Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff da ama stakars liten

1D det var jo imponerende

Altså to ting jeg har glemt å si

Jeg har lest 4 gode tissebleier da er det ikke noe å bekymre seg for skifter man ofte så må man jo beregne ut i fra det

Cat. syns man måtte ta i litt da siden hun veide det samme som O når de var 2 mnd.

O har da gått opp 2 kg og din 0,6 eller noe sånn

Og en ting til Egypt er jo kjent for skittne penger. Det er hoved kilden til bakterier der Alle jeg kjenner som har vært i egypt har fått magasjau (Ikke vi når vi var der)

de har så skitne sedler at du bør nesten ha med deg godt med våtservietter siden du skal håndtere gullungen også.

O er fortsatt slapp og survete når han må være våken (les ikke får sove)

Jeg lurer selv om jeg må kontakte lege snart

HVa sier dere????????????

ikke høy feber men dårlig form ser ut som en voksdukke og vil sove sove

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legen og forklar situasjonen og hør hva han/hun sier. Det gjorde vi i stad (skulle se det ann til i morgen-ta tempen kveld og morgen). Det er bedre å ringe å høre enn å gå å lure!

Skrevet

mm men disse tantene nede på legekontoret sier bare alltid at det er best man tar en tur Skulle tro de fikk provisjon.

Uansett kan jo ringe legevakta da hm

Hvordan går det med gulpinga?

hun er foresten bare 1/2 kilon bak O flinke jenta

(når han var 5mnd)

Skrevet

Stakkars dere med syke barn da, det er ikke moro :((

Jeg vil ikke ha syk unge på ferie!!

Jeg har vært og kjøpt sånne antibac-våtservietter på apoteket i dag, så da skal vi nok få vasket lankene etter å ha tatt i disse skitne pengene!!

Også har jeg vært å fått litt egenpleie i dag :)) Vært og fått nappet øyenbryn og farget vipper til vi skal på tur. Deilig å bli dullet med litt, selv om det ikke er det beste jeg vet å nappe bryn :S

Gleder meg sååååååå masse til å sprade rundt i bikini!! -Not!! Sole meg med shorts og topp jeg :)) Hehe...

Begynne å pakke sånn seriøst snart jeg altså..

Skrevet

Ja god tur om du ikke får tid til å valse så mye her inne

Du har nok gjordt noe lurt med det innkjøpet:)

ja og du drit i det Gå i bikini!!!!

Skrevet

God ettermiddag!

Vært på besøk i dag. Artig å se hvordan de små faktisk hermer etter hverandre. A har egentlig ikke vist noen særlige tegn på å stå på alle 4, mens Ella krabber rundt. Plutselig ser vi på han, og jommen, der står han på alle 4 og gynger med et stort smil om munnen :o)

Huff, ikke no særlig med sånn spying da Ama... Håper hun raskt blir bedre! Når det gjelder den tannlegetimen, får du nesten bare flytte den til neste uke... :D Også var jeg nærmest på vekta hihi - sikker på jeg hadde mistet helt tekke jeg etter at jeg var så breial sist, så jeg tør ikke nevne det så høyt nå... ;P

Vi blir også med på svømming en dag om vi får. Tror A ville synes det er storveis - han elsker i alle fall å bade i badekaret ;D

Har vel allerede sagt at jeg kommer på fre, tror jeg?? Nåvel, uansett - kommer :o)

Cat - foreldrene til venninna mi er i Egypt nå. De kommer hjem i morgen. Har hatt fint vær, men det var visst litt kjølig på kveldene så de har på seg bukse og jakke. Dere får seff bare skjørt og topp vær på kvelden, men kan være greit å ta med tilfelle :o)

Nei, får vel slenge sammen no middag, bli wok i dag...

Skrevet

Ouch! 100 gram for mye på Li. Men det var sånn du tippe på A så da er vi skuls ;-) Jeg var iaf ikke den som tippa minst denne gangen.

H er hjemme i dag *hurra* Så jeg la meg igjen litt over 9 og sov til 11 *glise*

Så langt hadde jeg skrevet kl 13.

Nuvel.

Høres ikke noe særlig ut med sånn oppkast altså. Og stakkars O som heller ikke blir i tipp topp stand. Her er gutta mer selskapssyke, og de blir fort sinte på gymmene. Adrian vil gjerne ta ordentlig tak i tingene som dingler, og gjerne ta de helt av å bite på. Men han får ikke til, så da blir det en del grining. Hva kan man gjøre liksom? Bytta ut pipp med edderkopp som var mer håndterlig og da kom sola fram igjen :-D

Støvsugde i sta, og da jeg var ferdig skulle jeg legge A som var i grinda. Tror dere ikke at han hadde sovna! Hehe. Støvsuging er visst søvndyssende for enkelte. Det ble en halvtimes powernap. Gøy å våkne og bare kunne leke med en gang, tihi.

Når du skrev skitne penger Herk så tenkte jeg umiddelbart på dirty money, altså i overført betyning, men skjønte etterhvert at det var fysisk skitne penger.

1D, jeg lurer på noen ting. Hva mente du med dette?

9- snill du! (hvem er snill?)

14- enig. (hvem er du enig med og i hva?)

22- lurer jeg og på! (hva da?)

37- jeje (?)

Ellers har jeg intet å tilføye, bare at det var langt og morsomt!

Gutta gulper mer nå en før. Går en klut til hver mating. Skikkelig kladd av cottage cheese (tmi?) etter rap, også gjerne litt ren melk før jeg får løfta de opp. Åffer det då? Var jo mindre gulp en stund joo...

Gratulerer med sovehelenatta T! Her var natta bedre enn forrige natta iaf. A mat 2130 (begynt å spise hver kveld nå, hmmf), E og A 02 og 06. Siden vi var to til overtaling klarte de å sove til 0730!!!! Så tøysa vi i senga til 0830 :-D Det er jo da de er på sitt Aller Blideste.

Håper det er trillevær i morra jeg. Egenpleie høres digg ut, og det gjør sannelig wok ut også. Men jeg skal ikke klage, for det har vært deilig å ha H hjemme i dag.

Skrevet

Så deilig da, svanine, å få sove litt ekstra og ha litt hjelp med barna:)

Er fortsatt skikkelig imponert over at du klarer å ta deg av begge to og at du klarte å presse ut to stykker på 3 minutter!!! Klarte jo ikke én en gang jeg:P

G sover og sover. Kanskje han er syk også? Har vært i fin form når han har vært våken da, men sto opp kl. 7 etter å ha sovnet 18.30 i går. Sov sammen med meg fra 9 til 12. Sov fra halv 2 til 2 og har nå sovet i over tre timer!!! Hva gjør man med sånt da? Kan jo ikke vekke stakkaren heller-eller?

Hvordan var svømmingen molle? Noe nytt?

Skrevet

Mååå bare klage litt:

Det er så forferdelig når vesla er syk! Nå har hun ikke spydd på snart 3 timer- men ho er heilt slapp-orker ikke leke,orker ikke bable. Off....Men ho har ikke feber og smiler når jeg prater med ho-har fått eplejuice ogfarris-ser ut til å hjelpe litt. Lite mat i dag-men som HS sa-ho ha godt å gå på;)

Bare syting fra meg i dag "sukk"

Skrevet

Huff, stakkars Le og Amalie... *klemme på* Bli bra fort!

Mtg, assa... takk for skryt, men å presse ut to barn på 3 min har jeg ikke gjort. Det er 3 min mellom, den første tok det litt lengre tid å få ut, hehe. 3 kvarter fra vannavgang eller noe sånt.

Skrevet

Egenpleie er godt.Bikini er blæ. Emn cat, du trenger da ingen av delene:)) (eller ta gjerne på en bikini forresten. Mente bikinofobi) GOD TUR!!! Ta masse bilder. Vise Molle og klappe henne på hodet mens hun gråter og klagerr mens hun ser på dem fordi hun ikke har vært der.

Ama: Håpe tutta sover til natta da. Kjett altså. Ja hu har å gå på, men synes hu ser slank ut jeg (tatt i betrakting sammenligningsgrunnlaget mitt; Fleskepølsen!)

Svana: Uansett klarte du å få ut et stk. baby på 3 min! og under vel, for du rakk jo å titte på Edvin før du begynte trøkkinga. Ikke for å rakke ned på deg eller din fødsel men jeg vil tro det var lettere for deg å få ut barn 2 enn for meg å få ut barn 2? Er vel like sabla vondt, men veien er banet, eller hur? Uansett må jeg si du var kjapp da. :)

Mtg: Sendte en del mellom oss nå. Vi sendte til henne og hun til oss. Edvard hadde faktisk et dykk uten noe gråt!! Fremgang:) Og kosa seg sånn i tub'n at jeg fikk dusja tørka meg og kledd på før jeg hentan:) Manglet bare deg da.

La E 20.15 i dag. (sov til 18 etter svøm) Han har funnet en ny leggelek. Ta dyna over hodet og spark med bena så den blir til en ball. Ligg å boks i dyna. Man tror gutten blir kvalt der han fekter og løfter til siden men han ligger faktisk under der og LER! 3 kvelden nå. Bablet leeenge. Koseprata. Tror M var innom et par ganger, ja og far la. Sovnet nå hørte jeg.

--Leggingen har blitt koselig!!--

Om jeg ikke har missa noe så skal vi få det koselig på freddan vi to PT :) (øh ja ikke _sånn_ koselig _sånn_ freddan hehe så det så litt feil ut) Men mtg er sikkert frisk nok til fredag vil jeg tro. Noen jeg har missa?

Når da?Jeg bor her så for meg blir det samme. Ingen slipper inn før 10! Ellers kan dere bli til jeg legger meg:) Tenkte jeg skulle ta en copycat! (hahahahah nååå var jeg morsom!!!!!!!!!!!) seriøst, jeg lo av meg selv. Helt utrolig bra Molle:)) Altså kopiere cat (mer hihi) (ja sliiiten og trøtt-ok?!) og ta bakt potet jeg. Alle eter det el? Så kan folk ta oppi det de måtte ønske av tilbehør. Ja av det jeg har satt frem da. Skal noen ha noe sært i poteta si får dem ta med sjøl. Kommer det noen sofistikert kake da tro?

Skrevet

hihi, sofistikert kake?

Jeg kommer molle!!!!!!! Har jo glemt å si ifra imellom all den vaskinga og ryddinga! Uff, jeg gremmes...

T er borte hele helgen så jeg kan bli så lenge jeg vil!!!! Han skal forresten på rally sverige med guttegjengen. De drar på fredag kl 7 om morran og kommer vel hjem slitne og med fylleangst på søndag!

Nå er jeg snart ferdig her!!! Endelig... Bare å dra over stuegulvet nå så er det strøkent her!!!

Gå å vaske gulvet jeg, så kommer jeg tilbake fort :) *trådenabstinenser*

Skrevet

Må jo bare si at bakt potet høres helt fantastisk jummi ut, spesielt nå når jeg er småsulten, selv om jeg akkurat har dyttet innpå to brødskiver og en kopp kakao ;o)

Blir kanskje et trekløver på fredag da, eller 4 kløver om MTG får slengt seg bortover... 5 kløver er det noe som heter det?? I så fall ville det blitt det dersom Ama fikk sett til he.... å flytta denna tannlegetimen - tross alt lenge siden vi har sett dere. Har dere blitt veldig annerledes?? Eller forresten, syke unger vil vi ikke ha no av... Benytter sjansen til å ønske henne god bedring igjen!

Åssen er O - bedre?

Husker ikke mer jeg nå... Eller får gratulere Simba (gjorde det på forskudd i går, men det tells jo egentlig ikke) GRATTIS!!

Skal se VM studio og kanskje en film. Har følgende filmer liggende, noen som har sett eller hørt om de (bra/dårlig)??

- Hades Project

- My super ex girlfriend

- 16 Blocks

- Slow Burn

(så forresten Blood Diamonds forrige uke, den anbefales...)

:o)

Skrevet

Uten og ha sett noen av filmene holder jeg en knapp på de seksten blokkene.

Også har jeg glemt å gratulerer Simba! Vel, fortsatt tid. Grattis!!! *fløytemann*

Vet ikke helt om jeg kommer Moll, men om jeg kommer så kommer jeg. Og om jeg kommer så likter jeg potet. Jeg liker potet om jeg ikke kommer også. Ta en potet, ta fire, ta åtte, ta alle. Potato potato.

Skrevet

Huhei Tiny kommer:)

Synes og tannlegetime burde flyttes. Men når er denna timen a?? Er den 12-13 blir det vel vanskelig, men om den er 9 så kan du komme etterpå. Det synes vi altså.

Ja hvordan går det med O?

Litt sliten og kje. SKulle ha gjort litt her, for fikk ikke gjort stort hverken i går eller i dag. Vaska dass da. Får skrive meg en liten liste og løpe igjennom huset mens jeg utfører. Hvorfor bruke mye tid på kjedelige ting..

Skrevet

Mm..

O har ikke helt kommet seg nei så ang fredag så tror jeg ikke vi kommer Jeg glemmer å svare siden jeg ikke regner med at jeg er bedt til sånne små treff :) ja altså jeg tenker at dere som bor nære liksom bare treffes sånn innimellom

Nei hvorfor bruke mye tid på kjedelige ting?

Hm satt på en vask og så skal jeg rydde litt på kjøkkenet

Skrevet

Nå er jeg endelig ferdig med all vaskinga!!!! Åh, så deilig det var å bli ferdig og plante rompa ned i sofaen igjen...

Nå er det bare å reie opp senga imorgen tidlig og støvsuge teppet under sofaen.

Og guuuuuuuuuuh, så kjedelig det er å vaske og det tar så vanvittig lang tid!!!!!!!!!!!!!

Vi har forresten ikke bedt oss selv til Herk, Molle... Gjøre noe med det snart?

Jeg liker også potet, men det fikk du vel med deg på lørdagsnatta?! hihi..

God tur til varmen Cat! Jeg er ikke misunnelig i det hele tatt *himlermedøynene*

Jeg er sliten jeg....

Skrevet

My superX girlfriend har jeg lyst å se-liker sånne corny filmer.

Skal til tannlegen 11.30 og kan ikke flytte den-har flytta mange ganger før nå-så vil no ikke gjøre det en gang til-selvom jeg har veldig lyst å henge med dere- men skal bli digg å bli ferdig med munnen min;)

God tur! grattis! (hermer etter 1D og tar ting oppsamla-bare i mindre skala...)

Herk-du er vel da alltid velkommen- trokke Mol vil stenge deg ute;)

Leo har sovna-våkner av og til og gråter-tror magen er vond. Heile leiligheta lukter spy og badet lukter bæsj. Lurer på hvordan jeg gjør det i natt-kanskje sette på bipern på mobilen så jegkan sjekke henne med jevne mellomrom-er no litt nervøs mamma når alt kommer til alt ja;)

Skrevet

Stakkars ama som har syk jente.

Men allikavæl da avana. 3 min. imellom er BRA!!

God tur Cat, og du ser sikkert helt nyyyydelig ut i bikini:)

(pass deg for knust glass)

Molle: Hørtes gøy ut med svømming. Teit at jeg ikke fikk vært der, men tror det var best. Jeg kommer på fredag om jeg ikke er verre. Har sikra meg bil. Er egentlig mest nesa som renner. Kan jeg ha en papirklump i nesa når jeg er hos deg?? Jeg kan bake den tråtan jeg snakka om. skikkelig kaloribombe, men supergod(synes jeg).

Og hva i all verden får deg til å tro at jeg liker bakt potet????? Haha!

Tiny. Nå som du er ferdig med vaskinga så er det bare å komme hit. Kan ikke huske sist dette gulvet fikk en omgang:) Venter bare på at G skal bli så stor at han kan krabbe rundt og sleike det reint:D

Jeg ville valgt My super ex girlfriend, men jeg aner ikke hva noen av de handler om.

Skulle kommet en dur dere også Herk! På freddan altså.

Ama, du far spraye med sånn dospray i hele leiligheten da vettu;)

Over.

Skrevet

Og molle, tok dere noen bilder på første svømmetimen eller? Sa ikke du at jeg skulle få????

Skrevet

JEG VANT:)

HURRA!

Jeg er best!!!!!

(Får jeg premie eller.... hæ? hæ? NEIda...jeg soler meg i glansen bare)

Kommer ikke på å kalle deg Nie lenger, selv om jeg syns det var en god idè...så Svana:

9- snill du! (hvem er snill?) = Pt er snill som låner bort bøker:)

14- enig. (hvem er du enig med og i hva?) = Enig med simba om at det er mellom 4 og 8 bleier i døgnet som skal være fuktige.

22- lurer jeg og på! (hva da?) = Pt lurte på hva Cat skal med sand og mat til katten:)

37- jeje (?) = Mo mener Cat skryter av å skulle på resturant hver dag i en uke, og jeg er enig;)

Håper det var godt nok svar;) Koselig å høre at du syns det var morsomt og da...hihi, var sikkert baylisen som snakket. Jeg drakk sikkert 4 cl.

Gulpes her i gården også, og cottage chees kommer etter melkegulp:( Det er faktisk nesten 10 år mellom mine 2 barn da;) (ler høyt av meg selv....hihi....jeg kan være morsom) Jeg brukte 64 timer fra vannavgang denne gangen jeg svana! Slå den du! Men jeg tror jeg var raskest på selve "aktivfødselbiten" jeg da:) Selv om jeg ikke husker akkurat hvor lenge alle dere andre brukte da. (kom akkurat på at jeg ikke har skrevet ferdig fødselshistorien min.....hmmmm...for sent nå eller?) Jeg brukte 35 min fra 3 cm til ferdig (1 pressrie!)!!

Her har det ikke vært fredag på leeeeeeeeeeenge.........må tilbake på tråd 10 og sjekke tror jeg:( Vi rekker det jo aldri jo:(

CopyCat var bra, lo jeg også faktisk...ikke latterkrampeoghøyt lissom, men lo godt inni meg;)

Gratulerer med dagen Simba!!!!! Skåler med baylis i dag også jeg, hvis du vil;)

Har Blood Diamond kommet allerede på dvd? (tenker meg om og kommer på at det er noe som heter internett og fildeling....sorry) Var jo slik jeg kunne se The Departed på lørdag:Anbefales også.

Har tømt klesskapet til dattera i dag vi da, så nå er alle flater på stua dekt i klær....... herreguuuu hun har mye klær! Skal legge litt av det tilbake i skapet hennes i morra.

Sitter å spiser tropisk aroma og ser på lydverket som starter kl 23.15 for de som ikke ser det hver uke, jeg begynte å skrive dette innlegget kl 17.30...................

mtg: jeg tenkte å trene opp LT til det samme! Som nevnt tidligere: vaking av gulv=mannejobb!

Dessuten vet jeg at Herk ikke kommer fordi hun ikke gidder ta med seg tanta hjem:)

jeje....jeg har hatt ubeskyttet sex for 3 uker siden (ca 1 uke etter tanta)........og jeg har ikke fått henne hit etterpå.......angst!!!

Må bare skynte meg å syte litt jeg også: høyre pupp er vondt igjen! Og han sliter bare i den puppen, vil lissom ikke spise, bare drar i den og melka spruter og jeg blir litt frustrert siden den derfor er så sprengt hele tiden da:(

GOD BEDRING TIL ALLE SOM ER SYKE!!!! *blåsepå*

Skrevet

Jo. Men har ingen. :D Gubben mente han tok mange bilder han, men hadde visst nesten bare filma:) Så var vel en 3-4 bilder bare. Og bare av meg og e. Ja et med oss sammen med nina og emil og. hehe, sorry, han fikk høre det da. Jeg sa jo han skulle ta noen av dere og:) V får ta noen bilder før han går ut i vannet neste gang:)

Lenge siden jeg har sett noe så søtt (ja søtt) som da ei rødhøra stakk nesetippen over den bakte poteta si og glisa. "poteeet". Hehe, måtte flire av deg da. Du var vel noe alkopåvirket og, men hele greia ble fektaisk veldig søtt:) Når det kommer til mtg så skal jeg ikke skrive her at dama etter en fortært potet gikk å kjøpte seg en til!!!

Herk, gidder da ikke be deg!! Regner da virkelig med at du tar det som en selvfølge at du er inv. på lik linje som resten. Hvor langt folk er villige å kjøre for en potet er opp til dem selv:)

Ama, litt lei av at du svikter nå altså. Aldri har du bra grunner heller! (var flink og rydda da du skrev til meg på msn og mata E etterpå, nå er du avlogga) Om du føler deg mer trygg, så sett på alarm. Like greit i stedenfor å lure. Og du skal se at innstinktet hadde slått til uten alarm og. Hadde nok våknet lell skal du se:) Tror det går helt fint, men sjekk du, så er du sikker:)

Du er så flink Tiny!!*klappepåhodet*

Svanine *klapperpåhodet* mitt når jeg har vært flink. Føler meg litt som ei bikkje, men blir litt stolt når hun gjør det og. Merkelige greier.

Nå gjenstår det å overbevise svanine om at hun er flink til å kjøre bil (blir lett etter all den dissinga på tidligere tråder..hehe) og håpe at gutta holder formen slik at vi får iaf ei bymus på landet:)

Ja om O skulle føle seg i fin form, er det bare å komme assa Herk. Er ordentlig treff, men ikke sånn planlagt i ukesvis og blabla.

Neste gang kl er dette, er du i Egypt cat :)))) Og seriøst, kos deg i bikini. du driter jo i resten av folka der nede (hvem fan er de liksom) og Mr.T har sett deg naken (går jeg ut fra) og liker det han da ser (går jeg ut fra) ;) Kose dere alle 3!

Folk kan få ha det de måtte ønske i nesa si hos meg. Jeg er grei sånn.

Skrevet

Takk for gratulasjoner!

Hatt en fin bursdag, men måtte til dyrlegen med Simba. Han kom på tre ben med stort, åpent sår på labben. Slåsskamp igjen, men han er da for faen kastrert!!!

Godt å ha LH hjemme igjen! Han hadde det fint hos mormor, bortsett fra at han skvatt så fælt en gang i går kveld, at han hyla leeeenge og var helt utrøstelig (broren min tok på seg hørselvern...). Fikk helt vondt i hjertet mitt da jeg hørte det :-(

God tur, Cat!

God bedring til Leo, O og MTG!

Herkules: Har lest at allemenntilstanden ofte sier mer om barnets helse enn feberen gjør. Har du snakket med legen?

Til dere andre: Dere er ikke glemt!

God natt!

Skrevet

Hihi. Mannejobb ja. Tar en liten stund før G blir mann da. Er ingen annen mann her som gjør det, men han støvsuger da. Og vasker klær og tørker støv. Egentlig så er min eneste oppgave å lage middag. I dag var det grandis:D

Gravid du 'a! Hahahaha! Jeg også. Eller. Var ikke det når jeg ok test da, men har ikke hatt besøk av tante siden lenge før jul:)

Nå er det natta, så BØFN alle sammen!

Skrevet

Som jeg sa...møkkatrønder!

jeje..hehe;)

Er 8,5 år her. Jeg ler lite av det:) Gjort samme greia med skalpet til William. Sinnsykt med klær! Og han er gutt!

Fra vannet gikk (ble tatt) tja..20 min. Ok litt ekkelt kanskje men mye ekkelt med fødsel. Hang jo plutselig ei stor boble ut av meg. str. appelsin! Så vannet gikk jo da ifb med pressrier. Pressa vel rundt 20. Nei pressa kortere 20 min fra da til ute tenker jeg. Husker ikke hvor mange press. Ca. 6-7 tenker jeg. Med Will pressa jeg i 1time og en kvart. Han satt fast da. Ble klipt og revna videre og hu dro med begge henda godt oppi. Løvlig!

Fredda..hva er det a? Også jeg som er sexolog og all ting..

hihi bra noen lo litt av copycat'n min da. synes fortsatt den var bra jeg altså:))

Jasså, angst? moahahaha. Spennende å se om det blir tr eller test først;) Hva gjør du da a?? Om 2 streker?

Hva er tropisk aroma?

Du er grisetreig!! Hva med å poste litt kortere innlegg og heller flere ganger?

Gulvvask ER mannejobb. Derfor blir det vasket her 3-4 ganger i året, mens det bannes og svertes og etter utallig masing! (sukk)

Ække no tante å ta med herfra vetjæ. Hu kommer innom en gang i blandt, men det er fan meg ikke ofte.

(hmm..også banne slik da)

Pumpe den puppen 1D. Viktig å få tømt den helt. Tette melkeganger er noe herk (intet personlig herk..) og betennelse er enda værre, bare spør herk (den var til deg herk..hehe)

Så langt et innlegg og det meste til deg 1D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...