_svana_ Skrevet 2. februar 2007 #126 Skrevet 2. februar 2007 Mååååårnings! Jeg åpner herved ballet og erklærer fredagens tråd for åpnet! Natt ikke så bra, mating 0130 og 0330 og på mystisk vis ny dag kl 0630! Tidlig! Spesielt for en som var tett i nesa og hodet og har vært oppe noen gang ekstra for nesespray og nesepussing (og som la seg for seint). Heldigvis skulle H på seminar og starta litt senere sånn at jeg kunne sove litt til. Skjønner ikke hvordan man kan være så blid så tidlig jeg. Det er vel kanskje noe av det Moll sier om at de legges så tidlig osv. Men hva skal man gjøre når de er sure fra 1715 liksom? Og jeg vekte faktisk E kl 17, uten at han var noe blidere enn A av den grunn. Tåke i dag. Kjipe greier. Men det er 1 dag til bimbord!
Molait Skrevet 2. februar 2007 #127 Skrevet 2. februar 2007 Klipp av føttene da vel herk. Og evt sy en strikk rundt så har du tøffel/sokk:) Oppe 22, 01, 04, VÅKEN 05.45!!!! urk Alt er helt rot her nå med soving og mat og blæ. Typisk når man skal bort. Ikke tåke her:) Shit 1 dag!!
♥Tiny Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #128 Skrevet 2. februar 2007 God morgen ja Natta: Tirl har nok sovet godt Var våken 2 ganger, men jeg var ikke ute av senga idet hele tatt!!! Hun klarte å roe seg (sutret bare litt i 30 sek eller noe) og sovne!!! woho!!! Nå venter jeg bare på at hun skal la vær å våkne sånn at jeg kan sove litt mer!!! I tillegg så har jeg sove dritdårlig uten noen som helst grunn... blæææ... Og på utur som vanlig når man skal ut å treffe mennesker! SOv jo bare en 1/2 time mot 1 1/2 time til "vanlig" 6.30 var tiiiidlig!!!!! Men Molle slår deg idag Her var den 7.30!!! Bimbor imorgen... MORO!!!!
Molait Skrevet 2. februar 2007 #129 Skrevet 2. februar 2007 hihi igjen ser det ut til at det dukker opp fler:) Hater å vekke barn! sukk. Men sovet overr 1 time nå. Bør være greit humør da. Takk for kult bilde ama:D så det ikke før jeg la meg jeg da:)
*1D* Skrevet 2. februar 2007 #130 Skrevet 2. februar 2007 Gooooooooood morning;) Eller egentlig ikke da.... har unger som ikke sover samtidig jeg da.......litt pes det syns jeg. Lillingen sov jo ikke mellom 22 og 02....... og da våkna dattera......... Hun hadde vondt i øret, og da måtte mamma fikse. Og i dagtidlig hadde hun fortsatt vondt og jeg måtte bestemme om hun skulle på skolen eller ikke, uten å kunne se inn i øret hennes................ hun har jo vært så mye borte dette skoleåret, så jeg sendte henne avgårde:( Får dårlig samvittighet jeg altså, for hun har jo vondt... Da er`n våken igjen.... sover ikke mye nå for tia, men er jo sliten så må bæres en god del:(
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 2. februar 2007 #131 Skrevet 2. februar 2007 Jepp, dra snart jeg også molle. Mamma henter meg straks, så skal vi innom gamla på aldershjemmet også tar jeg bilen derfra ) Må se om jeg finner meg en bikini til ferien jeg.. hmmm er det bare min kropp som har forandret seg etter et svangerskap??
_svana_ Skrevet 2. februar 2007 #132 Skrevet 2. februar 2007 Ja, 1D - du snakker om barn som ikke vil sove samtidig, hehe. Mine har a) funnet ut at de ikke vil leke med hverandre og/eller vil ha mamma mest mulig for seg selv. E sov nesten tre timer første lur, og A en time. Da E våkna var A klar til å legge seg igjen. Hehe. Er de utspekulerte eller? :-D Heldigvis er de begge flinke til å leke alene på gulvet. Skifta akkurat bæsjebleie på E, også lekte vi ro ro ro din båt og det var visst en behagelig stilling for måtte skifte en bæsjebleie til. Litt vanskelig å komme seg ut på trillings når de er så til de grader i usynk. Men men. Har jo gått tur mandag og tirsdag og torsdag, så må jo betegne det som å være flink. Tåker er det jo også, kan jo gå meg vill! Håper jenta blir bedre i øret sitt 1D! ... Og Cat; skjønner ikke hva du snakker om i det hele tatt *plystre*
Herkules Skrevet 2. februar 2007 #133 Skrevet 2. februar 2007 God dag jenter Natten ha jo vært god den O.vsov i 11 t uten å våkne! Ja da har det hjulpet med grøt tenkte jeg... kl 7.45 survet han fælt og jeg tok han over ti meg Jeg trodde virkelig han han hadde vondt i magen Han lukta promp og gråt. lå og sov og survet til kl var 10.45 Han spiste nesten ingen ting og gutten var klissvåt etter sprengte pupper som hadde lekket ut over han Det viste seg desverre at det nok ikke er grøten som skal ha æren fo r en god natt søvn. Han virket varm og det viser seg at han har 39,5 i temp Feber stakar Bør vel komme en tann da ??? Får vel ikkke feber av vond mage?????
♥Tiny Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #134 Skrevet 2. februar 2007 Skulle nok tro at det ikke er magen som forårsaker feber nei. Er nok mulig det er en liten tann som kommer snart!? Vært på triaden med cat og molle! Takk for fin tur jenter! Tiril skulle sove når vi kom dit, sovna i bilen (ca 10 min søvn), men ville hun sove?NEI!!!!!! Så trøtt og lilla under øynene var hun, men sove det ville hun ikke!!! Bare satt seg opp i vogna eller hylte... Sovna nå på vei hjem og la henne i vogna og der sov hun helt til noen drittunger kaster en snøball på vinduet og T skriker til de!!! Møkkamann!! Da våkna hun jo etter ca 15 minutters søvn.. herlig!! Bleieskift og i senga og nå sover hun heldigvis igjen.. Tok ikke mer enn et par minutter heller!!! Er sliten jeg!!! Hva skal folket ha på imorgen da? Så kanskje man ikke overpynter seg?! Noen som tar bussen ned imorgen? Og skal til NIna? Jeg skal ihvertfall det og tenkte om noen skulle ta buss kunne vi jo møtes og gå sammen?!
-MtG- Skrevet 2. februar 2007 #135 Skrevet 2. februar 2007 Kjedelig med barn som ikke vil sove da, tiny, men dere haddedet vel koselig allikevel tenker jeg:) Hva man skal ha på? Jeg skal ihvertfall ha på svart dressbukse, hvit skjorte og svart vest. Og når var det man skulle til Nina?
Molait Skrevet 2. februar 2007 #136 Skrevet 2. februar 2007 hum Skal ha på..mer hum.. durde kanskje ha kikka litt på salg i dag, men er håpløst å prøve klær og sånn med baby på slep. Iaf en som ikke vil sitte i vogna m.m den beveger seg. Men han sitter i vogna litt nå da:) (går fremover..) mer hum...sort dressbukse kanskje. Det er jo greit standard nøytralt og en topp. Men hva for topp da tro? Assa hvor pønta er vi? Litt mer enn vanlig tur på byn? hum? Skal man ta litt glitter å fjas tro? Og hår ja..jeg skal vaske det vaffal da:) Nina fra kl 16. Vi går derfra 17.15. Møter Simba på toget 17.20 på J&H 17.30. De som er kjent ser at vi har litt løping forran oss..hehe. Noen som skal ha med lerke da?
Herkules Skrevet 2. februar 2007 #137 Skrevet 2. februar 2007 Svanine tenkt på vorspiel du eller`? det ser litt tidlig ut kanskje Er det 17.30 på Ha på? hmmm aner ikke men hadde lyst å pynte og ikke bukse men blir det mane buksedamer så får jeg vurdere engangtil O har det ikke bra i dag stakkar Skal egentlig ha besøk, lurer på å avlyse men det er jo litt godt å sende ham over til svigers om han skal sitte på armen i hele kveld
_svana_ Skrevet 2. februar 2007 #138 Skrevet 2. februar 2007 Huff, stakkars O. Moll vil jeg skal dra på vorspiel, men jeg synes også det er litt tidlig. Hva tror du? Kan jo bare titte såvidt innom før vi drar videre? Synes du skal ha på noe annet enn bukse om du vil det. Jeg skal kanskje ha kjole, men det er det jo skrevet om allerede.
♥Tiny Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #139 Skrevet 2. februar 2007 Skal ha skjørt på! Men skotøy da? Er kanskje for kaldt for bare pensko? Støvletter?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 2. februar 2007 #140 Skrevet 2. februar 2007 Takk for i dag og kårer sjokoladeisen til den beste!! Ble egentlig litt skuffet over pistasjisen og kinderisen... Hva synes du om kinder surprisen Tiny?? Hadde sikkert så høye forventninger siden jeg eeeelsker kindersjokolade ) Jeg tenkte jeg skulle ha på meg jeans, høye støvletter og en topp, men er jammen ikke sikker!! Kunne egentlig tatt på en skjørt med høye støletter til, men har faktisk ingen sånne typer skjørt som passer lenger.. og rosa bomullsskjørt hører vel mest sommeren til...?? Vi får se.. blir vel til at jeg banner og svarter i morra fordi jeg ikke prøvde klærne tidligere i uka fordi de ikke passer!!
Molait Skrevet 2. februar 2007 #141 Skrevet 2. februar 2007 hehe (til masse) svanine skalha kjole og røde sko hun herk:) nei men ta det det man vil! Jeg tar bukse for føler meg mer komfortabel. Og skal jo på "byn" etter mat. Kjekt med bukse når man er full;) Men da tar jeg en litt mer pynta topp (siden der ser ut til at folk pynter seg) Hadde droppa pensko Tiny. Har du ikke en mellomting? Skal jo gå litt ute og. Kan ta med xtra, men pes å ha masse med seg. Spørs litt på antrekket og. Men husk at det er J&H vi skal på da:)
-MtG- Skrevet 2. februar 2007 #142 Skrevet 2. februar 2007 Synes folk skal ha skjørt/kjole om de vil det jeg. Koselig å pynte seg da. Jeg hadde nok hatt på det jeg også om jeg fant noe som passa;) Molle: Mamma henter oss i morgen og kjører oss til LS. Når bør vi dra da? Lerke? Til å ha med ut? Tar ikke sjansen på det altså
Petronella♡mor til to Skrevet 2. februar 2007 #143 Skrevet 2. februar 2007 Hulk, nå sitter jeg her ensom og forlatt, mens jeg begynner å bli lettere panisk... Grunn: Jeg brygger på noe... buuuu ;o( Blir skikkelig lei meg om det ender opp med at jeg ikke får kommet i morgen... Nevnte i går kveld at jeg var kvalm. Tenkte det kanskje var fordi jeg hadde spist for mye brownies og is eller at det var disse russiske ungene som gjorde meg uvel. Nåvel, våknet i morges og var litt slapp med vond hals - overlever det... Dro ut og møtte venninner, det gikk bra. Kom hjem og spiste pizza med mann og barn før de dro. Hadde ikke mer enn fortært denne pizzaen før jeg kjenner magen driver å velter seg litt rundt. Har kjent på det litt hele dagen, men bare blåst det bort. Nå sitter jeg her og er småkvalm mens jeg kjenner på magen. Nekter bare å få omgangssyke i dag. Kan jeg ikke heller få det på søndag da om ikke annet - vil jo så gjerne ut i morgen... Nei, da blir jeg skikkelig deppa asså!!!! Æsj, detta ble bare klag - men jeg er bare litt lei meg nå, skal prøve å ikke ta sorgene på forskudd (litt vondt hals skal jeg alltids overleve) ;o((((( Skulle lest igjennom dagens innlegg, men orker ikke akkurat nå. Kulen litt på sofaen og se en romantisk drama jeg har leid - kan jeg grine litt... litt av filmen og litt fordi jeg synes såååå synd på meg selv - kanskje det tar seg av kvalmen - hehe )) Og NEI, jeg er ikke gravid (om tanken skulle slå noen)... ;D
♥Tiny Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #144 Skrevet 2. februar 2007 Neeeeeeeeeeiiii!!!!!!!!! Ikke låv å bli syk nå da pt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *blåsemassepåsånnatdetblirborte* Og må innrømme at jeg tenkte en liten tanke på om du var gravid hihi, man skal jo aldri si aldri Nå drikker jeg øl... mmmmm...kald øl!!!! Og drikke øl imorgen... Og B... mmmm... Dagens dårlig mor gjerning: drikke øl og gi barnet is Kinder suprise isen var litt skuffende ja, trodde det skulle smake mer sjokkis.. Jeg liker sjokkis is!!! SLiten jeg nå, men nå har T tatt Tiril en runde etter at vi kom hjem fra Triaden. De dro en tur på SS for å kjøpe cder til kamera og teip til esker.. Godt å få en time alene!! Og nå har jeg masse esker i hus, da er det bare å begynne å plukke vekk ting som ligger å slenger her... Skal tynne ut litt på pønten og pakke ned det vi ikke skulle trenge på en stund.. Skal lagre endel nede hos svigers.. Gleder meg til imorgen jeg!!! Sko: Regner meg at jeg velger støvletter uten hæl med litt for i... Da slipper jeg å vælve ned fra høyden hihi..
simbamamma Skrevet 2. februar 2007 #145 Skrevet 2. februar 2007 Det blir jo litt stress å rekke fra stasjonen til J&H til 17:30, for NSB er jo alltid forsinka da. Så hvis vi må være der presis, er det kanskje best om noen går i forveien? Bare en tanke.... dessuten orker jeg ikke løpe...:-)) Ikke bli syk, Petronella!!! Jeg skal også ha støvletter, ellers så blir jeg litt pynta med svart skjørt+ topp og jakke. Blir det kaldt, må jeg vurdere bukse, siden jeg skal reise så langt. Gleder meg!
Molait Skrevet 2. februar 2007 #146 Skrevet 2. februar 2007 HAHA, du er grav..nei..der så jeg den siste setningen.. Nei da du er ikke syk. Bare noe du tror det. Og om det er magashæv så er det nok over til i morgen kveld. Går så bra skal du se. hihi, synes det bare er fint jeg Tiny, så kan jeg ha øyekontakt med noen og;) Her har kvelden vært PYTON! hyl og skrik og vondt og blæ. Gikk en tur rundt 18. Koselig. w var med. E sovnet. Godt med litt pause. Måtte vekke ham 19 (om man noen gang skal få kveld) Mas og kav og gnukk og gni. Mistet tålmodigheten i stad:(( Huff, vet det ikke hjelper be ungen slutte å grine (selv ikke om man sier det høyt tydligvis) og blir ikke bedre av å legge ham i lekegrinda og la ham ligge der å hyle heller. ddmg. Spiste som en gal på flaska. (140ml, så kan ikke ha vært dausulten) Heldigvis gikk det greit å legge da. Litt sutring og noen smokkdytt. Tok vel rundt en kvart. Sliiiten!! Og det er rotete her og jeg er møkkete. Ryggen tror jeg har delt seg i to. Kvalm. (ikke fått spist og glemt det og fordi jeg har holdt på med noe hele tiden) Syt og klag men nå er formen pyton altså. Simba: Mailer/msn du mobilnr. ditt?
_svana_ Skrevet 2. februar 2007 #147 Skrevet 2. februar 2007 Molle du skulle ikke røpa antrekket da... vil jo at det skal bli en surprise! Kinder surprise, der har dere meg. Petra nå må du ikke bli syk! Ta det med ro i kveld og lad batteriene og alt annet som kan lades sånn at du er klar til partayet i morra! Blir nok ikke småsko på meg heller forresten, såpass kan jeg røpe. Ble tur i dag også, nesten to timer (flink). A sov nesten hele turen + 1 time på verandaen. E som kanskje 40 min og ingenting etterpå og var et mareritt å legge. Overtrøtt som fy. A sovna på sekundet, som vanlig. Måtte bruke over en time på E. Pes! Rart at det skal være så stor forskjell på barn! Må igjen bare si det som jeg har sagt før, de som tror at det er "deres gode rutiner og foreldregjerninger" er det som gjør at barnet er "lett å legge" osv, de kan bare ta seg en bolle! *morsk*
Amabolla Skrevet 2. februar 2007 #148 Skrevet 2. februar 2007 "sukk" (sitte no her i blåsbortbyen og tenke på ka e ville hatt på me... og ja-jeg hadde nok røyka som en dampveivalser og drukke øl som en fisker.) "sukk"
♥Tiny Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #149 Skrevet 2. februar 2007 Stakar Ama, skal tenke på deg og ta en øl (og skål) for deg jeg! Så på finn.no på kartet.. Skal faktisk bo 1100 m fra huset ditt jeg
Amabolla Skrevet 2. februar 2007 #150 Skrevet 2. februar 2007 hihi-det er jo ikke langt i det heile tatt! Gleder meg til innflyttingsfest-når blir det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå