_svana_ Skrevet 1. februar 2007 #76 Skrevet 1. februar 2007 Hvorfor våkne for bare være trøtt og sur? Jeg bare spør. Kan jeg komme på bimbord uten å ha vært hos frisør først?
♥Tiny Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #77 Skrevet 1. februar 2007 Endelig internett igjen, nesten abstinenser vett... Nettet ble borte igår kveld og kom ikke opp før nå... Fysjameien! Natta: Våken 2 ganger (0.30 og 4?), men som den dårlige moren jeg er vælva jeg meg ikke ut av senga så hun måtte sovne selv... Hehe.. Var bare sutting så tok vel bare 30 sek eller noe... Var morgen 6.30 (tidlig!!!!!!!!!!!!) men drøyde den til 7.15 med et par smokkedytt.. Nå skal jeg til ls og lunsje med en venninne.. Først skal Tiril ha brødskive da
Molait Skrevet 1. februar 2007 #78 Skrevet 1. februar 2007 Ingen etternølertanker pt? skulle tro man kunne få til en avtale om å ikke banke før 8 da. Er jo masse annet enn banke de kan gjøre. Føler med deg. Dritlei bygging selv. Når de sprenger hopper jo hele huset+den grusomme pipinga før og etter. Sprenger bare 5 meter fra soverommet vøtt. og det borret. Eller hakken. I stein. sygt høyt langvarig bråkete og irriterende. Men hvor i helvetes lang tid kan det ta å bytte panel da?? Kan vel ta bussen ned? cat kommer ikke før senere på kvelden, ellers hadde det jo vært en fin løsning å samkjøre der:) Så fint T sovnet av seg selv da Tiny!! Kose deg på lunch:) Kjenner og til nett og abstinenser. Full medfølelse der og. E sov i 2 timer han da!! Og blid som en sol:)) Ligget på gulvet i snart halvtimen. Hører han kjeder seg litt. Får vel gå å underholde litt.
Petronella♡mor til to Skrevet 1. februar 2007 #79 Skrevet 1. februar 2007 Holdt hardt å ikke komme med en etternøler ja Joda, blir nok bussen. Men den går ikke herfra på lørdag ettermiddag, må gå et lite stykke - og det er jo også kjedelig - hihi ;o) Deilig å slippe ut av senga på natta Tiny - kos deg med lunsj... Jeg skal møte ei venninne til "dessert" i dag ;o)
-MtG- Skrevet 1. februar 2007 #80 Skrevet 1. februar 2007 God dag, god dag. Kos dere på lunsj og dessert:) Bra nettet har schærpa seg, tiny. Natten i dag var mye bedre enn i går. Helt fantastisk faktisk. Sov fra 22.00 til 08.00 uten mat. Lå i sengen min til 09.30:) Nå har jeg ringt til Ahus og bestilt meg fødselssamtale. Synes alt var greit på førsten, men tenker mer og mer på hva som skjedde og synes ikke det var noe koselig allikevel...
_svana_ Skrevet 1. februar 2007 #81 Skrevet 1. februar 2007 Er man dm når man styrer og ordner i huset og lar barna leke nesten bare for seg selv i nesten to timer? For så å legge de etterpå? Og da spise og titte rundt på dib? (For de som ikke har skjønt det er dette dagen for mange, små og korte innlegg fra meg) Bråk tidligtidlig = kjipt Glade barn = fint Dessert = godt Natt uten opp = flott Ferie = lengte etter
-MtG- Skrevet 1. februar 2007 #82 Skrevet 1. februar 2007 Ække dårlig mor for det vettu:) Hørtes veldig deilig ut egentlig. Om de er fornøyde med å ligge alene i 2 timer så er det jo bare fryd og gammen. Deilig med litt "fri":)
_svana_ Skrevet 1. februar 2007 #83 Skrevet 1. februar 2007 Mtg forresten så tror jeg kjenner deg igjen... Men er ikke 100% sikker. Får se når vi treffes :-D Traff mange slike subbende sykehusskjorter med trilleseng foran seg i løpet av den uka skjønner du.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. februar 2007 #84 Skrevet 1. februar 2007 I'm back!! Skulle jo på ullevål i dag vettu, molle!! Mulig vi må tilbake om 3,6 og 12 måneder... det er døvt det!!! Men skjønner ikke helt dette styret jeg.. vi er jo ikke syke fordi vi er vaksinert og da heller ikke noen fare for at vi skal smitte andre.... Jeg kommer heller ikke fra frisøren til bimbor, svana!! Så du er ikke alene:)) Petra: du har vel kanskje tenkt deg nedover til ls tidligere enn meg på lørdag du. Jeg skipper middagen jeg, så har jeg mer penger å drikke for!!!! Sløser ikke bort penger på dyr mat jeg altså, når det koster en del å drikke en hel kveld ute!! Også skal jeg jo ha ferie snart..
-MtG- Skrevet 1. februar 2007 #85 Skrevet 1. februar 2007 Hihi. Var ikke jeg den eneste altså? Men jeg vet ikke hvordan du ser ut da. Kan ikke huske det. Var liksom så opptatt av å se på de to små jeg.
simbamamma Skrevet 1. februar 2007 #86 Skrevet 1. februar 2007 Jeg stiller på bimbor' med hår som ikke har vært frisert siden juli.... Men skal gjøre mitt beste for å få kjøpt meg noen nye klær, det er på tide uansett, men nå har jeg jo en fin anledning. Hvem skal være den utskremte medarbeideren som skal møte meg på stasjonen da? Skal prøve å få lagt et bilde av meg på msn, så dere vet hvem dere skal se etter, eller så kan dere stille med skilt slik Tiny foreslo :-D Er litt nervøs, jeg.... Dårlig idé å drikke seg til mot på toget også, vel...? Hhihi. Men jeg gleder meg mest altså!!!! Hmm, nå har LH sovet i nesten to timer, hva skjer 'a? I går sov han nesten ingenting.... Begynt å spise en ekstra gang om natta igjen nå, sikkert fordi han spiser dårligere om dagen. Han er ikke så stutt-tjukk lenger nå, gitt. Får lunsje litt her hjemme, jeg da. *rumle i magen*
Petronella♡mor til to Skrevet 1. februar 2007 #87 Skrevet 1. februar 2007 Drar nok tidligere ja Cat - ser ut til at jeg blir alene hjemme til helgen, så da får jeg sørge for å få i meg litt mat der nede. Er jo ikke så moro å lage mat alene ;o)) Men kan jo kanskje dra hjem sammen da... ;D
Molait Skrevet 1. februar 2007 #88 Skrevet 1. februar 2007 E fikk grøt og mosa banan. Ville ha en sup etter det. Gulpa syykt masse utover seg stol og gulv. Inn å skifte. (mye hyl under påkledning) Løfter fra stellebordet og guuulp!! Hente klær og eeen gang til! Han fikk vel nok mat da:) Stemmer det, var di du skulle ja. Men om man er vaksinert..er det ikke slik at den bare holder noen år a? Derfro man får en del "like" vaksiner senere. Denne får man jo også på u.-skolen. E har vært en drøm i dga. Sov lenge, lett å legge, blid som en sol, liggi masse på gulvet. Burde kanskje ikke snakke høyt om det, dagen er enda ikke over:)
_svana_ Skrevet 1. februar 2007 #89 Skrevet 1. februar 2007 Nei nå er det så stor aktivitet her at jeg knapt rekker å F5'e engang. Puste rolig. Sånn. Gleder meg til bimbord jeg og.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. februar 2007 #90 Skrevet 1. februar 2007 Nå er det jo ørten innlegg her i hytt og pine.. Kunne møtt deg jeg simba, det er bare det at du er litt tidlig ute )
*1D* Skrevet 1. februar 2007 #91 Skrevet 1. februar 2007 Puppene kjennes ut som vrengte bukselommer..... what to do? Har *lillelarvealdrimettogfullisnørr,luftoggulp* i armene i hele dag.... sovet kanskje 30 min på magen på teppet sitt.... da spiste jeg litt frokost...får ikke gjort noe jo:( klem
Molait Skrevet 1. februar 2007 #92 Skrevet 1. februar 2007 Du blir møtt på stasjonen simba. Tror nok du ikke trenger tenke på å kjenne igjen. Du finner oss nok kjapt..hehe. Masse aktivitet ja. E sov bare 30min og er ikke like blid som i stad. Skukke sagt no vøtt..jaja. 2 min på gulvet og nå er han lei. Får traske en tur snart.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. februar 2007 #93 Skrevet 1. februar 2007 Sukk... er litt vemodig å pakke bort babytøy som har blitt for lite.. Hehe.. tøff han gutten din, 1D ) Kult å kunne sende sånne snutter da!! Men det er enda ikke for sent å komme på bimbor altså....
Molait Skrevet 1. februar 2007 #94 Skrevet 1. februar 2007 nopp, bimbord er ikke over før jeg synger (...the fat lady sings..) Er nesten litt trist synes jeg cat! Tittet på noe av det E brukte først. Herregud å smått!! Ingen som har kommentert kule bilde i kule stol jo:( Har ikke link nå heller og nå ligger det nok ikke på siste lagt inn. Men er under molait da:) Driiit E våkna. Sov i 30 min og jeg som må stelle sønn 1 til bursdag! Spiser brent pizza nå
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. februar 2007 #95 Skrevet 1. februar 2007 Glemte jeg å kommentere bilde... var nemlig inne og tittet på album sidene i sta og der så jeg plutselig noe kjent )
Molait Skrevet 1. februar 2007 #96 Skrevet 1. februar 2007 pfuuhh! *svett* E hyla og grein og W skulle fikses sveis på, stryke skjorte (som ikke var ren! Far og W fant frem i går. Fikk av verste med en klut) Skrive kort, sende av gårde. E hyyyla. Ga ham pupp selv om han egentlig ikke var sulten. Endte såklart i masse gulp. Men han fikk roa seg og så begynte pruttinga. Snakk om trøkke-tryne! Tror det var den vondeste bæsjen han har opplevd. Ikke rart han gråt. Fått gått en kveldstur da. Ble ikke mer enn ca 30 min. e sovnet ikke og ble utålmodig. Men greit nok. Slo ihjel litt tid og godt med luft. Prater pipp og kommer golyder fra stua nå Sov i 30min til kl 16. Blir nok ikke sene kvelden her. Ta en tub snart. Banan er ikke så bra tror jeg. Gulpa skikkelig slim i hele dag. Og stinker sur banan. Og så var det den vondten og bæsjen. Prøve å vente litt med banan tror jeg. Kan ha vært bare i dag, men mye annet å spise så hvorfor ta sjansen:)
_svana_ Skrevet 1. februar 2007 #97 Skrevet 1. februar 2007 Dersom barna sovner nå må jeg bare karakterisere dette som en FIN dag. Har blitt sånn supertrillegirl og gått to timers tur i sola. Gutta sov on/off så og si på skift, og da de to timene var omme så sov de begge. Bar de opp på verandaen - og for første gang - ever - sov de der samtidig. Deilig! Jeg fikk tom. spist litt før A våkna etter 20 min. Gitt han mat og skifta bleie, hengt opp en vask, og måtte vekke(!) E fordi klokka var 17 og jeg syntes det var kort tid til kveld og lenge siden mat. Snart skal jeg kose meg med pizza (som forhåpentligvis ikke er brent) og cola. Sa jeg at H er borte på seminar? Spise og drikke og kose seg han. Det er jo bare fint når legginga går greit(?) og jeg skal på bimbord på lørdag :-D Får gå å titte i albumet ditt da Moll.
♥Tiny Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #98 Skrevet 1. februar 2007 God kveld!! Har vært flink å gå tur jeg også Men en dum trailer vekket Tiril etter "bare" en halv times søvn.. Fysjameien!!!! Vært på Køh og underholdt hele lokalet (Tiril altså), brukt stemmen for alt den er verdt og smilte blygt til alle og hvermann!! Så søt atte Taco til middag - nam!!! Og svigers på besøk etterpå til en kaffekopp og skravling! Tiril fikk sjarmert de litt også før hun stupte i seng ganske bøttetrøtt. Hørte hun sang littegrann før hun ble stille! Så nå krysser jeg fingrene for minimalt med oppvåkninger inatt også.. Jeg har IKKE trenkt meg ut av senga inatt heller!!!! Dermed basta!!! Har avtalt med både fotograf og takstmann, så de kommer til neste uke (torsdag og fredag), så nå er det bare å svinge seg rundt! Må rydde bort endel småting her og der og ikke minst vaske masse... blæææ.. Skal kjøre bort noen møbler og esker også, så det ikke ser så stappa ut i boden for eksempel!! Også må vi sette opp lister på soverommet vårt... Litt treg ja Molle: Triaden imorgen?? Og skal titte på bilder... Treg igjen...
Herkules Skrevet 1. februar 2007 #99 Skrevet 1. februar 2007 hei Jeg har vært på farta i hele dag Ser dere skal bli fine og fjonge til bimbor Jeg kom på at sist jeg tok toget til Lillestrøm så gikk ikke toget go vi måtte ta taxi det var en gang på ungdomsskolen. Sist jeg var i Lillestøm var 17 .11 03 og da begynte det å snø første snøen den vinteren og ingen hadde vinterdekk . Jeg hadde da.
_svana_ Skrevet 1. februar 2007 #100 Skrevet 1. februar 2007 Jeg blir nok ikke fjongere enn det jeg er. Jeg har aldri vært i Lillstrøm jeg, bare på togstasjonen, men aldri gått ut av toget og vet ikke om det gjelder. Hvordan er det der? Legginga gikk supert! Bare bittelitt sutring, men smokkedytt og noen stryk på hodene gjorde susen! Deilig! Og pizzaen ble ikke brent og jeg har spist alt for mye av den og drukket opp all colaen. Sånn er det når man er alene hjemme, hihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå