Gå til innhold

Til keisersnittnr3


Graviden/4.mann*har*født*

Anbefalte innlegg

Heisann

 

I dag har eg vert hos mamma å tatt julebaksten. Julebaksten består av: Gamle jomfruer (noko liknandes konfektkjeks), Kokosmakroner, kransekakestenger, julemenn og julebrød. Godt å bli ferdig med det.

 

Fy for eit ver da e ute....blese og regner flodhestar....

 

Eg e egentlig knalltrøtt no, og har mest lyst til å legga meg. Men da e vell litt tragisk å legga seg kl. 19.43?

 

Nei, eg får vell finna meg ein film å sjå eller ett eller anna.

 

Ha ein fortsatt fin kveld jenter.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann....

Jeg har sittet her og tenkt litt på navn til denne lille gutten min....lurer litt på Jonas....mannen syntes også det var fint, men vi får snart en navnebok som vi skal bla litt i for inspirasjon.

Hva synes dere er fine guttenavn????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter:)

Helga har gått så fort og no er mandagen snart over og:) No er vi nett ferdig og pynta pepperkakehuset,så no skal det stå der og frista ungane i nokre veker he he.

Må sei da at jonas er eit kjempefint navn, gutten vår på fem heiter det he he,

Synst mathias er fint,og andreas men dei er mykje brukt:)

Har litt problem med å finne guttenavn,men har jentenavnet klart trur eg,hvist det blir jente, eline, kva synst dåke om det??

 

Såg dåke på nrk nyheter i stad? Det er meldt kaldare i neste veke,og det kom kanskje snø på vestlandet, SNØ her?? Me kan jo håpa c",)

 

Ha ein fortsatt fin kveld''klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

SNØ??? Hadde jo vært helt fantastisk! Tenk om vi mot alle odds skulle få oppleve hvit jul:))))) Jaja, tror det ikke før jeg ser det:)

Eline er et utrolig søtt jentenavn...:) Jeg forbinder alltid navn med folk jeg vet hvem er, og gikk på skole en Eline som var kjempesøt. Rolig og skoleflink jente...jeg kjente henne ikke, men visste bare hvem hun var:)

Jeg kan verken bruke mathias eller andreas da de allerede er i bruk i min vennekrets.. Kan jo liksom ikke "stjele" noen andres navn på en måte...hehe! Kanskje litt idiotisk (?), men jeg vil at mine barn skal ha sine "egne navn", derfor kan jeg ikke bruke navn som søskenbarn eller nære kjente allerede har brukt..:/

Er egentlig kjempetrett, men har klart å holde meg oppe pga jeg har lyst å se dokumentaren om henne på nrk som har 2 livmorer...syntes det virket interessant... Får se om jeg klarer å holde øynene oppe:)

Nå begynner det, så jeg får gi meg...

Go kveld jenter!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Det er så mange fine navn. Me har liksom alltid snakka om to navn...et jente navn og ett guttenavn.. Erik og Emma. Men eg er ikkje sikker på om me helde fast ved dei navna når fødselen nærme seg.

 

No nærme da seg ulltralyd for min del (torsdag kl.13). Må sei eg e litt nervøse. Har jo ingen garanti for at alt står bra til..... Men da skal bli kjekt å sjå kinn so e der inne :)

 

Ha ein fine kveld!

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

No er eg ferdig å bake julebrød, og steike kjøttboller: Har alltid synst Emma var eit fint navn:) Erik og var fint, ikkje lenge igjen te du skal på ul nei, heldiggris, må vente i to lange uker før eg får sjå nurket mitt:)

 

Må gje oss ein lyd når du har vært der,og om du såg kva da vart:)

 

No er eg midt i håndballkampen på tv, spennande;)

 

Ha ein fin kveld jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Camhella: er litt treig jeg, men lurer på...er dette ditt første barn?? Da er det jo ekstra spennende på ul da:)) Alt er nok i skjønneste orden skal du se, det er så fantastisk å få se at det virkelig er noe der inne:)))) For meg er det lixom da graviditeten virkelig går opp for meg, og jeg er mye mer var på magen etter ul enn det jeg var før:) Gled deg du !!!!

Nå må jeg se CSI Miami - herregud for en tv-slave jeg er blitt!!! Etterpå er det rett i seng..tidlig opp på jobb i morgen, og må rekke å bestille time til ny sv.skapskontr. før jeg springer ut dørene:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camhella:

Vil ønske lykke til i morgon, går fint skal du se:) Må enno vente i to uker til før eg få sjå nurket vårt c",)

Gje oss ein lyd i morra koss da gjekk

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lykke til på ul i morgen, camhella!!!:)))

Stikk innom i morgen og fortell hvordan det gikk:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Då va ultralyden overstått. Alt vel. Fekk framskunda terminen til 05.05.07, og det va jo litt kjekt :) Elles så har me fått vita kjønnet, men har bestemt oss å halda da hemmelig til jul. (Mamma reiser til syden i natt, og blir vekke heile jula. Så eg kjøpte eit fint lite kort til ho med babysko (i rette fargen) på, og skreiv kva me ventar. Så skal ho få opna den julafta i syden).

 

Da var ganske spesielt å sjå babyen.

Måtte le litt av Bruckner : "Da der er navlestrengen, ikkje verdens største penis". :)

 

Graviden: jobber du på parfymeriet på Amfi-senteret? I tilfelle, var du på jobb i ettermiddag? Lure på om eg kanskje såg deg i dag. Må beklagligvis innrømma at eg ikkje huske ka du hette. Trur me gjekk i paralellklasse på gymnaset.

 

Ha ein fin kveld jenter!

 

Klem

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Så kjekkt å høyra at alt var bra, blir spennande å høyra kva du får c",)

Ja han bruckner... er så snill,lever seg inn i kvar pasient sin graviditet,sikkert derfor han er så populær og:)

No er det to veker til det er min tur:)

Ferdig med julepresangene folkens?

Her er det litt julavask som gjenstår så kan me ta noken velfortjente fridagar:)

 

 

Ha ein fin kveld då jenter c",)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha!!

Brukner er helt fantastisk:)) Verdens beste å gå til:)) Måtte le litt av den kommentaren, Camhella:)

Jeg jobber på Parfymelle ja, og var på jobb til kl 16 i dag. Var du innom kanskje???

Nå er jeg 100% klar til jul!! Huset er strøkent, vi har bakt lussekatter, kakemenn og laget marsipan, alle presangene er i boks og jula kan bare komme:)

Må vel kanskje kjøpe et juletre da:) Ellers så er det småting som konfekt, fløte, kålrabi og klementiner og sånne "julerekvisita" som må kjøpes.

Tenk at det bare er 10 dager igjen:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei

 

Kan ikkje sei at eg er heilt klar til jul. Julavasken har eg ikkje tenkt å gjera så mykje ut av. Men kjeksa e i alle fall bakt. Og dei fleste pressangane kjøpt. Men handling av julemat osb da gjennstår.

 

Graviden: Eg var så vidt innom parfymelle. TRUR eg såg deg, viss du er den eg trur, men eg kunne jo ikkje sjå magen din bak disken, så eg e ikkje heilt sikker på om eg trur rett.... :)

 

Kjenner meir og meir til babyen nå for tida.... går rundt å smile med meg sjøl :)

 

Kvalmen har roa seg, men eg e ikkje heilt kvalmefri ennda. Tenkte eg sku prøva meg på gradert sjukemelding frå onsdag av. Satse på legen e enig.

 

Nei, no e da tid for litt mat i magen.

 

Ha ein fin kveld jenter!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei!!!

Sitter her og nyter en etterlengtet fridag!!!! Faktisk så er dette eneste fridagen min før jul! Fra i morgen av er det bånn gass helt til kl 18 på lille julaften:/

Men, herregud som dagene flyr!

Camhella, hvor jobber du henne?? Er det bekkenet som plager deg siden du er sykemeldt???

Ååååå...akutt sulten! Kjenner jeg må ha noe å spise , raskt!!! Hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Graviden: Jobber i heimesjukepleien i Fitjar, og da e kvalmen som fremdeles plager meg. Men kjenner den begynner å letta no heldigvis.

 

No har eg vert å kjøpt julatre og dei siste julepressangane. E godt å vera ferdig med da. Har aldri kjøpt julatre så tidlig før, så eg veit ikkje heilt koss eg skal stella med da fram til eg tar da inn... Men finne vell ut av da.

 

Grusomt med denna ulykko på Jektevik. E typisk at sånne ting skjer når da nerme seg jul.

 

Ha ein fin kveld jenter.

 

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

Sett juletreet i en bøtte med vann i garasjen - det pleier å funke:) Pass på at det har rikelig med vann helt til du skal ta det inn.

 

Forferdelig med dn ulykken ja... er en Magnus Solvoll, på 20 år, fra Litlabø som døde hørte jeg. Vet ikke hvem han var, men forferdelig trist.

Svogeren min kom rett etter ulykken på stedet i dag kl 09.30 ca. Han var med i redningsarbeidet.. (han har jobbet i ambulansetjenesten i flere år) Det må være mitt største mareritt!!! Å komme som en av de første til et ulykkessted altså...

For noen år siden, da jeg jobbet på revyen på Fitjar Fjordhotell, kom jeg som bil nr fire til en ulykke på Raunholm...såg en mann/gutt som ble skåret ut av en bil og fraktet bort med redningshelikopter....og kom nesten en time for seint på jobb.... Virkelig ekkelt.

Tidligere så bodde vi på Mehammer, og kjørte E39 hver eneste dag... Spesielt i vintermnd kunne det være mye tull på veiene... før "nye veien" kom var det alltid mange utforkjørsler ved Agdestein (der ulykken var i dag)...

 

Jaja...nok om det... Huff, lillejenta mi har vært så syk i dag. Dagen startet som normalt, men så i to-tiden ble hun så stille... Ble skikkelig slakk, og ville gå og legge seg. Kl fire kastet hun opp over hele senga vår! (hun lå i vår seng). Etter det har det gått slag i slag....får ikke i henne noe mat, men litt vann har hun drukket. Det kan bli en lang natt....var inne for ca 15 min siden og skiftet på sengen hennes IGJEN...har vasket fire maskiner med klær og sengetøy i løpet av dagen/kvelden!!!! Men hun spyr jo bare vann da, så det er ikke det værste..håper hun klarer å sovne skikkelig, så sover hun det kanskje av seg....stakkars jenta mi:)

 

Nei, nå får jeg se å komme meg i seng mens det ennå er stilt i huset...skal på jobb fra 2-6 i morgen(søndagsåpent - fremdeles like bortkastet synes jeg, men 100% ekstra i timen frister)

 

Hehe...mase-mase-mase...fælt som jeg tyter:)

 

God natt da jenter!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter c",)

 

Uff ja det er ikkje noke kjekkt når ungane blir sjuke, begge mine fekk spysjuka 1 juledag i fjor,sprang å bytta på senge og nattklær heile natta:) Håper det gåt fort over,og at ingen av dåke andre blir sjuke no rett før jul. No skal eg slappe av litt før eg skal bort på jobb og ta noke papirarbeid før vi åpner. Heilt enig med deg at søndagsope ikkje er nødvendig,folk klare og handler det dei skal ha dei andre dagane,men samtidig så blir det mykje penger i kassen og c",)

Er dåke ferdig med alt før jul. Har igjen å vaska ned badet,så nærme eg meg,blir nok med jobbing siste veka før jul,så eg er heilt pumpa når eg kjeme heim fra jobb,så eg e gla vi har fått gjort mesteparten:)

 

Vil ønska dåke ein fin søndag, og håper dåke ikkje stresse for mykje i desse dagar,(me må jo ta litt vare på oss sjøl og )

 

Adventsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare 1/2 time til jeg skal på jobb, og det frister lite!

Mannen har snudd hele kjøkkenet opp/ned og holder på med julevasken som han sier....jeg tok jo kjøkkenet for 1 !/2 uke siden da, men det var visst ikke godt nok:) Hehe! Jaja, han må bare vaske:))) Håper han beveger seg videre rundt i huset etter han er ferdig på kjkkenet:)

Lillejenta mi er ikke helt i form i dag heller, men hun kaster ivertfall ikke opp mere. Akkurat nå ligger hun og sover på sofaen inntullet i et teppe:) Hun er så søt atte:) Men hun har ikke spist noe, og er likblek i ansiktet...har ikke noe feber, men vi får følge litt med... Forhåpentligvis kommer hun seg utover dagen - men det blir enda mindre fristende å gå på jobb når hun ikke er frisk..selv om jeg bare skal være der i 4 t.

Gleder me til å komme hjem igjen allerede, og se resten av Jul i svingen med ungene, og tenne 3 lys i staken:)

Vi prates, ha en alldeles fortreffelig søndag!!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann camhella:-))

 

Endelig har eg somla meg te å komma inn her på nettet eg åg(e so trege). E ikkje meiningo å ødelegga tråden dåkas her, men eg visste ikkje kor eg sku skriva for å komma i kontakt me deg her inne. e du forsatt i jobb? Går da bra me ryggen din?

So flott at ultralyden jekk bra og so veit dåke ka kjønna da e!!!! SO spennande(du MÅ senda meg ein sms å sei ka kjønn da e:-))).

 

Klem frå ho so jobba m deg i heimesjukepleien(so no e sjukemeldt), savna deg/dåke:-)

 

PS; du som jobba på parfymeriet på amfi stord, har du to barn frå før av so begynne på K og A.M??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

E kjekt me blir fleire her inne :)

 

Barnimagen3: Eg går i aktiv sjukemelding enda pga kvalmen, men kjeme meg litt etter litt. Tenkte eg sku prøva meg på gradert sjukemelding snart. Ryggen e faktisk ok. Korleis er da med formen din då?

 

I dag var da temmlig glatt på veiane. Eg og Voffsen skulle gå ein liten tur... - da var jo nett so å sjå Bambi på isen :o)

E so lenge sio eg har vert ute å gått, at da va heilt herligt å røra litt på seg. Men kaldt var da. Trudde naso sku detta av :)

 

No trur eg at eg skal ta meg ein liten middagskvild. Må nyta da mens eg enda har annledning til da :)

 

Ha ein fine ettermiddag/kveld jenter.

 

Klems

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD MORGEN!!!!

 

Føler faktisk at det er langt på dag allerede, har nemlig vært oppe siden 06.15! Lillejenta mi er like dårlig i dag, og bare gråter og gråter for hun har vondt i magen.. Kaster som sagt ikke opp lenger, men har hatt noe slimete avførig 2 ganger. Hun har nok fått skikkelig omgangssyke... Nå har hun sovna på sofaen igjen, og håper jeg kan få i henne noe å spise når hun våkner. Hun har ikke spist NOENTING siden fredag ettermiddag. Det er bare å vente og se om det blir bedre, ellers får jeg ringe legen igjen og få han til å se på henne.

 

Barnimagen3: Mine barn begynner på K. og A.M ja:))) Har vi også kanskje gått på skole sammen?? Hvor langt er du på vei, og er det første, andre....?

 

Nå skal jeg lage meg en deilig kopp med o`boy (varmer den i microen = kakao:)) og finne frem boka mi:)

 

Snakkis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett at nicket deres er blitt oransje?

Det betyr at dere kan lage deres egen profil. Gå inn på Din egen side, og opprett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkers liten jente, hørtes ikke bra ut........får håpe hun kommer seg raskt. Prøv å gi henne tørre kjeks og eplejuice eller avsilt havresuppe(kan ha i LITT sukker for samkens del), så får hun iallefall kanskje noe mat i seg

 

Vi har ikkje gått på skole sammen, men vi har jobbet sammen på hotellet og jeg er 2 år eldre enn deg(tror jeg):-)). Jeg er gravid for tredje gang og har termin 30 mai

Jeg har laget meg profil, men har ikke skrevet så mye der, men har iallefall mulighet til å sende private meldinger og det er jo litt greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

 

No har eg nett lest historien om lille Ina. E kjempetrist no. E vondt å lesa sånne ting uansett, men når ein bere på eit liv i magen så blir da ennda sterkare.

Søk på Ina så kjeme historien opp. Men eg advare...den er VELDIG trist. Bør vell egentlig ikkje lesa sånt no....

 

Eg e so rar i magen i kveld. Klare ikkje heilt setta fingen på ka da e. E nett so da strekke nere i magen? Kan ver da e babyen som romstere..

 

Varmepumpa rauk i går, so no e da temlig kaldt her. Me har ikkje pipa på huset, så me har ingen mulighet til vedfyring. Håper delen til pumpa kjeme snart. Kan vera me må frysa til over jul :( Me får skru opp alt som heite varmekabler, så kjeme da seg vell...

 

Ha ein fin kveld jenter.

 

Klem

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg som sitter og fryser!!! Håper dere får delen til pumpa før jul da!:)

Vi har oxo varmepumpe, men peisovn i tillegg:) Har fyrt litt i det siste -synes det er litt koselig å sitte å se på flammene:)

Nå er søren meg mannen begynt å kaste opp oxo!!!! Jeg kom hjem fra jobb kl 20 i kveld, og da låg han som et slakt på sofaen:( På 2 timer var han og spydde omtrent syv ganger...blæh! Nå sover han. Håper bare jeg slipper unna - liker ikke å kaste opp, men om jeg skal få det så kan jeg like godt få det FØR jul...:/

Lillejenta har spist 3 mandarinbåter i dag, og 2 ts med is -ikke mye, men det er en begynnelse... Tenk, det er ALT hun har fått i seg av mat siden fredag ettermiddag.

Barnimagen3: Blir skikkelig nysjerrig jeg nå! Jeg jobbet på Fitjar fjordhotell fra august 2002 - august 2004. Jobbet i restauranten/bar og var med på 2 revysesonger + revyfestival. Jobbet du der da? Kjenner du til Signy, Inger Elise, Janne, Anki eller noen? Regner nesten med at du er fra Fitjar da..???

Hehe..mase-mase-lure-lure:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...