av Syt&Klag AS Tiny? Men ja, all ære til alenemammar. Føler jeg er det ofte jeg. Når M drar 8 og kommer hjem 8. For da sover jo som regel E.
Amabolla Skrevet 10. februar 2007 #192 Skrevet 10. februar 2007 Her var det jo tyst;) Er inne på sida våres-prøver å finne ut diverse- håper jeg ikke ødelegger noe da- har aldri styra med piczo- Hmm-nå beveger teksten på seg-hvordan ordner jeg den til å stå stille da....teite greier.
*1D* Skrevet 10. februar 2007 #193 Skrevet 10. februar 2007 Ama: var der inne jeg også...... ga opp:) Jeg trenger hjelp altså, for dette har jeg aldri gjort før...hehe.
Amabolla Skrevet 10. februar 2007 #194 Skrevet 10. februar 2007 puh-godt det ikke bare er meg som er heilt borte vekk. Det går jo supertreigt også. kanskje det har med maskina mi å gjøre?
*1D* Skrevet 10. februar 2007 #195 Skrevet 10. februar 2007 går jo så vannvittig treigt jo! Jeg gjorde masse feil fordi jeg ikke gidda vente,så da tok det enda lenger:(
Amabolla Skrevet 10. februar 2007 #196 Skrevet 10. februar 2007 Nå går det fortere her-la ned siden og åpnet igjen. Har fått lagt inn vekt-og prøver nå å få klistra inn noen bilder:)
Herkules Skrevet 11. februar 2007 #198 Skrevet 11. februar 2007 hola jenter Håper dere sover søtt så snakkes vi i morgen jeg har gjordt opp til flere DM ting og det siste pga forsøk på å være GM Kjørte taxi med O på fanget siden vi ikke kunne gå hjem i 20 minius legger til at det var snakk om noe sånn som 1 km og 200 m på 50 km sone Drakk øl også
Petronella♡mor til to Skrevet 11. februar 2007 #199 Skrevet 11. februar 2007 Grattis på morsdagen jenter! Skrev et langt innlegg for en drøy time siden, men trådløse gikk loco når jeg lagret - søffern, dritt pc - til uka ryker´n på service. Men her er korte drag. Vi la oss 2, A våkna 5.45 snork. G sto opp - følte trøtte småsure vibber fra stua opp i soverommet, så kl 7 gikk jeg ned og avløste. Hadde ikke sovet allikevel og da hadde han desperat allerede forsøkt å legge A to ganger - hvilket han ikke var interessert i. Sovnet nå han... Dere er seff ikke dørganes kjedelige ;D Derimot er å sitte på detta bittelille nitriste kontoret kjedelig. Du skal få slippe å luftboller og ventesuppe Molle, vi finner i så fall på noe annet lurt. Enig med detta alenemor greiene... Skulle gjerne hjulpet vedr hj.siden. Prøv å sende meg en mail - da jeg ikke kommer inn på msn for øyeblikket så skal jeg svare så godt jeg kan. Evt sender dere en msn om jeg kommer på i nærmeste fremtid. Fikk jobbet litt på siden min i går, så nå begynner det å flaske seg ) Ha en fin dag!
♥Tiny Skrevet 11. februar 2007 #200 Skrevet 11. februar 2007 Håper alle får en kjempefin morsdag! For noen av oss er det jo den aller første Jeg er trøøøøtt.... La seg jo 19, våken 0.30, 1, 3.30 og 6.30 og alle gangene måtte jeg opp å rette på henne for hun ga seg jo aldri... Stod opp 8 da ihvertfall, en liten trøst... Ser at flere har lagt inn stæsj på siden vår jeg er heller ingen racer på piczo (aldri gjort det før), så jeg bare trykker! hehe.. bare utnevner pt som hjemmeside-administrator Nå skal Tiril sove igjen (håper jeg), hun ligger ihvertfall i senga si og skravler...Så skal jeg dusje, spise frokost og ta en kopp te.. Kose meg litt alene (håper hun sover lenge nok da) Såååå kaldt det er ute da!!!! -14 her altså... Ingen tur ut idag ihvertfall.. Og jeg som hadde tenkt å lufte nesa litt. Det utgår med høye kneløft det da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå