Gå til innhold

Til keisersnittnr3


Graviden/4.mann*har*født*

Anbefalte innlegg

Hei

 

Fekk et spm inne på "DEBATTEN OM FØDESTED STORD". Dei lurte på om dette treffet den7 feb. e berre for dei med termin i mai elle om da e for alle uansett korti dei har termin?? Rekna me da e for alle, men ville berre høyra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Barnimagen: Eg syns da skal vera for alle, men da e mi meining. Ka syns dåke andre?

 

Me var i Haugesund i går. Kikka litt på vogner og stellebord. Masse fint, men ein del e veldig dyrt.

 

Eit spørsmål: Ka e forskjellen på Duo- og Kombivogn?

 

Me har tenkt å ha stellekomode med badekar inne på barnerommet (har så liten plass på badet). Så da blir litt tungvint kvar gang junior skal bada (må bera vatn i frå badet og inn til stellebordet). Men da går vell da og. Har tenkt litt på om me skulle hatt eit på badet nede og, eit sånt over badekaret viss dei finst enda. Men da e kanskje litt heise å kjøpa to stykk?

 

Fekk melding fra ein tidligare kollega i dag. Ho fekk ein gut 2.2. Han va 3810 gram og 51 cm, og var i følge mora: "verdens søteste og snilleste prins t mamma og pappa!". Kjenne eg gler meg ekstra mykje til fødselen når eg høyre sånt. Men me har mykje igjen å gjera før alt e klart for hans annkomst...

 

Fekk endeleg bestilt oss eit veggtilvegg teppe i går. Veit ikkje koss da passer til fargen på barnerommet, men satse på da går bra. Så når me får teppe på plass, så kan eg for alvor slå meg laus når da gjelde innkjøp til den lille.

 

Har dåke fått dåke den gratise babypakken på apoteket enda? Ka e da som pleie vera oppi den?

 

Nei, no får eg rydda litt i noko rot i garasjen. Bestefar ville kjøra boss for oss i måro, så då må da sorterast litt... :o)

 

Ha ein fin kveld jenter!

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter Im back fra varmen c",)

Denne veka har gått fort, var ikkje heime før halv to inatt, og ungane kom inn kl sju i dag tidleg, så det vart lite med søvn:) men deilig å sjå dei igjen:)

 

Har skreve at det er treff både på 1,2,3 trim og skravlesiden,men det kan jo vera at dei ikkje har fått det med seg då??

Er jo berre kjekkt at mange kjem.9 Nei no må eg jobbe litt, har hopa seg opp med kontorarbeid denne veka, tenkte eg måtte innom og sei hei til dåke, data heime har krasja denne veka så eg kjeme meg ikkje inn på nettet:(

 

Snakkes

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Keisersnitt3!!!:-)

 

Ja, tenke dåke hadde ein kjempe flott og deilige tur!!!! Da må vera so herlig å få lada batterio sånn uten unga, sjøl om da e uendelig godt å komma heim ijen te dei åg!!! Koss e formen din då?? Har du vokse nåke på dinna veko?? Gleda meg te treffet på onsdag, håpa da kjeme mange:-). Eg la inn onda "BIM-treff" i Hordaland eg at da e treff på Frugård på onsdag kl.12. Dei har sikkert ikkje fått da me seg, men du har jo skreve da so mange plassa at dei har sikkert fått da me seg no+at eg har skreve da inn åg.

Me snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

No var litt av kontorarbeidet unnagjort, så eg får skravle litt her før eg går heim:)

Formen er grei, bekkenet er ikkje heilt som det skal vera,skal til fysio i morra, og eg har lagt på meg 2,5 !!!!! kg denne veka, får skylda på god mat i 7 dagar he he, så no er vekta i + 4, 5 kg, håper det roer seg litt,for eg har ikkje lyst å legga på meg for mykje :)

Og eg har fått besøk av halsbrannen igjen og, kan ikkje sei eg har savna den sio sist svangerskap, men det hjelpe litt hvist eg holder meg unna sterk mat og seine måltid:) Magen og er blitt stor no, alle som har sett meg i dasg seier at eg har vokse sånn, men eg får ta meg i akt og leve litt sunt framover :) Men vi er utkvilt og batteria er lada,så det er jo det viktigste:)

Får sjå kor tid er er innom her igjen, håpe me får fiksa dataen heime snart, hvist ikkje ser eg dåke på onsdag

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg skreve at alle må huska treffet på onsdag,både 2,3 trim, april ,mai juni,skravlesiden:) Trur me er oppe i 10,men det kjeme jo kanskje fleire:)

Koss går det med dåke då jenter?

Her går det så som så, har vore hos fysioterapaut i dag og han gjorde ikkje ting bedre, stakkars bekkenet mitt fekk gjennomgå he he, men får håpa det er verre før det blir bedre:)

Har hatt noken vonde kynnere dei siste dagane og, og halsbrannen er ikkje blitt noke bedre, mykje syting her no:)

 

I morra skal me ha møte med noken potensielle kjøpere, så me får krysse fingrane for at det kan gå mot salg!!!

 

Ha ein fin kveld då jenter.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

No skal eg gå å busselalla meg. Ville berre sei god natt og at me snakkes i måro :0)

 

Gler meg til å treffa dåke "face to face" :o)

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:-))

 

takk for ein kjekke lunsj idag. Veldig kjekt å treffa andre likesinna og kanskje nåken ein havna på føden me. Spennande å sjå om eg kjem på likt med nåken av dei so va der i dag. Nåken e vel meir trulig enn andre. men ein kjekke gjeng:-)). Gjekk turen heim fint, keisersnitt3?? Me kan godt treffes ein gong seinare før nedkomst, visst dåke andre vil/har lyst te da åg. Savna deg Graviden der, måtte du jobba? Synes iallefall at da va deg me såg på jobb??.........Håpa da går bra me deg iallefall:-)

 

Snakkes:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Va ein koslig lunsj ja. Kjekt å treffast "face to face".

No har me snikkra hundahus, sånn at hunden snart kan vera meir ute. Vil ikkje ha han så mykje inne når babyen kjeme..

 

E so frostige. Skal prøva med ein varme dusj, og så krypa rett i seng.

Har ikkje fått middagskvilen min i dag.

 

Ha ein fin kveld og ei god natt.

 

klem frå

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu c",)

Ja det var kjekkt å treffast endeleg:) Dumt eg ikkje kunne være der lenger, men når du er avhengig av ferjer for å komme heim til barnehage og skule, så blir det litt stress:) Var dåke der lenge?

Turen gjekk fint heim vettu,men det er ein lang time over fjorden:)'

 

Flesteparten av oss har faktisk ein liten mulighet til å være på føden sammen hvist mykje klaffer, hadde vore koseligt med noken kjente fjes der.

Eg er med på eit møte seinare eg, hadde vore koselig, då veit me jo kem me ska sjå etter og, ikkje berre etter store mager he he:)

 

No skal eg ta meg eit bad før eg hoppe i køya, dåke må ha ein fin kveld og natt

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter

Vil bare innom og ønska dåke ein riktig god helg:)

Går da fint med dåke?

Graviden: Koss går det med deg? er ei stund sio eg har sett deg innpå no, håper formen er blitt bedre, synd at du ikkje kunne komme på treffet på onsdag, men haåper me får sjansen til eit treff til:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Koss står da til med dåke?

 

No nærme da seg morsdag. Eg kjøpte ein bukett med 30 tullipanar til mammo mi i dag. Håpe ho blir glad for da. Skal baka ei kaka til ho og.

Dåke får vell morsdagspressang dåke. Eg e ikkje blitt mamma heilt enda, så eg må vell venta til neste år :o) E ikkje sikkert eg får då heller, for samboaren min syns sånne dagar e unødvendige :o(

 

Eit lite spørsmål: Koss ser strekkmerker ut??

 

Nei, får hiva meg nedpå sofaen å sjå om da e noko på tv. Har lyst på noko salt kjenne eg, så eg får finna meg eit eller anna knask for å feira at da e helg :o)

 

Ha ei god helg alle sammen!

 

Klem frå

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!!

 

En stund siden jeg har vært innpå nå ja, vi har hatt problemer med nettverket:((( Men nå får vi snart bredbånd, så da blir alt mye bedre:)

Jeg måtte på jobb på onsdag jeg ja:((( Pga sykdom på jobben har jeg jobbet ekstra hele uken -rimelig sliten nå, i tillegg til at jeg føler meg ikke helt pigg heller. Ønsker bare å sove og sove og sove:) Og så er det fremdeles disse hersens kynnerene som plaget vettet av meg da!

Var dere mange på treffet, mange som IKKE kom fra Stord??? Høres ut som dere hadde det koselig da:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei

Kjekkt å høre fra deg graviden,du må kje slite deg heilt ut no da, ta vare på helsa litt og c",)

Me var vel 8 stk på treffet, var noken fra bømlo, og eg fra kvinnherad,mens flesteparten var vel fra stord områda:)

Var veldig koseligt, trur du er den som er først ute he he, var vel ein del i mai, ei i juni og ei i juli:)

Fekk ikkje være der meir ein 1 time for eg måtte ta ferja:) men håper jo at me kan få te eit treff til, og då håper eg at du får muligheten te å komme og:)

 

Da er så nydeleg vær ute,har vært å kost meg med ungane , me tenkte me sku ta dei med på isen i morra (hvist den er blitt trygg då)blir vel te at eg sitter å ser på dei andre, grille pølser og kose oss med kakao:) Me må jo nyta dette for når det blir regn igjen veit me jo ikkje kor tid det stopper c",)

 

Det er full trening i magen for tida, ungane ler når dei kjenner sparka,er ein deilig følelse som eg aldri blir lei av.

 

Vilde(jenta vår) er veldig hemmlighetsfull ang morradagen, trur ho har laga noke te meg,styrer på med saks og lim på rommet he he.

 

Ha ein koselg lørdag, og ein avslappande morsdag jenter:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!!

 

Gratulerer med morsdagen:) Fikk dere noe fint av mannen da? Jeg fikk frokost på sengen og en deilig bodycream fra Biotherm som jeg hadde ønsket meg:) Senere i dag skal vi spise morsdagskake og kose oss:) Deilig med morsdag altså - fikk sove til kl hall elleve i dag, og det trengte jeg!:)

I dag har jeg skikkelig lyst til å bare være ute - se på det FANTASTISKE været!! Skal følge guttungen i bursdagsselskap kl ett, så da blir det en liten luftetur vertfall. Tror nok vi må finne på noe gøy i dag - må nyte været mens det varer:))

Ha en kjempeflott søndag jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med morsdagen :)

I dag vart eg vekkt av ungane kom med morsdagskort som dei hadde laga sjølv, og pakke fra mannen, ein fin topp:)

Skal ha mamma og dei på middag i dag, og kake til dessert:)

Har vært å besøkt ei venninna som har termin i morra:) Misunner ho litt som er snart er ferdig med graviditeten, ho er passe lei sjøl no. Ryggen har klikka heilt i dag,får håpe at det går øve eller så blir dei lange tre dager:)

 

Kos dåke videre på morsdagen jenter:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

I dag har eg klypt meg :o) Fantastisk kjekt med litt fornyelse. Va berre heilt herligt å sjå håret falla.

 

Har hatt ein travel og stressa arbeidsdag i dag. Kjenne eg stresse og kave meir enn da so e bra for helso og babyen. Han har vert veldig urolig i ettermiddag.

Begynne å svangerskapspengar meir og meir for kvar dag som går.

 

Elles var eg hos Jordmor i går. Alt ok. Har lagt på meg ein del sio sist, og fått litt vatn i kroppen. Men elles va alt vel.

 

Denna startpakken til Libero klubben, e da noko eg bør kjøpa? Inneholdt jo ein del produkt som eg må kjøpa likevell....

 

I dag e da siste episode av Grace Anatomi. Den MÅ eg berre få med meg.

 

Ha ein fine kveld.

 

Klem frå

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter:-))

 

Koss går da me dåke?? e ikkje so masse aktivitet her inne no for tio.

 

Lenge sio eg har hørt frå deg Graviden, går da bra med deg?? Mykje plager? Sjøl om da e kjedeli å vera heima, so e da bedre enn å slita seg ut på jobb, visst du og legen din ikkje synes da e bra. Håpa da går bra me dei iallefall, og du har ikkje so lenge ijen no:-))

 

camhella: har du klypt mykje av håret/ka frisyre?? Kankjs eg ikkje kjenne deg ijen no då når eg møte deg*ler*. Sant da e deilig me litt forandring??!!!:-))

 

Snakkes,snart håpa eg:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Lite aktivitet her for tiden ja:)

I dag er jeg syk:(( Våknet i 4-tiden i natt og var så kvalm at jeg trodde jeg skulle dø!!! Rakk bare så vidt frem til doen før det var for sent. Har fortsatt og kasta opp i hele dag, og ha i tillegg hatt skikkelig vondt i hodet, fryser, potte tett i nesa og hoster og harker. Utrolig kjipt og slitsomt. Dagen i dag er tilbragt på sofaen, og jeg har ikke gjort noen verdens ting! Oppkast-bygene har gitt seg nå (har omtrent gangsperr i magen), men er rimelig slakk... Får prøve å spise noe snart, og se om formen kommer seg mer da:)

Camhella: Den liberopakken har jeg ikke hørt mye positivt om...har ikke kjøpt den selv noen gang, men vet om andre som har gjort det, og de var ikke fornøyde. Dårlig kvalitet på klærne, og dessuten er den ikke så "billig" som det ser ut. Det kan faktisk bli rimeligere å gå å butikken og kjøpe disse tingene selv.... Men på den andre siden så er det jo utrolig praktisk å få alt det en trenger rett hjem i posten da:)

Jeg må få fingeren ut og forbedere meg til denne babyen kommer nå altså! Skal skrive en handleliste med ting som må kjøpes inn og se å få gjort det på neste lønning:) Det begynner å minke på ukene nå -bare 5 1/2 uke til permisjon!!!:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Graviden: Uff. Høyres ikkje ut som du har da så bra. Du må ha god betring!!!! Takk for rådet om liberopakken. Trur eg droppe den, og kjøpe heller da me har behov for kvar for seg. For da va jo ikkje alt i den pakken eg trenge heller.

 

Barnimagen3: Har klypt da til skuldrene. Va kjempeherligt å få letta da litt. Fann ut eg ikkje har hatt so kort hår på sikkert 6 år :o)

 

Me har vert å henta vegg-til-vegg teppet til barnarommet i ettermiddag. Men må innrømma at eg blei litt skuffa når me pakka da ut her heima. Såg ut som da va antydning til rosa i da....da va ikkje planen. Skulle liksom vera lys beige farge... Håpe da kjeme seg når da kjeme på plass og listene blir spikra opp igjen.

 

Elles såg me litt på vogn og stellebord på babyhuset i dag og, men vart ikkje så mykje klokare. Den vogna som eg likte best, var litt upraktisk, då ho ikkje vart så liten når ein la den sammen. Da nytte ikkje å ha samboaren med å kjøpa vogn og sånt.. .han ser berre på prisane. Trur eg må lura mammo med meg i staden :o)

 

Eg har sendt inn "krav om ytelse ved fødsel" til NAV for lenge sida, men i dag så fekk eg brev i frå arbeidsgjevaren min, om at eg må ta den ferieveka som eg har tilgode frå i fjor, i løpet av året, så alle datoane + pappapermen blir forskjøvet... Sendte ein e-post til NAV om endringane, og HÅPE eg sleppe å senda inn ein ny søknad. Men da spørs vel...

 

Ryggen min blir berre verre og verre. Må nok bita i da sura eplet og ta meg ein tur til lege neste veka. Må nok enten få tilrettelagt arbeid eller begynna på svangerskapspengar. E litt kjedligt, men eg våge ikkje ofra ryggen min... Veit jo at da kjeme berre til å bli tyngre framover etter kvart som magen blir enda større.. Trur dessuten at stresset på jobben ikkje e bra for babyen... Kjenne at når eg stressa, så "stresse" han og (blir veldig aktiv/urolig).

 

Nei, no trur eg at eg skal busselalla meg.

 

Ha ein fin kveld jenter.

 

Klem frå

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter

Ser ut som vi er i samme båt graviden, eg har ikkje sydd men er full i feber, har vært til legen i dag og det var visst ein lungebetennelse som har sneke seg innpå meg:) No har eg hatt feber i nokre dager og er heilt gåen, så får håpa at det går øve snart. Men flunsa var visst skikkeleg fæl i år, håper dåke andre sleppe unna:)

5,5 veker igjen til permisjonen er ikkje lenge det nei:) Har nokre veker lenger enn deg da, i morra er det 100 dager på meg og, håper dei går fort, bare mars blir ferdig no så blir da lysare og går mot vår, gleder meg til det:)

 

No skal eg legga meg på sofaen,stakkar mannen, går rundt å steller og styre på,kanskje eg ska prøve å få i meg litt mat, har ikkje ete på to dager no, men matlysta er så og sei fordufta:)

 

Snakkes snart

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

no e eg nett komt heim frå jobb. Har vert på jobb frå 8.00 til 20.00 i dag, og e heilt gåen. Og ditta kalle dei aktiv SJUKEMELDING??

Har fått meg legetime på mandag, og då blir eg nok enten sjukemeldt eller begynne på svangerskapspenga viss dei ikkje kan tilrettelegga på jobben. Eg kjenne eg klare ikkje meir av detta stresset og kavet no. Nok e nok. Må berre innsjå da.

 

No må eg få meg noko mat. Har ikkje ete siden i 12 tida.

 

Mykje syting på meg i dag. Må berre unnskylda da. Satse på humøret mitt kjeme seg snart...

 

Ha ei god helg.

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god kvelden jenter:-))

 

E visst mange so e sjuke rundt omkring, og eg misunne ikkje nåken av dåke, verken me spybag elle lungebetennelse. Skumle greie da forresten!!! Søstera mi so bur i Uskedalen har åg lungebetennelse og da e jo smittsomt, so da e vel nåke so går der inne med influensaen....må ha masse go bedring iallefall begge to*klem*. Å du camhella synes eg bør sjukemelda deg, sjøl om da e drit kjedeli å vera heima, so trur eg du trenge da, vett kor stressande jobben din kan vera!!! Tenka på deg sjøl og ikkje tenk på ka sjefen seie!!!!!!!. Angåande den duovogno, so e da forrsten to seperate deler, ein bag og ein sportsdel utenom. Kombi står sportsdelen på vogna heile tio me ein laus berebag oppi. Dåke andre får sei ifrå visst eg seie feil no. Å eg vett at å ha mannfolk me å handla kler eller barneutstyr e= komme heim uten nåkenting eller minimalt elle nåke du egentli ikkje vil ha. Reis åleina elle ta mor di me du:-))).

 

Ha en go kveld og ønske dåke alle go bedring:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Ja i dag er det eg som kan sei at det er 100 dager igjen c",) Går nedover her med meg og:)

 

Kjeme innom seinare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Grattis Keisersnittnr3 :o)

Eg trur eg har 77 dagar igjen eller noko sånt.. Klare ikkje lenger følgja med på kor lenge eg har igjen...

 

I dag er heldigvis humøret mitt betraktlig betre :o) Da hjalp med ei god natts søvn. No helde eg på å baka boller. Skuleboller + vanlige som me kan ha til fastelavensboller i måro. Gler meg til dei e ferdige :o)

 

Ha ein fin dag jenter og fortsatt god betring til dåke som er sjuke!!!

 

Klem frå

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...