Gå til innhold

Til keisersnittnr3


Graviden/4.mann*har*født*

Anbefalte innlegg

Uff då synst dåke har vore sjuke så lenge no, håper det snart går øve hos dåke:)

Den kjøttsuppa hørtes veldig god ut,og det er godt å sånn som du kan fryse ned og ha middag i mange dager etterpå:)

 

I kveld er eg ikkje så tett i naso og hodet lenger, øreverken har gitt seg og så no har vel pencilinen gjort sitt, Hadde vore deilig å bli heilt frisk igjen:)

 

Ha ein fin kveld

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Gratulerer med dagen keisersnittnr3!!!

 

Da e heise mykje sjukdom ute å går hos dåke (keisersnittnr3 + graviden). Håper dåke og dåkas snart blir friske.

 

Eg har hatt fri i dag og har fri resten av veka. Eg helde på å strikka. Noko eg ikkje har noko særlig god trening i :o) Har strikka babysokker som skal vera sløyfeband i og er snart ferdig med babyhue som høyrer til. E litt kjekt og, men eg slite litt med å legga fra meg ting når eg e begynt på da. Så eg sitter stort sett å strikker til ryggen og skuldrene er stive og vonde.

 

På laurdag har eg og mammo tenkt oss til haugesund for å finna bl.a. stellebord og vogn. Gleder meg veldig, og håper me finne noko eg like.

 

Veit dåke noken butikkar som har fine barnegardiner? Syns dei fleste berre har for større ungar. Eg har lyst på noken med bamsa på eller noko :)

 

Ditta med fødselspermisjon va ikkje så enkelt som eg hadde håpa. Da e berre lov med 4 vekers ferie i permisjonstida. Og eg hadde håpt å få tatt ut 6 veker (5 veker ferie for i år + 1 veke som eg har til gode frå i fjor). Veit ikkje korti eg skal få tatt ut dei to vekene mine no. Kan sikkert ikkje ta dei ut no når eg kun jobbe 40%. Får høyra med arbeidsgjevar.

 

Anngåande BIM treff så trur eg datoen passer for meg. Skal bli kjekt å treffast igjen. E heilt da samma for meg kor me treffes.

 

Nei, no vil magen ha mat.

 

Ha ei god natt jenter.

 

Klem frå

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Herregud for et deilig vær det er idag! Helt fantastisk:) Merker at humøret stiger, og jeg ser lyst på livet!! Satte faktisk igang med å vaske vinduene i stuen i dag, både innvendig og utvendig - merket fort at formen ikke er helt på topp likevel, men klarte å fullføre. Etterpå lå jeg helt varm og kavd, og hosta og harka på sofaen -MEN, med DE fine og reine vinduene:) Godt å ha gjort noe.

Håper dette været holder seg, synes virkelig vi har fortjent å få litt sol her på vestlandet nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Været i dag e heilt fantastisk. Eg har nytta dagen til å putla litt på ute i hagen. Elles så har me fått hundahuset på plass og hunden har stått ute i sola ei stund i dag. Humøret mitt stige betraktligt i sånt vær.

 

Elles så slite eg med ryggen...eller kanskje da rett og slett e bekkenet? Har i alle fall problemet med å gå. Har spesielt vondt for å belasta eine foten.E vondt å gå/stå for lenge, bøya seg og sitta. Einaste som e noko lunde greit er å ligga, men da e jo ikkje noko kjekt i lengden... Håper det er betre i måro, sånn at eg kjeme meg til haugesund.

 

Ha ein fin kveld jenter.

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Ja, i dag e da jammen meg et nudelig vårver!!!! Blir so glad og full i energi i sånt ver eg!!:-))). Eg har åg vaska vinduo ute i dag, so no går da faktisk ant te å sjå ut vinduet, dei va jo SO fulle av sjøsalt!! Ungane har vore ute å leka i heile dag, og dei har rydda alle lekene sine og vaska dei og kasta da so va ødelagt. Og so har me raka alt lauvet ute å rydda........og no e eg self heilt gåen og klara nesten ikkje gå:-((. Min egegen feil og eg lære aldri, men når eg har ein go dag so berre MÅ eg jera nåke.

Høyres ut som du åg camhella slite med bekkenet, kanskje låsning?? Vet iallefall koss da der e, heilt forferdeli!!!!!!

Lure på ein ting: e da farlig å mala ute mens eg e gravis. For å vera ærlig so har eg mala hus både med den eldste og den yngste og har egentli tenkt at sio eg e ute so jere da ingenting(og da har jo ikkje skjedd nåke med barna heller),men ka seie dåke/vett dåke?? Huset burde virkelig vore mala i år, og eg tenkte at visst eg orka nåken daga so kunne eg tenkt meg å jera da før babyen kjeme.

 

No må eg slappa av, sånn at eg kjeme meg ein tur te Hgsd eg åg i måro. MÅ møta nåken der og so ska eg handla litt, so kanskje eg ser deg der camhella og håpa du fine deg vogn:-))

 

Ha ein forsatt flott vårdag!!!:-)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

No er eg komt heim frå haugesundsturen. Eg har fått kjøpt meg vogn!! :o) Blei ei svart (og grå?) simo kombivogn. Hadde store problem med å bestemma meg. Sto mellom den og ei Svart og grå Basson duo vogn. Men eg er fornøyd med valget. Kjøpte elles stellekomode (i plast..) med badekar, stelleveske, lammeskin,gardiner, litt babyklær og anna babyutstyr. Kjøpte og ein vippestol ja... kan sei da sånn at da va ingen billig fornøyelse, og da var godt eg ikkje hadde min kjære med :o) Då hadde eg vell berre komt heim med halvparten av tinga :o)

 

nei, helde på å lage meg wook, så eg får redda den før den e heilt svidd.

 

Ha ein fin lørdagskveld.

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei!

 

Godt å få orden på tingene, ikke sant Camhella:) Vi har oxo begynt å fylle huset med babyutstyr -og dattera mi blir mer og mer utålmodig på når denne beibien skal komme:)

Forhåpentligvis får vi vognen vi bestilte om en 14-dagers tid -gleder meg til å se den, har jo bare sett bilder.

I morgen skal jeg vaske beibi-dynen og trekket som er utenpå madrassen som skal være i sengen.

Har "bare" 55 dager til termin i dag - 15 dager til høygravid:) Herlig å tenke på!

 

Huff, det blir mest sannynlig tur til legevakten i dag tror jeg... Dattera mi har ligget på 39-40,5 i feber siden onsdag.... Når vi gir henne stikkpille så synker feberen bare littegrann, og så stiger den igjen. Hun har ikke spist på dagevis, og er blitt så bleik og tynn. (hun er tynn fra før, men nå stikker nesten ribbeina ut) Heldigvis drikker hun litt da..

I går hadde hun så lyst på en luftetur, så vi var en tur på butikken og skulle kjøpe bok til beibien..men etter en liten stund var hun så sliten at hun knapt orket å gå. I dag ligger hun, nok en gang, helt utslått på sofaen..

Målte feberen i sted og da var den 39,3... Er så lei av sykdom! Sitter her selv og hoster og harker som en gal:((

 

Nei, nå skal jeg lage meg en god kopp med te, hive litt innpå peisen og legge meg godt til rette med KK:))

 

-knottes-

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter

 

Ja no begynner det og nærme seg, har ikkje vore innpå sidene her i helga, sio me var på hytta og koste. Ungane er blitt så flinke på ski, dei suser ned på slalom, men eg tar da igjen te neste år,:)

 

Har ikkje funne fram babyklærne enno, men tenkte eg sku gjera da snart. no veit eg jo kor tid babyen kjeme og så då har eg jo to veker mindre enn terminen. Eg skal ha ks 15 mai, og det er jo bare ti veker te, så eg får vel ordna ting snart ja.Skal te haugesund ein tur snart å sjå etter bilstol, o.l. som me mangler.

 

På søndag gjekk eg øve til 3 trim. synst ikkje det er lenge sida eg gjekk øve til 2 trim he he.

 

Håper dåke snart blir friske graviden, eg var ferdig med pencilin kuren idag,så no er me komt oss ovenpå igjen og det er deilig.håper me slepper å bli sjuke meir no.

 

Eg skrive på dei andre sidene eg då at det blir bim treff 21 mars kl 11.30 på frugård?

 

Skal bli kjekkt å sjå dåke igjen,og sjå kor store og fine mager dåke har fått. Her har det iallefall eksplodert i det siste:)

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, lenge sio sist:)

Koss går det med dåke? her går alt bare fint, alle er blitt friske, og eg føler energien har komt tebake igjen heldigvis. No er me nett komt heim fra venninna mi som fekk ei jente for to veker sidan, gu kor eg gler meg te det er min tur, kan ikkje huska at dei var så små, åh håper tida går fort, for no vart eg skikkeleg babysjuk c",)

Ellers så har eg vaska dei nye gardinene til babyrommet idag, og dynene, og trekket til madrassen, har jo vore så fint vær, så no er all klesvasken vekke, har fått alt tørt ute, og da er så deilig når du kan henga klærne ute til tørk,godt det gåt mot den årstida igjen:)

 

Trur me blir ein gjeng på neste bimtreff og, virka no sånn, gler meg,

 

Ellers så må dåke ha ein fin kveld,så snakkes me snart:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Eg e i full gang med å vaska babyklær. Har og montert stellekomode på babyrommet og stellebord med badekar på badet nede. Da e so kjekt!! :o) Gardinene er og komt på plass, så da ser ut som da skal bu ein baby der. Gleder meg SÅNN til han kjeme!!!!

 

Har dåke henta dåke babypakker på apoteket? Veit dåke ka som er i dei? Eg har berre "bestilt" meg ein, så eg må vell snart henta den.

 

Da var så deiligt vær i dag. Kom i skikkelig vårstemmning og godt humør. Håper me får meir sånt vær framover..

 

Noken spørsmål til dåke som har vert gjennom detta før:

- Trenge eg vognpose til babyen med ein gang, eller er da noko som ikkje trengs før til vinteren? Og evt ka sort bør eg kjøpa?

 

- Trenge eg ammeputa og evt ka type? Har ikkje peiling på sånt.

 

- Koss rekne ein str på ammebh? veit ein må kjøpa større str enn det ein bruker til vanlig, men kor mykje større?

 

Unnskyld for at eg maser og spør sånn... E så mykje eg lure på, og dåke har så mykje meir erfaring enn meg. Berre sei i frå viss da blir for mykje.

 

No trur eg at eg skal strikka litt meir babyklær :o)

 

Ha ein fin kveld.

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

 

Jeg har hentet babypakken på apoteket. Den innehold bl.annet: dusjsåpe,salve, "sprayvann"(vet ikke hva det er til), bleier, tutt, bok, rangle +++. Kjempefin pakke!!:)

 

Jeg har brukt voksi-pose til barna mine tidligere, men vet ikke hvor aktuelt det er nå..... er jo vår og alt, og den posen er rimelig varm.. Kanskje det holder med dyne på denne årstiden?? Bagen som følger med vognen er jo uansett vindtett og lun... Får se hva det blir til. Jeg har aldri hatt vårbaby før, så det er nytt for eg oxo:)

 

Jeg har ikke giddet å bruke penger på ammepute. Har brukt de putene jeg har fra før til å støtte opp når jeg ammer. Fikk prøve en ammepute hos svigerinnen min, og jeg syntes ikke det var noe tess.

 

Amme-bh: Jeg har brukt å kjøpe mine etter at jeg er kommet hjem fra føden, og når melkeproduksjonen er kommet godt igang. Da ser en lixom str bedre:)

Jeg har tatt vare på en av de gamle amme-bh`ene, og får klare meg med den de første dagene. Så kjøper jeg et par til etter hvert:)

 

Jeg er oxo begynt å vaske babyklær:)) Utrolig hvor smått alt er:)))) Hihi- gleder meg skikkelig nå altså! Har vært to turer på Lindex og handla oxo. Masse nye bodyer, noen sparkebukser, luer og en ny utedress:))

Pappa skal reise til Ikea for meg og kjøpe sprinkelseng, og så er alt i orden - da mangler vi bare babyen:)) Så lenge vognen kommer som bestilt da:)

 

Nå må jeg dusje før Lost:)

 

Knottes, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det 8. mars, og kvinnedagen vet dere - håper dere alle får en strålende dag:)

 

Nå får jeg kle på ungene og få dem i barnehagen -skal selv være hos legen kl 09.15:))

 

Koz:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei jenter og gratulera med dagen!!!!!

 

Lenge sio eg har vore inne på desse sidene no, har stort sett berre sjekka postkassen og ut ijen. Håpa eg kan vera me på BIM-treff dinna gongen åg. Har fullstendig nedtelling her no te babyen kjeme!! E egentli litt godt å ha ein dato ein vett at ungen kjeme. Har handla litt meir babykler i den "rette" fargen, so no håpa eg indelig at da E den "rette" fargen åg!!:-))). E jo so masse fint te heilt små babya, e jo so kos å handla sånne kler, men tør ikkje ta lappen av nåkenting før eg kjeme heim frå føden. Får ta me meg nøytrale kler på føden, so e da samma ka so kjeme ut:-).

klara ikkje jera husarbeidet lengre, so eg har "leigt" inn mor mi te å jera da ein gong i veko+ å støvsuga et par daga. Ikkje nåke kjekt,men no har eg nok me å kunne gå om dagane:-(. Prøve å bita i meg smertene og gå "skikkelig" og ikkje vagga so møkje(eg synes da ser litt rart ut, men eg jere da sikkert sjøl for da om eg prøve å ikkje jera da). Pga ditta bekkenet synes eg at ditta svangerskapet har vart ein evighet, men no når da går mot lysare tider, so synes eg alt blir so møkje kjekkare og lettare:-))). Gleda meg te å trilla tur med babyen i vårsola!!! Eg synes da e so møkje kjekkare å få vårbaby enn høstbaby, føle alt e enklare.

camhella: sist eg fekk baby i mai(13 mai), va da faktisk 20-25 grader den første(2 første??) vekene itte eg kom heim frå føden og heile den sommaren va fantastisk flott med rundt 25 grader. So da einaste eg brukte i vogna var ei lett dyne og når da blei so varmt låg ho i vogna i berre bleia og et babyteppe og likavel va ho litt varm. Når da ikkje va fullt so varmt hadde eg på ho ein body,tynn buksa og sokka og lue.

Sånn ellers hadde eg på ho jakka og lue, ikkje nåken dress, men ditta e heilt individuelt. Men du trenge nok ikkje nåken pose på dinna tio, hadde venta te sein høst/vinter med da(etter MINE erfaringa då, eg har ingen fasit)

Ammeputa prøvde eg og, men seie so graviden, da va ikkje nåke for meg, brukte åg dei putene eg hadde i sofaen/i nærheten.

No har eg åg vaska babykler, tepper og dyner og alt ligge klart. Mannen min lure jo på om da e klikka for meg!!*ler*. Men da e ikkje SO lenge te då(innbille eg meg) :-)).

 

Ha ein flotte dag vidare!! her ser da desverre ut som om da kjeme regn i dag og ikkje sånt flott ver som i går:-((.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Nå har jeg nettopp vært hos legen på kontroll, og vet ikke helt hva jeg skal synes....

Blodtrykket har rast til værs (fra 125/72 til 140/90 på litt over en uke!), jeg har ikke gått opp i vekt siden januar, og magen er veldig liten i forhold til kurven, detter snart nedenfor det grønne området. Skal nå kun hvile i en uke, og så tilbake på ny kontroll -da blir det mest sannsynlig ul i tillegg. Kan være jeg har lite fostervann.

Synes det er rart at jeg ikke går opp i vekt, er jo 34 uker på vei, og babyen skal legge på seg ca 200 g i uka -noe han tydligvis ikke gjør...liker det ikke.

 

Håper alt er bra inni magen jeg, og at det ikke er noe galt...tankene begynner jo å svirre:/ Håper nesten på ul neste uke, sånn at jeg kan se med mine egne øyne at alt er bra, og da kan de nok annslå vekt og sånn på babyen oxo... Litt bekymringsfylt er jo disse kynnerene mine (eller premature rier som legen mente det kunne være) .. Er begynt å modnes, men det er forløpig ikke overhengende fare for fødsel.

Nå skal jeg bare ligge strak ut på sofaen i nok en uke:/ Fikk finne frem en god bok, foreslo legen -hehe! Håper bare ikke jeg blir gal!! (kjeder meg så enormt når jeg går hjemme!)

Jaja....det var min oppdatering!

-knottes-!!!!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei graviden:)

Uff det hørtes ikkje heilt bra ut, koss låg fosterlyden?Erd a svangerskapsforgiftning sånn som du har hatt sist?

Håper du for komt deg på ul i neste veke,sånn at du kan sjå at alt er bra, eg hadde sagt da te legen neste gong at du vil ha ul,og da snart :)

No må du høre på legen og ta da heilt med ro og bare tenke på deg og babyen sjølv om det kan bli lange dager på deg:)

Du får komme innom å bimme litt når du kjeder deg c",)

 

Alt er sikkert bra med babyen, du må tenka på at du har vore mykje sjuk og har sikkert ikkje lagt på deg pga av det,men babyen har sikkert lagt på seg det den ska:)

Eg gjekk sjølv ned to kg når eg var sjuk, sjølv om eg trur dei har komt på igjen no he he:)

 

Håper du får ein fin dag

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo-hallo!

Har dere hatt en fin helg alle sammen??

Jeg har bare slappet av og tatt livet med ro -holder på å kjede vettet av meg! Var en tur på besøk hos svigers i går -det hjalp litt på humøret -godt å komme seg ut blandt folk litt:) Har jo fått så vondt i bekkenet den siste uken at det er helt grusomt! Spesielt ille når jeg ligger -helt umulig å finne sovestilling..det verker og stikker og er skikkelig ømt!

Håper det blir en ul på torsdag, hadde vært moro å få se nurket igjen og få vite hvor stor han er blitt. Håper oxo de kan sjekke hvor langt nede i bekkenet han ligger ,føler jo til tider at han er på vei ut omtrent!

 

Nå står mannen på kjøkkenet og lager hønsegryte -det lukter SÅÅÅ godt! Begynner å bli ordentlig sulten! Har faktisk ikke spist siden frokost -det var en tallerken med Corn flakes klokken 10.00 i dag..

Har dere begynt å få liten plass i magen? Jeg klarer nesten ikke spise noenting - bare noen få munnfuller,og så er jeg stappmett!!!

 

En annen ting - dere som oxo sliter med bekkenet - hva gjør dere for å få sove om nettene...tar dere paracet mot verken???

Jeg holder på å bli gal av mangel på søvn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Då var denna helgo over og.. Har styrt på med babyting mesteparten av helga (vaska babyklær, skrudd opp korg, handla trekk til korg, strikka babyklær, handla babyting osb..)

 

Vokna i dag med veldig hovne fingrer, og sånn e dei enda. Vondt å bøya dei. E da noken som har noken gode råd for korleis ein kan redusera hevelsen? Skal til jordmor i måro. E spent på korleis blodtrykket er. Var litt høgt når eg målte da her heima i går, men kan vera at da var blodtrykksapparatet som ikkje var som da sku.

 

Har mest lyst til å gå å legga meg no, men eg får vell kanskje drøya da litt til.

 

I natt sov eg faktisk noko lunde bra. Stort sett slite eg veldig for å finna ein stilling som er behagelig å ligga i pga ryggen og bekkenet. Eg snur meg so mange ganger i løpet av natto og, og da e ikkje noko godt å snu seg.

 

Nei, eg får slappa litt av framfor tv før eg legge meg.

 

Ha ei god natt.

 

klem frå

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så var helga øve. ,Har hatt ei travel helg, med jobbing fredag,lørdag og søndag kveld, pluss bursdagselskap fredag og lørdag ( då var det 20 8åringar) Så eg var ganske pumpa. Er jo 100 % sjmld, og det kjenner eg på bekkenet i dag,inatt vart det ikkje så mykje søvn låg å vrei meg,fekk ikkje noke god stilling å sova i. det er faktisk første natta der eg ikkje har sove godt, får håpa at det ikkje blir sånn kvar natt..

 

Begynner å få stor mage no, stramme sånn i øvre del av mage,så no kjenner eg på meg at eg vil tida skal gå kjemepfort:)

 

Har enno ikkje begynt på vasking av klær eller noko anna enno, og ikkje har eg ringt nav, får vel ta meg i nakken og begynne på da. Har dåke ordna med papirene til permisjonen?

 

No får eg hiva i meg litt lunsj:

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Jeg var på nav forrige uke og leverte permisjonspapirer.Godt å ha det utav verden:) Bare 2 1/2 uke til permisjonstart for min del nå..helt utrolig hvor tiden har flydd egentlig! Føler alltid det når jeg ser tilbake...men vet at underveis så har dagene gått kjempeseint...men nå er det bare 6 dager til jeg kan erklære meg for høygravid:)

Litt av en helg du har hatt, keisersnittnr3!! Passe på å ta det litt med ro -det er nok den beskjeden du får fra bekkenet ditt nå:/ Hvordan går det med salget av bedriften da?? Håper dere får tak i en kjøper snart da..|

Nå må jeg hente mannen på Fylkesnes Bil. Han har vært oppe og forhandlet på en bil vi gjerne vil kjøpe:) Håper det er gått greit!!!

-knottes-:))))

Ha en fin dag i regnet alle sammen -hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går seint med salget, men har fått ordna med ei som kan steppa inn for meg som daglig leder, så då har me lagt da litt på is da andre:)

 

Me og må kjøpa oss ny bil, me har volvo v40 stasjonsvogn no men den er så liten,så me får ikkje plass te vogna bak,så me tenkte oss ein tur te haugesund ibegynnelsen av april.

 

I dag har eg vert på apoteket og henta den babypakken,noken av dåke som har gjort det?

 

Gleder meg te neste onsdag no, skal bli kjekkt å sjå magane dåkas,og du graviden har ikkje lenge igjen nei, tenk bare 2,5 veker igjen te permisjonen.

Eg lurte litt på ein ting. skal eg søka permisjon tre veker før ks datoen eller termindatoen, hørte snakk om at du mister dei vekene hvist du får før termin datoen? Noken som veit

 

Ha ein fin kveld då jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Eg har levert inn papira mine til nav, men alt vart ikkje godtkjent sånn som eg hadde tenkt. Fekk kun lov til å ha 4 veker ferie i permisjonsperioden, mens eg hadde håpt på 6 veker (har 1 tilgode frå i fjor + 5 veker ferie i år). Så no e eg spent på ka arbeidsgivaren min har tenkt å gjera med dei 2 ferievekene mine som eg ikkje får ta ut i år..

 

Keisersnittnr3: Du må sikkert søka permisjon 3 veker før keisersnittdatoen. Viss ein får baby før termindatoen, så blir visst permisjonen forkorta tilsvarande... Tåpligt spør du meg..

Anngåande bilkjøp i Haugesund, så kan eg annbefala Møller bil på Raglamyr. Dei har vert kjempegreie med oss. Eg var inne med bilen sist veka for å fiksa noken småting som gjekk på garantien, og fekk låna gratis ein Skoda 2006 modell dei dagane da tok å fiksa bilen vår.

 

Eg har henta apotekpakken. Forsto ikkje ka den littla flasko va. Leste bruksannvisningen, men vart ikkje klokare.

 

Eg var hos jordmor i dag. Blodtrykket var eindel høgare enn da pleier, og ho komenterte at eg var blitt veldig hoven i annsiktet (i tillegg til fingrer og bein). Men heldigvis var urinprøven heilt fin. Men eg har fått beskjed om å ta da meir med ro, og skal inn igjen på ny kontroll om 1 veka. Blodprosenten min var litt lav, så eg skal begynna på Hemofer. Noken av dåke som har erfaring med Hemofer? E da ein av dei jernpreparata som gir forstoppelse? Håper ikkje da!!

 

I dag fekk me babycallen me har bestilt: TOPCOM eller ka han heite. Satse på den virke som den skal.

 

I dag må eg rett og slett ha meg ein middagskvild. E sliten og trøtt.

Så får eg ta å stryka "trekket" og "himmelen" til korga etterpå...viss eg orke.

 

Ha ein fin kveld.

 

Klem frå

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keisersnittnr3: ja, du må søke permisjon senest 3 veker før permisjon, ellers faller de ukene bort. Det er bare slik reglementet er...

Knallkjekk den pakken fra apoteket, ikke sant?? jeg var og hentet min for en tid tilbake, og ble positivt overrasket:) -men jeg forstår heller ikke helt hva det vannet er til...?

 

Mulig vi får oss ny bil en av dagene:)) Vi har en Honda Accord stv. nå, men plassen i den blir litt knapp nå som vi må ha 3 stk barneseter baki + vogn og alt det der... Nå skal vi kanskje kjøpe en Peugeout Partner...hehe..Ikke akkurat noe "råskinn" av en bil, men den blir vertfall rimelig i bruk, og så er det masser av plass i den:) Det er en 2001 mod, og den er bare kjørt 60000km. Får vel se i morgen om vi skal ha den eller ikke.

 

Camhella: håper du ikke er i startfasen av en liten sv.skapsforgiftning...det er noe skikkelig dritt! Prøv å ta det mest mulig med ro:))) De kommer sikkert til å dyrke alle urinprøvene dine fremover for å utelukke at det er noe i den...

Har aldri vært borti Hemofer, så jeg aner ikke hvordan de virker på magen. Har bare tatt vanlig jerntabeletter.

 

I kveld har jeg vært hos svigerinnen min og fått lånt et sånt mage/bekkenbelte. Håper den ekstra støtten kan hjelpe på at dette bekkenet mitt ikke blir så altfor mye verre...:)

 

Får vel se å komme meg i seng snart...håper å få litt søvn i natt:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Veit dåke kor ein kan få kjøpt nokolunde rimlige ammetopper/genser? enten via nettet eller på stord eller haugesund?

 

Kjøpte meg noken kjempebillige ammebher sist eg var på sparkjøp. Trur dei kosta 39.90kr pr stk. Stygge som fy, men da får våga seg :o)

 

Da vart ikkje noko middagskvild på meg i dag heller... akkurat når eg sku legga meg nedpå, så kom svigers på besøk, så då vart da ikkje noko kvil på meg. Kjekt med besøk, da e ikkje da, men da hadde vert veldig godt med ein kvil og... :o)

 

I måro skal eg ha fri og da skal bli godt. Skal prøva å ta da heilt med ro då.

 

Ha ei god natt.

 

Klem frå

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja no har eg vore hos jordmor,lagt på meg 4,5 kg.

Har fått meg sånn bekkenbelte hs fysio eg og, hjelper meg ein del.

Ska ringa te nav etterpå,og få gjort unna den biten:)

Den babypakken var kjekk den ja,men lurte på om noken av dåke veit om dei har slutta med dei prøvene og boka som du får på føden?

Venninna mi som fødde for tre veker sidan sa at ho ikkje fekk noken av delene.Kjedelig hvist me ikkje får den boka, må ut å kjøpa ein hvist ikkje,

 

Nei no må eg hiva i meg litt lunsj.

ha ein fin dag jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Såg i Sunnhordland at Trygge Barn (butikken i borgata på leirvik) har 1 års jubileum. Trur dei har ein del tilbud i den annledning, så eg tenkte eg sku ta meg ein liten tur å kikka i måro. Da e ganske dumme åpningstider dei har: Onsd/torsd. 15-18 og Lørd. 10-15. E ikkje alltid lika godt å få da til å passa med dei tidene. Men i måro har eg fri, så då får eg no kikka litt.

 

Ha ein fin kveld.

 

Klem frå

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...