Gå til innhold

Til keisersnittnr3


Graviden/4.mann*har*født*

Anbefalte innlegg

Hei på deg!!!

Lenge siden sist nå! Spennende at du skal på ul i morgen. Skal du til Brukner eller på sykehuset? Du får uansett fortelle hvordan det gikk:) Jeg skal 7/12, er rimlig spent og gleder meg skikkelig! Sønnen min ønsker seg en bror, mens dattera mi vil helst ha en søster...hehe! Så er det dette med tvillinger som har vært mye nevnt pga størrelsen på livmora mi. Blir gøy å få noen svar ja! Det viktigste er uansett at barnet er friskt og har det bra:)

Har du tenkt å få vite kjønnet på ungen din, eller venter du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei graviden. veit at det er bare 1 he he. var til brukner for tre veker sidan, men har hatt to blødninger etter det, så derfor ville legen min sende meg ut igjen. hcg har stege sånn som den sku,så eg tror at alt er bra, vi har jo ein av kvart kjønn,så eg er litt i tvil, fikk vite det med nr to,men no har eg jo ein av kvar så eg vil venta mens mannen vil vite kva det blir. samtidig tror eg at det for lite til å sjå kva kjønn det blir enno,siden eg bare er i 12 uke.men spennende er det jo.skal ta ferja no kl 11.30,så eg sende deg ein oppdatering når eg kjeme heim:)

håper du får ein fin dag

 

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Skulle ønske det var meg som skulle på ul i dag!:) Tja..kan nok være vanskelig å se kjønnet så tidlig ja... Menmen, det er vel ikke det som er det viktigste heller:))) Masse lykke til!!!!!! Ha en kjempefin dag du oxo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:)

skreiv til deg på skravlesiden tror jeg,under "hei graviden".

Jo det gjekk kjempefint.Babyen hadde voskt slik den sku,og var 4,6 cm no. Brukner sa at siden alt såg fint ut var 98 % sikkert for at dette sku gå bra,så no slapper eg av og skal nyte resten av svangerskapet:Gleder meg til neste ul allerede,men den er jo ikkje før 28 desember,så det er ei stund til:) Koss går det med deg da? Er du komt til 2 trim. Skal over dit på søndag då er eg over dei nervøse 12 ukene he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Brukner er jo bare helt fantastisk! Når en går ut fra kontoret hans føler en liksom at en har verdens flotteste, fineste og mest perfekte livmor -for ikke å snakke om det utrolig skjønne barnet, eller "krabaten", en bærer på:) hehe! Gleder meg skikkelig til det er min tur:)

Jeg er i dag 15+5, så har vært på 2.tri en liten stund ja, men er ofte innom 1.tri fremdeles... Blir kjekkere nå som flere og flere av de "jeg kjenner" også kommer over:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he he,ja han lever seg skikkeleg inn i det han holder på med, men eg tror det er derfor han er så godt likt og,for han bryr seg skikkeleg om dei som kjeme til han med problema sine.Var oppe på sjukehuset med førstemann,men kan ikkje sammenligne det med å gå til brukner:) Må le litt når han snakker om prinsen eller prinsessa:) Du har jo ikkje så mange vekene igjen du då til den ordinære ul,misunner deg litt,men får håpe vekene går fort fram til jul:) skal vi prøve å få til eit sånt bim treff?

Kan jo sette ein dato,som passer,og håper at det kjeme ein del gravide:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Syns eg kan huska at dåke og e` i frå Sunnhordland? Skreiv meg opp på 1. trimester over dei som var frå sunnhordland, men det ser ikkje ut som ein bruker det innlegget under 1.trimester lenger..?

Lurte berre på om det er ein anna plass dei frå Sunnhordland skrives/snakkes?

Hadde vert kjekt å skrevet med andre frå Sunnhordland.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei camhella.

Kjekkt å sjå at me er fleire ja:) Veit ikkje om det er ein spesiell plass me kan samla oss.Me får prøva å laga te noke her eller på skravlesiden kanskje,synest det er litt meir aktivitet der:) Har du forresten lyst til å prøve å lage til eit bim treff for oss fra sunnhordaland,hadde jo vore koseleg å møtast:) Prøvde for ei stund tilbake men da sklei ut til ingenting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Måtte bare innom å snuse litt før jeg tar kvelden:) Er fremdeles helt med på den tanken om BIM- treff!!! Kunne eventuelt hatt det på Frugård på Leirvik??

Dette må vi diskutere, er visst ganske mange fra Sunnhordland her har jeg forstått:) -Hei til Camhella:))

Huff, nå blir det kvelden -sambo har lagt nye sengkler på senga, a er det så godt å legge seg:) Skal ha en rask dusj først så er alt klappet å klart.. åh, er så trøtt at det skal bli himmelsk!

Vi prates- ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vert kjekt med eit BIM treff ja. Helso er ikkje heilt tipp topp for tida. Er sjukemeldt pga svangerskapskvalme. Men håper og trur at ting begynner å roa seg no (er 14 veker), og at eg snart e i form til eit treff på Frugård eller noko. Men først må me vell koma i kontakt med dei andre Sunnhordlendingane som har termin rundt den tida me har?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei igjen.Har hatt kontakt med ein del fra halsnøy,på 1 trimester.Så eg trur hvist me tre blir enige om noko,så skrive me da opp på skravlesiden,1 og 2 trimester,kanskje me blir ein del:) Har dåke noko ideear?E så lei dette dritværet no!!! Må tvinga meg bort på jobben ein tur,for å ta kontorarbeidet:) Me kan snakkast seinere,Ha ein kjemepefin dag då jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Sitter på jobben og kjeder meg...innom på nettet en tur, for da går tiden fortere:) Er MØKKLEI dette været ja - det må snart ta slutt vel??

Kommer ikke til å ha tilgang til internett før onsdag neste uke pga en ødelagt kabel hjemme...kommer til å få abstinens!!!

Snakkis plutselig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Drittvær ute ja.

Kva slags yrke/jobb har dåke jenter?

Og kor i Sunnhordland er dåke i frå?

 

Er er sjukepleiar, og bur på Fitjar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var ein god ide. Kan jo bli ein del med sidan det er tre mnd.) Me får bli enige om ein dato:) Sku me prøvd med eit møte før jul kankje,eller har folk da for travelt tror dåke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg syns det hadde vert koslig med eit møtet før jul, men me kan jo høyra med Graviden ka ho syns. Ho får vell internett-tilgang på onsdag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror det var det ho sa.Synest og det hadde vært koselig med eit møte før jul. Me får fortsetta å dytte denne så graviden ser den når ho er på nett igjen:)

Ha ein super dag:o)

 

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dåke:)

No har eg nett komt heim frå Haugesund.Snart ferdig med julepakkane,har bare to igjen c",)

Eg falt jo for fristelsen og kjøpte meg ei mammabukse og to topper, he he, har jo ikkje fått noke skikkeleg mage enno,men den kjeme jo den så då har eg det på lur:)

Koss har dagen dåkas vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Endelig tilbake på nett:)) Jeg er oxo ferdig med juepresangene, har bare mine foreldre og svigers igjen - de er de vanskligste synes jeg for de har lixom alt! Men finner nok på noe.

Denne dagen har gått kjemperaskt! På jobben er det stress om dagen -MYE gavepakninger som skal pakkes opp, prises og lagres!! Ikke mindre enn 3 store paller har vi vært gjennom på to dager, i tillegg til ordinære varer som er kommet. ( jeg jobber på parfymeri ) Det positive er jo at timene fyker av gårde da:)

Men kjenner på at jeg må ta det littegranne med ro, og unngå de tyngste løftene. Går og kjenner på noe bak i nedre del av ryggen. Ikke kjempevondt, men det irriterer og "gnisser" på en måte. Må vel snart tenke på å skifte sko - jeg ELSKER høye hæler, føler meg helt mongo i lave sko, men har vel snart ikke noe valg:/

Er foressten begynt å merke liv i magen!!!Utrolig herlig! Bare etter jeg har lagt meg m kvelden, og når jeg kjenner ekstra godt etter, men likevel..det er noe der. Akkurat som litt luftbobler på en måte:) Hadde helt glemt hvordan det var, men gleder meg skikkelig til ukene fremover:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dåke!

 

Eg har hatt ein ok dag i dag. Er fremdeles sjukemeldt og plaga med kvalme, men har klart å handla og laga middag i dag, og då er eg fornøyd. Hadde ein veldig dårlig dag i går med ekstrem kvalme + eindel oppkast. Hadde trudd ting begynna å roa seg no, men får ta ein dag om gangen. E heldigvis betre i dag.

 

Me e vell så vidt begynt på julepressangene, men har tenkt ut ka me skal kjøpa til dei fleste.

 

Ka veke er dåke i? Eg e 15+0 om litt under ein halvtime :D

 

Eg kjente her ein dag noko vondt i korsryggen, men da kan vera at da kom av at eg hadde stått lenge bøyd (hadde planta noken løker).

Da va nett so noko ikkje va so da sku. Vondt å gå og alt. Hadde problem med å koma meg opp av stolen. Men dagen etter var da heilt i orden igjen. Merkelige greie.. :)

 

Ha ei god natt jenter.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag jenter:)

Eg er 14+0 ( så 13+5 i dag)

Har vore på jobb idag, er sj.mld te tirsdag,men er eig og drive ein butikk,så då er det litt vanskelig å holda seg vekke. Men da går greit med 5 timer,sliter litt etter jobb,men håper det går seg til:9

Kjeme me da vanlige spm eg vettu. Bim treff he he.

Kva seier du graviden?

Eg og Camhella lurte på å få te eit treff før jul. Er det vanskelig for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...