Gå til innhold

Til keisersnittnr3


Graviden/4.mann*har*født*

Anbefalte innlegg

Hei hei:)

Då fekk eg æren av å skrive innlegg nr 200 c",)

Denne helga har gått så fort, I går var eg først på jobb, så var det rett heim å slappe av litt før me gjekk i 80 årsdag til momora mi. Var veldig koseligt, var mange slektninger som eg ikkje hadde sett på lenge:)

I dag har eg laga betasuppe og hatt pinnekjøtt i veldig godt, så no har me middag nokre dager:)

 

Og no er det seks dager igjen te sol og varme:)

 

Skal me sei kl tolv den 7 februar? Veit ikkje kva plass me skal møtast på eg veit kor frugård er :)

 

Tenkte vi kunne legga da ut på skravlesiden og når me visste kor og kor tid:)

 

No skal eg bort å jobbe eit par timer:)

 

Ha ein kjempe fin kveld

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

For min del går da greit med kl 12 den 7 februar. Og frugård høyres veldig bra ut for min del :o)

 

Ha ein fine kveld.

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

7.feb. kl 12 skulle gå fint for min del tror jeg:)

I dag har vært skikkelig søndag med stor S! Var på julebord med jobben på Fengselet i går (kjempegøy!)! Ble litt senere enn planlagt da men...maten var helt fantastisk, og stemningen likeså:)) Ungene overnattet hos pappa og de, og i dag har vi vært på middag der. Utrolig deilig å slippe å lage mat selv- hehe:)

Nå ser vi på håndballkamp Norge-Ungarn frem til kl 9. Da svitsjer vi over til nrk og skal se "Catch me if you can" med Leonaro di Caprio. Har sett den før, men den er så bra at den MÅ jeg bare se igjen:) Etterpå blir det rett i seng.

Har hatt enormt med kynnere i dag!! Skikkelig ubehagelige, sånn at jeg bare må sette meg ned og vente til de går over. Har vært plaget med dette i det siste, og må ta det ganske med ro for det er ingenting som skal til før det strammer skikkelig! Og de varer...leeenge...opp mot over minuttet hver gang. Utrolig slitende!

Skal på kontroll på onsdag, og er spent på hvordan det går. Vet jeg har fått mer vann i kroppen siden sist, og så er det jo disse hersens kynnerene da...men håper blodtrykket er bra. Prøver å ta det så med ro som mulig, og drikker MYE vann- og da er det ikke så mye mer jeg kan gjøre...

Jaja..nå er det bare minutter igjen til filmen begynner- så vi knottes!!!!!:)))

Ha en fortsatt fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

 

Nett komt heim fra jobb, men tenkte eg sku innom her før eg la meg:)

Uff,det er kje godt med dei kynnerene nei, har hatt litt sjøl,men ikkje så lenge:)

Då skriver eg på skravlesiden kl 12, 7feb, så ser me kor mange som dukker opp:)

 

Skal bli kjekkt:)

 

Nei no får eg gå i seng:)

 

Ha ei god natt jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endeleg kom snøen som ungane har venta på c",)

Fekk være litt lenger ute i kveld,sido dei koste seg sånn. No ser me på håndballkap,spennende:)

Barnimagen3; går det bra med deg? Lenge sio du har vore innpå her no :-)

Koss går det med kynnerene dine idag graviden?

 

Nei no skal eg lage meg litt kveldsmat. Kjeme innpå seinare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Graviden: koss kjennes kynnara ut?

 

Kjekt med snø. Va so lei regn no at eg kan ikkje få sagt da ein gong. Berre synd da e så glatt å kjøra.

 

Ha ein fin kveld.

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann

 

Ja, lenge sio eg har vore innpå no ja. Går bra med meg, men føle meg ikkje gravid lengre(bortsett frå bekkenet), kjenne ikkje nåke særli med liv og føle magen min ikkje vokse i heila tatt:-(. Men eg e jo møkje meir bekymra dinna gongen enn eg har vært me dei to andre, so kanskje da berre e nåke eg trur åg??!!.......ska på kontroll om to veke, so i mellom tio må eg berre tru at alt e i orden, føle da e for dumt å masa på legen, fordi eg vett jo at da kan gå daga mellom kvar gong ein kjenne nåke på ditta stadiet eg e no.......so kryss fingrane for at alt e bra.

 

Synes du Graviden bør ta da litt meir med ro, må ikkje slita deg ut eller la da gå ut øve ungen. Høgt blodtrykk og vann e ikkje bra. men ditta vett du jo, men eg blir litt bekymra for deg!

Keisersnitt3: du må ha ein kjempe fin/god tur te syden. Håpa du får slappa godt av og samla krefter:-). Har dåke forresten avgjort å selga butikken?

 

går va me ute å lekte i snøen heilt te klokko va 21.30. Må jo benytta da, for da e jo kanskje regna vekk om nåken daga. Ittepå sovna ungane med ein gong. Hørte ikkje ein lyd i frå dei:-)). Ho minsta va SO glad for at ho endelig kunne få aka og laga snømann, men va redd snøen sku vera vekke når ho våkna idag, so da førsta ho spurde itte når ho våkna va om da va snø endo*ler*. So i dag aka me på akebrett ned til barnhagen!!!:-) Kjempe stas!! Eg kunne godt vore uten snø og is, hata å kjøra på ditta føret, men va jo lei av regn åg. No vil eg ha vår!!!!!!!!.........og sommar. E da forresten nåken av dåke so har lagt plana for sommarferien og pleie dåke reisa longt på ferie, med små/nyfødte barn?? Eg har lyst te å vera heima i år, men ungane blir jo so lei seg når eg seie da..........so vett ikkje eg, ka pleie dåke jer???

Forresten, trur da ska gå greit me klokko 12 den 7 februar(kor longt tid ca trur dåke me kjeme te å vera der?), må berre ha barnevakt te å ta i mot ungane når dei kjeme heim......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Ja, "endelig" kom snøen...:):/ Ungene er helt i 100, men jeg synes godt den kunne holdt seg borte jeg da. Når den ikke var kommet til nå, så trengte den strengt tatt ikke komme... Menmen, vi gjør det beste ut av det, og i dag har det vært snøballkasting i hagen, og vi har vært i akebakken:) I morgen blir det akedag i barnehagen- må utnytte det mens det varer:)

 

Camhella: kynnere er en slags stramming i magen. Magen blir blir helt knallhard, og det er ganske ubehagelig.. Det er lixom livmoren som "trener" til fødselen. Når jeg står for lenge uten å ta "sittepause", går fort, løfter, stresser o.l begynner de. Det er ikke vondt, men plagsomt, irriterende og ubehagelig -særlig de som henger i lenge, opp mot minuttet. Dersom du ikke har opplevd kynnere enda så gjør du det nok senere, nærmere termin. Det er bare sånn at noen er mer plaget av dette fenomenet enn andre, mens noen nesten ikke merker noe til det i hele tatt. Jeg hadde ganske mye kynnere i forrige sv.skap, men ikke første gangen..

 

Huff, vi har nettopp gått gjennom regningene for denne mnd, og det er rett og slett deprimerende! Januar er alltid like kjedelig på den fronten. Har dessuten gått gjennom forsikringene våre, og funnet ut at vi er rimelig "overforsikra":) Kan spare litt der, ved å si opp et par. Ikke vits i å være dobbeltforsikra heller, dersom skaden skulle være ute får en jo bare utbetalt en av premiene. Vi får enda litt nærmere på det før vi gjør noe.

 

Nå skal jeg ha meg en laaaaang dusj før CSI:)) Så blir det rett i seng. Må opp TIDLIG i morgen og levere ungene i barnehagen før jeg skal til legen!:)

 

Knottes!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Det er så nydelegt vær ute idag, tenk kor fort vinteren hadde gått hadde det vore sånn oftare. no er ungane ute og står på ski,har lovt dei boller og kakao ute idag, dei har jo ikkje tid til å ete middag,så den tar vi til kvelds idag etter at vi har vore på kino:)

 

No er det bare nokre dager til vi reiser,skal bli deilig å slappe av, men ser ikkje så bra ut for temperaturen då, er meldt 18 gr, håper det blir litt varmare enn det:)

 

Føler magen har virkelig poppa ut den siste veka,skal den voske slik framover kjeme eg til å trille på slutten he he, men det går vel i rykk og napp:)

 

Nei no får eg lage kakao til ungane, så snakkes vi seinare

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

No har eg 100 dagar igjen til fødselen :o)

I måro e da 99 dagar igjen :o)

 

God tur til syden keisersnittnr3!! Du må kosa deg kjempemasse. Kor tid kjeme dåke heim igjen?

 

Eg skal sitta heima å jobba ei stund i dag. Skal på jobben litt seinare. Ha ein fin dag alle sammen!

 

Klem frå

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Me kjeme heim igjen neste søndag:)

Og då er det bare 3 dager til bim treffet:)

I dag har kompisen til mannen min og kona reist til føden, vatnet gjekk, så no venter me i spenning. Kan være det blir ei stund til enno, for ho har ikkje fått rier,men dei sku setta ho på drypp:)

 

Tenk 100 dager igjen camhella, ikkje lenge det :)

Har 123 dager igjen så det går nedover med meg og:)

 

Ha ein strålandes dag jenter, no skal eg snart på mammasvømming, det var veldig kjekkt sist, får trent litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!!

 

Keisersnittnr3: Du må ha en aldeles nydelig tur til Gran Canaria:))))) Skulle gjerne vert med i kofferten!!!!

Gikk det bra med dem som reiste på føden??

Jeg har faktisk tenkt litt på dette med fødsel de siste dagene..gleder meg til det er min tur! Ser frem til å bli ferdig med dette sv.skapet:)

 

Camhella: 100 dager ja.) Liksom en milepæl det... tosifret etterpå og siste innspurt:))) En god følelse å ha kommet så langt:)

 

Nå får jeg få ungene på badet og i seng.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Takk takk, ser ut som om dei første dagane i syden blir fyllt med regn ,, he he kan jo ikkje anna enn å le , har liksom fått nok av da då, men det er jo ikkje så mykje å gjera med det:)

 

Har ikkje hørt noke meir fra dei som for på føden,men håper eg får "siste nytt " i løpet av kvelden:)

 

No skal eg kose meg med ungane, sio me reise i morra, dei skal på hytta med svigers i helga, så dei får det koseligt der oppe :)

 

Ha ei fin kveld, så snakkes vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann:-))

 

Vil berre innom å sei; ha ein kjempe flotte tur og håpa dåke får fint ver og ikkje regn iallefall:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Er ein kjapp tur innom no før me reiser:)

No har kompisen til mannen min blitt pappa. Vart ein gutt, 4300 og 53 cm, så det var ein stor gutt:)

 

Då vil eg ønska dåke alle ei god helg og ha ei fin veke:)

Snart er det bim treff og:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps

er to stk som har mld seg på inne på skravlesiden, så det ser ut som om me kan bli ein del med store mager på frugård den 7 feb. Gleder meg.

 

klem igjen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Barnimagen: Da var kjekt å sjå deg. Men eg likte ikkje at du var so forbaska slank (missunleg). Eg skjekka helsekortet mitt så snart eg kom inn døra heima, og fann ut at eg har lagt på meg ca 10 kg sidan eg var 9 veker på vei... så da e vell sånn ca dobbelt så mykje som deg :o( Jaja....skal vell alltids få da av igjen før eller seinare. Du var fin på håret foresten. Eg har vurdert om eg skal klyppa meg, men klare ikkje heilt å bestemma meg. Har ein tendens til å savna da langa kjafset når da ikkje e der, men hadde vert kjekt med litt fornyelse.... Får sjå ka eg skal gjera..

 

Junior e heise aktive for tida. Spesielt viss eg e litt uvel/uggen, så kan du vera sikker på at han spreller og sparker, sånn at eg blir enda meir uggen..

 

Må visst kjøpa meg ny utenpåjakke... E so strame den eg har... Me var ute på bakken og lekte med hunden her ein dag, og så skulle eg bøya meg ned for å laga ein snøball, og så høyrte eg berre "Ritsj...."... Rakna ved sida av glidlåsen heilt nede. Går fint ann å sy den, men gidde ikkje gjera da føreløbig, for den rakner sikker berre igjen...

Noken som veit om ein plass eg får kjøpa meg ny utanpå jakke? Ikkje alltfor dyr helst...?

 

Noken av dåke som har meldt dåke inn i Gullsmokken eller ka da heite?

 

Ha ein fine kveld og ei god helg!

 

Klem frå

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

camhella; din tulling!!*ler* eg e ikkje slank i heila tatt!!! Har lagt på meg 5 kg og alt på magen!!!! Dessuten so legge eg alltid på meg masse dei første to mnd og so stoppa da opp og so eksplodera eg dei siste 2 mnd. So berre vent, har snart tatt deg ijen du!!!:-)). Eg slite alltid å ta dei av åg:-(........

Gullsmokken ka e da??

Uff, eg slite skikkelig m bekkenet no for tio, får ikkje sova skikkelig om natto, for da jere vondt å ligga på ryggen og kvar gong eg ska snu meg og skrike eg nesten altso, da e so vondt(synes synd på meg sjøl no altso). Halta igjennom halve dagane åg. Uff, eg hadde da ikkej so gale so tili forrige gong Og so har eg so masse kynnara for tio, knall hard mage og føle nesten at ungen vil ut, men ditta vett eg jo e heilt "normalt".......nei, no må eg slutta å vera negativ....

Ska bli gøy på BIM treff då:-). Hadde vore kjekt å kunne vera på føden me nåken av dei me treffe der og "kjenne" litt:-))

 

Håpa keisersnitt3 får ein fin og varm tur, for heima e da bte å grina av!!! Typisk; kjeme da snø, regna da vekk itte et par daga, so fryse da og so e da livsfarlig å gå ut elle å kjøra.........nei for meg so trenge me ikkje vinter i heila tatt, men ungane koste seg skikkeli då:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Barnimagen3: Da høyres forferdeligt vondt ut *syns synd i deg*.

E da ingenting du kan gjera for å lindra smertene?

 

Me har hatt storopprydning på eit kott på loftet i dag. E ikkje heilt ferdig enda, men da versta e tatt. Fant ut at me må bli flinkare til å hiva ting. Har halve garasjen full i ting so skal hivast frå før, so no e da ikkje plass til meir. Måtte fulla innpå barnerommet med ting me skal hiva, så no ser da ikkje ut der inne :( Flytte på rotet, da e vell i grunn da me gjere :o) Måtte ha meg litt mat no (har ikkje ete siden frukost) før eg fortsette. Må stryka litt dukar og litt sånt, før eg legge da på plass. Eg HATE å stryka. E ikkje flinke t da. Men da må vell gjerast....

 

Eg trur ikkje eg har hatt noken kynnara enda. Men mykje action e da i alle fall i magen min. Slago/sparko begynne å bli hardare. Kanskje da e ein liten fotballspelar eg har i magen. Då veit eg i alle fall ein som blir fornøyd her.. :o) og da e ikkje moro :o)

 

Ha ein fin kveld og ei fortsatt fine helg!

 

Klem frå

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter i det kalde nord( skryte litt eg no,ikkje meininga `verastygg)

 

Her er da fint, 23 gr i skyggen, og sol:) Var ikkje fint naar me kom( mangler nokre bokstaver i dette tastaturet) daa regna det og blaaste heilt forferdeleg. men i gaar og i dag har det vore fint.

 

Me berre koser oss og er kjaerester, bekkenet kunne ha vore bedre,men haaper ei veke med avslapning no er med paa aa hjelpa litt.

 

Gleder meg til treffet, det skal bli kjekkt`aa sjaa daake alle sammen:)

 

No skal me gaa oss ein liten tur,for me skal ta etterrmiddagsluren. he he.

 

snakkes snart jenter:)

 

sydenklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Keisersnittnr3: Da høyres ut som dåke har da fantastisk!! Eg må innrømma at eg er litt misunnelig. Kos dåke! Håper bekkenet ditt kjeme seg litt nede i varmen. Gler meg til me treffest på BIM-treffet.

 

Eg helde på å fundera på om eg skal klyppa meg eller ei. Hadde vert kjekt med litt forandring. Samboaren min komenterte faktisk eit bilde av meg her ein dag, der eg hadde kortare hår. Forsto da sånn at han syns da va kledligt. Men mamma elsker langt hår, og har IKKJE lyst at eg skal klyppa meg. Ho har aldri klart å spara til langt hår sjølv, så trøsten har liksom vert mitt langa hår. Men ho forstår jo at eg må få styra da sjølv. Men klare ikkje å bestemma meg. Tenk viss eg klyppe meg og angre?? Tar jo nåken år for å få da so langt igjen for å sei da sånn...

Ka syns dåke?

 

I dag heldte da på å gå gale med jobb-bilen... Da var jo spinnglatt på ein sidevei eg kjørte i dag morges på jobb. Skulle stoppa med eit postkassestativ for å henta posten til ein brukar. Satte på håndbrekken og gjekk bort til postkassen. Så kom Ibox som leverer sunnhordland og stilte bilen bak "min". Og så begynte "min" bil å gli/trilla bakover Uten meg inni.... Nermte seg meir og meir den andre bilen. Eg sprang og heiv meg inni og klarte AKKURAT å unngå kollisjon. Hadde hjarta i halsen etterpå. Hadde mest lyst til å gå heim å legga meg. Så ekkelt syns eg da va. E ikkje kjekt å kjøra rundt på bygda når da e so glatt på veiane. Gler meg til da e vår!!!

 

Nei, får gå inn å sjå akutten. Ha ein fin kveld og ei god natt!

 

klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Du er heldig du keisersnittnr3:)) Skulle absolutt gjerne vært der nede med deg- du får ta med litt varme og sol hjem til oss da:)

Dagen i dag har vært så som så for min del. Har ekstremt med halsbrann, enormt med kynnere og tungt for å puste. Føler meg helt ute av funksjon til tider. Syte-syte! Denne babyen begynner virkelig å kreve sin plass der inne, og han har lagt seg rimelig høyt -ligger lixom og presser på ribbena. Får bare tåle det, hver dag er en nærmere målet -men kjenner jeg er litt smålei om dagen:/ Gleder meg skikkelig til å komme igang og få denne ungen ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Har vært litt stille her inne no i da sista, e alle lei for tio elle*ler*??? Skjønna dåke godt isåfall og jo mindre gravid eg føle meg, jo seinare går da........men no e da jammen meg ikkje lenge ijen jenter!!!:-). Når våren kjeme går tio møkje fortare med ein gong, og du camhella; da e drit skummelt å vera i hspl på dinna årstio med sånt føre på veiene. Endo godt da jekk bra dinna gongen!!!!

Koss går da forreste3n me deg Graviden?? Håpa ikkje du har fått nåke meir antydninga te svangerskapsforgiftning!!

Og du keisersnitt3 må jo ha som i himmelen; varme, barnefri og romantikk i ei heil veka!!! Nyt da!!!!!.......og eg e kjempe missunli!!

På treffet neste veka; kor lenge trur dåke da vare(må ha barnevakt) og ska dåke eta lunsj der???

 

Ha ein forsatt fin kveld:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Må innrømma at eg e ganske lei for tida. Har så mykje halsbrann at da e direkte vondt, og ryggen e ikkje heilt i slag.

Anngåande treffet barnimagen3, så veit eg ikkje kor lenge da vare. Eg tenkte eg sku eta lunsj der med da sama, sio eg sikkert e sulten på den tida (og bakeriet sandwich`en e heilt fantastisk). Men eg ete ikkje viss ikkje dåke andre ska da. Klare ikkje å sitta å gomla aleina...

 

No skal eg sjå "kodenavn Hunter", så dåke får ha ein fine kveld!

 

Klem frå

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Noen dager siden sist nå -fant ut det var på tide å stikke innom en tur igjen:)

De siste dagene har vært temmelig tunge må jeg si... Jeg sover ikke om nettene - ligger bare og vrir på meg og KLØR OVERALT! På dagtid føler jeg meg som en zombie...utrolig slitsomt. Kynnerene er heller ikke blitt noe bedre, spesielt voldsomme er de på kveldene, og har en del nedpress i tillegg. Dersom det ikke roer seg må jeg bare komme meg til legen. Har vært en del stress på jobben de siste par ukene, og det har nok bidratt sin del.. Neste uke skal jeg bare ha korte dager, og tidligskift så forhåpentligvis bedrer det seg da:)

Huff, mye syting dette her altså..... Håper inderlig ukene fremover går raskt, er begynt å bli VELDIG klar for å bli ferdig med denne graviditeten nå!

Nå er det på tide å komme seg i seg! Natta!!! Håper på å få noe søvn..)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...