Gå til innhold

Til keisersnittnr3


Graviden/4.mann*har*født*

Anbefalte innlegg

Hei!

Camhella: Grattis med ny bil:)) Godt med alle sånne ting som er gjort altså!

Dette som skjedde med synet ditt i dag kjenner jeg til. Hadde samme opplevelsen flere ganger i første sv.skap. Sinnsykt ekkelt mens det står på! Jeg har nemlig hatt "begynnende" svangerskapsforgiftning i begge tidligere sv.skap, og ser ut til at jeg skal få samme problemene oxo denne gang.

Forrige gang jeg var gravid var jeg innlagt på sykehuset pga skikkelig høyt blodtrykk.

I tillegg til blodtrykket får jeg MASSE vann i kroppen, og uren urin. Føsrte gang gikk jeg opp 34 kg, og andre gang 37 kg!!!! Til nå i dette sv.skapet har jeg lagt på meg 11 kg, og har fått 2 på ødemer -kommer ikke til å se ut på slutten! På det værste kan jeg gå opp 2-3 kg i uken!!

Heldigvis er den ekstra vekta i hovedsak vann, så det renner raskt av meg etter fødselen. Gikk ned nesten 10 kg på ett døgn sist:)

Så, hvordan ligger du an på disse områdene?? Vet du forressten om tendenser til sv.skapsforgiftning er arvelig ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Graviden: Blodtrykket mitt har vert heller lavt. Har heller ikke merket noe til ødemer. Hadde protein i urinen rett før jul, og leverte inn ny prøve sist uke, men har ikke fått svar på den enda. Aner ikke om tendenser til svangerskapsforgiftning er arvelig.

 

Eg e kjempetrøtte no, men gidde ikkje å gå å legga meg heilt enda. Skal jobba ettermiddag i måro, så då kan eg sova litt frampå.. Men må jo ordna med lån på bilen og forsikring og sånt, så eg kan ikkje sova så veldig lenge.....

 

Ha ei god natt jenter.

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Camhella: eg ar hørt om fleire som har sånne synsforstyrrelsa når dei gjekk gravid, men ka so jere da e eg usikker på. Har du snakka med lege/jordmor om da?

Grattis me ny bil då!!:-) Ka type og modell vart da? E da nåken av dåke so har kjøpt inn nåke utstyr te babyen??

 

Ska te jordmor på kontroll no, so eg e berre innom her ein kort tur.

 

Keisersnitt3: koss går da me deg??

 

Va i familieselskap i helgo og alle prøvde å lirka ut av meg ka kjønn me venta*ler*, på alle slags sleipe måta!!! Dei e SO forveten, so håpa eg klara å holda dei på pinebenken ei stund te:-))). Har egentli ikkje lyst å sei nåkenting te nåken før da kjeme ut eg, iallefall ikkje før eg har vært på UL på sjukehuset for å fastsetta dato.

 

No må eg gå, snakkes:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnimagen3: Er det du som skal selge bagvogn på Finn.no?? Skal du ha deg ny vogn da eller?? Jeg er egentlig på jakt etter vogn nemlig...har sportsvogn, men vet ikke om jeg skal kjøpe ny kombi, eller satse på rimelig brukt bagvogn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter

 

Går fint med meg vettu, er egentlig sj,meldt til torsdag,men var på jobb igjen idag,tar det litt med ro så går det sikkert fint:)

 

Vi og må ha oss vogn, vi har solgt alt utenom stellebord og seng,vogge, så no er det på vognjakt, er litt usikker på om vi skal kjøpe ny eller brukt, me får sjå, tenkte eg sku ta meg ein tur te Haugesund å sjå, eller er det sånne butikker på stord, veit dei hadde på Leirvik før:)

 

Koss går det med dåke?

 

 

Må ha ein fin kveld

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Bra at da går bra med deg keisersnitt3:-))......må ta da rolig, du kan da fram te torsdag vett du:-)

 

Ja, da e eg so ska selga den vogna, fordi eg ska/har kjøpt ei anna. E veldi kjekke vogner dei Simo bagvognene synes eg. E et par stykker so har ringt på den og vil sjå på den i måro, men e litt usikker på om eg egentli vil selga den*ler*........neida e ikkje da, men ka synes dåke om prisen va da dyrt/billigt(1500kr 03 modell)??

 

Den eg ska/har kjøpt e brukt den åg, 05 modell. Synes da e tull å sløsa vekk penga på ei vogn so eg bruke ei kort tid, og kombivognene synes eg e altfor tunge og store. Kjøpe heller ei bra sportsvogn etterpå.

 

Da e ein sånn "Trygge barn" butikk i borggata på leirvik, men ka dei har der ana eg ikkje, har aldri vore der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Trygge Barn har de Brio og Emaljunga vet jeg. De har ikke Simo. Kjenner hun ene som driver butikken. Tenkte vi skulle gå til henne og høre på et godt tilbud på stellebord. (hun skylder meg og mannen min en teneste- hehe) Viss vi ikke får en bra nok pris hos henne reiser vi til Ikea.

Jeg fant DEN stilige kombivogna 2007 mod på nettet i går!! Bare kr 2500, med egntrekk, myggnett, stelleveske, lufthjul +++inkl. Kunne få den tilsendt som smart-post pakke til kr 198:)))))

Skal ringe han som annonserte når jeg kommer hjem fra jobb i dag...mulig vi slår til:)

Jeg holder på å bli GAL av dette været altså!!!!Merker jeg blir helt tung i kroppen og nesten smådeprimert av det- nå må det vel snart være tomt "der oppe"!!!

Var på Ica Maxi i går og kjøpte forte regnklær til ungene. Koster 249 ordinært, men nå er de på tilbud til kr 99 pr sett!! Betalte under 200 kr for 2 sett, og de virker kjempegode!!!! De finnes kun i rødt da, og i str. 92/98 og 110/116...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ku egentlig låna vogna til svigeriina mi,men no ser det visst ut til at dei trenge den sjølv he he. Kjøpte brukt til førstemann og, så eg har aldri hatt ny vogn, men det er jo litt dumt å kjøpa ny til nr tre,men me får sjå,kanskje eg komme over ei fin brukt vogn:)

 

Var innom på ica maxi når eg var på ul, misunner dåke som har sånne butikker:) 99 kr for regnkær er jo billig!!!!. Sønnen min sliter sånn på ¨klær, så eg sku absolutt vært å kjøpt:)

 

graviden: Var jo billig for den 2007 modellen, den må du slå til på.

Trur ikkje du er den einaste som blir gal av dette været, har jo bøtta ned no i snart 4 mnd, forstår godt dei som blir deprimert av det:) Men det må vel snart gje seg, får betale no for den fine sommaren me hadde i fjor:)

Men no er det bare 18!!!! dager til eg forhåpenlig får kosa meg i sola ei veke, blir skikkeleg sint hvist det blir regn når me kjeme ned der altså :)

 

Nei no får eg begynner på middagen, ungane har bestilt spaghetti idag, knall godt når du tar ost på og gratinere alt i ovnen:)

 

Nam nam vart sulten eg no he he.

Skal ha fri i morra, er kje så lett å være lenge sj.mld når du driver for deg sjølv, men no har me bestemt oss for å selga, blir for mykje med ein liten ein til , pluss at mannen driver for seg sjølv og. Så no har me tatt ein litt tung beslutning for min del, men eg trur det er det rette,med tanke på at vi har snart har tre ungar å følge opp. Dei er jo bare små ein gong:)

 

Kva synst dåke, trur dåke eg gjer det rette?

 

Vart veldig rotete skreve,men håper dåke forstår:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

No har eg solgt den vogna so eg hadde te salgs. Godt å få vekk da ein ikkje har brukt for/vil ha lengre........eg ska bruka ei brukt sjøl, 2005 modell. Eg synes åg da berre e tull å kjøpa ei heilt ny te 3 mann(visst ein må betala mykje då)......

 

Keisersnitt3; eg misunne deg nåke heilt utruli so får(forhåpentligvis) reisa te varmare strøk i dinna mørka og kalda årstio!!!(som har vart i ein heil evighet!!!)......ka butikk drive du? Da virka so møkje arbeid å vera sjølvstendig næringsdrivane, men åg kjekt åg. So eg skjønna at da kan ikkje vera enkelt å selga nåke so du har bygt opp og er glad i. Men samtidig e da viktig å ha tid te da kjæraste ein har og ikkje vera sliten og uopplagt heile tio. Eg trur da e ein rett avgjørelse, men da viktigaste e at du synes da e ein rett avgjørelse. Familie og barn kreve utruli møkje tid(iallefall når dei e små som du seie).......lykke til med salget iallefall:-)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for da, eg føler at det er rett avgjørelse, og me har (heldigvis) råd te da. Tente at etter permisjonen,kan eg få meg ein 50 stilling ein plass, men sånn somdet har vært no har eg jobba 12 dager på to dager fri og 12 dager på igjen osv, så eg har hatt så dårlig samvittighet overfor ungane. Eiger ein mix kiosk, så det er nok å gjera på :)

 

Trur det blir brukt vogn her og, :)

 

Ja eg gleder meg veldig til å reisa, skal bli deilig å kosa meg med mannen bare vi to:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå har vi bestilt kombivogn:) Hehe, jeg har heller aldri hatt ny vogn før, men kjøper ny til 3.mann:) Har en sportsvogn fra før, så nå selger vi nok den for en symbolsk sum bare for å bli kvitt den. Syntes tilbudet på 2500 kr for flett ny 2007mod med alt tilbehøret var for godt til å si nei til:) Måtte investert i bagvogn likevel, så nå blir det kombi:) Gøy med noe helt nytt oxo da:)

Keisersnittnr3: Masse lykke til med salget av mix`en!!:) Høres ut som en fornuftig tankegang..særlig siden mannen din oxo er selvstendig næringsdrivende. Det er jo ikke til å skyve under en stol at det er mye ansvar og tid som ligger i et slikt arbeid. Blir nok litt av en omstilling for deg, men på sikt sikkert en slags befrielse oxo:)

Barna er bare små en gang, som du sier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Eg e ikkje komt så langt at eg har tenkt på vogn enda eg... Eg trur visst eg har all verdens tid, men tida raser jo forbi..

E da kombi eg bør kjøpa? Har ikkje greia på detta eg... :o)

Har lyst på ei svart vogn trur eg.... Typisk meg..FARGEN da har eg tenkt på, men ikkje TYPE vogn :o) hehe

 

Keisersnittnr3: forstår at du vil selga Mix`en. Då får du meir tid til mann og barn. Du kan jo alltid driva butikk ein gang seinare, når ungane e større. Kan ikkje vera noko kjekt å gå med dårlig samvittighet for at du jobbe så mykje...

 

Eg e so stive i ryggen i dag. satse på da roe seg til i måro...føler meg som ein skikkelig hypokonder. Alltid noko å klaga over :o) Fekk meg noko tyggetbl mot halsbrann, men orke ikkje ta dei...smakte ekkelt...blei jo kvalm av dei... og då vil eg heller ha halsbrann enn å vera meir kvalme...har vert nok kvalm syns eg..

 

No skal eg snart sjå Gray`s Anatomi. Høydepunktet på tv i veka.

 

Ha ein fin kveld.

 

Klem

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld:)

 

Camhella, vet ikke hvilke tabeletter du tar mot halsbrann, men jeg spiser på Syrtec hele dagen:) De er skikkelig ok, med frisk smak av peppermynte:) Dersom du ikke liker konsistensen når du tygger dem kan du skylle dem ned med vann -det hjelper oxo:)

 

Noe jeg lurer på:

Har dere hørt noe om at barselperioden på sykehuset blir veldig innskrenket?? Hører rykter om at en bare kommer til å få være der en dag eller toppen to etter fødsel, fordi de skal spare penger!

Jeg hadde nok ikke blitt der særlig lenger likevel, blir faktisk kanskje planlagt hjemmefødsel på meg:)

Men, likevel, synes jo det er temmelig trist viss det er slik da...foreløpig er det bare rykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikkje hørt noke om det,men no er det kanskje neklere for dåke som bur på stord å høre om det stemmer. Tenkte eg sku høra med jordmora på tirsdag. Har ei venninne som skal ha om fire veker,så kanskje ho veit noke då. For min del har eg vært der i 7 dager pga ks, men får håpe at eg får bli noken dager jaffal :)

 

Synst du har gjort eit skikkeleg kupp med den vogna graviden, var skikkeleg billig for ein heilt ny vogn:)Skal ha kombi eg og, har vært veldig fornøyd med da med dei andre.

 

Da er så løye, har jo kjent babyen ei stund,men dei siste dagane har han vore skikkeleg aktiv, kjenne det meir og meir no, ikkje bare desse boblene, det er så herlig!!! Må sei da at mannfolka går glipp av noke,dei sku jo fått kjent koss det er å gå gravid ,ein herlig følelse:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at ho venninna mi som skal ha om fire veker, nett har vore på omvisning på føden, då anbefalte dei ho og ha eit sånt familierom,som ho kunne være på i tre dager, sa ingenting om sparing då,:)

 

Er da forresten noken av dåke som har fødd på den nye føden?

Har bare vore på den gamle,synst da var så koselig der, har hørt at den nye ikkje er så koselig, og at det er meir som eit sjukehus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.....eg har ikkje hørt nåke om at da ikkje går ann te å ligga der meir enn to daga, men eg vett at mange sjukehus har jort ditta for å spara. Men da va på nyhetene for et par daga sio at sjukehuso jore ditta og ditta ville ikkje helseminister(elle ka da hette no) ha nåke av, so eg vett ikkje om dei jere da på Stord. Der so dei intervjua frå va Haukeland og barnelegane synes da va veldig skummelt at dei reiste heim so tidlig fordi då oppdaga dei ofte ikkje sjukdomma som babyen hadde fått eller andre ting so kunne vera gale og da kunne få fatale følger..........

 

Eg so ska ta keisersnitt synes iallefall at da e godt å få ligga 4 daga iallefall(har aldri logge lengre), itilfelle eg ikkje e so bra....

 

Keisersnitt3: eg har "fødd" både på gamle og nye. Eg synes den nye va mykje bedre, untatt at dei ikkje har sånn "barnestova" som du kan setta ungen frå deg visst du vil kvila feks og ungen ikkje hadde tenkt da:-). No må du spør om dei kan passa på ungen..........da e lagt opp te at du ska ha ungen på rommet med deg mest mulig, om natto åg(men selvfølgelig kan du spør om dei kan ha den). Romma på den nye føden e større og alle romma har eget stellebord/badekar og eget bad, nåke eg synes va ein lettelse, so sleppe ein å stå på gangen i kø. Fargane e vel ganske sjukehusaktig, men eg synes da e lyst og fint der:-))

 

Graviden: Grattis med ny vogn!!!!:-)Der har du jort et kupp!!!:-))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnimagen3

Godt å høre at det er koselig på den nye og:) Men deler me tv stova og matrom med folk fra gynekol...... har hørt så mykje:)

 

Men men gleder meg masse til babyen kjeme,skal jo ikkje være der så lenge uansett he he

 

No må eg få sei at dette været gjer så eg snart klikke!!!!! eg er så lei, må no snart komme litt bedre vær vel,

 

I dag skal eg ta med ungane på kino, happy feet, noken av dåke som har sett den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keisersnitt3; jo da stemme. Føden,barsel og gyn dele kjøkken og stova, so da e jo ofte litt eldre folk der åg. E ikkje nåke særli med plass akkurat der. Da e åpen løysning med kjøkken(kjøkkenet har mange sitteplassa rundt bordet) og stova. Stova har vel berre ein sofa, tv og ein/to stola, visst eg ikkje huska heilt feil. Jere ikkje meg nåke at folk frå gyn e der, men eg synes da blir litt feil å ha dei to avdelingane i ett. Då tenke eg spesielt på dei so kanskje har mista babyen sin, kanskje kan mista, ikkje kan få baby osv. Eg låg der sjøl med den minste min pga at eg va so dårli i begynnelsen av svangerskapet, og då synes ikkje eg da va nåke særli å menga meg me dei på føden og måtta høyre på barneskrik(som høyres sjøl gjennom glassdørane av og te). Synes ikkje da va gøy, når eg låg der å va litt bekymra for den litle i magen(so eg uroa meg heilt unødvendig øve). Men eg synes avd e veldig fin eg...........:-))). Kor mange daga trur du at du komme te å vera der då? Dåke so komme der inne frå, får vel familierom visst dåke vil? Eg synes da e utruli kjedeli å ligga åleina på føden i fleire daga, men føle kroppen trenge da. Synes liksom at tio fram te besøktio e, går so seint. Iallefall visst eg ikkje kjenne nåken andre so e der. Eg har faktisk aldri kjent nåken av dei so har vore der. Visst eg ikkje kjenne nåken der, so håpa eg at eg får alenerom dinna gongen, men da spørs jo kor mange so e der.

Du må gleda deg te nye føden Keisersnitt3, kjempe fint der!!!!:-))

 

Graviden; ska du ha heimafødsel?? Kanskje lika greit, so fort so da går me deg:-)))).......høyres jo kjempe spennande ut og visst da sku vera nåke, so bur dåke jo ikkje SO långt frå sjukehuset:-)

 

Camhella; angåande kjøp av vogn, so e MI meining, og da e berre MI meining at sjøl om du får unge på våren/sommaren so e da veldig kjekt med ei vogn med god plass og du trenge kanskje pose oppi te høsten/vinteren. Men te nyttår so vil han nok sikkert ikkje ligga i heila tatt lengre(vil opp å sjå), så då har du brukt for ei sportsvogn, men samtidig med god liggestilling i. Eg synes at kombivognene e bra på den måten at da e ein laus bag oppi so du kan løfta ut av vogna og setta inn i bilen med sikkerhetsnett. (Men når me har hatt vanlig Bagvogn, so har me hatt ein egen bærebag utenom so babyen ligge i med sikkerhetsnett i bilen, ved litt lengre tura. ) Utenom da, so synes eg kombivognene e tunge og store, og når du ska begynna å bruka sportsdelen, so synes eg den e altfor store(stort håndtak) og klumpete(ikkje kompakt på ein måte, altfor åpen), samtidig so e kombivognene veldig dyre(men då har du jo kjøpt sportsvogn med ein gong åg då selvfølgelig)...........eg kjøpte kombivogn te første mann, og angra veldig på da kjøpet. Te neste mann kjøpte eg Bagvogn(simo) og ein bærebag utenom. Veldig fornøyd med Bagvogn, stor plass oppi bagen og kjempe god å trille og ikkje så tung så kombivogna. Når ungen ikkje ville ligga meir, kjøpte me heller ei god sportsvogn med god komfortog liggestillling(som no e heilt utsleten og blei kasta i høst. Kjempe vogn!!!!). Ditta e berre MI meining som sagt og du må sjøl finna ut ka som passe dåke best og ka behov dåke synes dåke har og kor mykje plass dåek har. Lykke te:-))). Eg ska som sagt bruka ei brukt 2005 modell Simo Bagvogn og kjøpa ny/brukt sportsvogn når ungen ikkje vil ligga nåke særli lengre......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

Jeg har oxo vært både på den nye og den gamle føden..liker den nye mye bedre enn den gamle. Synes det er flott av vi skal ta oss mest mulig av barnet vårt selv helt fra starten jeg:) Dersom en trenger en pause, eller "alenehvil" er de ikke vansklige på det der oppe, da tar de vare på barnet til det gir beskjed om at det vil til mamma igjen:)

Da jeg var der sist var det noen gamle damer der som hadde fjerna livmora... satt på tv-stuen med dem og hørte på klaginga deres..det er vel det eneste som er negativt - at en deler med gynekologisk avd... Men jeg var der bare i 1 1/2 døgn før jeg reiste hjem. Fødte jenta mi hjemme på natt til fredag, reiste på føden og var der til søndag morgen, og reiste så hjem....

Liker ikke institusjoner, så ville hjem med en gang. Dersom jeg skal være der oppe må det kun være visst jeg får familierom -men i og med at det er så mange med termin rundt samme tid som meg, er sjangsen for at de er opptatt ganske store:/

Heller mest mot hjemmefødsel som sagt, og skal ta det opp med jordmor og høre om det lar seg gjøre. Vil planlegge den nøye denne gangen:) Hehe, gikk litt "av seg selv" sisst:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

Ja no har me vore på kino, veldig koselig film:)

Dei to andre gongane eg har vore på føden, har eg lagt i 7 dager, siden eg bur her eg bur,så ligg eg nokre dager lenger,pga av infeksjons faren. Dei andre eg kjener som har tatt ks, har og låge så lenge. Har fått enerom begge gongane,

 

Venninna mi har fått tilbud om familierom hvist det er ledigt,har ikkje vært på omvisning der,men hadde vore koselig å prøvd da:)

 

Misunner dåke som kan fø normalt, veit ikkje koffor, men kvir meg sånn til dette ks,spurte om det var mulig for meg å prøve å fø,men fikk blankt nei,var litt skuffa,for no veit eg at eg aldri får sjansen til å gjera da:)

 

Ha ein koselig kveld da jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Eg har vert på seinvakt i kveld og e temlig gåen i ryggen. Skal bli godt å legga seg.. håpe eg får sova i natt. Har litt problem med å finna ein god liggestilling no når magen begynne å bli så stor.

 

Junior blir berre meir og meir aktiv.. men kvar gong samboaren min skal kjenna sparkinga, så blir han heilt stille.. :( Håpe han får kjenna da snart...

 

Eg skal til jordmor neste torsdag (om ei veke). Trur eg må begynna å snakka litt om fødsel og sånt... har liksom utsett da "problemet" så langt.... Men da e vell godt å ha forberedt seg litt til da.. Eg veit jo ikkje ka eg går til, så eg kan jo ikkje kvi meg så heise... Men gleder meg til da e overstått og eg får halda junior i armane...

 

Eg utsette alt so har med vogn og seng og stellebord og sånt til me har fått lagt vegg-til-vegg teppe på babyrommet. Må berre finna eit fint eit først...og da kan ta si tid...for eg e ikkje flinke til å bestemma meg...

 

Ha ei kjempegod natt jenter...

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vil berre ønska dåke alle ei go helg:-))))

 

 

 

 

 

 

 

PS; har sendt deg keisersnitt3 ei melding om nåke eg lurte på angåande ks

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, Endelig er det helg:)))

Ferdig på jobb, vært på butikken og hentet ungene i barnehagen. Orket ikke lage middag i dag, så nå har vi spist havregryn og blitt enige om at vi lager mousakka før barnetv:)

Merker at jeg er helt fullstendig tappet for krefter om dagen. Bare det å komme seg opp om morgenen er et ork.. Og så kan jeg ikke huske sist jeg hadde en skikkelig god natts søvn:/ Blir nok litt ekstra trett av dette været oxo tror jeg - det MÅ vel ta slutt snart!

Denne helgen blir det bare avslapping for min del -skal ikke ha NOEN planer:) Litt god mat og kosestund med ungene i kveld, så en laaaaang dusj før jeg tar en tidlig kveld tenker jeg:)

Uansett, ha en trivelig helg jenter!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jenter:)

 

Må bare sei dette,men såg dåke på nyhetene om ho som har født ein baby på 7 kg og 66!!! cm lang, vart tatt med ks. Jenta mi var4,5 mnd når ho var så lang he he,.

 

Graviden: er du sj.mld no? Høres ut som at du trenger å ta da litt med ro, Ikkje vits i å presse seg for mykje sjølv om du vil på jobb:) Skal ha god helsa når babyen kjeme og vettuc",)

 

No har eg prøvd klærne som eg fekk i posten idag, fra h&m og ellos:)

Godt å få fornya garderoben litt, for dei vanlege buksene mine var i da trangaste laget no:)

 

No skal eg kosa meg med beat for beat, nytt på nytt og først og sist. fredagen er tv kvelden for meg c",)

 

Ta vare på dåke sjlv, og kosa dåke i helga

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Leste om den gedigne babyen...fekk heilt vondt i meg...

Satse på junior e akkurat passelig stor... :)

 

Eg har bestilt meg fleire mamma-klær over nettet i dag. Bestilte frå www.mammashop.net og www.suki.no. Bestilte kun rimlige klær. Gler meg til eg får dei. Håpe dei passer. Dei fleste var tilbudsvare, så då får eg vel ikkje byta dei..

 

Eg e 24 veker på vei no, og har høyrt rykter om at då høyrer junior når me snakke til han. Så eg tenkte eg sku finna ein vuggesang å begynna å synga til han. Har høyrt at viss me synge til han når han e i magen, så kjenne han igjen sangane når han e komt ut, og at han blir roligare når han høyrer dei kjente sangane... stemme da tru? Har dåke noken forslag til ka vuggesang eg kan synga? Kjeme ikkje på noken..kun sånne triste, og eg e alt for følsom for tida til å synga dei :o)

 

Ha ei kjempefin helg alle sammen!

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...