Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

April tenker jeg :)

Flere som vil være med? eller kanskje vi skal legge den til 1D's reise ned til oss???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja, trønderfyll er et artig innslag på enhver fest ;) Blir skoj med if. fest!! Synes fortsatt at den blir holdt på feil sted i Romeriket!! :)

Ama: Du vil bli savnet!! Om jeg husker det så skal jeg få sendt et par mms i løpet av kvelden. Ta et bilde av deg selv i den stygge kjolen din så skal jeg legge mobilen midt på bordet så er du litt med alikevel:)) Ja assa..er ikk enoe å tenke på hva du skulle hatt på deg da..måtte blitt Kjolen det;)

Simba: Er nok ikke krise om vi er der 17.35:) Og er toget forsinket masse får bare noen traske rett dit. Tenke seg til at du drar sååå langt for en tur på byn. Det må jeg si! Kult æss:) Og at du da får møtt meste av tråden. I fylla! Joda, blir vel de beste inntrykka da ja..nooot..hihi.

Tiny: har du oversikt over hvor mange som skal spise?? ift. matbestilling. Sendt en mail til Nina. Hu sa hu skulle innom tråden (på svømminga på onsdag) men ikke sett snurten av henne hverken her el på mail. Ja og skål! Tok siste rest av kb i kveld jeg. Holdt til 1 kopp:) Kjenner det frister med en kald en og før man køyer. Er du hos Nina 16?

MTG: Så kult da! Nei, når dra? Om vi skal være hos Nina rundt 16 bør vi vel kjøre fra deg 15.45. Tenkte egentlig å se an Edvard litt og. Greit å få tømt litt pupper så nært avreise som mulig. Da helst i ham..hehe. Men jeg vet ikke helt hvordan det blir med svanine og herk. Kan ikke ha byfolka vandrende rundt på måfå på bøgda heller ;) Har du noen planer for hjemreise? Taxi eller har det meldt seg noen frivillige sjåfører der og?

Cat: Du och jag;)

Svanine og Herk: Assa kom nå til nina da. Vi satte det jo tidlig for at de som bor i byn (hum..dere?) skulle kunne ta siste toget hjem. des. vil jeg ha dere med dit! Så sånn er det med den saken!

PT: Formen?? Ikke kødd til alt nå. Stikk fingern i halsen og bli ferdig med det! ;) Gitt at du er frisk, er du hos nina rundt 16 da?

1D: Formen til L? Og går utfra at du ikke kommer i morgen?? Aldri godt å vitre med deg. Du har jo bestemt deg for både det ene og det andre mange ganger..hihi. Skjønner deg godt, men blir et tomrom uten deg assa!!

Skal sende skriftlig anmodning om å få ta del i svanines plystrekor. (les bikini)

heeeyyyy, hårdama er pålogga. *løpeåskrivehei*

Skrevet

Tenker det blir taxi hjem. Mamma skal på fæst selv:D

Hvis mamma kommer til meg sånn litt over tre så kan vel du bare sende en melding når du vil bli henta? Ække det greit da?

Skrevet

jammen assa liker holdninga di MTG :D Vi preikes på i morgen. Du har ikke vært pålogga i hele kveld jo:(

Skrevet

Hei hei, magen er bedre, ikke "ropt på elgen". Halsen er ikke så bra, men værre skal den vel bli etter et par ti sigg i morgen - hosthark...

Jeg kan komme til Nina jeg veit dere, men da vil jeg møte noen på veien. Tiny?? Tror nok jeg også skal ta bussen, så kanskje vi kan møtes på bussterminalen? Ser ut som om bussen min er der 15.37, venter på deg der jeg da om du kommer med buss også... Når er din der?

Ligger i senga nå - ingen store fysiske anstrengelser i dag. Skal til frisøren 1030 og må gå opp for jeg har ikke bil (ca 20 min), pustpes - men det skal nok gå.

Må sove - ses i morgen - regner jeg med!! ;D

Skrevet

da er det endelig litt rødvin og dib på denne damen Jeg syns dere har vært riktig så underholdende:)

gitt at formen til o ikke forværrer seg betraktelig er det nå bestemt at jeg kommer i morgen og min kjære kjører og plukker gjerne opp svanine i krysset og helst vil han dra kl 15.30 for da rekker han det mellom skiskyting og no anna drit på TVn:)

måkke si sånn når han er så grei å kjører

jeg har fylt opp køleskapet med MM dvs det er igjen ca 6,5 dl av det jeg har pumpa i dag

Siden gutten min ikke har vært i slaget

Da ser det ut som jeg trygt kan ta mine kjære støvletter på i morgen

Håper jeg finner noe som passer til...

Skrevet

Morn damer! I dag er dagen!!!

Å, så bra med skyss! Jeg skal stå klar i rundkjøringa i morra! (eller kanskje ved Hydro Texaco der). Send en sms når dere drar, vel, du har kanskje ikke nummeret mitt? Sender en mail jeg.

Så da ser det ut som at det blir vorspiel på meg også! ... Men har ingenting å drikke *gjørenoemeddet*

Håper formen er bedre i dag Petr! Og O sin også!

Nå skal jeg snart legge meg litt, for jeg og H har en deal. Jeg står opp med gutta, så kan jeg legge meg litt etterpå.

Må vel skrive litt om natta først, A mat 23.30, 0500, E mat 0430. Våkna 0330 (av meg selv!!!, for var så tett i nesen og tørr i halsen, blæ). Men kult å våkne av seg selv, hihi.

Gleder meg til i kveld.

Skrevet

God morgen alle damer...

Ja, er ikke så aktiv på denne tråd.. Prøver att henge med men litt svårt ja... Hehe..

Gleder meg til idag..

Håper dere finner veien hjem til meg da,..

Noen som vil ha mobil nr mitt?

Ellers så tar ikke emil flaska så godt,, Men prøver så godt jeg kan.

Han tror det er en leke... Noen tips?

Ellers så har jeg masse bailey`s vis noen vil ha?

Skal jeg kjøpe in øl eller tar dere med?

Ha en fin dag.. Må vel begynne rydde ja, =)

Skrevet

Hei!

Hva er dresscode(eller hva det heter) for kvelden da?

Og skal alle til Nina først? Da begynner jeg å få det travelt:)

Æsj, jeg har ikke fått vært hos frisøren ennå..ser ut som et takras!! Jeg unnskylder for det på forhånd..

Skrevet

Natten..tja..han tok morgen mens det var natten. 05.30!!! Urk. Spiste 23, 01.30, 04.30 og opp 05.30! Lå med meg til 6, opp med far og sov sammen med meg 7.30-9.00. Opp med far 9.30 og jeg sto faktisk ikke opp før 10.30!

Kult dere kommer til Nina da svan&herk.

Kab: Ta på deg som du skal på byn. Noen kommer i bukse noen i skjørt. Om du leser oppover så ser du diskusjoner rundt temaet:)

Nina: Har sendt mail til de som evt skal til deg med beskrivelse og nr. ditt:) (det jeg fikk i mail fra deg)

Tar gjerne en KB, men du skal få slippe å kjøpe øl til oss assa:)) Og vi er jo bare der litt over 1 time så begrenset hvor mye vi rekker å drikke. (eller? hihi) Ses etterpå. Takk for at du åpner dørene for oss:)

Alle klare da? Få gå å se etter klær jeg.

Setter pris påom du finner _noe_ til støvlettene dine herk;)

Skrevet

Hei hei og god morgen til alle sammen!

Natten: La seg 19 og sov til 4.30 før vi hørte noen lyder, sovna igjen med en gang. Våken 5, men jeg rakk bare ut av senga og stå på beina før det ble stille... Hadde vel gått et par minutter med surving før jeg tenkte jeg skulle se til henne..

Våknet litt over 7 og opp meg pappa'n 7.15. Jeg fikk sove til 10.15!!!

Kab snakket jeg litt med på msn istad, så hun vet litt om hva folk har sagt!

Alle tar vel med seg forse-pils tenker jeg, ihvertfall de som liker øl... Nina trenger vel bare koke kaffe, så har dere KB :)

Pt: Blir kjørt, men kan hente deg på stasjonen om du vil???

Skrevet

H&S blir dere kjørt rett til Nina da? Får ringe megf el henne om dere skulle slite med veien:)

Driver å pumper. Tenkte ha iaf et måltid klart. Spruter ørten stråler til alle kanter. må varefull storm inni munn på E da..hehe

Pop kommer ikke. Var litt tidlig å dra fra Aurora:)

Tiny: Hvordan ble det med matbestilling? Er under 10 vel?

Titte på meny før jeg drar tenkte jeg. Ikke allid så lett å bestemme seg..hehe.

Skrevet

Tilbake fra fisøren - ble så bra atte - oh fagre mø... ;D

Vel, nå sitter jeg her da og lurer på hva i all verden jeg skal ha på meg... Kom på at jeg bare har sommertopper... Hmmm, ikke har jeg bil heller... Hmmm, at jeg ALLTID skal være såååå treig...

Nåvel, skal vel alltids klare å rote fram no greier i skapet - har jo en bra hår dag da om ikke annet - hehe. Så får vi dra på med litt sparkel, så ordner det seg vel... Skal jo ikke akkurat på sjekkern heller, eller - hihi :o)

Tiny, vi kan jo møtes på LS stasjon så kan jeg sitte på med dere bort? Når er dere der? Kan hende jeg rusler innom senteret for å finne et belte til den ene toppen/genseren min om jeg tar på den, men jeg får se... Hvor kult er det å rusle rundt på et senter ferdig fiffa tilby´n lissom ;P

Skrevet

under 10, så da håper jeg det er greit uten forhåndbestilling!!!

legger ut link igjen jeg (til J&H)

http://www.utelivssiden.no/utested/?nr=1

Nå skal jeg snart klippe meg!!! gleder meg til å få fiksa litt på tjafsene her...

Skrevet

huff. Føler alle enten er hos frisøren og(eller har nye klær. Har ingen av delene jeg. Sparkel har jeg da. Men mamman min sier jeg er naturlig vakker og ikke trenger slikt fjaseri:)

Får vel vaske tjafsene mine. E har sovet nesten 2 timer. så teit å gå i dusjen nå. Det har jeg tenkt siste timen. Kunne ha dusjet mange ganger på 1 time. hmf. Ja har ikke dårlig tid da. Tror jeg. Men greit med alt som er ferdig.

Skrevet

Huff, håret mitt er helt krise. Får se hva jeg får gjort. Men golvene er i alle fall rene her, så kan feste med god samvittighet.

Titta litt på menyen, de har en rett som heter Herkules. Tihi.

Masse melk i kjøleskapet, får posjonere det ut litt.

Skrevet

Har litt dårlig råd så jeg tenkte jeg skulle hive innpå en gigantburger - da blir det jo gratis mat på meg - hihi ;o)

Skrevet

E sovet i snart 3 timer!!!! Måtte ut å titte på ham og da glippa han med øynene. Våkner vel straks da.

Kommer til Nina litt etter 16. (mtg og jeg) Om vi skal bli kjørt inn må vi komme litt senere. Tar ikke buss for en ti min assa:)

hihi ja tenkte på det med herkulesmat vi og svana. Ingen lurer på hva herk skal bestille liksom:) Den giigaburgern er gratis den ja..men gleder meg til å se deg trøkke nedpå en hel sånn assa!

Uh, snart 14. Tiden løper av gårde. Ferdig med dusj da. Klær ligger klart. Skifter ikke før jeg går ut av døra. (har gjort det før ja! (gulp)) Og sparkel ja. Blir så stressa jeg. Selv om jeg ikke har dårliig tid. lalala-roe seg ned-puuust!

Skrevet

Nå må dere ikke stresse så fælt da jenter :))

Men nå skal jo dere avgårde litt før meg da.. Skal snart lage litt middaf til gutta her (mr T har besøk av en kompis som skal være her i kveld). Også må jeg ta en dusj og fikse meg litt..

Har ikke vært helt i form i dag, brygger litt på det jeg hadde forrige helg, men tror jeg er på bedringensvei.. men kommer uansett, så får jeg heller reise hjem om jeg begynner å spy igjen sånn som forrige søndag.

Enig med mamman din jeg, molle :))) LOVE YA !!

Skrevet

nei men å:) *blush*

Skal bli bra å være på J&H og drikke med deg igjen cat. Faktsik ganske så lenge siden nå.

Stresser litt, men trenger i grunn ikke. M er på butikken med barna. Håpe han kommer hjem snart da! Blir henta nærmere 16. Så og si klar. Bare pakke sammen ruskogrask. Blir litt mer stress når en skal dra sånn midt på dagen.

Ser ut til at det bare blir trådjenter alikevel. Popkind og kab kommer ikke. Hvorfor kommer ikke du forresten kab? Om du skulle ombestemme deg så ta gjerne en snartur ned i løpet av kvelden:)

uh, får gå å gjøre klart jeg.

Spy er godtatt så lenge det er pga for mye veskeinntak og av den grunn at man skal ha plass til mer ;)

1D og Ama....We'll miss you!!!!!!!!!!!!!!!

Tjallabajs!

Skrevet

har sikkert bare dårlige unnskyldninger, men jeg sov vel toppen et par timer i natt, orket ikke dra ut for å kjøpe passende outfit til i kveld, så ergo jeg har ingenting å ha på meg...+ at jeg har hatt dårlig hårdag siden leeenge før snupp kom..

Kanskje jeg skal vurdere å stikke nedom en tur i løpet av kvelden... får se... om jeg ikke har sovnet på sofaen..

Vel, nå er det for sent å poste dette innlegget egentlig, for alle har dratt på fest.. men dere ser det vel i morgen etter at dere har sovet av dere rusen..hehe:)

Skrevet

Jeg har ikke reist enda..

Masse dårlige unnskyldninger kab, så det er bare å komme seg på jekyll!!!!

Kommer ikke før i halv åtte tiden jeg heller og jeg har aldri hatt en eneste bra hårdag jeg, slå den du!!!

Og outfitten er ikke helt under kontroll den heller.. en meget utringet topp er alt jeg fant som passet også.. og i løpet av kvelden kan jo den utringningen bli ganske så spennende med melkesprengte pupper :))

Skrevet

Hehe, ja den utringte toppen tror jeg får bli hjemme gitt:)

Ja, kanskje jeg får dra meg nedover en tur da..

Får vel dra kroppen gjennom dusjen en tur først da kanskje..sånn med tanke på at jeg skal omgås folk liksom..hehe;)

Vi sees da!

Skrevet

Takk for koselig treff! Og plakaten ble med helt hjem...!!

Nå blir det behagelig å pumpe litt gitt ;-)

Skrevet

Yohoooooooo! Jeg er den eneste som holder det vi lovet om å skrive inn her når vi kom hjem. Hvem vil komme til meg på tråta på torsdag eller fredag? Nå går øya i kryss. Var fullr retter 2,5 pils jeg og fortsatt full. Deilig å å hå barnefri:D

Takk fpr skyss hjem , nabo'n til mollle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...