-MtG- Skrevet 8. februar 2007 #126 Skrevet 8. februar 2007 Vet ikke hva den heter, men det er sukkerbrød, med vaniljekrem i midten og sjokolade og bananskuver på toppen. Allt fyll er godt
Petronella♡mor til to Skrevet 8. februar 2007 #128 Skrevet 8. februar 2007 Gjør det så billig som mulig Molle, ta en eller to "hovedingredienser" feks litt kjøttdeig og litt skinke (eller skinke og bacon) også har du feks tilbehør, mais, løk, purreløk, rømme og salsa? og evt noe krydder el hvitløkssmør? Vedr. bilde... Den usminkede sannhet kan man vel trygt si... (blir ikke "liggende der" så skrekkelig lenge) Måtte nesten bare dokumentere, så ikke Molle skulle mobbe meg for å skryte på meg, hehe... ;P
Petronella♡mor til to Skrevet 8. februar 2007 #129 Skrevet 8. februar 2007 Forresten så har jo du nettopp vært på potet hos Cat eller hva?? Dra med deg tips fra det måltidet. Vi skryter jo av at vi er altetende her, så det blir helt sikkert pørfekt uansett ;o))
Amabolla Skrevet 8. februar 2007 #130 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har tatt sommerfuglbamsen til A som gissel-mooohahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har jeg forresten gjort noe fornuftig i dag? Nope Var no Leo heilt frisk i dag? Nope Spydde hun i dag? Nope Hadde hun diare i stedet? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA enda flere vaskemaskiner-blærk. Må jo høytrykk spyle vippestolen.
♥Tiny Skrevet 8. februar 2007 #131 Skrevet 8. februar 2007 Takstmannen har takstet ferdig, mannen har tatt bilder og vi har vært i banken å skrevet under gjeldspapirer. Så nå er vi offisielt gjeldsslaver en stund til!!! Nice bilde da pt Prince er vel på min høyde han vel? 160? Nå skal jeg ta meg en tur i butikken mens Tiril sover.. Også skal jeg nok klare å ta med meg en kake om det er ønsket??? Må ha kryddersmør da Molle!!!!!!
Amabolla Skrevet 8. februar 2007 #132 Skrevet 8. februar 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/8144822 hihi-må jo bare knise litt ja....
-MtG- Skrevet 8. februar 2007 #133 Skrevet 8. februar 2007 DET VAR MEG!!!! hihi. kunne ikke la vær. Hmmm.... skikkelig dårlig humor jeg:(
Amabolla Skrevet 8. februar 2007 #134 Skrevet 8. februar 2007 Hadde på følelsen at noen fra tråden hadde vært på fære ja;D
-MtG- Skrevet 8. februar 2007 #135 Skrevet 8. februar 2007 Hehe. Fikk litt dårlig samvittighet etterpå da men:)
Molait Skrevet 8. februar 2007 #136 Skrevet 8. februar 2007 Grisen ja.. Sa jeg det? Hmm, ja da kan jeg jo bare fortsette slik jeg holder på. Du er m.a.o. ok Pt;) Joda alt blir bra til potet og ja var hos cat og ja blir sikkert bra. Bare tenkte jeg skulle slenge ut før jeg dro ned på butikken. skal se det blir noe fyll. Ja klart det skal være smør! Både hvitløk og krydder! Pleier å lage selv jeg da, men vet ikke om jeg tørrs det med så mange til å bedømme. Hu synnøve gjør en grei jobb hu og:) Haha!! Visste det. Copycat VAR bra. hoohoo. (tt sv) SV--haha hallooo! Intet vondt mot sv men trooor ikke det er dit svanine heller. (tror jeg rett?) Men sv..smattetyggepå..itte dumt. hahahaha..å fyttihelv å du så ut da PT!! hihihi. (sorry da, men sant) Morgenstund er tull i grunn;) (det med at du så ut var ment til øyet da) Titte på teitelink til mtg etterpå hoho bæsj på stol:P E har fått bæsj på klær 2 ganger han. ca tror jeg. Vaffal ettter han ble 3 uker. Stakkar da. Virker jo som om noe er feil et sted! Skal vi si 11 da? og at det blir mat ca 12? Så kan folk komme seg dit (hei vent litt...HIT) til 12? Og varmer opp potet til SV som kommer 13? og til ama som kommer 15? Tråta er da alltid ønskelig. Hadde du trodd noe annet Tiny?? (halloen liksom)
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 8. februar 2007 #137 Skrevet 8. februar 2007 jævla pottittfæst uten skinnvæst! ække bedt jeg da nei.. neivel...får fikse håret istedet jeg da... hrmf!
*1D* Skrevet 8. februar 2007 #138 Skrevet 8. februar 2007 Hvor skaffer man seg demo cd`r da? For oss som ikke bare kan stikke innom på fredag mener jeg;) Skjønner at du ikke legger det inn på albumet her da, men det er jo fortsatt på nettet da:) Jeg er tydeligvis litt yngre enn deg for Cabarè liker jeg IKKE, tror ikke jeg blir så gammel noen gang! Og ja, det er sjokoladekake som Pt forklarer, men den fra Lierne bakeri har blanda alt sammen sammen og det er mye bedre:) Mamma sin er best da: Hun ble tilbudt jobb som pastry-sjef på et hotell i london i helga faktisk pga den kaka (er litt sånn fancy hotell altså!) Hihi, ikke lite kry av det hun nå da! Kjekt å bake til dåp når man får tilbud om jobb. Snø er greit, det er bare når det er i de 2 andre formene jeg syns det er dritt! og i -15 er den kun snø og da er det bare flotters! Så min første Ugly Betty episode i går jeg også.... vet ikke om jeg kommer gidde se fler.... Kommer på noe mer hver gang du:) JEg bruker 5 t å skriver ned litt sånn etter hvert jeg:) Jeg ser for meg flatfyll jeg Mo! (hihiihhihihihihi, lo litt av meg selv igjen i dag også, hvor skal dette ende?) Enn jeg da? Hvorfor går jeg? Napoleonskake er sånn som jeg spiser for å være høflig:) Jeg har dilla på kjøkkenting, men hadde ikke sånn kakeform med lokk før i fjor. Søs som kjøpte til meg mener jeg. Gikk til innkjøp av ei langpanne med lokk etterpå siden det var så smart å ha, kan jo brukes til så mangt fremover. Koster 50,- på rema! HVordan er det mulig å ikke like rømme???? Enig med pappamelkteorien din jeg altså! (ikke spør for å si det sånn) Så ikke at det sto feil heller jeg, men bananskuv hørtes jo spennende ut! Jeg liker sånn ingefærkake jeg! Med pærer og krem og snadder! Men den der med banan er god den også!!!! Mtg: Syns anonym var morsom jeg, og de andre kan jo bare være så snill og grei og sympatisk de bare vil, skinnhellige kjærringer sier jeg:)
Molait Skrevet 8. februar 2007 #139 Skrevet 8. februar 2007 *så ikke feilen først jeg heller og trodde du mente bananskiver i poteta. (ja hu er jo litt rar tenkte jeg bare...) *Flatfyll ja. Tenkt tanken selv. Og spes etter mtg sa all fyll er bra..hehe. * enn du da? Hvorfor går du? (hæ!) *kab, klart du er ivn. Dersom du leser tråd. Følger du ikke med og holder deg oppdater får du skylde deg shæææl!! Sa de som vil kan komme og spurte hvem som kom. Hadde du ropt "meg komme" så for all del. Ta deg gjerne en tur du. Har ikke fått sett Jenny enda heller jeg:(( *rettelse: og svanine eter rå potet da hun står på døra kl 08.00!! (bedre? hehe) * den fra Rema til 50,- har jeg. Den er super!! Bedre enn tupperwaren. Veldig kjekt å ha sånn. Det kan dere like greit anskaffe med en gang, for blir mange langpanner i tiden fremover. Velkommen til livet med barn:)) * de hadde ikke på rema nå tror jeg mtg. ellers hadde jeg anbefalt deg å stikke innom der i morra. Skulle si hei bare jeg kom gjennom kassa da, men borte ble du. Regner med du fortet deg siden gabi ikke var med:) *ugly betty er bedre om man ser fra første episode. da er det en søt serie faktisk. Om du bare så den i går skjønner jeg at det ikke virket som det helt store. Har sett bedre serier, men som sagt en søt liten serie det der. *ok-hva er Cabarè da? (sukk) *bare å komme om du vil 1D! (bare så du ikke føler deg glemt) (ja å fy å langt nede på gulvet haka mi hadde slept om du sto på døra i morra!!) * hvordan står det til med O og Leo? Og om han er i form og dere kjeder dere er det bare å komme i morgen herk. Kjøpt mange pottiser jeg:) * Matvraket: Som sagt kjøpt mange pottiser-så slapp av:) * Edvard sovet 20 etter 20min sutring. Ikke grining da. Vanskelig å finne søvnen i dag. Ørten ganger ut og inn. Ift slik det var før-himmelsk!! *kjøpte litt forskjellig stæsj. Jeg mener mer vanlig skinke er best jeg, men M insistrerte på at bogskinke var bedre. Endte med å kjøpe en av hver. * blir så spennende å se hva for sofistikert tråta (blitt en slager) Tiny kommer med!! Ja og hvordan den til mtg eeegentlig er..hehe. (altså type, ikke om den egentlig smaker godt, så det kunne misforstås) * Simba? hakke noe jeg skulle sagt, men nå er du og nevnt:D
Molait Skrevet 8. februar 2007 #140 Skrevet 8. februar 2007 aaahhhh, jammen var det jeg mente. At det var sånn gugge med erter og pføy! Men trodde dere snakket om kaka. Gelatinplatekake liksom?! hehe (tt sv)
♥Tiny Skrevet 8. februar 2007 #141 Skrevet 8. februar 2007 da er tråta laga og den kommer som en øveraskels har aldri laga sånn og aldri smakt sånn, så dere er faktisk prøvekaniner!! hihi.. Vanlig skinke er da mye bedre enn bogskinke M!!!! Fy skamme seg altså! jeg liker heller ikke sånn kabarègreier.. Det ser så ekkelt ut synes jeg også masse ting jeg ikke liker... Molle: Lage kryddersmør til oss da Jeg liker (du laga til bulefest vettu).. Kab: Her må man bare invitere seg selv faktisk. Sånn er det å være snikleser/medlem her!! Skulle jeg svart på mer nå?
Molait Skrevet 8. februar 2007 #142 Skrevet 8. februar 2007 Tiny, tar du med deg ei vogn Tiril kan sove i i morgen? Om hu sovner i den da. tv1 i spriinkelseng, tv2 i reiseseng, E i en vogn. Har kurv og en vogn til om hu sovner i noen av de da:) Nei hu krabber vel ut av den kurven hu kanskje..hehe..lille apekatta;) Ikke sikkert alle sover likt da, og trenden er jo 30 min for tiden. Ja ikk Tiril på treff da..hihi
♥Tiny Skrevet 8. februar 2007 #143 Skrevet 8. februar 2007 Hmmm... vogn ja... skal nå ta med en vogn så kanskje hun kan sove ja hehe...
Molait Skrevet 8. februar 2007 #144 Skrevet 8. februar 2007 ah..stemmer det. Du var på bulefest du. Vent det var jo svana og. Kjøpt en av hver av ho synnøve og lager vel en dose.Ikke leget på kjempelenge!! Har jeg laget siden bulefesten tro? Kanskje en gang el to..eller..hmm. Får smake meg frem litt. Blir noe kjøttdeig og da Tiny, men det liker ratt ikke du;) Og M mente jeg skulle kjøpe piknik-skinke han da, så har det og bogskinke. Jeg mener og bogskinke smaker litt æsj. Litt svampete liksom. Jæjæ, om ikke annet tiny skal du få ei skive med kokt skinke du kan døtte nedi:) Spennende å se om noen sover i morgen ja.. Når kommer folk a?? Greit å vite snart. Kom med noen forslag, men itte hørt noe.
*1D* Skrevet 8. februar 2007 #145 Skrevet 8. februar 2007 Sitter dere alle på msn i stede for å skrive innlegg nå eller?????? Har laget såååå mange kabarèer til koldtbord opp igjennom tia jeg:( Kan til nød spise det meste av det som er inni, men med den gelè skiten over blir det bare ekkelt! Men jeg liker ikke bløtkake heller jeg da! Jeg lager den beste ostekaka i norge:) (både "stekekake" og sånn rett i kjøleskapetkake!) Jeg mente hvorfor jeg går turer hver uke jeg da. Men når jeg tenker meg om så har jeg ikke gått denne uka siden det har vørt så jævlig kaldt. Også vet jeg jo hvorfor: jeg er så nysgjerrig at jeg ikke kan la de andre gå uten meg! (og sånn at jeg kan spise snop med litt mindre dårlig samv!) Remadingsen er bare å kjøpe først som sist ja! Jeg kom på at det var den jeg hadde manglet i mange år når jeg fikk tak i den altså! Jeg er jo så sær at jeg heller lager ciabatte med forskjellige pålegg på til skoleting jeg da, og det passer fint i den dingsen også! Samme med vafler + beger med rømme osv:) Jeg får hjem mannen min i morra! Har jo nesten ikke merka han var borte jo. Har jo bært all veden min selv da denne uka, det har blitt noen kilo i dag bare! Krever jo sinnsykt mye fyring å holde varm denne kåken altså! Husk: andre kvelden med "kveldsrutine" : Bade engang mellom kl 1930-2030 også pupp igjen for så å legge på sauen i stua....sover fint på magen der til vi legger oss:)
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 8. februar 2007 #146 Skrevet 8. februar 2007 Skal til frisøren jeg, så kan nok ikke komme, men snurt og furten over ikke å bli nevnt i setningen: nina kommer kanskje, får vel kanskje spørre popkind også. Hva med kab da...? hehe, her er man hormonell og nærtagen eller? hehe,hoho,hihi. Molait: å følge med på denne tråden!!!? HA! det er umulig for en ikke-tråddame! Men du vi får avtale en lunsj i Ls eller noe snart. Ta med unga og du får sett Jenny vøtt:) Tiny: Jeg er ikke den som inviterer meg selv, men veldig god på å påpeke at jeg ikke er invitert og furte for det..hoho:) Ha en koselig pottittfæst med eller uten skinnvæst, som dere kan bæst!
Molait Skrevet 8. februar 2007 #147 Skrevet 8. februar 2007 Sa det om popkind fordi: Bada med Nina på onsdag og gikk sammen ned i LS. Sa hun kunne komme om hun ville. Hun har ikke lappen og spurte om pop skulle komme, for da kunne hun sitte på. Så da har du forklaring på det og:) Prob å følge med her? kan jeg ikke skjønne...hehe Bare å komme etter frisør'n om det skulle passe seg sånn. Du er garantert da den med best-hair-day:) *blåsepåhodettilsvanine* 1D: Ikke på msn. Litt med svana bare. Flinke deg bære ved. Skal bli godt å få hjem mann selv om ikke så savnet? Er freddan i morra og vøtt..tihi;) Da forventer jeg ostekake den gang du skulle få vært med på treff:D Bløtkake kan være superdigg og ikke så digg. Kommer an på bakern:) Jeg lager IKKE brødmat til bursdager assa;) Men har brukt den til å frakte annen mat og ja. Des. vil jeg ikke være "den kjipe mora ttil will som ikke kommer med sjokeladekake, menn sånn sunn mat" (lager rundstykker ofte til våksenbursdag da...)
*1D* Skrevet 8. februar 2007 #148 Skrevet 8. februar 2007 Har ikke laget til selskaper, men sånn avslutninger osv... Og er veldig pop til forelsdrene da:) (jeg skriver og spiser cheesdoodels samtidig: simultankapasistet!)
Herkules Skrevet 8. februar 2007 #149 Skrevet 8. februar 2007 Guuuud som dere skriver På onsdager har dere det travelt og jeg er her og på torsdager er dere helt ville inne på siden mens jeg er opptatt ja ja Takker for at jeg fortsatt kan ta det på sparket Mo jeg vurderer det faktisk sterkt. Gubben mente det kunne vært på kvelden så han fikk fri fy og fy Mye jeg ikke har skjønt av det spm står her ja Men Har ikke fått med meg Copy cat jeg altså oioi wattanai PT mange klemmer til alle hehe lo litt jeg MTG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå