*1D* Skrevet 11. februar 2007 #201 Skrevet 11. februar 2007 God morsdag alle sammen! Jeg sov til 11 og fikk deilig frokost. Har ei venninne av dattera på overnatting, de skal bade nå mens gubben går et par mil på ski:) Jeg får passe lillingen og sitte forran data`n:) Beundrer også alenemødre (var det selv i litt over 1 år: pes!)
*1D* Skrevet 11. februar 2007 #202 Skrevet 11. februar 2007 Vil bare gi beskjed om at jeg jobber på tråd 13 og skal poste den om litt!!!!!!! Blir kjempe lei meg hvis noen sniker nå altså, for lykketallet mitt er 13 og jeg har jobba litt med første innlegget altså!
Amabolla Skrevet 11. februar 2007 #203 Skrevet 11. februar 2007 svarer her da mens jeg venter på tråd nr. 13. Vesla snudde seg fra rygg til mage i dag-på morsdagen! Og sambo tusla bort på bensinstasjonen i dag-noe som mange mannfolk sikkert gjorde i lag med han. En fin blomsterkvast til meg:d Nå driver Mol og maser på msn her-får vel se hva ho vil....
Molait Skrevet 11. februar 2007 #204 Skrevet 11. februar 2007 Om litt? Så ikke noen tråd13 i stad. Litt?? Tar vel en 4-5 timer det da:P Maser?? Skulle bare forklare deg GB jeg. Hva står GB for dere?? Fikk frokost på senga jeg, med lys og greier:) (09.30) Will har sovet hos fettern sin i dag, så tror det kommer en liten greis senere i dag:) Grattis med snuing!!! (fint om min som er eldre en din kan gjøre noe før din annet enn evt. å stå å tisse) Tiny: Når kommer T hjem? Så du kjeda deg. Er litt mildere nå, men ikke godt ute vil jeg si. M sa vi kunne inv. dere hit en tur. Enten Tx2 el Tx3. Og det var FØR jeg så på dib at du lurte på hva dagen bringer. Vi skal innom mor hans en tur kl 15. Men skulle du kjede deg og trenge en tur ut så send et bipp da:) GRATTIS Edvin, Adrian og Gabriel:))) Med 4 mnd. Stooore gutta:) Ang. hemsiden, blir så frustrert over at ting tar så lang tid og gidder ikke sitte å trøkke. Derfor går det noe tregt herfra. Fått ut et par bilder av poden da, men stoppet opp. Må sitte en kveld. God morsdag alle sammen:) (min åttende..hehe, neeesten 9 da)
*1D* Skrevet 11. februar 2007 #205 Skrevet 11. februar 2007 Da finner dere den nye tråden her: http://www.dinbaby.com/forum/thread/8181899
♥Tiny Skrevet 11. februar 2007 #206 Skrevet 11. februar 2007 Joda, her går nå tiden fort med mat, kos og soving ... Tiril sitter nå i sofaen og synger for meg så fint atte!!!! Sitter litt alvorlig å drar ting ut av en kurv (lekene hennes da) Nå reiser hun seg jammen meg opp når hun sitter på fanget mitt... Dro seg opp etter sofaen dog med god støtte fra fang og sofa Også sier hun mamma mamamam.... Ikke bevisst men det er jo en start!!! Molle: Takk for invitasjon, men T kommer hjem rundt 18 og svigers kommer en tur ikveld.. Men om det er ønskelig kan vi komme en tur mandag eller tirsdag?! Onsdag drar vi hytta etter babysvømming.. Her har morsdagen enn så lenge blitt forbigått i stillhet... Jeg har blommor (kjøpt på onsdag for å pynte på bildene på prospektet), ingen kaffe på senga og ingen kake om jeg ikke baker den selv... Skal ta opp noe gjærbakst fra fryseren tenker jeg, så blir det kaffe og kake ikveld
Petronella♡mor til to Skrevet 11. februar 2007 #207 Skrevet 11. februar 2007 Tine du har vært kjempeflink med hjemmesiden synes jeg!!! ;D Jeg la meg igjen kl 9 og sov til 11. Da kom datter, sønn og far på soverommet med morsdagsgaver. Fikk tegning, perlekjede som C har laget (fargerikt og fint) og SE og HØR boka - hehe, ønsket meg den jeg vøtt ) Skal på middag til mamma i dag og der vanker det en stor bukett tulipaner i mormorsgave Grattis med snuing! Nå husker jeg ikke mer, får prøve å lagre dette da - har mista mange innlegg kan jeg trygt si... (kopiere nå før jeg prøver å lagre...) Ah ja, har forresten lagt inn (foreløpig bare en) HTML-kode for kopisperre på hjemmesiden. Dere kommer dit fra første side også har jeg forsøkt å forklare hvordan dere bruker den. Si i fra om dere lurer... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå