♥Tiny Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #26 Skrevet 30. januar 2007 Sånn, da er man tilbake med et barn som muligens sover på tvers av sengen hehe.. får gå å snu på henne om noen minutter! Du vil bli savnet på bimbor ama, men kan jo lage flere fester vi Og nå som jeg flytter ned til Ls så kan vi jo ha mange festligheter sammen hehe.. Hyttetur uten menner, den er jeg med på!!! Har og en hytte til disposisjon om det skulle være nødvendig! Den æsj-lukta var forresten en saftig bæsjebleie om noen skulle lure.. Det var ikke mine sure tær.. Grattis med en sov-over-all-maten-gutt svanine!!! Detta går rette veien!! One down, one to go hihi...
Petronella♡mor til to Skrevet 30. januar 2007 #27 Skrevet 30. januar 2007 Side 2 - ugg... Bare kjappt innom, tipper O er 9095g jeg ) Kommer mer senere i dag!
-MtG- Skrevet 30. januar 2007 #28 Skrevet 30. januar 2007 Jeg får tippe at O er 9260 jeg da. Aner ikke hva han var før men:)
-MtG- Skrevet 30. januar 2007 #29 Skrevet 30. januar 2007 Svanine, sender deg kjenne igjen bilde ¨å jeg. Sender et fra rett etter fødsel da sånn at du kan kjenne meg igjen. Ser ikke riktig like sliten og oppblåst ut nå Og det er ikke noe problem og komme seg til molle om noen svipper innom og henter oss;) Og til deg svanine går det også an å komme om noen har ekstra plass i bilen.
_svana_ Skrevet 30. januar 2007 #30 Skrevet 30. januar 2007 Vil og gal - tippe uten å vite hva han veide før. Friskt! Blir spennende å se kjenneigjenbilde :-D Nå er det ikke så lenge til vi drar til svigers. Blir der til i morra, så da får tråden ha det på badet så lenge.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. januar 2007 #31 Skrevet 30. januar 2007 Takk for koselig besøk hele dagen Molait ) Du och jag, molle!! Du och jag!!
♥Tiny Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #32 Skrevet 30. januar 2007 Nesten på side 2 igjen.... Ikke mye liv her idag! Her er forresten nettsiden til restauranten vi skal på : http://www.utelivssiden.no/utested/?nr=1 Ikke skjedd så mye her idag heller... Vært innom senteret og bestilt time til hårklipp på lørdag og kjøpt ny potte til blomsten min (den som mystisk hoppet ned fra høytaleren) Nå fryser jeg...
Molait Skrevet 30. januar 2007 #33 Skrevet 30. januar 2007 Du och jag;) 13,5 time!!!! Sykt!!! Åffer får du det til før meg a?? Dette sagt så må jeg skryte av natten her da. Begynnelsen vaffal. Sov til 3!!! Spiste 19.30. Sov ca. 20.30. (var det ikke det a?!) Men hoppet da over en mat!! Kanke huske han har sovet så lenge noen gang. Huser det var 5 timer en gang, men her sankker vi 6,5 time altså!! Meeen, så var han våken 5,6,7, da. Ville kun sovne med pupp. Smokk var helt uaktuelt. Men sovnet igjen og sov til 9!! Men atte ååå da svanine (nie blir liksom så feil for du begynner jo på S..svie da kanskje..hoho) er du borte du da. *snufs* Håpe dere er bedre begge to! Assa, hva blir det til 1d? Vet ikke om vi får deg til gardermoen på søndag morran, men skal da alltids få deg til toget vaffal. Du har ikke mer penger senere nei, men da er babyn din litt større:) Ellers er du hjertlig velkomen da! Ikke sånn ment:) Ja den pottaa er litt skummel assa... (m flira godt da jeg fortalte om T sin ville ferd inn på soverommet til Tiril..hihi) Jeg har fått bakt potet i dag!!! Og lade. Og kjeks. Og kaffe. Og brus. Og smakedrittmme. Og fine klær fra us'n. Dama som kan verte det vet jæ) Tenke seg til at jeg fikk så fine klær da. Fra mamman til cat. (ja nåe man MÅ kjøpe klær før ungen kommer ut så vil jo enten det blå el rosa bli ubrukt da..hehe) Ja og E var jo i strålende humør og vet dere hva, jeg kledde på ham og la ham ut i vogna og der sovnet han av seg selv!! Og i 1,5 time. Har bilde av E i kul stol..haha. Legge ut på album siden:) Takk for superkoselig dag cat!! Og koselig å se deg igjen Mr.T;) Vinka til deg da PT, så du meg? Forresten dere..hos pt er det rotete..hahaha:P Kvelden her. Legginga gikk ganske så bra. FAR LA I KVELD!! For første gang på en hel evighet. (trene til lørdag) Han har jobbet så mye på kveldene. 19.30: Bad, mat 130ml. 20.00: legge 20.05: inn 20.08: inn 20:14: inn 20.16: sov Sum 16 min! (hurra) Var MYE mer hyling og gråt når far la, men klarte å ikke blande meg (hehe). Han fikk det da til. Godt for meg og med tanke på lørdag. Dette ble laaangt, men sitter nå her å skravler med så mange at det må bli langt i blandt:)
Molait Skrevet 30. januar 2007 #34 Skrevet 30. januar 2007 Jo og O er faktisk 9394..om han ikke har tippet over på 9410 da;) Ellers har han strukket seg en cm til 66, men kan godt og være han nå er ca 62 lang;) Mtg: Går da buss fra fetsund til roven:)) Kan ha treff på brua? Vi to? hihi. får komme å hente gevinsten min en dag da. Må nok bli neste uke tror jeg.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. januar 2007 #36 Skrevet 30. januar 2007 Godt du er fornøyd med dagen da, Molle ) Har du smakt på smakedrittmme'n enda da?? Grøsser bare jeg tenker på den jeg altså..... Ehhhh.. dreit meg litt ut i sta... kokte biteringen jeg da og den kunne sef ikke kokes!!! Haha.. det burde jeg jo så klart ha tenkt meg til, men ble så ivrig på denne kokinga!! Hadde jo vært og hentet alle de flaskene jeg hadde bestilt for slikk og ingenting hos Moh.. Jaja.. godt jeg hadde fler da )
Molait Skrevet 30. januar 2007 #37 Skrevet 30. januar 2007 Den med nøklene på?? Ja sa jo den så litt rar ut. Sånn gele inni. Biteringer bør kunne kokes da! hihi, ja hva skjedde? Ern helt smelta? Og jaggu godt den ble brukt da! (i 5 min..hehe) Har jeg hatt dager med deg hvor jeg ikke har vært fornøyd? nopp:)) Tenkte jeg skulle ta enn mmedram etterpå--haha-nooot!! Men skal se om E liker i morgen. Ville ikke styre med det på kvelden. Trøtt og legging og ja. Og ja, du kan sitte på i morgen mtg;) (der du roper på msn..hehe. men beltet da? kan prøve å sette E bak. få M til å teste etterpå jeg)
Amabolla Skrevet 30. januar 2007 #38 Skrevet 30. januar 2007 okei-begynner å bli littegranne lei av å være i Ålesund nå ja..... men,men-har man produsert barnebarn så får man værsegod ta det slitsomme også... vil drikke meg full NÅ! Spanderer en øl på alle som vil komme til Ålesund og DREKKA med meg! Og Tiny: "go blond" uff-atter en gang veldig egotripp å ikke kommentere alt jeg burde kommentere- men en ting: til Molle-prøvde å sende deg mange positive vibber i går- fikk du noen av de? uber alles
Petronella♡mor til to Skrevet 30. januar 2007 #39 Skrevet 30. januar 2007 *sender trøsteklemmer til molle* skjønner at det er trist å tenke på... *sender like gjerne en klem til jeg* Og JA her er det stort sett litt rotete (kremt litt mye kanskje..., men men shit au - går jo ikke hjemme for å være ryddehjelp. Har mange andre ting på tapetet jeg... Som sentervanking, treff, turgåing med venner, dibbing etc... Er ikke no vanlig vaskjekjærring heller Klart jeg så deg Molle - det var jeg som sto å "muuuna" på garasjetaket jo, visste du ikke det?? Eller så du det kanskje ikke... hehe... Også må jeg bare si - rot eller ikke rot, bare å dukke opp om du skulle værra i nærleiken ) Ellers har jeg ikke noe spes på hjertet, men ha en fin kveld!!
Petronella♡mor til to Skrevet 30. januar 2007 #40 Skrevet 30. januar 2007 Men hva er målene på dissa ungene a?? Virker tippinga uten oppskriften til bestemor??
Herkules Skrevet 30. januar 2007 #41 Skrevet 30. januar 2007 Hei på dere Jeg må lese og kommentere i morgen men jeg skal gjette på lillingen og jeg har trua på melka til damen i fra Tr.h. så jeg tipper 4940 he he Skal liksom ha med meg noen av disse trådbarna så ikke min vokser fra alle Jeg kommer tilbake med resultater i morgen!!!!:::::........
-MtG- Skrevet 30. januar 2007 #42 Skrevet 30. januar 2007 Ja, jeg tror jeg vil sitte på, molle:) Om ikke planeneforandrer seg da. ang. det beltet så får jeg gjøre sånn jeg gjorde sist, om ikke E sitt sete passer bak.
Molait Skrevet 30. januar 2007 #43 Skrevet 30. januar 2007 Sykt irriterende 1d. Jeg som synes jeg var så flink. Ja jeg tippa vel rett på o da! (?) Nå blir ikke herk til å leva med vøtt..sukk;) mtg: sete til E har base så såklart det går baki! (teite meg) Da går alt greit. Sender en sms da ejg drar hjemmefra så trasker du ut til dyrebutikken. syntes det funka greit:) Vibber? Hvilke vibber? Tja..de gjorde bra utslag i dag. Superblid baby som sover flere ganger og lenge nok pr. gang og av seg selv og når far legger (på 16min!) og kos dag med nye klær (til E ikke men men kult forde) og bra mat og sjokkis og bra selskap. Joda, de kom nok frem;) Forresten, bessmora hadde med seg Will ut i dag. Hadde spist ute og kom hjem med klær for 500,- 2 kule bukser og en tøff hettegenser. Hvordan få en 9åring til å se det at hettegenser (med kammo-mønster) ikke er helt ok bursdagsantrekk? (ama ikke svar at det er det! (hehe)) Men han skal ha den nye buksa på da.
*1D* Skrevet 31. januar 2007 #44 Skrevet 31. januar 2007 FY FAAN DU ER GOD HERKULES! Gjetta riktig på grammet du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gidder ikke skrive resten, siden innlegget mitt ikke ble posta.......Orker ikke skrive samme mange ganger..... brukt lang tid gjorde jeg og! Dritt å glemme den forbaska kopieringa i tillfelle da! Må betale for at jeg huska det sist sikkert. Men heller miste dette svaret enn det forrige altså, for det var jo sinsykt langt og omstendeig! Blir jo ikke forrige innlegg sef, for det har jeg jo allerede mista, men det som jeg mista nå lissom.................. dere skjønner. Så takk og god natt;)
*1D* Skrevet 31. januar 2007 #45 Skrevet 31. januar 2007 Må skryte litt jeg nå jeg da;) Lille T veide 2720 når han kom og var nede på 2510 på dag 5. Nå var han 9 uker på mandag og da veide han: 4940. *han veier 2220 g mer enn når han ble født. (fiiiine tall ja, men gir et "dårlig" snitt på 35,2 om dagen....hvis man regner med 63 dager) *han har lagt på seg 2430 siden han kom til verden.... og dermed er snittet noe høyere siden det skal fordeles på 58 dager:) Snitt: 41,9 pr dag. Men: *vet han har lagt på seg 50 g om dagen de siste 18 dagene *41,8 de 16 dagene før det *de 24 dagene før det igjen la han på seg 34, 6 i snitt........... Dermed er vel vektøkningen i snitt pr dag gått opp 50% den siste måneden ca;) Med denne farten vil han veie godt over 6500 på 3 mnd dagen:) Spennende å se hvordan det går!! jeje, noe av dette er sikkert regnet feil også, emn skitt au;) Og bare så det er sagt, mamma legger på seg like friskt;)
Petronella♡mor til to Skrevet 31. januar 2007 #46 Skrevet 31. januar 2007 Goood morgen damer - eller er det det?? Trøtt... Startet dagen for over en time siden og her sitter jeg da og venter på at A skal sove igjen snart... Men akk, han fyker rundt som en virvelvind på gulvet her og viser ingen tegn til å ville køye. Nå lukter det skit også, så vi får vel ta et bleieskift. Kanskje han blir trøtt med ny bleie *håpe* Og når han sovner begynner vel disse snekker´ne å hamre i veggen så han våkner - sukk snork ;o) Men gooooooooooood morgen allikevel ;D
♥Tiny Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #47 Skrevet 31. januar 2007 Gud mårning til deg og!!!! Jeg er trøtt og det er Tiril sin skyld, dermed basta!!! Hun våkner så innihelvete mange ganger om natta... NÅ MÅ det snart bli slutt på det!!! Trenger tips her!! Skal man ta en skrikekur? Det er jo bare å dytte smokken så er hun jo borte, men skal man slutte å gå inn å dytte smokk?? Snart babysvømming, og Tiril sover... Må vel vekke henne... Er litt imot vekking av sovende barn, men men.. Going blond??? Er ikke det litt freaky da? Jeg blondine?? Næh, trokke det assa.. Kanskje en annen gang...
Molait Skrevet 31. januar 2007 #48 Skrevet 31. januar 2007 Med litt rødlig hår og en noe sjaber bleking..hva med rosa;) God morgen? hah! Sovnet 20.16. Mat 22.30-23 (ver et svare strev med å få ham til å sove uten puppimunn. Mat 2. Mat 4. opp 5, 6 , 7. sto opp 7.30 med far. Fikk nesten en time til i senga da, men var bøttetrøtt forde. Han skreik ikke stort i natt, men var jo våken hele tiden!! Og når han først sovnet våknet han igjen etter 30-60 min. Vååååken!! Var liksom ikke 5 min våken heller..sukk. Svømming etterpå jeg og:) Kos. Regner ute??!! Dritogdra ass. Blir det såpeglatt og vått og æsj. Dere med barn (ikke baby) er vel like glad i slikt vær som meg. Blæ til våte dresser og sko og alt. Det var den snøen tydligvis. Og brått 10 grader varmere i dag fra i går. Rart å mye det svinger fort. Sorry, her ikke noen tips Tiny..klarer det ikke selv her:) Teipe fast smokken? Flinke LT (Lillingen T..., for T er jo triril) som spiser maten sin:) Ja venter spent nå herk...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 31. januar 2007 #49 Skrevet 31. januar 2007 Sov til halv elleve i dag vi )) Deilig ))))) Si i fra når du har smakt på dritten, molle. Tror meg, den smaker så dritt at du ikke får lyst til å gi den videre til ungen din.. Hehe.. men du må jo nesten se om han vil ha den da.. Ja venter spent på herk!! God morgen forresten til alle sammen!! Blond hadde vært kult Tiny!! Har lyst på mer krøller jeg da.. Tar en svipptur til ålesund og tar en øl i kveld jeg vettu, ama )
Molait Skrevet 31. januar 2007 #50 Skrevet 31. januar 2007 mm, tenkte jeg skulle prøve nå etterpå. Håpe han ikke får vondt i magen da. Han har sovet i snart 2,5 time! Ikke rart slik han holder på om natten. Fått rydda masse da. Og vaska klær og opp. Tror jeg bare skal prøve en liten klunk assa..hehe. Kan jo være den er helt grei å bruke i grøt da. Blir litt satt ut når han sover så lenge jeg. Tripper rundt å venter på at han skal våkne. Hvorfor er det sånn at han sover bare 30min om gangen en dag og over to timer en annen? Greit hvis man er ute og det er annen stimuli og alt det der, men når man bare er hjemme? Synes det er litt rart jeg.. Ja hva gjøre med meg da ama? Burde vel homme meg til en hårdame snart. Ikke vært der siden 20/8 eller der omkring. Der våknet han:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå