Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God dag, ja det er en god dag etter en grusom natt. Skrik og hyl og våken tusen ganger og puppimunn og baby lå i senga til mamma og mamma lå på sofaen og skrik og våken og puppimunn og ligge klint inntil så mamma ikke får sove og våken tusen ganger til og morgen og blid som en sol:)

Jeg har ringt til stefar i dag. Det var lurt. Fikk låne 2000 kr som jeg ikke trenger betale tilbake før feriepengene kommer. I dag skal jeg på shopping!!!! Også skal jeg på bimbor uten å ha dårlig samvittighet for at jeg bruker opp alle pengene våre.

Molait, jeg trenger ikke å sitte på i dag. V kommer hjemmom for vi må ha med vogna og greier. Han skal ha med G på kafé etter svømming. Han skal møte en venninne:S

Herk: grattiss med gjetting!

Snø og slaps. jaja...

Ikke vært hos hårdame siden 20.08? Det er da ingen ting. Søsteren klippet meg for et par uker siden. Da hadde ikke jeg vært hos hårdame siden MARS i fjor!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått lenge uten hårdame før (da man var student) men når man har striper/bleking/farging kommer noe som heter ettervekst..hehe.

Ok, da henter jeg deg ikke:) Venninne?? Hmm..men har nå mange kamerater selv jeg. Skal du ikke være med? skal du ta buss hjem mens han drar på kafè?

Skrevet

Hehe. Venninne ja:) Han spurte meg om det var greit da, og visste ikke om han skulle, men jeg sa han skulle dra. En x-kollega som han har kjent i mange år. Han skal ha med seg G og vise fram også:) Og jeg skal på shopping!

Skrevet

Hei og hopp,

vi har det bra. E sov hele natta igjen, mens A var sprellemann og likte ikke reisesenga så godt. Måtte derfor spise en hel del, og jeg tok han opp i senga ved siden av meg. Ble da slått i ansiktet x antall ganger (jeg altså), så fikk summa meg til å legge han i reisesenga igjen (etter noen timer) og da holdt han heldigvis stilt. Ville mystisk nok ikke ha frokost, nekta å spise enda han burde være sulten. Først når spruten sto i ansiktet hans skjønte han at det var ok å spise likevel.

Har vært på barselvisit og sett søt 3 ukers baby. Da skjønner man hvor fort tida går altså... Lett som en fjær og liten klump med klynk. Måtte dra etter halvannen time for EA var mongotrøtte og klarte ikke å sove noe der vi var. Kom tilbake til svigers og de sovna i løpet av 1 minutt. Men nå er A sannelig våken igjen, etter bare 30 min. Han burde da seriøst sove litt mer.

Er så tørr på hendene for tida. Smører meg mye, men det blir liksom ikke bra. Gutta er tørre på kinnene også, og A har gnagd så mye på fingrene sånn at pekefingrene er røde og såre. Notat 1: Kjøpe bitering. Notat 2: Ikke koke den.

Skrevet

Skal huske å ikke koke bitering jeg også.. kan vaske den da :)

Sitter her i sofaen med et lite troll :) hehe... Har akkurat kastet ballen sin på gulvet og ser langt etter den.. Nå synger hun for meg også.. *smelt*

Kommer tilbake med mer etter legging..

Skrevet

Jøss, ingen som er på ikveld?

Har lagt den lille (ja, for ca 2 timer siden) og hun slokna med en gang. Inatt skal jeg la henne gråte mer enn det ene minuttet det tar å velte seg ut av senga og dytte inn smokken... Har og plassert 5 smokker i senga + en i munnen. Om hun klarer å få tak i en, kanskje hun får en i munnen også og lar mamma'n sin sove...

Har vært å shoppet meg nytt skjørt til bimbor'et, så da skal jeg kunne se litt pen ut jeg også... Pønte meg litt vett :) hehe...

Fikk også en tilbakemelding fra J&H nå og de har reservert et bord til oss inne i resatauranten til senere på kvelden.. For dere som ikke kjenner tl lokale (eller gjør det) har vi reservert bord sånn at vi sitter "alene"..

Har trønder'n bestemt seg eller?? hehe.. Og, mor har fløte i puppan ja!

Skrevet

Sett på tv...

Håpe hun finner en smokk da. Og at å vente litt lenger ikke resulterer i at hun våkner til ordentlig og ikke sovner igjen.

svanine: Jeg var og sykt tørr i hendene en periode, bedre nå. Hjelper jo ikke å vaske dobbelt med romper flere ganger om dagen:) A-krem er suveren. Virker bra her vaffal. Får kjøpt på babyshop og apo. Men kjenner bare til den i krukke ikke den på tube (er vist ikke like)

Her gikk legginga rett i dass. Bli og fornøyd etter 140ml (!) :) (enda han måtte patte litt i 18.30 tiden på meg. Far skulle prøve å legge i dag og. Skal jobbe kveld i morgen og fredag så greit med mer enn 1 legging på de siste 3 mnd. (!!) før lørdagen. Jadda. Kastet inn håndkle etter 15 min. "Nå får du komme å hjelpe til!" Hallo, ingen som hjelper meg alle de gangene jeg legger ham (som er stort sett alltid) og jeg må tåle en del gråt hver dag i tillegg til gråt på kvelden. E ble bare mer og mer hysterisk. Men M bare jaga ham opp mer og da. Når en ting ikke fuker men gir motsatt effekt så slutt med det! Herre..*oppgitt* Så da måtte jeg inn å roe en helt oppkvet gutt som var gjennomsvett og hiksta så hele kroppen hoppet for hvert pust. Lite moro. Han sovna vel 5 min etter jeg tok over.

M sier at til lørdag så har han mer tålmodighet, så det går bra. (hallo, 15 min med ditt eget barn..humf)

Måtte bare få ut litt frusrasjon...

Badinga var kos i dag da, selv om e var litt sliten på slutten. Sendte dem mellom oss i dag. Viste på E (siden mamman hans er litt tøff sa hu..hihi) Hun sa hun ikke skulle slippe før jeg hadde tak i ham men det gjorde hun jo da. Blunka til meg etterpå..hehe. Nå har jeg sendt baby mellom meg snørrogførti ganger før så helt greit:) Men E liker IKKE å dykke da. Må hyle litt hver gang. Går fort over om vi hopper og danser litt da.

Tiny: Har du oversikt over hvem som skal til nina?

Resultatet på O da herk??

Skrevet

Må bare kommentere det jeg asså Molle, sorry ;) - men jeg er så ufatterlig sliten akkurat nå. Og ja det er min egen feil allikevel... Trente 1 time kondisjon i ettermiddag og har gått to timer tur nå med to naboer. Er helt gåen i skinka og beina - ååååå sukk... ;D

Jeg vil gjerne møte noen "kjente" i LS på lørdag altså, på vei til Nina eller til restauranten, jeg kommer når dere kommer :o)

Nei, får komme sterkere tilbake - akkurat nå må jeg bare slenge meg nedpå... ;o)

I morgen kveld skal jeg møte ei venninne på SS og Mersmak. Vi skal spise varm brownies med is - ååååå som jeg gleder meg, fysen nå ;o)

Skrevet

Hmmm, kom til å tenke på lilleL... Hun blir jo ikke 4 mnd hun... Hopper direkte til 5, for det er jo ikke nok dager i februar - hehe :o))

Skrevet

Flink du er da Petra :))

Dumme M, molle!!!!! Bare gi'n en smekk fra meg!!

Skal på ullevaal i morgen og ta sånn skjermtest for å se om vi virkelig er smittet med tub.

Hihi.. jeg sendte min kjære opp på butikken i sta for å kjøpe baktepoteter, og synes han ble borte vel lenge.. men da han endelig kom hjem hadde han kjørt til plantasjen og kjøpt kjempefin blomsteroppsats til meg :)))) Roser og hjerter og greier, uten en eneste grunn enn at han elsket meg.... sukk.... ble rent rørt jeg!!

Skrevet

hehe ja. Alle som har bursdag 31 mister jo halve året da...

Du har alltid en ettertanke du PT. Uansett hvor langt du skriver må du komme med et ekstra innlegg under med en setning el to;)

Lagt ut bilde av Edvard i kulestolen:))) Må titte da. Glemte å copy link, men ligger en stund til under siste bilder (om man går inn på våre album.

Kom deg hjem snart a ama....

Pønte seg? SKjørt? Og svana stiller kjole? Og sikkert i de nye skoa så hu kan klakke seg hjem. (hvordan er det med klakking ift. promille? Promilleklakking liksom?!) Pt snakket noe om joggings og hettegenser tror jeg det var.. skal jeg finne på da a tro? og mtg er å shopper. hmm. Nei får ta noe som henger i skapet vetjæ. Samma f. Blir sikkert så full at jeg krabber og da er det greit klea ikke er nye;)

Skrevet

jaja greit pt..så flink atte...

Åffer skal T være så kul den kvelden M er så teit da!! Er et støkke fra butikken til plantasjen da..hehe:)

Smaske på Mr.T og si "flinke mannen" ;)

Løkke til på test i morra. (får vel ikke resultat i morra men) Testoman som du er så blir det vel artig..hihi

Skrevet

HER ER JEG og jeg er sååå snørrhovent god på tipping hihi :)

MEN dere venter jo i spenning på min store O

Taram tatata....

O veier nå 9280!

Dere er jaggu gode altså

De som ikke har sett gutten eller lengst siden er jammen best!!

Jeg har først listet opp gjettingen etter vekt og så etter resultat

men kan jo røpe med en gang at

VINNEREN er MTG!! Grattis!!

SVANINE 9020 -260

PETRO 9095 -185

TINY 9230 -50

SIMBA 9240 -40

MTG 9260 -20

1D 9315 35

CAT 9360 80

MOLAIT 9394 114

MTG 9260 -20

1D 9315 35

SIMBA 9240 -40

TINY 9230 -50

CAT 9360 80

MOLAIT 9394 114

PETRO 9095 -185

SVANINE 9020 -260

Jeg kan vel nevne at om jeg skulle gjetta selv så hadde jeg havna litt over Petro som jeg trodde skulle bli vinneren

Jeg syns nemmlig han har blitt lettere Det må ha noe med all den dyttinga av barnevogn som har gjort meg sååå sterk.

Apropo sterk så må jeg skryte litt også da :

legen og hs at han var sååååå sterk og jeg sa "ja de er vel det" Men da sa de nei han er veldig sterk veldig uvanlig sterk :)

Han sover så lite på dagen nå og blir så sur men vi har jo gode netter da enn så lenge må jo trappe opp grøt og ned nattamming snart

Vet jo hvordan du hadde det i går Molait nesten litt rart at du skrev om det samtidig som jeg møtte en av sykepleierne som var med når jeg mistet min lille spire for snart 2 år siden Jeg ble også litt lei meg når jeg snakket med henne men vi hadde hver vår lille nydelige gutt i hendene hennes på dagen 3 mnd yngre enn min

Sender en sen trøsteklem jeg

Skrevet

Oj, snill mann du har a Cat ;o) Trur det må komme no sånn "dommedag" eller no sånt før G gjør no sånt på eget initiativ...

Og lykke til på test i morra - sikkert no prob!!

Fysjom, dum man du hadde i kveld a Molle - skal se han får kjørt seg på lørdag, hihi ;o)

Hettegenser og joggings ja... Digg å gå i i alle fall, men kanskje ikke der... Får ta den rosa strasskjolen, med sorte nettingstrømper jeg tenker jeg...

Da er jeg i alle fall sikra å se ut som en stappa bayonneskinke... hihi ;o)

(klarte ikke slenge meg helt nedpå gitt...) ;P

Skrevet

Hmmm, hovmod står for fall - akk ja tydelig det... Hehe ;)

Men det hjelper jo på litt da Herk at du på forhånd trodde jeg ville vinne - hihi ;D

Skrevet

Ehe... Alltid litt ettertanke - ugg ugg :o)

Må bare si grattis til MTG (nybegynner flaks), min nybegynner flaks har svunnet henn - kanskje det er du som har tatt den...!! ;D

Også så moro da Herk at han er uvanlig sterk *leggeinnpåbegavedebarn* ;o) Alltid hyggelig med litt ekstraordinær skryt ;o)

Skrevet

Ja ikke sant PT:)

jeg har hatt håndtverkermann på besøk og så har jeg vært i flisebutikker og badekarbutikker

I kveld ble det en times tur med vofs mann og barn,

svanine du vi må planlegge reisen på lørdag litt etterhvert enten så tar vi tog eller vi kan f¨å lurt gubben til å kjøre Vi skull egentlig et ærend som ikke blir noe av

Skrevet

Hihi, jeg vant!!! Og jeg som ikke visste hvor stor han var fra før en gang:) Tok en råsjans jeg.

Nå har jeg vært på shopping mens G og V har vært på date;) Fikk meg helt nytt antrekk gitt. Ikke lett å kjøpe klær til en litt for stor og uproposjonert kropp, men jeg fant da noe til slutt.

Svømming var gøy. Svømte alene under vann og skreik ikke når han kom opp. Gjorde så Edvard begynte å gråte i garderoben da. Sympatigrining:)

Lost er ikke helt det samme som det var...

Hvem skal til Nina da? Hadde det ikke vært greit å dytte nedpå noen billig-øl før vi tok turen bortover?

Du skal slippe å krabbe hjem Molait. Vi kan jo dele en taxi.

Vet ikke helt hvordan jeg kommer meg dit enda. Tror ikke V har så veldig lyst til å kjøre med G. Litt skummelt vettu, å måtte kjøre med han alene og pakke han ut av bil helt selv. Hehe. Tror kanskje jeg hører om mamma eller stefar vil hente meg. De bor i Lillestrøm. Du kan jo sitte på uansett hvem som kjører da..

Skrevet

Skal du forresten i butikken i morgen? Hadde vært kjekt med kaffebesøk.

Skrevet

Heihei;)

Klapper meg selv på skuldra for andreplassen jeg da;) Mtg slo meg med noen gram, som sist når pt seilet inn og lurte meg for seieren:)

Jeg har vært på Ikea med andre jenter fra dib i dag da. Var koselig,mange våkne babyer: min sov igjen, er vist våken bare annenhver dag....

OG

Jeg har fått den nye telefonen min;) (den som er/var kombinert "fødegave" og bursdagsgave!) Mp3, foto, datakabler og video;) Har masse å lære jeg nå altså!

Babyen min vil ikke ligge i senga si!!!!! Ligger på magen på teppet sitt på stua nå, mens mamma dibber...........

Og puppene mine gjør vont?????? Har en sånn sviende følelse i høyrepuppen og har vært "kald" siden i går..... Kjennes ut som det er spreng, men når gutten spiser av den kjennes den "tom" ut.......skjønner ingenting jeg. Får ligge med topp på i natt og håpe det er borte i morra;) Har kjent etter om den er hard noe sted og om den er varm på en flekk, men ikke noe spess lissom.... Ser at jeg skrev begge også forteller jeg bare om høyre, men det er begge, bare at høyre er mer vond venstre er bare litt ekkel. blhææ

Gubben skal på repp neste uke, kjedelig! Begynner i ny jobb i morra gjør`n å (ikke helt ny da, jobba der før jul når han jobba dobbelt da) Og min mann har ikke lakt ungen noen gang han;) Har passa`n ei ri på kvelden ja, men kom jo aldri så langt at han la han da:) Jeg var jo hjemme allerede kl 02.30...hihi.

Jeg skulle kommentere osv..... blhæææ trøtt er jeg og!

Skrevet

mtg: Vi får finne ut av til og fra på lørdag. Jeg skal jo og et stykke lenger enn deg:) Lite butikk, har ikke bil. M er ikke hjemme før 20.

Kjipern med repp da. Nå er Edvard litt eldre da..hehe og har mer "fast" legging. + at det her vært type 1 time med hyl og mas og slikt blir man sliten av!! Først nå det begynne å gå seg til litt (fortsatt en god del grining da) men da når jeg legger...

Bedre i puppa? Bruk ullinnlegg! Og pass på å få tømt bra.

Kjipt gutta ikke ville roe seg der da, men sikkert godt å komme seg bort en tur og.

Blir laang dag i dag. Prøve å få trilla meg en tur. Litt kjedelig alene:( Og er merkelig nok masse rot her igjen!! (rydda jo så fint i går) så må få rydda litt og:(( Også er jeg trøtt!:(((

Natten var ok. Han sov faktisk til 2. opp 5 og 7. Litt småvåken imellom også. Gulpa så det holdt da jeg løfta ham opp 7.30 så tydligvis har jeg dytta inn masse pupp i håp om å få sove litt til:)

Skrevet

TrØtT!

Var langt unna på O ja *fnise* Men sist tok jeg i for mye. Er ikke lett dette.

Du får passe på puppene dine trønder.

Skal også trille alene i dag.

Skrevet

Labass... Marhaba.. :)) Må trene litt på arabisken min nå som det bare er en uke igjen til vi reiser. Den har jo blitt litt rusten.

Oh shit, klokka så mye??

Da må jeg gjøre meg og lilleL klar, drar om 2 minutt!!

Snakkes!!

Beslama!!

:P

Skrevet

eh..jaha hei og goddag til deg og. Kunne svart deg på russisk, men masse bokstaver mangeler på tagentbordet:)

Kl så mye ja..i den sammenhengen så det ut som om du måtte gjøre deg klar til å dra til Egypt..hehe.

Skal du a?

<--ta seg i nakken og rydde kjøkken! Urk..

Skrevet

God morgen herfra også ;o)

Natten har vært bra, as usual. Men A våkner tidlig da, i dag var det på´n 05.54 - i alle fall 6 min for tidlig... Men så sto G opp med han da og ga han flaske. Kom opp til meg kl. 7 da G dro på jobb. A la seg igjen 0715, sovna med en gang. Også hva skjer, jo dissa jæ... snekkerne begynner å hamre i soveromsveggene kl 0730... Vekker C for å prøve å få lagt A over på hennes rom (gikk å løfte han over mens han sov i går), men akk - i det jeg tok i han våknet han og "løpet var kjørt"... NÅ er jeg lei dissa snekkerne altså. Også vet vi aldri når de banker, for plutselig er det et par timer hvor vi ikke hører no, enkelte dager beg de ikke å banke før ved 10 tiden andre dager kl 7 - må de bli ferdige nåååå.

Har forsøkt å fortelle dem at på detta huset må de bruke spikerpistol og at det ikke er lov å banke før 9, de bare flirer - skjønner ikke det, hmf!! ;P

Får prøve å få meg en frisørtime selv også. I og med at vi ikke klarte å ta etterveksten når vi stripet det. Også er tuppene temmelig slitte - Noterer: ringe frisør etterpå når A skal sove.

Egypt ja, sukk...

Hadde tenkt at G skulle kjøre meg til LS på lør, men nå drar jo de kanskje på hytta igjen i morgen og da må jeg finne på no annet lurt. Buss, urk... Taxi, urk... (får vente til hemmat turen) Hmmm, får kanskje høre med noen naboer...

Huff, må også ta meg selv i nakken å rydde litt... uggugg - boooring...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...