Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens gode gjerning: Hatt med meg begge niesene mine (8 og 10 år) og Linea på romeriks senteret og spist kake og kjøpt øredobber (ja til jentene da altså). Så nå har vi koset oss masse!! De er jo verdens snillest snuppelurer, men de har begge to veldig mye de skal fortelle tanta si da :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flinke dere har vært alle sammen til å gå turer og Cat til å passe på niesene sine ;o)

Selv har det bare vært mæ sjæl i kveld, vært på SS og dytta kake i ansiktet - nå er jeg nesten kvalm...

Herk, Ama bor jo på LS da, så du var jo der for et par uker siden :o))

Inne i toget på stasjonen - kvalifiserer til halvveis å ha vært på LS :o)

Nå skal jeg slenge meg nedpå sofaen og slafen. I morgen er det lunsj på SS, da blir det texas nachos - åååå gleder meg egentlig for det er så digg, men nå er jeg litt for kvalm til å glede meg ordentlig :o)

Så dere på nyhetene nå eller, med disse barna på sykehus i russland som fikk teipet igjen munnen for at de ikke skulle skrike... Åååå det var helt fryktelig å se på, fikk vondt langt inne i sjela - kan hende det er derfor jeg er kvalm ;( Stakkars små babissene - det var liksom det samme for de var foreldreløse allikevel - hallllooooo, de var jo ikke friske da!!!

Skal gå inn å se på bilde nå jeg Molle :o)

Skrevet

Jepp Triaden i morgen! Vi snakkes vel på tråd/msn i morgo. Se når våre søte små våker og sover og spiser:)

Snille tanta:)

Har og vært alene med baby hele dagen/kvelden. Leggina gikk over all forventnig!

Starta vel 18.30. Kosa seg og lo i tub, spiste alt! i flaska si (150ml) Halsov hele spisinga. Våknet med et skvett (skikkelig ekkelt skvatt selv) og så kom rap etter rap. Superblid. Tenkte at nå tror han at han har sovet og skal være oppe. Satt å så ferdig første AFV og la ham. (19.20) Grin da jeg la ham ned. Gikk ut og ble babling. Begynte å grine knyffe etterhvert. Gikk inn da lå han under dyna. Treeekkkee puuusten!! Huff stakkars:( Så fikk han d-dråper på en skje (glemmer alltid det der), litt dentinox på gommen og smokk, gikk ut og han småprata.

Ble sittende å se AFV nr. 2. Ble tyst. Ikke sikker på når han sovnet. Tok ikke mer enn litt over 10min fra start til slutt!!! Så ferdig AFV. Hadde en uggede følelse av at jeg burde skjekke ham, men så nå ferdig. Han hadde sovnet med dyna over!!Huff igjen. Dro ned dyna og han levde:) Man får sånn ekkel følelse når man skal dra ned den dyna assa!

Bortsett fra grin pga bæsj har dagen her og vært finfin. Osvnet av seg selv i vogna og for kvelden. Sov 2 timer på formiddagen. (litt lite de andre duppene da men) Fikk gått en kveldstur. Kosa oss masse:) Litt kjipern den brente pizzan da men:(

Skrevet

Ja helt kvalmt!! Glad jeg ikke rakk å se det på nyhetene, slippe slike bilder på hjernen.

Ja tenkte det samme pt, men glemte å skrive det..hehe. Og du svanine har da kjørt såvidt innom Ls du og, på vei til meg:)

Skrevet

Lillestrøm er veldig veldig merkelig altså:) Nei da hehe

prøvde på å la o ligge å surve seg i seng men ikke klar for skrikekur jeg tydeligvis. da han hylgråt tok jeg ham opp og han søkte etter pupp sugde som gal ble rolig og zzzzzzzzzzzzzz

Så han må bare være full av melk før natten tydligvis

Migrene blææ

Skrevet

*trøsteklemtilmigreneherkules*

Er det noen av dere som bruker votter på de små om natta? Vel, de blir litt kalde, men det gjør vel ikke noe? Har aldri vært inne

på tanken om å ha votter på de om natta....

Oj! Smokkeskrik *løpe*

Skrevet

Heihopp Fluesopp

Er fått innvilga litt kvalitetstid med datamaskina:) Har fått skumma gjennom innlegga;)

Tiny- meiner det med blondere look-iallefall noen blonde striper-ikke hør på Mol-blir ikke rosa..

Petro: be frisøren klippe håret ditt litt kortere mot fjeset;) Får fram litt meire krøll.

Jeg har kjøt kul stol til vesla-til å ha i badekaret så hun kan sitte-heilt topp:) Hun digger den masse.

Cat- så du snakket om krøller? don`t go down that road....

Jaudå-frisøren er i huset:) Har klipt sambo i dag og tatt etterveksten til ho mor. Jeg og vil være med på fest-får ta det igjen..

Skrevet

Jeg mente liksom i "sentrum " da:)

jupp

ja hva skal jeg si?

Jeg husker ikke noe annet at to av dere har dytta innpå med kake? stemmer det?

Når reiser du cat

så grei kvled da molait

var på barseltreff i dag hos en som har det så varmt at O og jeg satt omtrent i bodyen hihi jeg hadde også bukse på men kunne tenkt meg bikini

fikk migrene av varmen :(

O sov så godt i dag først tur så inn i bil og ut i butikk osv sov og sov over 2 timer! i tillegg til at han sov til 10.30 i dag! og tok natta ca 20.30

Skrevet

Har lyse striper om man ser nøye etter... De var veldig fine i juni ihvertfall.. hihi..

Må vel stripe de "opp" igjen ja!

Fest! Det årner vi :) Jeg har jo en innflytningsfest på tapetet!!! Alltid en god unnskyldning for å jekke en pils med gode venner!!!

Trøtt jeg, kanskje legge meg snart?

Noen som ser på tvNorge? Syke mennesker..

Trøsteklem til Herkules som har aua i hodet! *klemmeogblåsepå*

Skrevet

Blææææææææ! Etter nesten 2 timer med leggehyl så måtte jeg kaste inn håndkledet og dytte inn puppen:( hrmf!

Bildet av CE var kjempefint:) Skikkelig fornøyd der han sitter.

TV'n her funker ikke. Har ikke du fet antennelag, molle?

*blåser bort migrene*

Nå skal jeg lese den artikkelen om de fæle russerne...

Skrevet

Jeg reiser torsdag om en uke, altså den 8. februar :))

Orket ikke se på nyhetene, får bare så lyst til å skyte noen!!

Skal alle på triaden i morgen når jeg hadde tenkt meg til ls.. jaja..

Hoppe og sprette i dusjen jeg og ta kvelden snart.

Skrevet

Vær digital frisør på meg også Ama!

Tjukke mennesker på tvn ja... sukk... 9000 kalorier/dag er faktisk mer enn det jeg klarer å døtte i meg - og det er ikke lite! Men alt jeg eter er ikke frityrstekt da.

Trodde det var et smokkeskrik, men det var et skrik om mat(!)

Det samme skjedde da vi var hos svigers, men trodde det var fordi vi var borte. Ingen har spist på kvelden her på over en måned om man ser bort fra økeperioder. Og A har spist godt i dag så det er ikke det... Han hadde tissa seg ut da, så måtte skifte. Kan jo ha vært en sammenheng. Tror den active fiten ikke alltid er gull om natta her, baby dry bedre. Men er jo på vei til å bli stor gutt, og jeg vet jo at man at gode perioder ikke varer evig, akkurat som dårlige perioder :D

Skrevet

Nå fikk jeg også lyst til å dusje:.

Dret får bli i morra alt for mye styr

Koser meg med hunden min mens jeg ser på tv skriver her og tegner bad og leser i brosjyrer JA jeg er KVINNE kan gjøre hundre ting på en gang!!

om dere trør å innrømme det Noen som ikke røyker på lørdag??

Skrevet

Jeg kommer garantert ikke til å røyke på lørdag, og jeg innrømmer det gjerne, hihi.

Skrevet

Jeg kommer til å røyke på lørdag som alle andre dager;)

Skrevet

Jepp:D Lagde røyketråd også jeg, som du heeelt sikkert så. Er så lei av at det skal være så "hemmelig" om man røyker. Og det er ennå ingen som har ødelagt tråden:)

Skrevet

hehe

jeg mente det jeg skrev men kunne også skrevet motsatt

Innrøm hva dere vil både røyk og ikke røyk

Skal love å ikke henge ut noen av dere jeg:)

Skrevet

Ble sittende å glane på tv, og ble sent. Igjen. (at jeg aldri skal klare å legge meg tidlig)

Datt av den røyke greia. Hvem mente hva?! Jeg skal nå røyke på lørran, om det var det som var spørsmålet. Sitte sammen med cat under varmelampa jeg :D (der har vi sittet masse før der cat..hihi)

E våknet 21.30. raaap! Helt utrolig (men ikke uten kamp) fikk jeg ham til å sove igjen. Uten pupp. Holdt en halvtime da..hehe..da var det ikke sankk om annet enn pupp. spiste som en gal da jeg endelig kobla ham på:) (var jo gått hele 3,5 time siden mat..)

Skal du til ls? Jammen dra til triaden da vel:) (kanskje litt pes uten bil) Er ikke alle. Bare Tiny og meg. Eller hvem vet, i det siste når Tiny og jeg møtes dukker det opp både den ene og den andre:))

Måtte du si der der om gulp mtg?? Tenkte ikke den tanken og nå får jeg ikke det bildet ut av hodet!! (grøss)

Godt å se livstegn fra frisøren:) Ja hva skal jeg finne på da tro? Kanskje ta meg en tur bak messa en dag å si "gjør underverker" ;) Nei men assa må virkelig gjøre noe snart...

Jeg skal ikke til frisør, ikke kjøpe nye klær OG røyke til lørdag. Noen i samme båt?

Fått ullpysj i posten i dag:) Så i morgen natt er gutten kanskje varm. (votter?? nei de hadde ikke sittet på lenge) Kjenner ikke ut som ull i det hele tatt. Null stikk/klø:) Ja og sånn bukse i blått. Så da kan vi kle dem "like" ama;)

Nei nå må jeg komme meg i seng her!

Bøfn!

Skrevet

GOOD NATT

må bare si at O har på pysj han fikk av meg til jul men tror dere ikke den er litt kort i bena 1. gangs bruk hpf pysj er håpløst her i huset altså

Ullpysjene er uten føtter og det er myyye bedre her så passer de mer enn 1/2 gang

Natti natti

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...