-MtG- Skrevet 4. februar 2007 #201 Skrevet 4. februar 2007 Åh... molle på fredag ja. Fikk ikke med meg det jeg. Får ha til gode trff hos meg da:) INNLEGG NUMMER 200!
*1D* Skrevet 5. februar 2007 #202 Skrevet 5. februar 2007 Innlegg nummer 201! Jeje, der får jeg for å ha tråden på favoritter:( Skulle jo legge meg for lenge siden jeg... må holde rundt mannen litt før han reiser:( Bøfn!
Molait Skrevet 5. februar 2007 #203 Skrevet 5. februar 2007 kjipern med repp!!!!!!!!! Ikke så nøye mtg:) VI finner ut av det. Var ganske lenge siden jeg inv. hit til fredag serru. vI talast om det da vøtt. Ammet 23.30, 3, 5 og opp 7. Noen smokkdytt ble det og. Men alt i alt en rolig og behagelig natt:) Og i går sovnet E 19.45! Etter 15 min surr. Noen smokkdytt men sovnet av seg selv:) Starte ny tråd eller svanine??
Petronella♡mor til to Skrevet 5. februar 2007 #204 Skrevet 5. februar 2007 Også nr 12 da... Ugg, tør du ta den fighten med Cat, svana - da må jo hun vente helt til nr 14 - hehe ;o) Gubben var i marinen, han skal visst ikke på repp han... Hihi, ser han likom for meg i denne blå og hvite matrosdressen - hoho... Æ kjæm på tråta på fræddan Molle )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå