Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og siden ingen har startet en ny tråd, så gjorde jeg det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør ikke meg noe, selv om jeg ikke har starta tråd siden 2.tri hihi.

Har akkurat lagt de små, nå småprates det fra soverommet. Snart middag. Håper på en rolig kveld.

Er det feiring hos deg T?

Skrevet

Phu, endelig litt pause... Hatt det gående siden 16 her idag.. Og etter lite soving på dagen idag og masse adrenalin hos mor begynte det å ta på nå ja..

Nå er hun endelig i seng og jon blund var på klar på flekken :)

Ingen feiring her enda nie, T er på jobb til 22, så da sitter jeg her helt alene og drikker pærecider (uten alkohol sådan)..

Cat: jeg aner ikke hva det koster i måneden jeg... Tror ikke det er så mye mer enn det vi betaler i lån+husleie her vi bor nå (8000)

Skulle tippe jeg også... eh, må titte tilbake litt først.. Tror lille T er 4565 jeg..

Starte neste tråd du da Svanine :)

Jo, en ting ang treff: Er jo bimbor på lørdag, og kaketreff hos svana ei lita uke etter, er ikke det bra nok da? Eller skal vi ha ett treff til imellom?

Tror det blir en stund til jeg kan ha treff nå ja :) hehe... Megler kommer hit på Onsdag og skal gi oss et tilbud på salg også regner jeg med det går slag i slag etter det.. Flytter ca månedskifte mars/april om ikke før... Spennende..

Må jo søke bhg plass i Skedsmo jeg nå da... Får man det da??? Titte inn på hjemmesiden til kommunen jeg!

Dere andre gjør ikveld da?

Skrevet

Det er jo sant at svanine har invitert til etterpådåpstreff - DET må vi jo få med oss så klart... Du blir jo seff ikke ditcha... ;o)

Kan vel kanskje ha treff hos Molle etter at vi har vært hos svana?

Begynner jo nesten sirkelen på ny (etter at jeg joina), eller har ikke vært hos Herk da og Cat (men henne må vi visst enten ha stående treff, eller vente til sommeren - hehe)

Og ALLE må jo seff bli med om det skulle bli hytteturtreff etterhvert så mannfolka får bryne seg alene litt en helg :o))

Barnehageplass - urk, mitt stooore hodebry... Ikke lett å få plass her i området i alle fall... I Sk.kommune er det vilkårlig trekning, ingen spesiell prioritering bortsett fra de som er "lovpålagt", sykdom, jobber i enkelte deler av kommunen etc...

Kjempe fint hus Tiny - det blir nok super moro ;o) Gleder meg til å komme på treff!! :o)

Skrevet

Vi har akkurat vært og gått en tur vi :)) Deilig å røre litt på seg i frisk luft etter strabasene på badet i går...

Tipper lilingen er 4820 gram jeg :))

Her blir det enten stående treff, til sommeren når vi kan sitte ute eller når vi har funnet et annet sted vi vil bo!!

Skrevet

hmm. Bimbor 3/2. Treff 9/2 kakelag hos S 20-21/2. Er det så veldig tett da? Trenger ikke være så veldig til treff hos meg assa, men om folket kjeder seg så er det greit med noe å fylle dagene med:)

Satt meg fast på F5 jeg da...

Grattis med kåk Tiny:) (feil sted da men..) Var det sånn at det var mindre der enn der dere bor nå?

Vi kommer til deg til sommern vi cat. Om du har flyttet eller ei:)

Skedsmo har jeg hørt at er en av de værste kommunene i landet ift plass faktisk. Rælingen er vel kanskje ikke så mye bedre. Jaggu bra vi ikke bor i Oslo, for der er det værst..hehe. (kommer vel an på bydel da)

For en dag!! Skrik og hyl. Sovna på meg 18.30 (etter bare 1 time oppe) lot han sove for var utslitte begge to. Sov til 19.00. Alt ble jo da litt feil, men er han så sliten at han sovner på armen så får det bare bli rar kveld. Hengt i puppen masse i dag. Hver time på kvelden. Øking?

Leggelogg:

20.00: bad, flaske 90ml (etter å ha spist på meg timen før!)

20.32: Legge, høylytt klaging til gråt

20.40: Inn smokk, stryke litt

20.42: sov

Sum: 10 min!!! Og det er ikke ille må jeg si.

Kanskje han brygger på noe. Varm og utilpass og griner og trøtt fort og henger i puppen. Kan jo være denne tanna, men skal den ikke poppe snart da?! Har vært hvit der lenge nå.

svanine: svarte deg på msn. 20min senere får jeg alt i retur for står du ikke er logga på. Merkelig...

Skrevet

F¤/&!¤¤%"!(&=¤%!=/&¤)("!/¤)("/=¤)("&¤%!#=¤&/)(/¤=)(¤)(¤)!()¤("!)=¤(="!¤/`#!/&?#//¤&!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hei:) Nå kommere langt innlegg nå!

Jeg sitter med baby på fanget og leser tråder jeg. "Våre" tråder vel å merke, dere skriver jo f.meg hver dag og greier dere:) Jeg har brukt postitlapper forå notere også i dag da.......

Mangler tipping fra Ama, Herk, Simba, Mtg................. Ei av de som har tippet er bare 105 gr unna;)

Har vært på julebord jeg også! HERLIG! Spiste rødvinsposjert indrefilet! NAM! med coscos, wokgrønnsaker og soppsaus! Og Sjokoladefondu til dessert. DET var godt det, men hereguuuu så grisete! Sjokolade i cognacen og greier!

Alt før det var bare rot, det snør jo faen meg lausunger i Trondheim. Vi hadde 75 cm snø i hagen i går ettermiddag, sikkert kommet 10 til i dag!

Okei, skal kommentere noe av det som er skrevet de siste 3 dagene:

Nie: Champagne, Rødvin og KB var det i mine alkopupper på lørda, jeg klarte ikke å pumpe en halvliter jeg da, men passerte 0,33 for å si det sånn. Litt alkopupp ble servert på tidligmorran (7 t siden siste drink) etter pappas uttrykk for frustrasjon over at han ikke ville ha mer flaske. FLinke gutten min lukta mamma og ville ikke ha mme-dritt;) Og: alt må ordnes før man drar;) Jeg var heller ikke sentimental! Snart akutten også, gleder meg ja!

Herk: Søvn er viktig! Og gutten din har jo verdens beste matfat i puppen til mor, så skjønne rgodt at han ikke vil ha flaske jeg;) Går sikkert fint mens du er på fest! Flink du er å gå tur hver dag....blir ikke så ofte på meg da, men 3 ganger i uka får jeg til. GRATTIS med 8 timer forresten! Jeg og vil ha gutt som er 9 uker.....vent litt....det er han jo i dag:)

MTG:Sorry at jeg bomma sånn på vekta. Skal ikke si at jeg hadde lyst til å tippe mer nei.........ser ut som alle andre har gjort det. Men hadde lyst å skrive mer altså, men har jo bare min "tjukking" å gå etter jeg og han er tydeligvis forran skjema;)

Petro: Jeg og vil ha sånn god mat hele helga, driter i slanking jeg! Fikk den indrefileten på lørdag da, og deilig wok med kylling i går, tacopai til middag i dag og Torsk Cordon Bleu i morra;) Så jeg sulter ikke ihjel heller da;)

Jeg har ikke vært på Lidl;)

Mo: Gutta kan spise taco (evnt. tacopai)..hehe... Godt med 30 min på senga, men 90 blir drøyt...hehe spes når mannen ikke har gjort en dritt imellomtia. (min snekrer gjerne et skap og henger opp noen hyller i mens helst ha) Nå f.eks. så er han å spør nabon om å komme ut å kjøre kjelke med han.......(gutta er begge passert 20 altså) for han har så lite å gjøre i kveld........... Gulp er dritt og ihvertfall i øret! Jeg vet heller ikke hva man skal gjøre med unge som er våken om natta. sitter med han på rommet jeg da....Han sover jo bare hvis jeg sitter på datan, og ikke når jeg legger meg tidlig en kveld.....kjedelig! Flink å legge baby er du!

Ama: Hils Ålebyen! Jeg savner den ikke spesielt mye,men har sikkert mye med at jeg ikke var der så ofte egentlig;) Bodde akkurat for langt unna egentlig. Drittsjåfør, skulle gått fram og klabba til han du;) Sterk som du er og greier! Beundrer deg også for å gidde reise så langt med tog og buss, mest fordi jeg har tatt turen selv et par ganger..... med unge.....og det blir aldri bedre enn "etter forholdene bra!".

Cat: Fyllesvin;) Hehe...var ikke heeeelt edru hele kvelden jeg heller på lørdag. Fikk ligge til 11 jeg da;) Jeg betalte 350,- for flaskeserilisatoren fra Avent jeg;) Med masse stæsj i tillegg: 2 flasker+tutkopp+flaksekost+2 smukker+beger+lokk til den+overgang til flakesmukk+sånn ting for å legge små deler i oppvaskmaskina+++ at den var helt NY. Kjøpte den seff i england i sommer. Syns den var verdt hver krone! Mannen min vil også gjerne ha sånn tårn! (må bli til bursdagen i juli det)

Simba: sist men ikke minst;) (ikke ment som innlegg om at du er stor heller altså!) hihi.... nå har akkuten begynt og jeg sliter med konsentrasjonen etter 1.5 time med lese-skrive-lese:) Håper vondtene dine går over... Jeg og vil møte deg!

Klem

HURRA; var der alikevel!

Skrevet

Skal da alltids klare å skvise inn et treff her og et treff der jeg ;o)

Skrevet

Okei, var faktisk så fremsynt at jeg lagra innlegget før jeg skulle sende og sente samtidig som Mo og dermed kom det ikke opp.........men hadde det jo backup på musa;)

Tiny: trodde jeg hadde skrevet til deg jeg:

Flink du er med å gå turer du også! Lykke til på visning. Spennende å se om dere byr. Grattis med ny leilighet! Så fint det er;) ........kortversjonen dette nå etter post it lappen;)

Klem igjen;)

Skrevet

Skulle vi ikke innom Triaden denna uka også da???

#%"#****#¤¤¤#"#"¤%%¤¤#%¤"%¤&/%%#¤#¤%&// MSN!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer med nytt hus, Tiny!

1D: T kan f.eks. være 4760. Hehe, jeg er nok både kortest og bredest på tråden...! Vil møte deg, jeg også ;-)

Skrevet

svanine: Ja jeg er treig:)

du jeg hadde tenkt å si at vi kunne tatog sammen men så har det snakk om å bli kjørt. må komme tilbake til det.

så adde jeg tenkt¨å si ja tilå komme på etterpåkakelag, du har vel en tante liggende å vente på meg hos deg du på den tiden.

stakkars mannen min som skal legge den urokråka mi

Er jo grei hele dagen men umulig å legge

Takk for råd om malt hvor kjøper jeg det?

Hvilke regler er det for å få være med på bimbor?

(hvem kan være med?)

HM ikke kjole da må jeg gruble litt

så det var blitt ny tråd så jeg legger innlegget her

lese resten nå

Skrevet

Tiny grattis må inn på gamletråden og finne linken jeg

Jeg skal tippe på lillingen jeg, men jeg må inn på gamletråden å finne vekt

Så må dere tippe på O. som skal på 6.mnd kontroll i morgen

Skrevet

Hei:)

Tipper 4890!

Og Ålebyen er hilst.

Grattis med nytt hjem til Tiny;)

og til alle dere andre-HEI!

Får liksom bare ha datan i 5 min siden mannen til mamma skal bruke den heile tida:D

Jeg blir med på treff. Kan ta med en fluktstol om nødvendig;)

Skrevet

Herk: kom med siste vekt da. Er så mange babyr å huske her:) Og hva mener du med regler og hvem som får bli med?? Vi har jo sendt ut invitasjoner da:)

Ama: til meg trengs ikke fluktstol (med mindre du skal bruke den til å flykte) (og HEI)

Triaden ja!! Der ser du:)) Bare å spørre her så får jeg svar på mitt eget liv..hehe. (og igjen så er det Tiny som redder meg..hmf) Må se litt når jeg kan da. Nå skulle visst gubben jobbe kveld torsdag og fredag:( (bilgreia vett, han drar rett fra den ene jobben til den andre)

Melder deg i morra jeg cat. Når er du oppe? Prøve å ikke komme så sent for da blir dagen sammen så kort:)

Simba og 1D har dere bestemt dere for noe? :)

Legge seg snart ja. E våkner vel snart og. Skulle ønske han kunne komme seg ned i 1 nattmåltid snart. Typis catider på natt her: Flaske kl. 19.30, mat 22.30, 02.00, 05.00 og 07.00 (mellom 5 og 7 er det ofte mye rot og mor prøver og å få ham til å sove til lenger enn 7) Og ja prøvd smokk og annet men HÅNEI!! (sukk)

Skrevet

en som spurte som er fra bim som hvem som fikk komme!

O veide 8680 den 4 januar var målt til 66 cm

God gutten sover og det skal jeg også nå

Skrevet

Ellers har det vært litt trist dag i dag. Hadde termin for et år siden. Ja vet det bare var et foster, men litt leit alikevel. for oss. Tenk nå skulle jeg hatt en liten en på 1 år:) Sittet å sett på ul-bilde i dag. Tatt uke 13. Så rart. Ser jo at det er en liten baby. Var feil på hjertet, så det var til det beste, men ja...

Ville bare dele det her, siden vi deler alt av gleder og sorger:)

Skrevet

*klemme på Molait*

Som sagt, så kommer jeg! Har psyka meg opp så lenge, at nå er det bare noe ekstraordinært som kan hindre meg... Kommer med toget ca.17:22, eller noe deromkring. Blir glad hvis noen kan møte meg, så jeg ikke blir så lost liksom... Har privatsjåfør hjem!

På O tipper jeg 9240 og 69.

Skrevet

*Trøsteklem til Molait*- dette har du ikke fortalt meg før.

Tipper 4670 g jeg.

Må man spise på det derre bimbor'et? Har litt lite penger vett.

Jeg komer gjerne på treff til Molait:) Ikke så langt å reise, men vet ikke helt hvordan jeg skal få det til likevel. Litt langt å gå.

Skulle hatt noe smart å ha på meg på fet også. Har fortsatt bare de gamle slitte gravidklærne som passer. Kanskje jeg skal tigge litt penger hos stefar til klær og stæsj?? Han har jo nok av penger, men det er litt nederlag nr jeg liksom skal være stor jente og klare meg selv. Har jo blitt mamma og greier. Burde jo ha orden på økonomien:)

Vi har vært hos oldemor i dag og G har vært i strålende humør. Sov bare to dupper á 30 min fra 9 på morgenen til 16.30. Men da tok han igjen og sov godt i 2,5 timer hos bestemor og bestefar mens jeg og V var på trening. Var skikkelig tafatt på treninga, men fikk syklet 6,5 km på en sånn sykkel ihvertfall:)

Skrevet

*klemme på Molait*

Det var det med penger her da....evige omkved....billetter til 1167,- nå...

Jeg har veldig lyst og kunne gjerne sagt at jeg komme senere i år i stede, men har ikke bedre råd senere i år heller. Det blir ikke bedre før jeg begynner i jobb. Lyset i tunnelen er at jeg fortsatt er ønsket på "gamlejobben" da;) og det ser ut som det blir en 3dje butikk i byen om ikke så alt for lenge. og jeg skal bli ringt opp i løpet av uka for medarbeidersamtale om videre planer. Kan jeg få 75% så kan gubben søke fødselspermisjon............. Om bare for noen måneder..... Jeg vil ha den jobben!!!!!!!! Hvis ikke får jeg bare smøre meg med tålamod og jobbe lørdager til det blir noe ledig igjen (kommer til å ta en milionår siden alle liker seg så godt bestandig. INGEN slutter....ikke på 5 år!)

*klemme på Molait igjen*

Skrevet

Er det så lenge siden alt, Molle?? Jammen som tiden flyr.. Husker vi satt og så på det ul bilde for.. tja.. er vel et drøyt år siden det da og snakket om at du snart skulle hatt termin. Hadde en liten reke av E i magen da, for det var vel den dagen du fortalte meg at du var gravid med han..

Tipper O er 9360 gram jeg, store gutten :))

Skrevet

Sitter å spiser frokost etter en god natt. (jeg kom meg ikke i seng i rett tid, men lillingen sov vel mer eller mindre fra kl 19.30 til 8.30 da. Fikk jo pupp kl i 4-5 tia tror jeg da.................kjære vene, jeg har glemt når han spiste i går....må jo ha spist en gang mellom 8 og 4 da? eller? vet sannelig ikke jeg....)

Okei, ferdig med frokosten, skal på åpen barnehage å se hvordan det er der. også skal jeg til nyen og levere inn den toppen jeg ikke skal ha, deponering er greit. og bibloteket vil sikkert ha igjen bøkene sine fra oktober......trodde de var levert mens jeg lå på sykehuset jeg:( ikke fått purring på dem da men...

Jeg og vil tippe på O: 9315 og 68....... dette er virkelig tipping;) jeg kommer ikke på hva han veide før hihi og rekker ikke sjekke nå. får gjøre som nie:hvis ikke er han 9630;)

Ha en strålende dag alle sammen!

Skrevet

Ja, tiden flyr. Etter at jeg fikk barn er jeg blitt utrolig sippete når jeg leser om fødsler og babyer som ikke fikk leve. Så nå sitter jeg med tråden og litt våte øyne, og til evt. nye lesere så bruker jeg ikke å ha det *sende trøstemolleklem*

H er hjemme i dag, eller han har hjemmekontor og prøver å få jobba så mye som han kan. Jeg har vondt i hodet og kjøla, han også. Barna har det tilsynelatende bra, og vi skal ta oss en trillings sånn at får jobba litt i fred.

I ettermiddag drar vi til svigers en tur, og blir der til onsdag. Skal også på barselbesøk til en venninne av H som fikk jente for noen uker siden. Blir kos å se bittelite nurk igjen!

1D: Blir jeg nå kalt Nie? Måtte tenke meg litt om, men tror det var meg. Hva tror du om han derre Ames på akutten, hva er det han pønsker på? Lurer litt på det jeg. Håper at du kommer selv om det er pes. Men er glad i deg selv om du ikke kommer assa.

Herk: Føler litt at det ligger tanter på lur her også, men jeg har gitt streng beskjed om at slikt ikke er velkommen hit. Hun har jo ikke vist seg siden i fjor, så jeg antar hun har dratt på cruise. Litt som da jeg var på bim, dette. Men om du blir kjørt da, kan jeg få sitte på daaa? Hoppe på i Ryenkrysset jeg! Tipper O er 9020, for han har ikke spist så mye i det siste.

Ama: Tror ikke du trenger flukt her heller. Har 2,5 + 3-seter, et par vippestoler, 4 kjøkkenstoler, 1 kontorstol, to barkrakker, en lekematte, to sprinkelsenger, en lekegrind. Vel, nå håper jeg at de voksne ikke legger seg i lekegrinda for jeg vet ikke hvor mye den tåler.

Simba: Er såååå glad for at du kommer!!! Jeg vil også ha privatsjåfør *missunnelig*

Mtg: Venter fortsatt på kjenneigjenbilde. Skjønner at det er litt pes å dra helt til Moll... godt at det er så lett å komme til meg, hihi. FLink du er å trene da! Jeg har fryst medlemskapet mitt til mars og det føles ganske greit.

Alle andre: Hei!

Natta var fin bortsett fra at hodet var vondt. Begge barn sovna på et blunk 1830, bare 2-3 smokkedyttings den første timen. A spiste 0130 (H måtte vekke meg!!!) og 0430 (mest for kosens skyld har jeg inntrykk av), mens E sov hele 13.5 time uten mat! Han måtte ha to frokoster da, for å bøte på, hehe. Utrolig sint halvannen time etter å ha tømt morgenpuppen.

Skrevet

Får skrive fort, for har ei som står (!!!) ved siden av meg i sofaen!!!

Natta - ok. Sov fra 19-3.30 litt smokkedyttinger etter det og opp med far 7.15

Akutten: Tror han pønsker på hevn jeg.. Men kanskje han tar Abby?

Simba: Vi kan møte deg på stasjonen vi.. Med skilt eller??? hehe..

Æsj, nå lukta det ikke godt her...

O: 9230 og 68

Kommer sterkere tilbake senere :)

*trøsteklemmermassepåmolle*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...