-MtG- Skrevet 6. februar 2007 #51 Skrevet 6. februar 2007 Greit at vi er hos deg. Skal få V til å sette igjen bilen, jeg. Jeg kommer om jeg er frisk. Kjenner at jeg brygger på noe her. Hvis jeg våkner i morgen og er syk så blir det vel lite babsvømm også Hva skal jeg gjøre med G nå? Jeg la meg i sengen sammen med han klokka 18.30. Var trøtte begge to. Tenkte å sove en time sånn at han kunne legge seg i 22-tida som vanlig, men jeg våkna 21.30 og han sover ennå. Har lempa han over i egen seng med alle klærne på. Om jeg vekker han nå så må jeg sikkert være våken til 02.00 og kanskje lenger.. Ellers så får jeg sikkert morgen klokka 5/6 i morgen tidlig. Huff.. Vatt tu du??
Herkules Skrevet 6. februar 2007 #52 Skrevet 6. februar 2007 ikke sikkert det blir trøbbel mtg ikke vekking her om sånt skjer
*1D* Skrevet 6. februar 2007 #53 Skrevet 6. februar 2007 Sikkert ingen som tror meg men har ikke lest tråden siden svanas innlegg kl 13.03........... og vil derfor bare tippe vekt før jeg leser noe mer: 6205 tro jeg;) hihi og jeg tror hun er 61 lang jeg;) klem! Nå skal jeg lese masse innlegg også er det forhåpentligvis natta for meg litt før i natt....
Petronella♡mor til to Skrevet 6. februar 2007 #54 Skrevet 6. februar 2007 Tipper 8225g på Leo... Well, that´s it for today folks - thank you and goodnight!! Eller jo også du Molle... Må jo bare nevne at... Her prøver jeg for harde livet å ikke nevne trening fordi da synes du jeg er littegrannedum, selv om dere skravler om disse turene dere går i hytt og gevær både på en og to og tre timer om dagen... Så never jeg en tur på to timer og får diss... Går ikke noe annerledes turer enn dere assa, blir ikke bedre trent eller noe, helt sant ingen magisk kur bare vanlig tur - You see?? No worry!! hmf, snøft... ;P ;o)
Amabolla Skrevet 6. februar 2007 #55 Skrevet 6. februar 2007 Jeg bare gikk innom å veide fordi jeg kjeda meg en dag:) Derfor jeg har vekt den 22.01-og du har rett-mer 2 uker enn 3... men,men- ho har blitt tyngre enn da-så noe har ho lagt på seg;) Kom på at det er tannlegetid på fredag og ikke torsdag som jeg trodde- så veit no ikke ang. treff da. Husker ikke kl.slett- så kansje du slipper å rydde så gæli Mol da! Godnatt til Petro!
simbamamma Skrevet 6. februar 2007 #56 Skrevet 6. februar 2007 SKÅL! Er snart gammel, jeg.... (LH er hos mormor....) Leo er sikkert passe stor, hihihi. ;-))
Herkules Skrevet 6. februar 2007 #58 Skrevet 6. februar 2007 Skål godnatt bønf mer vekt .. i morra Godt du har litt størrelse på jenta di:)
*1D* Skrevet 7. februar 2007 #59 Skrevet 7. februar 2007 HAHAH, jeg husket å kopiere før jeg postet: dermed blir dette innlegget langt! 1- Go wild svana;) Tror ikke noen har starta tråden med det noen gang... 2- godt du skriver noe også. Lurt med gutter hver for seg. Trist med pes. Trivelig med andre tvunger da. Skriv innlegg på begavet du:) *blåsepåkneoghand* 3- Treff og treff.......går glipp av mange av de jeg... men har hatt endel besøk jeg og da:) skjønner heller ikke det med kort og lenge osv...godt tips til svana! 4- *trøstetiny* kjenner meg dessverre igjen her i gården....min bare vil ikke sove på natta han, for dagen er fint til sånt?! rydda kjøkkenet i natt jeg, utrolig hva man rekker kl 2 om natta... 5- Flinke E da! du kan jo virkelig joine svana på begavet du! Herlig med fine dager, skulle vært fler av de;) Hvilken te drikker du forresten? 6- låner du ut bøker over en lav sko eller må man ha møtt deg først? Jeg liker bøker jeg og, men mest chicklit og krim... 7- http://www.dinbaby.com/forum/thread/8098025 8- tips på tråden over;) hihi 9- snill du! 10- du kvitter deg bare med vinterpelsen du;) hele greia starter om igjen til høsten skal du se:) 11- vasker klær i massevis hele tia:( Glemte meg du:( 12- tror de snakket om fukt i hver bleie og da skifta vi 8 ganger i døgnet, men det trengte ikke være mye. Men var ikke krise om man bytta en og annen som var tørr heller da. Flotters med bais da:) 13- sover lenge de ungene dine, ingen respekt for egen kjøring? Vi skal på kirkemøte kl19.00 vi, de pressiserte at det skulle være med ungen! Har du vinterpels du og? 14- enig. 15- åååå var det blomsterdekor, det har de ikke eget forum for her.... sende forslag på det da? 16- flink å gå tur du Mo. 17- *trøstetiny* kjenner til det med å ikke få gjrot noe.... 18- har hørt man må ha masse kake klar til de jentene dukker opp jeg...hihi Du har ikke sendt han på gangen, du har lagt han på eget rom for å hjelpe ham til bedre netter= dgmg! 19- jeg og vil på ferie, jeg og skumleser innlegg-rekker aldri svare lenger... har tippet vekt tilslutt 20- hva mener du med: Ikke at jeg gleder meg på deres vegne, men jeg vil og!! ?????? Ser ut som magemålet til E er på vei opp da, det er jo positivt da! 21- vaskegulv gjør jeg aldri=manne jobb! Jeg kommenterer nå da... sitter med ekstra vindu oppe jeg.... HVA skal du med sand i sahara;) ?hihi men seriøst! HVA skal du med kattemat og sand ??? katten skal vel ikke være med vel? Karantene og dritt til Egypt! 22- lurer jeg og på! 23- uff, kjedelig med dårlig unge da:( *blåsepåsåOblirfrisk* litt luft har de bare godt av mener jeg og. 24- Joiner Mo: VÆLKØMMEN HEIM AT AMA!!!! You've been missed! 25- missunner deg ikke den turen jeg altså. Har kjørt sunmøre-trondheim endel ganger jeg, tar "bare" 6t det da, men er helvete hvis de griner hele veien! Og jeg kjører ikke med ungen i fanget i framsete, uansett! (vet de som gjør det altså...) Skjønner deg med toget jeg altså! Lykke til hos med maraton uke da! 26- Kaldt her og -10 ca..... mener du at vi skal låse den for deg eller? jeg har låst dør, men det er pga naboene da...har hørt rykter om at noen av naboene "besøker" andre og "låner" litt jakker, sko osv.... ikek såååå gøy:( 27- godt å være hjemme, men det er en overgang å ikke ha ekstra armer ja:) 28- uff, har nok med å trøste den ene ungen jeg.... ser jo ut som materegimet mitt for tia det der.....og jeg har som sagt bare en baby:( jeg står ikke opp like tidlig jeg da, siden han sover litt mellom 6 og 10 som regel da. men søstra er jo oppe mellom 7 og 8 og da er hun gjerne innom soverommet minst 3 ganger..... Kan du ikke be om å få det på et annet tidspunkt? 29- han har ikke morgen til samme tid, men er litt mindre min da... greit å få vite det man trenger å vite, men overlever uten den infoen og da:) "kom arbeidslyst og treng deg inn, her skal du motstand finne" 30- skulle ikke mye til nei:) Flink hun er å komme seg rundt da! Vaska badet kl 2 i natt og jeg... 31- trenger jo ikke ha masse reaksjon da:) 32- heldiggris som skal spise ute;) Jeg laget fløtegratinerte, peppersaus og biff til middag i dag jeg, nam! 33- Det er ikke din feil! Helt sikkert! 34- alt av rydding tar tid, alt for lang tid! Du er flink! 35- men ungen sier jo i fra da, og da gjør du jo noe med det= ikke dm! 36- jeg kan ligge i kofferten din jeg cat, bytte meg ut med kattesand! 37- jeje 38- husker drømmene dine og du da;) gjør jeg sjelden jeg, men husker en som jeg hadde for 12 år siden enda da...den og var kjiiiiiiiiip! vi får spleise på bil til deg...eller? hihi 39- skal dere fikse 1 av dem til å virke 100% eller? vi har 2 biler vi, 1 virker: den andre er "hagebilen"vår. 40- min sin har mammadag hver dag for tia, får han knapt til å sove alene... Brødrene løvehjertet er såååååå fin da! sikkert lest den 3 ganger for dattera + at hun har lest den selv nå nettopp. 41- Grattis med overføring av 6 ukene! Flyskrekk forklarer hvorfor du tar tog da:) 42- tror hun veier 8255 og er 69,5cm 43- har tippa jo! 44- jeg og vil komme til dekket bord. tror ikke noe på at jeg var savnet jeg altså, har ikke fått noe bilde jeg:( klapping er gøy! 45- Fikk ikke bildet før du sendte meg det nå jeg Mo.....unskyldninger i massevis har dere:( Neida, går bra det altså! Var så fine dere atte! Fikk noen av dere bildet av festen min da? jeg kan bite meg i tåa jeg og, men da kan jeg ikke ha bleie på altså...hihihi. Går jo fremover med det magemålet da, 30 mer enn dagen før! Så nært meg du skal tippe da! hihi. 46- jeg og lurer på den amerikanske stolen? Link ønskes! Du skal få en dag i mora, med blanke ark og farvestefter tell:) hihi...samme som jeg tenkte det gitt..... om den sanda! 47- nøye er der, hele gjengen! tippa litt lenger opp her jeg;) 48- vakke for sein du heller! 49- nøyepøye:) jeg kommer ikke på fredag... dessverre! 50- god bedring mtg- ikke bli dårlig nå nei;) jeg vekker aldri min, men han er bare 10 uker da.....og han sover om dagen ikke natta.... 51- trenger ikke bety trøbbel at dem sover nei. 52- heisann....første innlegget ditt på denne tråden....hmmmm...mye å gjør efor tiden eller?? 53- ingen magisk kur bare vanlig tur! 54- mye heller treff enn tannlegetime altså! 55- Skål! (skåler med Baylis, jeg altså) Jeg er gammel jeg, men ikke pt-gammel enda:) 56- skål igjen;) 57- skål til deg også, begynner å bli tomt det glasset nå. Tippe siste liten du Herk, holder jo i massevis det;) Tadda! Nå gidder jeg ikke skrive noe om hvordan dagene mine har vært, annet enn at de er fine! Nettene er et helt kappitel og det gidder jeg ihvertfall ikke ta nå! Da er det bare å fyre opp og legge seg!
Petronella♡mor til to Skrevet 7. februar 2007 #60 Skrevet 7. februar 2007 Ajajaj - det må jeg si 1 D her har du jommen gjort deg flid, artig lesning sånn på morrakvisten ;o) Ah ja forresten, God morgen alle sammen!! Her begynte dagen tidlig as usual - 0637 - snork. Gubben har lesedag i dag, og jeg skal til Storo å besøke ei venninne (som forøvrig også er sjefen min) med baby på 10 mnd. Itt´no mer på hjerte i denne omgang annet enn ha en flotters dag! ;o)
♥Tiny Skrevet 7. februar 2007 #61 Skrevet 7. februar 2007 JOHO!!!!!!!!!!! Tiril har SOVET I HELE NATT!!!!!!!!! La seg 19 og våknet 6.30 - smokkedytt og sov til 7.30!!!!!! Mor er nå lykkelig uthvilt!!! ---> dagens skryt!! Dæven, det må en si 1D: det var et laaant innlegg!!!! Babysvømming og resten av rydding/vasking her idag... Ikke sååå mye igjen men det tar vel lang tid fordet...
Amabolla Skrevet 7. februar 2007 #62 Skrevet 7. februar 2007 Tar av meg hatten for 1D:) Her begynte dagen kl 09.00-Leo var våken en halvtime før det,men lå å babla fornøyd så da hadde jeg øya igjen litt til. HS om en time ca. OG det er kaldt ute-tror vesla skal få ha på seg bobledressen:)
Molait Skrevet 7. februar 2007 #63 Skrevet 7. februar 2007 1D: Forvetner du at jeg skulle henge med på halvparten der?? Men værsågod for bilde:) Og ja, fikk bilde fra deg mange av oss:) Derfor jeg trodde du hadde fått, for du sendte fra "din fest" liksom. La meg tidlig i går!! eller 23.00 er kanskje ikke tidlig, men pleier ikke legge meg på første amming. Ammet 1 gang mellom da og 6.30. Lå i senga en stund. E var blid så kunne ligge å pludre litt. Måtte på do selv, så da tok jeg med E og skulle skifte bleie for så å gi til far og krabbe under dyna igjen. Jadda! La tilogmed bleie under før jeg tok av første. Men han klarte å tisse oppover magen og i ansiktet og nedover i halsvalkene. Æææsj. Og jeg somhadde tenkt å bare ha ham i pysjen til neste legging. Så da ble det vasking og kle på. Skulle holdt meg og bare ropt på far:)) Greia er jo at da ble det kortere tid i snegen for meg..hehe. 7.50 var han trøtt og far la ham i sprinkelsenga. Han går rundt 8.10. Han påstår han sa hade til meg men det er jeg nå ikke så sikker på. iaf, lålenge i halvsøvne å irriterte meg over at M ikke ga E smokk eller tok ham opp. Han hyla ikke men klage og surva. Våkner til litt og dæggæern! Klokka er jo 8.50!! Da er det jo JEG som har Edvard!! Kaster meg ut av senga og løper inn på rommet hans. Var jo ikke noen krise, men fikk litt panikk eller noe. Tror han hadde klaga på at han ville opp i borti 20 min. DDMG. (glemme at man har ansvar for barn) Ama: Er bobledressvær nå ja. La E ut jeg. Ull under og bobledressen over. Håpe han ikke svetter ihjel nå. Hvor ligger tannlegen din da? Tar vel ikke mer enn halvtimen der. Du kan jo komme før eller etter om du vil:) Cat: Må du huske å legge ut vekt før du drar da:) Kose dere masse på tur! Og håper (les: forventer) på postkort! Husket alt nå?? Altså...hender katter driter selv om de er igjen i Norge og ikke med på ferie da... Grattis Simba!!!!!!!!!!!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. februar 2007 #64 Skrevet 7. februar 2007 Hehe.. kjøpte kattesand og mat slik at hun som skal passe kattene mine slipper å dra på butikken for å handle det pusejentene mine trenger mens jeg er borte... Naboen låser seg inn og fôrer og skifter på kattesanden ved behov og da tenkte jeg å være så grei å ha det nødvendige i hus... *ersålurjegvettu* Tror jeg begynner å få kontroll, men har ikke begynt å pakke ned i kofferter enda da.. Har vasket og funnet frem det jeg tror vi trenger, så får vi se hvordan det går når det skal pakkes ned. Og vinneren er: tam tam tam tarammmmm ram taram 1D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wohoooooo!! LilleL er 6210 gram og du tippet 6205 ) Nesten på grammet jo ) Eller er hun bare 58 centimeter da og 40 rundt hodet ) Jeg har heller ikke fått noe gruppebilde (
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. februar 2007 #65 Skrevet 7. februar 2007 Og forresten: GRATTIS SIMBA!!!!!! )))
Molait Skrevet 7. februar 2007 #66 Skrevet 7. februar 2007 35 gram unna, synes ikke det er ille altså) Ja da sov E nye 25 min. Tar jo like lang tid å kle på legge sovne osm det han sovner nesten jo. Blæ altså, var klar for en 2timers jeg:) Eller ihf over timen da.
-MtG- Skrevet 7. februar 2007 #67 Skrevet 7. februar 2007 Grattiss simba! Og 1 D. Tiny, når på dagen er det dere svømmer? Flink du som tenker på kattepasser også. Hadde npk jeg glemt. Natten var kjempefin! Selv om han sovna nesten 4 timer før han pleier:) Sovnet 18.30, pupp 04.00 og sove med puppimunn ffra halv 6 til 7. Da var det morgen, men så sov vi begge to fra 9 til nesten 12:D Deilig det. Tror kanskje vi står over babysvømminga i dag. Det er ganske kaldt i dag og jeg går og brygger på denne forkjølelsen min. Er ikke så ille da, men jeg vil heller bli frisk enn verre. Kan ikke du komme å besøke oss litt molle? Kjeder meg jeg:(
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. februar 2007 #68 Skrevet 7. februar 2007 Du lå lenge i tet, Molle!! Heiet på deg i mitt stille sinn vettu )
Amabolla Skrevet 7. februar 2007 #69 Skrevet 7. februar 2007 Da har vi vært på HS og vinneren er Petro!! Leo er 8185,fortsatt 68,5 cm og 44,8 rundt hode. Men for en dag dette har vært! I dag tidlig kastet Leo opp alt hun hadde spist utover meg og senga-alt klissblaut. Men dette har hendt en gang eller to før så jeg tenkte ikke noe på det. Når vi var hos HS så hostet hun og kastet opp enda mer og da luktet det skikkelig spy! HS var litt usikker på om man skulle ta vaksinen eller ikke-men siden hun virket fornøyd og ikke har feber så gjorde det likevel. Mye vræling-ut for å gi pupp-2 min etter så kastet hun skikkelig opp-sambo var klissblaut-en heil dam lå på gulvet og Leo var gjennomblaut. HS fant fram vaskekosten og vi skiftet på Leo. HS sa at hvis det fortsatte utover dagen så skulle vi ringe lege. La henne ned i vogna og hun sovnet- på butikken våknet hun og en stråle står ut av munnen hennes- heile vognposen kliss+ bobledress og lue. Prøvde å ringe legesenteret men kommer ikke gjennom. Nå ligger hun i vippestolen sin og er strålende blid-prater og leker. Så ser det ann etter neste måltid pupp-hvis det blir spya en gang til så drar vi på legevakta. Så nå lukter vi spy heile gjengen! Mol: tannlegen min er i oslo og jeg skal gjøre ferdig 3 tenner-så tror det tar litt tid- men vi får se:)
Molait Skrevet 7. februar 2007 #70 Skrevet 7. februar 2007 ja møkkatrønder! Hakke bil jeg mtg. Men M jobber ikke dobbelt på onsdager så har bil litt før vi skal dra på svøm. Du får holde deg inne og bli bra:) Prøvde å legge E. Holdt på å sovne flere ganger. surv, gråt, dersovn..nei da, surv..Bøyde meg ned og la ansiktet mitt inntil kinnet hans. Hender det hjelper. Etter litt snudde han seg rundt og så rett på meg (1cm. unna) Han holdt på å le seg ihjel. Så da var en ny lek funnet opp. Snu frem og tilbake og frem og tilbake. Holdt hodet hans litt ned til siden så han skulle ligge i ro, da humran faktisk. Var bare å gi opp. Nå ligger han under pippulf. Han som var så trøtt og. Er så vanskelig dette med soving på onsdager. Ikke ok med baby som har vært oppe over 2 timer FØR vi går i vannet.
♥Tiny Skrevet 7. februar 2007 #71 Skrevet 7. februar 2007 Babysvømming vel overstått Vi svømmer 11 vi MTG.. Flere som vil være med på svømming snart igjen kanskje??? Her skulle det også soves ja, men nå sitter hun å gliser til pappa'n sin.. Får prøve igjen om 5 minutter.. Gratulerer med dagen Simbamamma!!!!!!!!!!
Molait Skrevet 7. februar 2007 #72 Skrevet 7. februar 2007 Hadde i grunn vært best med 11 her og. Men var ingen kurs på dagtid. Kan sikket svømme igjen snart vi:) Neste uke en gang? Ja ikke onsdag da, men der er du vel enig Tiny:) Har du tid til ekstra svøm du nå da? Kanskje ferdig vasket/pakket? hihi synes jeg ser a..med to små riskorn.. (hvis jeg flørter nå så slipper jeg å legge meg) Kommer ikke til å bli utsekulert di lille vetjæ Tiny
-MtG- Skrevet 7. februar 2007 #73 Skrevet 7. februar 2007 Huff da. Ikke gøy med spy. Får håpe hun slutter av seg selv snart. Er jo greit å boholde noe v maten. Bra hun ikke er "dårlig" da.
Molait Skrevet 7. februar 2007 #74 Skrevet 7. februar 2007 Men huff og æsj da ama! Hatt to skift selv her i dag men ikke i nærheten av Leo sine "bragder". Den lengdemålinga er merkelige greier. De krymper, vokser masse på 3 dagerr og såtr stille lenge. I Oslo ja..når er timen da? 3 tenner?! Trodde du bare hadde igjen 1 jeg. Hvor mye feil hadde du inni truten a??
Amabolla Skrevet 7. februar 2007 #75 Skrevet 7. februar 2007 Trodde han skulle få orna alt forrige gang-men akk nei. Hadde en tann som måtte rotfylles, en plombe som har falt ut og ett hull. Nå har vi nettopp bada Leo ofr det er visst ikke bare ut av munnen-kommer ut av rompa og! Off.... Blir med på svømming vi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå