-MtG- Skrevet 7. februar 2007 #101 Skrevet 7. februar 2007 takk, simba:) Har ikke lagt meg enda. Fant denne her: http://www.bt.no/bergenpuls/musikk/article338655.ece Jeg kan ikke, om jeg så legger all min godvilje til, få dette til å ligne noe som helst på et mannlig kjønnsorgan. Er det gubben min det er noe feil med?????
Herkules Skrevet 7. februar 2007 #102 Skrevet 7. februar 2007 mannen min har kuppa pcn i kveld kommer sterkere tilbake Ja altså ikke noe furt fra min side om treff altså var mer sånn unskjyld at jeg er treig med å svare, men glememr at jeg er inkludert liksom Ja ringte Hs i dag og de sa at om det var influensa så tok den 7-14 dager hm ja ja hva nå det skal bety i forhold til om jeg skal gå til lege? Godnatt
*1D* Skrevet 7. februar 2007 #103 Skrevet 7. februar 2007 Hvis det er noe feil med gubben din så er det noe feil med mannen min også! Herregu for noe skinnhelligej****** de kan være "over there"!!!! Han holder en gitar og spiller........... det blir som at de mener at Snæhvit og de syv dvergene inneholder obskøniteter også??????
Molait Skrevet 7. februar 2007 #104 Skrevet 7. februar 2007 Tok det da ikke som furt:) Men tenke seg til å glemme man er inkludert! Hadde dratt til lege med babyn min innen 14 dager?! Håpe han er bedre i morgen. Bøfn!
*1D* Skrevet 7. februar 2007 #105 Skrevet 7. februar 2007 Hehe, de kan det der med å svare! Jeg tror du kan ringe de damene på legekontoret istede du, så får ei av dem provisjonenen sin ivhertfall:) Slipper du sitte mange timer på legevakta å vente på lørdag i hvertfall:) *blåserpå*
Petronella♡mor til to Skrevet 7. februar 2007 #106 Skrevet 7. februar 2007 Tropisk aroma er skikkelig skikkelig god kake ;D Klart du er velkommen Herk - du er jo nesten alltid med du, og det er jo bare hyggelig hyggelig hyggelig ) God tur Cat - er vel bare å bite i det sure eple nå og innrømme at jeg er skikkelig missunnelig!!!!! ) Har hovent øye jeg... Mulig ikke betennelse, men i alle fall veske i øyelokket - ser skikkelig komisk ut, litt sånn Rocky øye - hehe ;P Nei, får vel krype til korset og under dyna - ha en fortreffelig natt alle sammen!!
-MtG- Skrevet 7. februar 2007 #107 Skrevet 7. februar 2007 Petro.... unnskyld meg, men hva tror du det kommer av at øyet ditt er sånn? Åssen væske er det du har spruta inn i det da?
*1D* Skrevet 7. februar 2007 #108 Skrevet 7. februar 2007 Sååååååååååååååååå langt svar da:) Også til en møkkatrønder! Føler meg beæret jeg altså! Jeg syns ikke denne gangen var så ille som første gangen, jeg brukte vel 2 og en halv time på å prøve å presse henne ut og hun satt fast og jeg ble klippet osv....ju nåw de drill! Denne gangen fikk jeg ikke så mye som et papirkutt nedentli:) (takker gu for den fantastiske finske JM som tok i mot gutten!!! Jeg vet hun redda underlivet mitt jeg altså! Tror det var sist det var fredda, ja for 3 uker siden altså..... kom på det etter å ha posta innlegget:) Syns copycaten var god jeg altså. Angst ja! Jeg vet virkelig ikke jeg altså, hva skal man gjøre????? Tropisk aroma er veeeeldig god sjokoladekake! Ligger i frysedisken på rema osv, koster 50-60 kr og er skikkelig god altså! Har spist ei halv kake i kveld jeg;) jeje! Treigere enn dattera mi og hun er treig hun! Jeg er bare skikkelig god på å bruke lang tid på mange ting samtidlig....har fortsatt en kurv med vaskede klær stående på stuebordet, klar til å henges opp.... Her vasker han heldigvis litt oftere, men det blir ikke hver fredag, hihi. Han gjør mye annet også da, vasker kopper, lager mat, tar badet osv. Men klesvask og bretting av klær unngår han mest mulig. Bann i vei du! Tåler det jeg vet du, er møkkatrønder;) Skal pumpe den puppen nå jeg, lover! Har tenkt på det i hele dag egentlig:) Skal bare henge opp klærne før de tørker! Like langt tilbake;)
*1D* Skrevet 7. februar 2007 #109 Skrevet 7. februar 2007 Her ble det jammen rotete:) Skal henge opp klær og pompe puppen! Bøfn!
-MtG- Skrevet 8. februar 2007 #110 Skrevet 8. februar 2007 God morgen alle sammen!! Jepp. Det var det:)
*1D* Skrevet 8. februar 2007 #111 Skrevet 8. februar 2007 God morgen ja:) Her er det jævlig kaldt! Nå er det "BARE" -14 i solveggen:) GOD TUR til Cattefamilien;)
Amabolla Skrevet 8. februar 2007 #112 Skrevet 8. februar 2007 Heisann sveisann Tror kanskje Leo er bedre i dag-ikke noe spying foreløpig. Akkurat nå har hun sovnet igjen-så tenkte å skrive hei her,dusje av meg spylukt,vaskespyklær,spygulv og vaske over spyvegger,spystolper,spystoler og spybamser. Blir en veldig spydag! -Fødselprat: jeg hadde pressrier i 1,5 time-blærk. -Freddan: hmm-her er det bare mandan... -Vaske gulv: blir ikke gjort så ofte-men som regel av meg. Men å rydde bort bøtta og vri opp klutene det er mannejobb;) -Bakt potet: det er digg det! -Mol: svikter ikke med vilje! Skrudde på alarmen kl 03-sjekka og alt stod bra til. Ho våkna rundt 04-hun ville ha MYE mat-jeg vil ikke gi henne full pupp-litt krangling fram og tilbake-ho får vilja si-det gikk bra-kl 05 så sov ho igjen:) -1D: pumpetipumppump! - Cat-kos deg i bikini you sexy woman you! - så ikke noe mannlig kjønnsorgan på den linken akkurat-men amerikanerne er jo merkelige-det veit jo alle:) - Liker ikke tropisk aroma-er ikke det sånn gammel dame kake? (så jo Petro likte den;)) - Herk: gå til legen hvis feberen er høy eller fordi du vil føle deg tryggere da. Du betaler lønna til legen-så gå til legen om du vil;) - oo-ned å sjekke gradestokken: -6,4 og det snøøøøøøøør så der-inn i dusjen med meg-spyberta! -
_svana_ Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #113 Skrevet 8. februar 2007 Herregud så mye dere skriver på kvelden! Natta var ok her. La meg rundt 11, men fikk ikke sove! Blæ. Lå liksom bare og venta på at A skulle våkne siden han har trengt kveldsmat den siste uka. Men hvem våkner? Jo, det er E. Han ville ha mat rundt midnatt. A spiste kl 2, også sov vi alle til 6 :-D En liten sup til de små, E lå ved siden av meg, og A i E sin seng, også sov vi til 0730 *hoppe rundt i fryd* Ser ikke ut som det er trillevær i dag heller. Blir så lei! Hvordan går det med Leo? Håper hun er bedre. O også, forresten. Hvilken film ble det i går Pt? Jeg ser ikke nydelig ut i bikini, men skal ikke ha på heller så det driter jeg i. Joda, 3 min er ganske kjapt. Er nok vanskelig å få det til kjappere *glise* Ingen på DG (tv-forum) som har hatt raskere enn 3 min, bortsett fra ks da, men det teller ikke. Selvfølgelig er det lettere å presse ut nr 2. Sånn var det (tmi): E er ute, jeg titter på han og han gråter. Blir fort tatt til barnelegen som blåser ut vann som han har fått i de små lungene sine. Så kommer følelsen av å fan, nå begynner det igjen. Schwoopklæsj vannet går igjen. Tror alle ble våte, føltes sånn. Swwwomp, au, schooowwwmp så er A ute. På dette partogrammet(?) står det bare en rett strek. Hehe. Så nå vet dere det. Sånn dospray er litt ekkelt. Takk for forklaring 1D. Føles bedre nå når jeg vet. Ok, greit, jeg skal gi deg den. Humra av cc-en din jeg også. Versågod. Jeg la merke til det _og_ kommenterte :-D Gutta har også mange klær synes jeg. Men det er jo bra, så mye cottage cheeze som tyter ut av de. Jeg ler om noen er blitt gravide allerede. Ja, ler sånn Mohooaaahooaha. Neida, jeg synes det er gøy med to tette (hihi) Har ikke fått tantebesøk enda jeg. Ser for meg det røde håret over poteten *knis* Egypt er nok bra når jeg ser ut av vinduet nå. Fikk jeg ønska god tur? Bilkjøring er skummelt når det er glatt. Det er glatt i dag. Det sa de på nyhetene. Mulig jeg tar feil, men er ikke tropisk aroma litt sånn kvalm kake? Får google etterpå. Jeg vasker klær hele tida har jeg inntrykk av, og gjør nok mer av husvask nå når jeg er hjemme. H lager stortsett alltid middag, og er alltid snill og lager frokost og kveldsmat til meg når han er hjemme. Også bruker han å ta oppvasken også. Så jeg er ganske fornøyd jeg altså. Den gitaren var stygg, men ikke pga skyggen synes jeg da. Håper Rockyøye er bedre i dag Pt. Nå har de sovet i snart 45 min. Det betyr vel at de våkner snart. Ønsker meg trillevær!
♥Tiny Skrevet 8. februar 2007 #114 Skrevet 8. februar 2007 Må si meg enig at dere skriver innmari mye etter leggetid (for sånne små som meg ihvertfall)... Håper alle syke blir friske og at pt sitt rockyøye er blitt mer normalt snart. *blåsepå* Håper Leo holder på maten sin en stund nå da, sånn at mamman slipper mer spy. Slitsomt med spying altså! Aromakake tror jeg ikke jeg har smakt, må google jeg også.. Må ha GOD fantasi for at det der skal likne noen som helst i nærheten av et mannlig kjønnsorgan. Jeg har ikke så god fantasi ihvertfall. Men det kan jo være han har operert'n til et sånt fint kunstverk da. Mannen er vel ikke en centimeter ekte??? Vasker også tøy mye og mye oppvask er det også... Masse flasker, mer tallerker også etter at hun begynte med grøt, middag og brødskive. Bilkjøring på snø er moro!!! Ligge litt bredt i svingen Dospray? Pumpa puppen da 1D? Nå har takstmannen vært her og damen med fotoapparatet kommer vel om ikke så altfor lenge! Takstmannen var veldig fornøyd med ting her - god standard og ingen fukt noen sted! Nå skal jeg drikke ferdig teen min og oppdatere meg på dib..
_svana_ Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #115 Skrevet 8. februar 2007 Hvorfor er A så sint på babygymmen? Skråler og sutrer og roper og fekter? Er babygymmen slem mot han?
*1D* Skrevet 8. februar 2007 #116 Skrevet 8. februar 2007 Du syns vel det er gøy med to tette ja............ Jeg derimot er mer på ANGST stadiet ved tanken på svensketvillinger........... Har noen av dere prøvd sånn cottage chees slankekur??? Har jeg ikke jeg, og tror ikke det blir prøvd nå for å si det sånn. Tropisk aroma er sikkert sånn gammelkjærring kake ja;) Er det noen av dere som vet hvor høy Prince er eller???? Konkuranse på høyden (eller lavheten) til Prince da:) Men ikke google nå da for da blir det ikke noe gøy! Har forresten den siste cd`n hans, den er fin syns jeg! Spilte den mye på jobb i høst. Er -13,6 grader nå..........tror jeg tar en buss bort til søstra mi og slår ihjel noen timer, har ikke vært ute av huset siden helga tror jeg............Begynner å gå meg på nervene det da:) God bedring med Rokyøyet! Har forresten pumpa øyet (hihi, skulle stå pupp da, men var litt morsomt med øyet også....) ja, så er ikke like vondt nå! (hadde sikkert vært rokyøye her også hvis jeg hadde pumpa øyet lissom....kanskje det var det pt gjorde? PT, har du pumpa øyet? hihi)
Petronella♡mor til to Skrevet 8. februar 2007 #117 Skrevet 8. februar 2007 Hahahaha, A er så morsom!! Jeg har noen sånne demo CD´er fra barnas musikkbarnehage (anbefales forresten), det er 4 sanger på hver cd. For hver gang cd spilleren bytter cd kommer det værsting klagelyder fra A, mens han prøver å stirre høyttaleren i senk. Så når neste cd begynner å spille smiler han over hele ansiktet og gynger med i fullt tempo, armer og bein flakser. Er jo bare så nudelig da ;o) Han sov til 7 og så igjen fra 9.30-11, det gjorde jeg også (er ikke så ofte jeg legger meg igjen...), men det var digg! Ah, nå vet jeg forresten hvorfor Ama ikke vil komme til Molle. Hun synes det er litt pinlig at Leo nekter å gi fra seg sommerfuglen til A, så hun synes det er bedre å ikke komme... Asså ække så fali´ har mange andre leker han altså... ;P Rocky øyet ja... Har lagt ut to bilder på hjemmesiden, kun for dere ;D Nå skal det sies til øyets forsvar at øyet ser kanskje ekstra ille ut på DET blæike bustete morratrynet, hihi. Glad jeg ikke er supermodell for jeg kan i hvert fall ikke stille til noen fotoshot kl 0700... http://carolineogaleksander.piczo.com/?preview=y&g=26677741&cr=7&rfm=y (tenkte legge de inn på album siden her inntil jeg kom på at de blir liggende en stund på siste bilder og der går grensa...) ) Tropisk aroma er en form for sjokoladekake da, med både sjokoladebunn og sukkerbrødbunn... Men greitgreit - gammeldame kake... Liker cabaré (sånn til å spise) også jeg da og DET er sånn gammeldame like greie, så da er jeg i alle fall ekstra gammal... ;P Bra Leo virker bedre! Nå vil jeg ikke ha mer snø - er møkklei... Nå kan det bli vår her, også kan de som vil ha snø og kulde komme seg på fjellet... Ble ikke film i går, men 3 episoder av Ugly Betty - var jo overraskende bra. Blei litt hekta jeg. Skal se noen nye episoder i kveld - hun er jo bare så "søt" og "dorky" Har forresten ikke pumpa øyet, men det kom no gugg ut av det i morges. Er nok sikkert en form for "sti" er det ikke noe som heter det a??
Petronella♡mor til to Skrevet 8. februar 2007 #118 Skrevet 8. februar 2007 Jo også forresten - jippi, snekkerne er ferdige... Nå skal de bare ta ned stillasene (tar vel en ukes tid i deres arb. tempo...) ;P Jo, også grattis med bedre og bedre netter svana!! Ehe, også vaske gulv - det skjer ikke så ofte. Men enten er det sambo ellers gjør jo vaske dama det da...
Molait Skrevet 8. februar 2007 #119 Skrevet 8. februar 2007 Er her assa. Svanine tar opp all pctiden min! E sovet i neste 2 timer!! Hva ønskes av fyll og når kommer folk? Greit å sette en tid da alle egentlig skal komme, selv om sikkert ingen kommer akkurat på det tidspunktet..hehe. Da er vel cat på vei. Noen som fikk med seg når flyet gikk? Kom på et tips da cat (kan hende du har gjort det alt da) Ta med en liten flaske med zalo. Til vask av flasker. Har vel der nede og men greit å slippe å lete etter det. Helle på sånn liten shampoflaske, eller ja..noe lite:) 6-7minus her i dag. E sov inne først og ute nå. SNØØ!!! M måka i går kveld, men det synes ikke nå, hihi. Han får ut å måke igjen så folk kommer inn i morgen. Skal vi se: PT Tiny MTG Meg selv(dji) (svanine) Ikke glemt noen da? Mulig Nina kommer. Høre med popkind og.
Petronella♡mor til to Skrevet 8. februar 2007 #120 Skrevet 8. februar 2007 Spiser all slags fyll jeg da, men mais, løk, ost, skinke evt kjøttdeig, rømme, og evt salsa er i alle fall godt, hmmm. nei jeg veit ikke jeg - trenger itt´no spesielt til meg tar det dere andre tar - alt går i grisen!! ;P I kveld skal jeg forresten på Egon og møte et par venninner. Da blir det nachos og dessert (en eller annen sjokolade kake, med appelsin sorbet) den er jo bare såååååååååååååååååååååååååå sabla god!!!
Molait Skrevet 8. februar 2007 #121 Skrevet 8. februar 2007 Prince: 1.63? Veit han err sykt liten vaffal. (ikke googla) Ta med cd a PT:) Digg med ferdig hamring! Kommer det noen tråta i morgen? Vet det er en kake da, men bare PT som egentlig svarte meg:)) og haha, nok et lite etternølerinnlegg:P PT: Herk har hund-må gå. Tiny-Går stort sett for å komme seg steder. (men skryteavtiny, kunne tatt buss) Svanine-Går for å slippe sutring fra barn. Flere-går med barselgruppe-knytte kontakter og ja. DU- går for ren trening. des. har jeg plukket meg ut deg som offer:P ja så du liker gammeldamerskake du PT...wonder why.
Petronella♡mor til to Skrevet 8. februar 2007 #122 Skrevet 8. februar 2007 Etternøler jeg - nehehei.... Ok, jeg går tur fordi jeg liker det - det er min unnskyldning, hva er din?? Trener på treningsstudio det gjør jeg fordi jeg "MÅ" for å bli litt normal i fasongen igjen. Men - jeg bryr meg jo ikke så mye om at jeg er mobbeofferet ditt da Molle ;P Du bedyret jo så flott på lørdag at jo mer du mobber, jo mer liker du - så jeg føler meg temmelig godt likt kan du si - haha hihi ;P Skal se om vi får brent den ene cd´en til i morgen, så skal jeg ta med. Tør ikke ta med orginalen tilfelle jeg glemmer den = krise, for den surrer her hele dagen... Da kan det i stedet bli en kopi som du kan beholde!! ;o)
-MtG- Skrevet 8. februar 2007 #123 Skrevet 8. februar 2007 Jeg tipper 1.58. Var ikke det høyden til Napoleon også? Napoleonskake er godt!!! Tropisk aroma er også godt. (hihi, jeg liker gammeldamekake.) Pleier å få tropisk aroma hos mormor:) Jeg skal bake tråta. Men lurer litt på hvordan jeg skal frakte den med meg. Har ikke sånn fat med lokk på. Har ikke noe jeg. Er jo bare ett år siden jeg flytta hjemmefra:D Og V lot x-kona få det meste.. Du kan trøste deg med det molle at jeg går aaaaaaldri tur. Kan telle på litt over en hånd hvor mange turer vi har gått etter fødselen. Jeg liker det meste utenom rømme, men jeg regner med at jeg slipper rømme hvis jeg ikke vil. Når vi skal komme? Hva med 11 eller 12? Samma for meg. Bare slenger ut forslag. Pt: Det øyet så ikke godt ut. Jeg holder en knapp på at du har prøvd å dryppe det med farsmelk jeg:)
_svana_ Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #124 Skrevet 8. februar 2007 Moll: Fyll alle pottisene med jalapenos!!! (Pt, all ære til deg for at du faktisk la ut bilder!)
Molait Skrevet 8. februar 2007 #125 Skrevet 8. februar 2007 ehe, ja ok. *utført* Hvordan tråta da??Hva heter'n?? Og kom seriøst med fylltips a. Går det i kjøttdeig, sking, bacon? Kjøper ikke inn alle tenklig mulig ting:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå