Gå til innhold

Til keisersnittnr3


Graviden/4.mann*har*født*

Anbefalte innlegg

Heisann!

MÅTTE bare innom en kjapp tur før jeg hopper til køys:) Gratulerer med vel passert "100-dager-igjen", Keisersnittnr3:))) Deilig å endelig bare ha tosifret igjen, ikke sant?? Tror jeg har 69 dager igjen eller noe sånt...men er ikke innstilt på å gå tiden ut... Siden begge barna mine er født før termin, føler jeg på meg at oxo denne lille karen kan komme litt før. Og siden magen min er så lav, kombinert med alle disse kynnerene så tror jeg sjangsen er på plass. Sånn rett etter påske synes jeg hadde passet fint:)) Hehe!

Formen min er heldigvis MYE bedre:) Har veldig vondt i halsen da, og når jeg våkner om morgenen så har jeg ikke stemme i det hele tatt - men det kommer seg utover dagen. Er oxo forferdelig snylta, men så lenge kvalmen og dette er over så er jeg glad til:)

Håper dere andre blir friske oxo!!

Nå får jeg hoppe til køys!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,hei:-)

 

So godt å høyra at dåke begynne å bli friske ijen!! No har eg åg berre 100 daga ijen og idag ska eg på sjukehuset(kjøre om ein time) å få veta korti ditta ska skje. Håpe egentli dei vente te veko itte 17mai, men eg har vel ikkje so møkje eg sku ha sagt, so eg får berre venta å sjå ka dei seie. Kryss fingrane for meg e dåke snill, e so utruli redd for at da ska vera nåke gale me babyen vår:-(..........

 

Kjeme inn seinare å seie koss da jekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:-)

 

Ja, no har eg vore på sjukehuset og fått veta korti gullet kjeme ut!! Datoen blei 16 mai, so då har eg jo egentli berre 86 daga ijen no då:-)). Fekk forresten ikkje 3D UL, men da jore ikkje nåke, for eg trur ikkje eg hadde fått me meg nåke meir for da, fordi eg skjønte legen dårli og han sa omtrent INGENTING.......skuffande undersøkelse, men han sa at ungen såg bra ut og alt va fint, so då får me håpa da.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Kjekt å høyra at alt såg bra ut Barnimagen3. 16 mai må no vera ein fin dag å ha bursdag på :o)

 

Eg har vert hos legen i dag og fått beskjed om at arbeidsgjevar må tilrettelegga arbeidet mitt, viss ikkje må eg ut i svangerskapspengar. Rekne med dei klare å tilrettelegga noken dagar i veka og at eg får svangerskapspenga resten av dagane. Fekk og beskjed om redusert arbeidestid, siden eg er så sliten og trøtt.

 

Tida går så fort. Kjenne eg begynne å få litt småhetto no. Viss junior kjeme noken månader for tidlig, så slite eg... for da e so MASSE so ikkje e klart. Me må snart sjå til å få ting klart.... Men har ein tendens til å utsetja ting.

 

Har prøvd å leita etter eit sånt stellebord som ein kan festa på badekaret, men da e visst ingen enkel sak. Ser ut som dei har slutta å selga dei :o( Og har ikkje funne noken so selge brukt heller.

 

Koss e da med halsbrannen dåkas? I natt vakna eg sikker 1 gang pr halvtime med sterk halsbrann. Heiv i meg titralac på titralac. E ikkje veldig utsoven etter ei sånn natt.. :o(

 

Ha ein fine kveld.

 

Klem frå

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen:)

 

Titralac er min beste venn, og har vært det de siste 4 mnd:) Er fullstendig avhengig! Jeg er ekstremt plaget med halsbrann, og det er grusomt til tider! Prøver å tenke litt på hva jeg spiser, hvor mye av gangen osv. men det hjelper ikke mye...Titralac`en er god å ha:)

 

I morgen skal vi til Hgs og hente et bilsete vi skal kjøpe. Det er et sånt Graco med base. 1 år gammelt, og kjempefint, til bare 500 kr!:))) I tillegg skal vi innom og se om vi finner en seng til denne bebisen vår. Kanskje det blir en svipptur på h&m oxo...for å se etter billige "nyfødt"-klær. Har lyst å kjøpe et fint hentesett:)

Men, må rett og slett se det an litt... er fremdeles litt redusert etter denne sykdomsbølgen som kom kastende over meg, og dessuten er det ikke noe særlig å gå rundt så mye. Blir skikkelig lei og hoven i beina på ettermiddagen...

 

Opplever dere skikkelig skarp stikking ned mot underlivet når dere går noen ganger? Jeg kan noen ganger få det så plutselig og kraftig at jeg nesten ser stjerner. Som regel etterfulgt av lange kynnere og "knip-smerter" i magen. Så blir jeg helt varm og kald om en annen og litt svimmel... Snakket med legen min om dette, og han mente det kunne være plutselig blodtrykksfall. Det skulle ikke være farlig, men en må være litt obs... Ganske ekkelt mens det står på...

 

Og noe annet rart som er skjedd de siste dagene:

Jeg har fullstendig dilla på å lukte på neglelakkfjerner, sprittusj og eksos!!!! Og så er det skummet som man får i munnen når man pusser tennene helt nydelig!!! jeg står og pusser og pusser og pusser. Hehe! Liksom ikke selve tannkremen som er go, men den litt milde smaken man får i munnen av det skummet. Helt rart altså!

Har dere "diller"?

 

Nå får jeg gi meg... blir en tidlig kveld i kveld:) I morgen skal vi ha Chanel-demo på jobben, så da vil jeg være opplagt. Da blir det Chanel for alle penga!:))))

 

Snakkis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

No blir da 40% tilrettelagt arbeid for meg framover (3 dagar i veka à 5 timar) og 60 % svangerskapspengar. Skal kun arbeida med medisiner og kontorarbeid, og da trur eg blir godt for ein vond rygg.

 

No snøe da heise ute. Har lagt seg og. Veit ikkje heilt ka eg syns om da. Hadde vell i grunn håpt på sol og vår snart.

 

Nei, no må magen fòrast igjen.

 

Ha ein fin kveld.

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann

 

Så flott at du får tilrettelagt arbeid camhella:-)!!! Då får kroppen din iallefall kvile, og da trengs før ungen skal ut!!...og tida etter. Komt nåke lengre med vognkjøp??

Fekk brev frå føden i dag om korti eg ska innleggas, og fy fader no går da virkeli opp for meg at eg snart ka sjerast i ijen!!!! Å kor eg kvir meg altso, trur eg e blitt for gammal te sånt:-(.......itte formen å bedømma so trur eg at eg komme te å bruke lengre tid på å komma meg dinna gongen. Har forresten handla inn litt heilt små kler i den fargen som passa te kjønnet som dei seie me ska få, so no håpa eg at dei har rett. Har ikkje tatt av lappane endo og ska få sambo te å vaska dei mens eg e på føden, visst da vart "rett" kjønn. E jo litt koseli å kjøpa nye sånne små skjønne kler, sjøl om eg har og får låna alt eg egentli trenge. Har dåke handla nåke?? Eg e so utruli spent på å få høyra korti du ska ta KS keisersnitt3!!!!!!. Hadde vore so kjekt å komma på føden me nåken so eg "kjenne" frå før av:-))))

 

Nei, no må gullet og eg ha litt mat kjenne eg:-). Snakkes

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Barnimagen3: forstår godt at du kvir deg til keisersnittet, men prøv å tenk på at då får du sjå babyen i staden for å tenka på skjeringa. Da går nok heilt fint. Og du er fremdeles i den beste alderen for at kroppen skal koma seg til hektene snart :o)

Såg dåke tydligare kjønnet på den siste ultralyden?

Anngåande vognkjøp so e eg ikkje komt så mykje lengre. Har vell bestemt meg for enten duo eller kombivogn, og at den enten skal vera heilt lys på farge eller heilt mørk :o) Tenke mammo får bli med meg på shoping i Haugesund. E kjekkast å ha ho med på sånne ting.

 

Denna temperaturen min er heilt på tryne. Kan sitta å frysa og så plutselig heller eg på å koka opp. Svette som berre juling, og da kjeme sånn heilt plutselig. E ikkje noko kjekt. Og eg rødme utrulig lett. For kvar minste ting eg blir LITT flau eller noko av, så ser da ut som da er sett fyr på annsiktet mitt. E ikkje noko kjekt :o( Og viss eg bøye meg (for å knytta skona eller noko), så e eg heilt raud i annsiktet og heilt gåen når eg reise meg igjen...

 

Tida går så fort at da e heilt skummelt. Nærme meg 30 veker....Gler meg veldig til junior kjeme til verden, men er fremdeles ikkje heilt klar for da. Masse praktisk som må ordnast.

 

Ha ein fin kveld jenter!

 

Klem frå

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Vi var i Hgs på tirsdag og henta et Braco bilsete m/base til bebisen. Fikk det for 500 kr, og det ser ut som det er splitter nytt!!!! Har vært kjempeheldige!!!! For moro skyld gikk vi på Babyhuset og sjekka prisen på nytt -det billigste i samme modellen låg på 2200 kr!:) Da ble vi anda mer fornøyde -hehe!

På Babyhuset har de masse vogner på salg nå! Nedsatt fra 6999 til 4500 og sånt... MANGE kjempefine kombi, duo, bag og classic-vogner:)

Fikk oxo handla et søtt hentesett, noen bodyer, sparkebukser og noen sokker. Nå mangler bare en ny lue og en utedress, så tenker jeg "startpakken" er klar. Regner med å få en del i gaver, så jeg gidder ikke ta helt av med handlingen foreløpig....

Ellers så skal jeg syte litt igjen...(blir mer og mer syting etter hvert som det nærmer seg slutten -hehe) De siste dagene har jeg hatt skikkelig vondt mellom beina når jeg går, ikke konstant, men nesten..og sånn "blåveis-vondt" når jeg presser litt på skambeinet. Det føles oxo til tider som om alt "oppi der" skal komme ut! Er skikkelig hoven, øm og det føles ikke bra. Kanskje det modnes eller noe? Kan ikke huske dette som et spesielt problem fra de andre gangene...kanskje jeg bare har glemt det..

Skal nevne det på kontrollen på onsdag vertfall, og høre hva legen har å si. Er litt bekymra for dette siden jeg fremdeles har så masse og lange kynnere.... Begge barna mine er jo kommet før termin, og forrige fødsel tok jo bare 30 minutter... Er litt redd for at det skal gå ENDA fortere denne gang, og at det skal eventuelt skje på Rema, i bilen, på besøk hos noen eller noe i den dur.... Forrige gang fikk jeg heller ikke noe spesielt forvarsel eller mistanke om at noe var på gang før ungen bare plutselig kom. Menmen....ikke så velig mye å gjøre med det egentlig. Må vel bare prøve etter beste evne og kjenne etter. For alt jeg vet kan jeg komme til å gå 14 dager over, og fødselen ta 19 timer! hehe! (men tvilsomt)

Nå må jeg samle inn noen unger - snart barne-tv:) Så, senere i kveld skal jeg på klubb. Da spiser vi litt, og sitter og jatter i timevis:))) Koselig:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Vet dere hva? De har Mamalicious-klær på Exit på Senteret! Oppdaga det i går. Ikke mye de har inne, men de hadde en kjempefin, mørkerosa omslagstopp som jeg fikk lyst på... Og så hadde de et tøft dongeriskjørt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

I måro har eg fri og da glede eg meg til. Trur ikkje eg skal gjera noko fornuftigt. Da vil sei, samboaren min har sikkert fått influensa, så eg må nok dulla litt med han. Men da skal bli godt å legga seg uten å setta klokko på.

 

Da blese ganske godt no. Ser da ligge ein bossdunk langt borte i veien...den e heldigvis ikkje vår :o)

 

Nei, eg får finna meg eit stort glas med surmelk (da roe halsbrannen) og gå å legge meg.

 

Ha ei god natt jenter.

 

klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har me endeleg fått dataen igjen, har vore å skifta hardisken,Har savna bim skikkele he he.

Har ikkje handla noke enno, tenkte eg sku sjå om dei såg kjønnet skikkeleg når eg ska på sjukehuset på torsdag,blir spennande. Ellers så ligge resten av familien med flunsa,eg har heldigvis blitt bra igjen,No er det ungane som har lagt denne veka,håper me er ferdig med da til vinterferien i neste veka. Skal på hytta fra torsdag til søndag. Har dåke noken plana for ferien?

Lurte på om dåke er intressert i eit nytt treff?

Begynne å mase eg vettu he he

No får eg lage middag og nyte at det er fredag

fredagsklem fra renate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Ja, da ligger jeg strak ut....igjen! 38,5 i feber, verker i hele kroppen og hodet, hoster og harker og er bare skikkelig lei! Kommer til å bli en festlig helg! Mannen har bursdag på søndag, og jeg hadde tenkt å lage kake og invitere folk på kaffe -men få rett og slett se det litt an i morgen hvordan formen blir....Jeg som ALDRI blir syk, pleier å slippe unna hver gang influensa, omgangssyke og slikt herjer -men ikke denn gang. Lurer på om det kan være graviditeten som gjør det eller hva det kan være... men i år er jo influensaen helt enorm oxo da...

Det finnes ikke hostesaft til gravide??? Det var det mannen min fikk beskjed om på apoteket i dag..høres teit ut spør du meg. Ligger her og sutter på noen Hoste-drops med urte-aroma. Smaker helt forferdelig beiskt, men de hjelper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se her jenter:

 

Dersom dere går inn på www.navnesutten.dk så kan dere bestille tutter til babyen deres med navn på:) Koster 80 kr for 3 stk inkl.porto. Kjempebillig!

Slike skal jeg bestille:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Eg e ganske så irritert og oppgitt i dag. Me har jo byggd hundehus til hunden vår for at den skal vera meir ute når babyen kjeme. Eg har gjort da ganske klart at hunden IKKJE skal vera i stova meir når babyen kjeme, pga at eg ikkje stoler 100 % på han i forhold til unger. Han er kjempesjalu og eg er redd han skal gjera babyen noko. I tillegg like eg ikkje tanken på at babyen skal ligga på babyteppe/leketeppe på golvet, mens ein hårete hund (den håre veldig) skal gå å traska rundt om kring. Eg ser ikkje på da som hygienisk. Men ditta e me tydligvis ikkje enige om her i huset. Hunden har blitt så forbaska bortskjemt oppigjennom åra, og samboaren min ser ikkje problemet med at den skal fortsetta å vera lika bortskjemt og gjera som den vil her.

Eg kjenne eg helde på å koka over av sinne. E da eg som ser alt feil? Eg vil berre ikkje utsetja babyen for fare. For MEG e faktisk babyen mykje viktigare enn hunden.

Ka syns dåke? Overreagere eg???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Vett du ka camhella, eg tenkte veldi sånn når me fekk førsta jento, for då hadde me hund. men vett du da jekk veldi fint:-). ungane har godt av litt bakteria (so sant dei ikkje e/blir allergiske då). Og ungane har godt å læra seg te å behandla dyr med respekt og læra at dei kan bli bestevennen deiras om dei e snill med den. E jo litt vanskeligare visst du ikkje stole heilt på hunden då. Men me tok berre hunden ut av da rommet babyen va i visst me ikkje kunne følga med hunden eller ville han sku vera der. Litt meir støvsuging blir da jo self, men e jo gla i hunden åg:-). Samtidig vil eg sei at eg skjønna godt redselen/frustrasjonen åg, og kanskje tanken på omplassering(visst den e te stede då). E ikkje lett da der, e jo sikkert utruli gla i hunden åg.

Lykke te og håpa sambo din skjøna/sette seg inn i da åg..........og beklaga visst eg ikkje va te hjelp:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Kan jo være at mannen din ikkje heilt ser for seg babyen i huset enno på samme måte som du gjer:) Eg er enig i at den kan være ute,iallefall til dåke ser koss den reagerer på babyen, men eg har aldri hatt hund sjøl,så eg er vel ikkje den rette til å svare:)

Du får prøve å forklare koss du føler da,og at dåke kan prøve i ein periode med å la hunden være ute kanskje?

Graviden: Uff har vore skikkeleg uheldig du, du får legga deg under dyna og slappe av, er jo ikkje så mykje anna som hjelper:)

Dattera vår hadde 40 !! i feber for to timer sidan, tredje dagen hennes,men no har no gutten vår livna til,har vore sjuk sidan søndag. det er siste gangen eg seier bank i bordet,men vi har ikkje vore sjuke i vinter c",)

Håper du snart blir frisk igjen, og du må ha god bedring:)

Barnimagen: er du frisk eller har du blitt smitta av flunsa du og?

Kva planer har du for helga?

Her blir da avslapning,og tenkte eg sku bake litt å ha i frysen,har bursdag på onsdag og så reiser vi på torsdag så då hadde da vore greit å ha bakt litt:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Da e ikkje langt i mellom kvar gang eg fyke i taket og eg smile som ei sol. No e eg nemlig bli igjen. Fekk snakka ut med samboeren min, og har komt fram til eit kompromiss: hunden skal vera meir ute og ikkje inne i sama rom som babyen (i utgangspunktet) før babyen blir større og me ser korleis hunden reagere på den. Men da e litt sånn som du, keisersnittnr3 seie: samboeren min har ikkje heilt klart å sjå for seg babyen i huset enda. Han ser berre at eg går me stor mage, men kjenne ikkje kvar little bevegelse til babyen sånn som eg gjer. Men eg trur nok han gler seg han og.

Takk for at dåke svarte på spørsmåla mine. Eg holdt på å gå i taket tidligare *flau*. Humørsvingningar EG? neida... :o)

 

Graviden: Håper du snart blir friske. Du får prøva å sova litt, da hjelpe ofta.

 

Ha ei fin helg jenter!

 

Klem frå ei so e bli igjen :o)

 

ps: keisersnittnr3: eg er med på bim-treff :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

helde på å sjå litt på stellekomoder. Va da du, barnimagen3, som sa at eg burde kjøpa i tre og ikkje i plast? ka va grunnen til da no igjen? (eg har hukommelse som ein gulfisk..)

 

Ser dei har tilbud på ein fin komode på babykos i haugesund, men veit står ikkje om da e tre eller plast.

 

Ha ein fin kveld

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Hmmm....kan ikke huska eg har sagt da, men vett at dei so har kjøpt plast, seie at dei e litt sånn "ustabile" og "ein får da ein betale for".....MEN eg har trekommode, so eg vett ikkje koss da e med plast, men tre, tåle jo ikkje vann, so når unagne har plaska oppi karet i kommoden, so renne da litt utfor på sidene og bakplata har "bløra" seg litt, men holde fint enno(ditta skjedde med første mann).

Har iallefall hørt bedre ting om tre enn dei so har plast/hatt plast, men som sagt litt dumt at treverket ikkje tåle vann. Smak og behag trur eg:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå,herregud så lei jeg er av å være syk!!! Klikker snart! Utrolig vondt i magen pga all hostinga -hver eneste muskel verker! Noen av dere som har et godt tips til å roe klø-hoste??? Finnes visst ikke hostesaft som gravide kan drikke nemlig:(

 

I morgen har jeg "bare" 60 dager igjen til termin:)) Tenkte på det her i sted -det er jo jammen ikke lenge til altså! Plutselig er det som i går at det var 150 dager igjen! Om 20 dager er jeg høygravid:))) Ser lixom lyset i enden av tunellen når jeg tenker sånn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graviden: uff du er ikkje frisk enno du heller:) eg pleier å drikke solbærsaft som du blander med varmt vatn, da synst eg har hjulpe meg, og repsil drops:

 

Har vore til legen igjen idag, sa te han at eg føler meg som den hypokonderen,men eg hadde jo ein grunn som han sa, for no går eg på ny pencilin kur, har fått ørebetennelse og bihulebetennelse, så no ser eg fram til å bli frisk eg og, gleder meg til våren når eg er frisk og babyen er komt då bekkenet er tilbake til normalen c",)

 

Her står det 91 dager igjen til termin,men på torsdag får eg veta kor tid ks blir,spennende:)

 

Har tekntk på eit nytt bim treff, lurte på om me sku prøve i tredje veka i mar eller noke sånt?

 

Kor tid passe da for dåke?

 

Ha ein fin kveld

 

ps: graviden: Prøv da med saften for da virke litt hostedempande c";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Da har jeg vært på kontroll hos legen:) Nurket har det fint, han har snudd seg med hodet ned og begyner så smått å gjøre seg klar til å entre verden:)

Jeg hadde ikke lagt på meg et gram siden sist! -sikkert fordi jeg har vært syk, jeg har en tendens til gå ned i vekt når jeg er det... Like greit, for jeg har jo likevel gått opp 15 kg til nå!!!! Ellers så var blodtykket gått en del opp, mens blodprosenten har synket...Dette med at jeg har vært litt småsvimmel og slikt i det siste hadde nok med det å gjøre. Skal fortsette å gå hjemme og bare slappe av, og tilbake til legen neste torsdag.

Vet dere hva som er fantastisk å tenke på?? Er ikke sikkert jeg har å mange legebesøk igjen! Tipper to-tre ganger viss jeg er heldig - for så er det ferdig!:) Gud for en deilig tanke! Er rett å slett så enormt lei jeg nå at det er grusomt!

Viktigst av alt: jeg fikk resept på hostesaft!!! Kunne ta barnedose i ca en uke uten at det gjorde noe skade for beibien - håper det funker, jaja, ALT er bedre enn slik det er nå. Magen er så øm og vond av gangsperr at det kan bare bli bedre:)

 

Høres ikke ut som du har det sånn aller best du heller, Keisersnittnr3??? Får håpe pecilinen tar knekken på betennelsene dine!! Bihulebetennelse er fryktelig vondt!

Det er en rar tid dette her...hver eneste vår er det så mye sykdom!

I likhet med deg ser jeg frem til å bli frisk, at det skal bli varmere i været, bli mamma igjen og starte på den nye tilværelsen:)

Skjønt å gå våren og sommeren i møte med en beibi:) De to jeg har fra før er begge født på høsten, så dette blir en ny opplevelse. Gleder meg sinnsykt til å "komme igang":)

 

Ellers så høres det veldig gøy ut med BIM-treff i mars:) Denne gangen håper jeg å komme!!! Enten er jeg fremdeles sykemeldt, eller så jobber jeg ettermiddagskift likevel:) Da passer det topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei graviden:nei da minke på tida di no:) synst ikkje det er lenge sida me kom inn på bim sidene,og nett var blitt gravide, tida har jo gått ganske fort sjølv om da innimellom føler som om tida står heilt stille:)

Gleder meg til våren eg og,sitte ute og nyta vårsola mens eg trille på babyen c",)

Men no er det berre ein dag igjen så får eg veta kor tid da blir:)

 

No skal eg lage ferdig kakene, for i dag har eg bursdag, eller egentlig i morra men skuddår er jo berre kvart fjerde år så eg må vente eit år til,så eg feire den i dag he he

 

ps: koss er det med onsdag 21 mars,passe da for dåke då, tenkte sånn ca 11.30. frugård? eller skal me ta ein annan plass?

 

ha ein fin dag

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen, keisersnittnr3!!!! Håper du får en koselig feiring og at formen er bra:))))))

 

Jeg har vært skikkelig flink i dag og laget god, gammeldags hjemmelaget kjøttsuppe! Har stått og kuttet grønnsaker og pølse til den store gullmedaljen, kokt salt fårekjøtt og virkelig gjort meg flid:) Kommer til å ha suppe i dagevis fremover!!!! -men kan lage lapskaus av noe og fryse ned noe. Nå står det og putrer på ovnen og er snart klart -lukter himmelsk!

Dette har jeg gjort på bestilling fra min kjære lille datter, som elsker denne suppen, men som nå ligger med 39,5 i feber og sikkert ikke vil spise likevel.... Hun har vært hjemme fra barnehagen i dag, for hun hadde magesjau i gårkveld og i natt -nå har feberen overtatt, så får vi se hvordan det utvikler seg. Nå må vel denne sykdommen ta slutt snart!

 

Treff 21.mars skulle passe fint for min del, og det er akkurat det samme hvor det blir:)

Herregud, jeg kommer ikke til å se ut på den tiden!!! Spørs om jeg våger vise meg ute -hehe!!!

 

Ha en strålende dag!

 

Bursdagshilsen fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...