-MtG- Skrevet 4. februar 2007 #176 Skrevet 4. februar 2007 Har du kommet deg hjem allerede? Kult at du kom. Du er den tøffeste jeg vet om!!!!
Molait Skrevet 4. februar 2007 #177 Skrevet 4. februar 2007 Trøøøøtt!! Pumper. Eller..bare trykker og det spruter lengeeee:)) 100ml på 15 trykk, ikke ille..hehe. Er oppe i en 12 stråler her! Har jo de Herk-puppa her;) bøfn..hehe, jeg skal bare sove jeg:) Takk for en superkoselig kveld!! Vi sang for ama vi...hihi Synes ikke kjolen var stygg jeg da. Hadde ventet noe skikkelig ille..hehe. Da har man tatt det værste trøkket, så da køyer jeg. Nattinatt.
Herkules Skrevet 4. februar 2007 #178 Skrevet 4. februar 2007 Hoho takk for i kveld må sove før min lille våkner har letta på DET trykket hoooo spare på melka så får vi gjenbruk av alkoholen det er økonomisk det !!! zzzzzzzzzzzzzzz kuli!!!'
_svana_ Skrevet 4. februar 2007 #179 Skrevet 4. februar 2007 Klokka er over 11 og ikke et eneste innlegg på tråden siden i natt. Jeg sier som Moll; Hvorfor det? Hihi. Tusen takk for en særdeles artig kveld jenter. Morsomt å se dere alle sammen igjen, og morsomt å treffe de som jeg ikke har truffet før :-D God mat, god drikke, godt selskap. Det burde si det meste. Også har jeg skrubbsår på hand og kne etter en inspeksjon av den Lillestrømske is.
♥Tiny Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #180 Skrevet 4. februar 2007 Ingen nattlige innlegg fra meg, da jeg hoppet rett i seng... Sliten og trøtt som jeg var! Og ikke gadd jeg skru på pc før jeg la meg heller Takk for kjempe koselig kveld jenter!!!! Jeg hadde det kjempegøy og kosa meg skikkelig!!! Sier som svana: God mat, god drikke, godt selskap. Det burde si det meste. 1D og Ama, dere var savnet og dere fikk vite det også Synes simbamamma var den aller tøffeste som reiste helt fra Hamar og ned til oss ukjente.. Moro med skilt som ble med hjem da hihi... T bare fnyste av den ballongen jeg hadde fått beskjed om å ta med meg hjem hehe... Jeg er litt trang i huet og trenger litt vann nå... Brygger jeg på noe??? hehe... Potet var nam i natt
Molait Skrevet 4. februar 2007 #181 Skrevet 4. februar 2007 Heihei alle med og uten skallebank:) (utrolig hva et par pinex kan utføre altså..hehe) Her hadde alt gått kjempebra! M fortalte megg litt i går natt men hørte bare med et halvt øre mens jeg letta trykk. Får spørre igjen i dag:) De er på håndballkamp nå. Så T bare fnyste...hihihi Men HAHAHA og unskyld for haha og huff da svanine..hihi. Var du ikke helt stø i går?? Nu har jeg allerede inv. hit på fredag da men mtg:) Men huff, brygger du på noe Tiny?? Ikke bra. Må ha kjørt bra på hen bror din Simba! (eller sulla vi såå lenge i LS etter du dro?) Superkult du kom da! Notat til neste fest: Rydde bort alle fløyter før Tiny konumerer alkohol! (hihi) 1D og Ama..next time:)
Amabolla Skrevet 4. februar 2007 #182 Skrevet 4. februar 2007 Hei! Så koslig med "piker,vin og sang" i går;) Hørtes ut som dere hadde det veldig morro-neste gang er jeg og 1D med-gjett om! Vi hadde det morro i går vi og da i Åleby´n- vesla sovna rundt 20.00 og sov seg gjennom det bråket- musikk,dansing,roping og og gåing. Ble små brisen og det er jo stas:D Satt veldig pris på bilde og oppringing-fikk vært litt med da... Nei-var ikke så værst kjolen min da nei:)
Herkules Skrevet 4. februar 2007 #183 Skrevet 4. februar 2007 good morgen Takk for i går!! Vi hadde det jammen moro!! mmmmmm Her er formen på topp vi har vel vært oppe fra 10.00 våken fra 8.45 tror jeg O virket så fin i formen i dag men det gikk desverre over. Så har har det vært baby på armen i store deler av dagen
Petronella♡mor til to Skrevet 4. februar 2007 #184 Skrevet 4. februar 2007 Hei og hå! Takk for en hyggelig kveld i går alle sammen. Som flere har nevnt før meg her, utrolig moro å møte alle sammen. Simbamamma kjempe koselig at du kom (kanskje du kan ta med deg LH på toget en gang å komme på treff også, hadde vært artig) ;D Ble ikke sååå sent på meg da - men kl var ca 0130 når jeg kom hjem, var vel ikke så ille... Bar rett i køya - men fikk jo ikke sove, så tissa for ente gang kl 03 - deretter "blacka" jeg og neste gang jeg åpna øya var kl. 1145... Lå i senga og satte på skiskyting, snakka så med ei venninne på tlf i 1 time og kom først ut av senga 1330... Du snakker om latmannsliv ;o) Nå har jeg skikkelig sånn student etter en kveld/natt på byen dag, hvor jeg sitter på pc´n, spiser av en pose sørlandschips og drikker av flaska på en 1,5 liters pepsi max. Digg å værra aleine litt ) *får blåse litt på skrubbene til svana...* At isen kan angripe på den måten - fysjom, skamme seg... Vel, håper alle har det bra, med eller uten tømmermenner på besøk!!
Herkules Skrevet 4. februar 2007 #185 Skrevet 4. februar 2007 oioi så aktive vi var på tråden i dag da.) O har sovnet i den store sengen deilig for meg med litt vaffelpause Det var artig å møte dere som jeg ikke hadde møtt og knall tøft av simba kuult Voffen har kommet hjem fra overnattingsbesøk også så nå skal vi kose oss JA O har ENDELIG tømt høyre pupp o halleluja ...................
simbamamma Skrevet 4. februar 2007 #186 Skrevet 4. februar 2007 Brukte ganske nøyaktig 1,5 time hjem, Molait ;-) Og var ikke meninga å skuffe deg så fælt med drikkinga altså.... Next time! Her hjemme hadde alt gått helt fint, ikke noen fare å dra bort da. Men var jo en som var forholdsvis glad for å få ordentlig pupp igjen.... Fint at Potetbaker'n forsyner dere med godsaker da, er et firma herifra det. Hedmarkingene er gode å ha! Er mæddan her nå, så vi får talas. Tala itte bredt, je ama ;-) (Ama er faktisk et uttrykk som brukes en del i dialekta mi...hihi)
Herkules Skrevet 4. februar 2007 #187 Skrevet 4. februar 2007 ja vi sier alltid ama når vi skal herme etter familien på hadeland.)
-MtG- Skrevet 4. februar 2007 #188 Skrevet 4. februar 2007 Hei på dere. Det var kjempegøy i går! Fikk sove leeenge i dag og alt hadde gått pra når gutta var alene hjemme. Ikke noe problem med legging eller noe:) Jeg hadde også betongpupper i dag! Amma førte gang klokken halv 3. Det var deilig. Har litt fyllenerver i dag da... hmmmm... Hvorfor kan ikke jeg være sånn som glemmer ting når jeg blir full???? Nå har jeg lært meg exel jeg. Har bestilt sånn kurs som jeg fikk i posten. Datakurs liksom. Nå tenker jeg at jeg skal gå igang med word, eller kanskje power point? Noen som vil komme en tur på torsdag eller???
-MtG- Skrevet 4. februar 2007 #189 Skrevet 4. februar 2007 Når du kommer lenger opp, i gudbrandsdalen så sier de "damata". Det er enda kulere så
Herkules Skrevet 4. februar 2007 #190 Skrevet 4. februar 2007 mener jeg har hørt dama oxo? ja med sånn trykk at det ikke er snakk om en kvinne
Petronella♡mor til to Skrevet 4. februar 2007 #192 Skrevet 4. februar 2007 Hmmm, fortsatt aleine hjemme jeg da... Men nå synes jeg det begynner å bli lenge nok og at de bør komme hjem snart ) Småttisene skal jo snart legge seg og jeg vil gjerne kose litt før sengetid. Asså klager ikke heller da - men blir liksom til at de savnes spesielt når man sitter og ikke lenger har, husarbeid, ryddings eller matlaging å gjøre. Stekte en kyllingfilet som jeg penslet med BBQ saus og hadde på ali oli, pasta skruer og champingjong til middag - ikke værst for alene middag, var digg da ;o) Hva har resten av folket fordrevet tiden med i dag da??
Molait Skrevet 4. februar 2007 #193 Skrevet 4. februar 2007 Drevet med? Tja..sov jo lenge da. Og så var det litt skullehagjortnoemenorkerikketid. Dro i barnebursdag. W skulle. Og gadd ikke dra hjem i mellomtiden, så ble å hjalp til der. Greit å få kommet seg litt ut av huset. Her er det MASSE rydd og greis å gjøre. 3 gutter alene en kveld i huset synes godt dagen etter. men spare en eneste liten bit digg til a mor? Nei da! Var ikke flak potetgull igjen engang! Og vet de hadde kjøpt ganske mye godterier. Skuuuffa:( Er sliten og frøsen. Har fyra nå. Huskaldt-brr! Skal snart E få seg en tubbings. Er det noe jeg skal i begynnelsen av uka da tro? Tiny? (hehe)
Molait Skrevet 4. februar 2007 #194 Skrevet 4. februar 2007 hehe godt med tilnærmet like pupper igjen herk? Husker sist bytur. Var ikke til normalen før langt utpå ettermiddagen. logge seg på snart da cat... Hvordan går forberedelsene til dåp da dere? Alt klart? Må bare rope ut om hjelp skulle trenges:)
♥Tiny Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #195 Skrevet 4. februar 2007 God kveld! Her har vi fått ordnet litt mer i heimen.. Ser enda mer rotete ut enn når vi startet, men det kommer seg... De kommer jo å skal ta bilder på torsdag, så vi har begynt å pakke bort det som er overflødig. Har og malt kjøkkentaket hvitt idag (T har malt og jeg har sett på.. hihi) Noen tips i forhold til styling av leiligheten Herk?? Skal jo seff rydde og vaske og sånn... Svigermor har trillet tur med Tiril idag mens vi holdt på her hjemme, og det var egentlig litt deilig å slippe å passe henne mens jeg pakket ned i esker.. Glad jeg ikke ammer lenger jeg nå når dere klager sånn over puppene deres Men noen fikk vel noen lange blikk igår kveld?? Tiril har lært seg å gå når man holder henne i hendene!!!! Løper avgårde nesten, men sklir jo på parketten da.. Også har hun plasket ut halve balja på badegulvet Nå sover hun!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. februar 2007 #197 Skrevet 4. februar 2007 Nå er jeg her Molle!!! Får som alle andre takke for en hyggelig kveld i går ) Sov til halv tolv og våknet i kjempeform og det var så deilig!! Vært på middag hos svigers og digg å bli oppvartet etter en kveld på byen!! Mr T og lilleL hadde koset seg masse hjemme mens mor var ute:))
Nina & gogutten Skrevet 4. februar 2007 #198 Skrevet 4. februar 2007 heia alle sammen... Det va gøy igår, Men neste gang skal jeg og ha masse drinker i hånden min og alkohol i kroppen. Emil sovna kl åtte i kveld.. Så skal snart begynne bake gulrotkake...Mmmmmm
Herkules Skrevet 4. februar 2007 #199 Skrevet 4. februar 2007 hei til dere også Jeg har bare lyst på peppes men noen må skaffe pizzaen hit og jeg er muligens for gjerrig til å be om kjøring i og med at jeg kan se skiltet til shappa når jeg ser ut soveromsvnduet (vet det ikke hjelper ) Litt sliten ikke dårlig form men siden O er på av hele tiden og har sovet på meg deler av dagen så er det litt godt å bare sitte her også lavere feber men fortsatt syk Bæsja utover gulvet i sted gjorde han også
*1D* Skrevet 4. februar 2007 #200 Skrevet 4. februar 2007 Hvilket bilde??? Jeg har ikke fått noe bilde jeg altså, enda jeg har sendt bilde til alle jeg 5 jeg har nr til.... *leimeg* Jeg skal få sjekket med mamma om når det passer at vi kommer nedover jeg da....... Tror mai er en fin måned og da enten 12 mai helga eller den etter;) Er en tur på operaen for dattera som skal passe inn også har hatt huset fult denne helga også får kommentere i morra....jeje Gubben reiser på repp i morra, borte 5 dager;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå