Molait Skrevet 6. februar 2007 #26 Skrevet 6. februar 2007 Så godt å komme hjem og bare få slappe av da ama;) Du var dritkul uten hår forresten..hehe FyttiF så kaldt det er!! Egypt frister mer og mer. M jobber dobbelt i dag og er ikke hjemme før 20. Drit i dag. Er så kaldt at poden må sove inne. (sover gjerne kortere da) og tur utgår og ikke bil. Skal man finne på hele dagen inne da tro??? æsj! Om noen kjeder seg err ikke døra låst
Amabolla Skrevet 6. februar 2007 #27 Skrevet 6. februar 2007 Takk Mol;) Benytter sjangsen til å skrive hei,mens vesla er blid og fornøyd. Det er hardt for ho nå som den konstante oppmerksomheten fra mormor er borte igjen....(hardt for meg og som må høre på klaginga og ikke får gjort en dritt) Det snør ute! Må bort på butikken og handle-tomt kjøleskap,vaskemaskiner som må settes på, gulv som må støvsuges. Urk- Skulle gjerne ha kommet på besøk Mol, men har litt som trengs å gjøres hjemme...
_svana_ Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #28 Skrevet 6. februar 2007 Ikke låst dør her heller, jo, forresten, men kan låse opp. Typisk at det er drittvær når ungene har stått opp med feil fot, eller noe sånt. Sov bare en halvtime første lur og var pottesure fra første minutt. Hyling og brøling, spesielt på E. Nå har de endelig segna om begge to, håper det varer noen minutter. Det er såå vanskelig å trøste to om gangen! Bare så dere vet det. Ja, også natta da. Slitsom natt, men ingen krise. Så omtrent sånn her ut (klippe fra msn med moll): A våkna i det jeg skulle legge meg, alt var gått helt fint til da. Klokka var 23, smokk nytta ikke så fikk bittelitt pupp, sovna ganske greit, og jeg var i seng 2330. Våkna 01, da var han ordentlig sulten så fikk mat. Spiste godt, jeg sovna 0130. Så våkna han igjen 03, da lå han helt annet sted og var blid som ei sol. Dytta litt smokk så sovna han igjen. Akkurat slumra så ville E ha en tår og det måtte han jo få for han hadde jo ikke spist siden 1830. Så våkna A igjen kl 06, og jeg tok han over i vår seng. Han kava og styra, så jeg flytta meg så langt inntil H som mulig. Så ble A rolig, men 0645 våkna E som var klar for en ny dag. Sto opp 0720 etter å ha tulla i senga en stund. Så alt i alt så fikk E sovet bedre uten A, men A var litt fortumla over sine nye omgivelser tror jeg. Og jeg er trøtt. Men om de sover litt nå skal jeg overleve dagen selv om vi ikke kan trille tur (som er blitt redninga de siste dagene). Hva skjer om man ringer og sier at man ikke kan komme på dåpssamtale?
Molait Skrevet 6. februar 2007 #29 Skrevet 6. februar 2007 Natten var grie nok. Sov faktisk fra 23.30 til 03.30. Og mat 5 igjen, men da var han Våken! Dytta litt smokk men han bare glisa. Han lå da i senga med meg. Snudde ryggen til ham og han sovnet av seg selv etterhvert. Helt utrolig:) Var litt pupp rundt 7, men mest fordi mor var trøtt. Våknet igjen litt over 8:)) Sto opp 8.30. Rart å forskjellig nattene og morgnene er. Virker som de fleste står opp en ca. samme tid hver morgen. Her er det mellom 5 og 8.30. Litt sprik det. Skjer? SKjer vel ikke noe. Man får gjennomgang av dagen og hvor man skla stå og gå og hvor man kan gå inn om man trenger skifte til kjole eller skifte en bleie og så går manigjennom papirene. Se at dato og pers nr. og faddernavn og sånn stemmer. Så det blir rett på dåsattesten. Kan ikke H eller du dra uten barna da? Trenger jo ikke ha med dem. Greit å få med seg infon sikkert. Du får jo besøk i dag du ama, så du kan jo ikke komme hit:) Kjeder meg.... svanine sitter der hun sitter. cat pakker vel og har ikke bil. Nei..hu er på hs hu. Sånn var det. (var det ikke?) Tiny har vel henda fulle med pakk og vask. Formen til Tiril bra i dag?? ææææsj, hakke bil du a MTG?? som sagt..kjeeeder meg! E sov bare 30 min, men er i greit humør. Burde vel få vaska litt her, men er bare såå tiltaksløs:(
♥Tiny Skrevet 6. februar 2007 #30 Skrevet 6. februar 2007 Her var natten bedre enn forrige natt, men det skal vel ikke så innmari mye til?! Sov urolig fra 20-20.30 og 24-1.30, våken en gang i 5 tiden og opp 7.20. Så fått sove litt mer nå... Første lur 1 1/2 time og superblid Kosa seg masse med en brødskive med prim på!!! Så har hun vandret rundt sofaen!!! Ikke lenge før hun klarer å bevege seg langs sofaen nå altså!!!!! Og sittet på gulvet med lekekassa si og dratt ut alt sammen.. MORO!!! Nå skal jeg begynne å skrubbe badet.. Det har jeg ikke lyst til.. Men svigermor har vært å henta Tiril så de skal kose seg sammen der Så da er det vel bare å sette igang med alt det man ikke vil.. Blæææh...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 6. februar 2007 #31 Skrevet 6. februar 2007 Da er vi tilbake fra helsestasjon! Gikk greit å få vaksine da!! Vræla som en stukken gris i 15 sekunder etter hver sprøyte, men så gikk det greit. Hadde flaska klar og etter litt mat var det meste glemt. Helsesøster fikk til og med et smil. Hun har sovet en lur nå nå og forløpig er formen kjempefin. Smiler og ler og ligger under gymmen sin. Hvor lang tid tar det før det kommer en reaksjon da? Om det kommer noen?? Ingen fler som vil tippe?? Drøyer et par timer til da, men venter ikke i flere dager før jeg kårer en vinner altså!!
simbamamma Skrevet 6. februar 2007 #32 Skrevet 6. februar 2007 Tipper 6290 på L, Cat. Da LH fikk vaksine, var han veldig trøtt resten av dagen. Hyla verre enn verst en halvtime tidlig på kvelden, men merket ikke noe ellers, bortsett fra litt ømhet på lårene. Dagen etter var han seg selv igjen. I kveld skal jeg på restaurant!
_svana_ Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #33 Skrevet 6. februar 2007 Hos oss sov de hele dagen stort sett etter vaksina. Litt feber og fikk paracet i stomp. Ingen sutring og hyl, bare zzzZZzzzz. Restaurant er digg, skal kanskje på kafé i løpet av uka med jentegjeng :-D Tipper L er 6310 (Denne gangen skal ikke jeg være den som tipper minst i alle fall) Og Ama den turen imponerer meg. Glad vi ikke skal kjøre til nordnorge i påska, men ta fly :-) De små er ikke seg selv i dag. Er det min feil? Adrian er mammadalt og vil bare være hos meg. Vil ikke leke på golvet som han er så flink til. Er han snurt fordi han måtte tilbringe natta på eget rom? Edvin segna om og har snart sovet tre timer etter hyl og skrik delux. Ikke sovet så lenge på dagen på kjempelenge, bortsett fra trilletur da.
♥Tiny Skrevet 6. februar 2007 #34 Skrevet 6. februar 2007 Raskt innom i en liten lunsjpause.. Phu, så kjedelig det er å vaske, rydde og pakke ned ting.. Og så lang tid det tar!!!! Tipper 6280 jeg da om ingen har tippet det før... Ehhh, lengde?? 63 kanskje? Glemte hva det var forrige gang jeg nå... Får sette igang med neste vaske prosjekt jeg nå da... (badet, doen og gangen er helt ferdig)
Molait Skrevet 6. februar 2007 #35 Skrevet 6. februar 2007 Restaurant? igjen? Lille bortskjemta;) Adrian er ikke sur og tve i hele dag for at han lå på eget rom i natt. Han er en baby! hihi. Er sikkert en slik dag bare. Nå er H snart hjemme. Hang in there girl! Tiny..du gir meg igjen dårlig samvittighet. Vet du har mer grunn enn meg men jeg skulle så absolut gjort masse her i dag. Flink du:) Ja i stad vøtt. Kunke skjønne hvorfor ungen sutra så ille. Plukket ham og og bæsj så det holdt!! ehe..ddm Ja i stad vøtt. Kunke skjønne hvorfor ungen sutra så ille. Satt på fanget mens jeg dibbet og bare vrei seg og var sur. Hadde jo glemt å mate ungen! Spiste masse grøt! Og sovna på puppen etterpå, for kl hadde blitt leggetid. ehe...ddm nr. 2. Og dagen er ikke over enda... Også æsj, ingen som bråbestemte seg for Fetsundtur heller. Nei, får ta meg i nakken og vaske badet i dag vaffal. Det og støvsuge er på to-do listen.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 6. februar 2007 #36 Skrevet 6. februar 2007 Mangler tipping fra ett 1D, ama og mtg. Venter bittelitt til før jeg annonserer vinneren. Den som er nærmest hittil er +/- 35 gram unna ) Du får legge ut en link når leilgheten deres kommer for salg da Tiny, så vi får se på bildene og sånn. Sånt er alltid så spennende!! Skal snart på restaurant hver dag i en uke jeg
-MtG- Skrevet 6. februar 2007 #38 Skrevet 6. februar 2007 Jeg vil tippe 6180, jeg:) Hadde forresten en fryktelig drøm om deg, cat. Når jeg la meg etter fylla. Det var ikke du som var fryktelig da, men du drakk av et glass som knuste sånn at du svelga masse glass. Jeg ringte 113 og de ville ikke hjelpe. Også spøy du overalt. Oppå bordet og utover bakken. MASSE spy! Med blod. Stakkars deg:( Skulle gjerne kommet en tur i dag jeg molle, om jeg hadde hatt bil. Ønsker oss en bil til altså. Er liksom lettere å dra til lillestrøm enn til deg. Det er teit det!
Molait Skrevet 6. februar 2007 #39 Skrevet 6. februar 2007 nei men huff da! Hvor kommer slikt fra tro.. Ja teit det der. Eller går buss hit og da. Kan ta tog til Svingen, men litt å gå.buss er 500meter å gå. Men ja helt enig, kjøp en bil til:) Vi har 3. 0,5 funker :/ Skal jeg finne på med E i en time da tro.. har spist, har prata pipp. Litt kaldt for tur. Eller kan traske en liten en da. Hmmm
Petronella♡mor til to Skrevet 6. februar 2007 #40 Skrevet 6. februar 2007 A har sånn avhengig av mamma dag i dag... Kan ikke bevege meg mer enn maks 30 cm bort, allerede da begynner han å klynke (og da rygger jeg) dersom jeg snur meg bort og går hyyyyyyyyler han så han blir helt rød i toppen... Har mao fått gjort skikkelig mye i dag... Vil også på restaurant hver dag i en hel uke ;P Nå skal det leses brødrene løvehjerte for C, A er akkurat putta i seng - så er det ut å gå tur et par timer med nabodamene. Og jeg som har mest lyst til bare å legge meg. Er skikkelig trøtt, uten noen spes grunn, bare er det... Snork...
Amabolla Skrevet 6. februar 2007 #41 Skrevet 6. februar 2007 Tipper 6170 jeg:) 62 cm lang. Jeg er forresten veldig glad i dag!!!!! Fikk svar fra NAV og sambo sine 6 uker blir overført til meg-JIPPIJIPPIJIPPI!!!!! (og ja-turen var slitsom- hadde jeg ikke hatt en skikkelig flyskrekk så hadde det blitt fly!)
Amabolla Skrevet 6. februar 2007 #42 Skrevet 6. februar 2007 Mi si skal forresten på 5 mnd kontroll i morgen-noen som vil tippe? Hun var nesten 8 kg sist jeg veide ho og 68,5 cm lang- det er vel 3uker siden tror jeg.. Hvilken spisestol skal jeg kjøpe til vesla? Har dere en å anbefale?
♥Tiny Skrevet 6. februar 2007 #43 Skrevet 6. februar 2007 God kveld! Endelig litt sofa tid foran dib Deilig å sette ned rompa litt også etter en ganske lang dag med vasking, rydding og enda mer vasking... Tiril hadde hatt det kjempefint hos svigers (var der fra 12-16 uten oss). Hadde smilt og kosa seg, skravlet litt med katten og spist middagen sin. Slokna visst i vogna 15.30 og sov enda når vi kom 16.45. Vi fikk servert mat når vi kom da, hjemmelagd pizza, nam! Digg å få gjort unna endel uten barn i armen Velkommen hjem ama, du har vært meget savnet og spesielt på lørdag (1D også da, du er ikke glemt du heller). Kjipt med den bilturen. De må jo liksom bare finne på å bæsje akkurat da, og gjerne da flere ganger... Og 12 timers kjøretur hørtes ihvertfall ikke moro ut.. Grattis med lengre perm da Kose deg masse mer i 6 uker mer!!!! Nå husker jeg ikke om jeg skulle kommentere noe mer jeg...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 6. februar 2007 #44 Skrevet 6. februar 2007 Grattis med 6 uker lenger perm, ama!!!! Tja.. hva skal jeg tippe på din sin da.. mmmmm... er jo bare 3 uker siden sist.. tipper 8700 gram jeg ) Kom igjen 1D og Herk, nå venter jeg bare på tipping fra dere!!
♥Tiny Skrevet 6. februar 2007 #45 Skrevet 6. februar 2007 Jo, jeg kom på en ting til!!!!!!!!!!! Tiril har lært seg å klappe!!!!!!!!!!!!!!!!!! Plutselig bare slo hun hendene sammen istad når vi kom hjem fra svigers.. Da har jeg ikke sunget bake bake søte fogjeves.. *stolt mamma* Leo: 8250 og (hum var hun ikke 66 sist??) 70 cm kanskje?
Molait Skrevet 6. februar 2007 #46 Skrevet 6. februar 2007 Slitsomt med klengedager. Man får bare akseptere at man ikke får gjort noe annet den dagen. Og rart å mye mer sliten man blir av å ha barn på seg enn å rydde og vaske. Og PT, du MÅ ikke nevne 2 timerrs tur altså! Grattis med perm ama!!!!!! Og kult da for jeg går ut som arb.ledig jeg. (hadde vikariat før) og da kan vi traske sammen litt til:) Nesten 8?? Ja da er det jo lett å tippe på grammet;) Må jo komme med rett tall da mor. Og Leo er laaang!! Men trodde ikke hun veide mer enn E, men han var 7845 9 dager før han ble 5mnd. Tipper på Leo: 69,5 og 8483g. Spisestol: Jeg har litt lyst på sånn amerikansk jeg:) Ser så gode og polstra ut. Men tar mer plass enn nødvendig og koster flesk. Tripptrapp er veldig kjekt. William bruker sin enda! Og voksne kan sitte der og om det skulle bli knapt med stoler en gang. Får bøyle, rem og pute til. Ellers hadde vi hokuspokus-stol (tror jeg den het) Veldig førnøyd!! Den kan man snu rundt og få bord og stol, eller andre veien og gynge med ratt. Veldig greit å sette dem oppi der når man holder på på kjøkkenet. Og er en leke i seg selv. Jeg tror vi kjøper slik nå og, også får E ta over triptrapp om et år el to. Ellers er den hvite fra Ikea til 125,- (tror jeg) helt grei. Lett og stødig og billig og enkel å holde ren. Herk: Sendte vi ikke bilde til 1D?? Trodde det jeg:) 1D: Skal jeg sende deg gruppebilde selv om vi ikke er på fest lenger, eller har du fått det? Klapper i hendene for Tiril som klapper i hendene:D Også skryte av flinke mamman hennes og da;) I DAG fant Edvard føttene sine for alvor (ja jeg vet..treg!) Så fort bleie var av var det bare å grafse tak igjen. Sutte på tå og. (han sliter med å nå frem med bleie og klær..wonder why..) Og han har blitt helt propell da:) Demoterer hele gym'n. Henger etter pippen. Reine apekatten jo! Og kommer seg bra trekninger på kort tid nå. Plutselig gikk det opp for ham at det finnes mer i verden enn den ene leka over nesa hans..hihi Leggingen gikk bra. Litt mer pes enn ellers, men helt ok. La seg 19.30 etter 180ml!!!! og sov 20.00. Måtte inn noen ganger med smokk og til slutt stå å stryke litt og hysje. Sleit veldig med å finne roen i kveld. Men gråt lite da. Men kava sånn.
_svana_ Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #47 Skrevet 6. februar 2007 Amalie, godt du kom deg unna Ålebyen før de fakka deg og kjemiutstyret ditt, hihi. Tipper L er 8560 *finger i lufta* Har enda ikke fått festebilde jeg, enda vi prøvde fælt på lørdag. Kult med propell-E. Kanskje det er noe med A-navnet Pt? Siden min A også har vært mammadalt? Ikke opplevd det før jeg. Hvordan er en amerikansk spisestol? Tror det blir trippetitrapp her. Flink du er å vaske T. Skulle i blant ønske at vi hadde besteforeldre som kunne hjelpe til... Har de ikke nok sand i Egypt? Håper dagen i morra blir bedre enn i dag.
Amabolla Skrevet 6. februar 2007 #48 Skrevet 6. februar 2007 Hihi-tenkte på det-drar til Ålesund og plutselig er det GHB episoder overalt-og når jeg drar så forsvinner GHBèn ut av byen... Hurra for Tiril som kan klappe i hendene! Skal vi sjå- en pertentlig frue krever nøyaktige mål så det skal hun få: 06.12: 6845 gr, 63 cm lang, 42,6 rundt hode. (3 mnd kontroll) 21.12: 7275 gr, 65 cm , 22.01: 7805 gr, 68,5 cm Så er-tipp i vei;)
Herkules Skrevet 6. februar 2007 #49 Skrevet 6. februar 2007 om det ikke var forsent så tippper jeg 6370:)
Molait Skrevet 6. februar 2007 #50 Skrevet 6. februar 2007 Pertnetlig..snøft! Og ama tror jeg er så ryddig av meg og. Huff, om det blir her på fredag, så må jeg ratt rødde og vaske og da ell?? (sukkogstønn) 16 dager er mer 2 enn 3 uker. 7805 er da 200g under 8000. Så ofte du er på kontroll a ama?? Da tippet jeg for mye. (med mindre mormor har proppa i a godterier) 8265 da. (om den andre er nærmest er det den som tels altså!) MTG: Nå skal M jobbe dobbelt på fredag så har ikke bil. Greit vi tar det herr på fredag så kan vi ta det hos deg neste gang? Will slutter tidlig og, så greit at han ikke blir alene hjemme så mange timer. Fint om jeg kan få "påmelding" i løpet av onsdag kveld, for må handle litt greis på torsdag. (evt. tordag formiddag for etternølerne) Er ikke bindende påmelding altså, men greit å få en viss oversikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå