Gå til innhold

Til keisersnittnr3


Graviden/4.mann*har*født*

Anbefalte innlegg

Heihei!

Jeg er 16+6 i dag, og begynner på uke 17 i morgen -herregud som tiden flyr!!

Hva slags butikk er det du har, keisersnittnr3? Må være gøy å drive for seg selv! Det har jeg lyst til en vakker dag - å starte noe for meg selv. Vet det innebærer MYE ansvar, men jeg er sånn kontrollfreak som liker å stresse og ha 1000 baller i lufta på en gang. Liker å annse meg selv som rimelig fornuftig og ansvarsfull oxo - hehe (skryte-skryte:)) Jo, en egen liten bedrift hadde vært noe)

Et BIM treff før jul hadde vært knall:) Passer fint for meg vettu! På Frugård eller kinahuset hadde jo vært fint..alt etter hvor mange vi blir. Må vel legge ut en slags "påmeldingsliste" da, sånn at vi nok en gang ser hvor mange som er interesserte??:) Det blir gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foressten, må vel legge ut den lista på skravlesidenslik at de fleste ser den...og en på hver av trimestersidene, så får vi prøve å føre en logg på hvem som vil være med.

Camhella: jeg jobba på Fitjar fjordhotell for 3-4 år siden. Har vi noen felles bekjente på Fitjar kanskje???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg flytta til Fitjar for 2 år siden, og kjenner i grunn ikkje så mange her. Men en veit jo aldri..

Men du er frå Stord og er lika gammal som meg, så kanskje eg veit kinn du er når eg ser deg/veit navnet ditt. E jo frå Stord eg og.

Kan jo ver me har gått i noko parallellklasse eller noko?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter c",)

 

Eg driv ein mix scene 1 butikk. Er ganske hektisk til tider,men veldig kjekkt:o)

Er det noken av dåke som legge det ut på skravlesiden osv, eller vil dåke at eg skal gjera da. Kanskje me skal bli enige om ei veke (dag) og så legge det ut?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Camhella: Jeg gikk på Gymnaset og var russ i 2001. Var ikke rare russetida for meg da, med tanke på at jeg var gravid..hehe. Ble billig for å si det sånn. Satt faktisk i russestyret som økonomisjef, og fikk gratis russeklær oxo:) Det var jo veldig greit:) Gikk du også der???

Dette med BIM-treff...hva med å prøve å legge det til en lørdag da de aller fleste har fri??? Bare en tanke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner noen av dere hvor vi vestlendinger kan få kjøpt klær fra Mama-licious??? Utrolig flotte, og RIMELIGE mammaklær! Jeg MÅ få tak i!!:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Graviden: Var russ 2001 eg og.. Sitte her og lure og fundere på kinn du kan vera, men kjeme ikkje akkurat fram til noko..

 

Angåande BIM treff så er det vell ein del julebord og sånt lørdagar framover.

 

Håpar berre eg blir i form til noko BIM-treff..

 

Ha ei god natt jenter.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter:)

For meg går kvar dag så å sei.

Jobber annankvar lørdag (har fri denne helga)men kan jo fiksa det når me blir enige:) No er det helg,skal bli så deilig å slappe av,huset er nyvaska,så no er det oppladning til skal vi danse:o)

ha ein fin fredagskveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keisersnittnr3: da har vi frihelg samme helg:)Har oxo fri denne helgen. Skal plassere ungene hos pappa og de i kveld, og så skal jeg og "maen" til et vennepar og spise kvelds, spille kort og bare jatte hele kvelden. Det blir koz:)

Herregud, som det lynte og tordna her i dagmorges!!! Helt forferdelig altså - er ikke SÅ begeistra for torden:/

Hunden var livredd, og ungene satt med store øyne i sofaen -hehe! Var ikke så høy i hatten jeg heller, godt det ser ut til å være over nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dåke!

 

Eg jobber tredjekvar helg. Skal jobbe neste helg (viss eg er komt meg i jobb igjen).

 

Har dåke MSN? Hadde jo vert kjekt å "preikast".

 

Anngåande tordninga så e det vell meldt torevær i natt og i måro og. Eg like IKKJE torevær. I natt så var det så nærme eine gangen at huset rista.

Skummelt!

 

Ha ei fortsatt god helg jenter!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Tordna på stord og ja. Heilt forferdelig. Har jo regna konstant dei siste vekene, får vel igjen no sidan me hadde så fint vær i sommar:o)

Har ikkje msn eg.

No er mannen min ferdig og male det som skal bli barnerommet til babvyen, he he han lika å vera tidlegt ute. Men det er jo godt å bli ferdig med da og.

Ha ein fin lørdagskveld da jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Eg malte mesteparten av babyrommet før eg blei gravid. Samboaren min tok siste rest i går. Me skal skifta vegg til vegg teppe på det og, så då e da om å gjera å finna noko som passer til rommet.

 

Eg har siste sjukemeldingsdag i dag, men da ser ut som den må forlengast eller at eg evt må gå over i aktiv sjukemelding. Har heldigvis fri mandag og tirsdag så eg får ta meg ein tur til legen då.

 

Ha ein fin dag.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Håper dere har hatt en strålende søndag jenter! Vi har nettopp spist deilig gryte med elgkjøtt -det var "jummy"! Nå har jeg tent MASSE stearinlys i stua, ungene sitter fredelig på kjøkkenet og tegner, mannen er og leiger film til kvelden, og jeg sitter her og koser meg:)

Hmmm..er dere så klare til babyene kommer dere at soverom og alt er klart??:) Hehe, vi har ikke begynt å tenke på det engang! Aner ikke hvor vi skal gjøre av nurket, men tror det skal få bo inne med oss sånn ca de første 6 mnd.. i mellomtiden må vi gjøre oss fredige i kjelleren.(holder på å lage kjellerstue og soverom der nede, slik at eldstemann skal få flytte ned)

.........

Ellers så er det mandag igjen i morgen...herregud, nok en uke er fløyet forbi! Nå begynner snart julerushet på jobben oxo, så da vil dagene gå i turbofart!!!

Gleder meg sinnsykt til å få lønn, har ikke en krone igjen på konto, noe som er deprimerende! Er vel halv skatt denne gang??

Kanskje det blir en tur på Ikea..har et par gavekort etter bryllupet som ikke er brukt enda:))

Ha en fortsatt fin-fin kveld!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld jenter c",)

Har vært ei deilig og avslappande helg dette her:) Skal møte noen venninner seinare i kveld så eg får bimme litt no før eg skal gå.

I morgon skal vi bestille fliser til badet(flytta inn for 8 år sidan i nytt hus,men har ikkje blitt ferdige med badet oppe enno),så då blir det nytt bad etter jul. Det er jo berre 5 veker til julaften i dag, Det kjeme til å gå så fort,og når jula er ferdig er eg halveis i svangerskapet,tenk det, har jo egentlig gått fort dette he he. Har gått noken dager no og lurt på om eg kjener babyen,men eg er jo berre komt til veke 14 så eg tenker at det ikkje kan være det.)

 

Men dåke får sjå om dåke får tid til eit bim treff(slutter jo aldri å mase om da eg he he) før jul,hvist ikkje blir da jo bedre tid etter jul.)

 

Ha ein fortsatt fin søndagskveld jenter.)

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

Ja så var det mandag igjen:)

Du Graviden, ser du har termin på min mann sin bursdag:O) Har du begynt å få mage?

Begynner å stramme litt på buksene mine no,men håper dei passer i o uker til,då skal heile familien til bergen for å sjå på putti plutti pott.Tenkte eg sku skaffe meg noen bukser da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!!

Ja, jeg har foreløpig termin den 6 mai, men det kan jo endre seg på ul. Bare jeg slipper å få på 17. mai så er jeg fornøyd:) Hehe! Jeg har selv bursdag 24. mai, så den datoen er heller ikke helt ønskelig...men men, det skjer når det skjer. Har en tendens til å føde for tidlig oxo jeg da...så vi får se.

Jeg har fått mage ja...ikke sånn kjempestor enda, men stor nok til at det ikke er tvil om graviditet:) Litt gøy når folk kan se det, og ikke bare tror jeg har lagt på meg:) Mammabuksen ble tatt i bruk for ca 2-3 uker siden..da var det krise- INGENTING passer lenger! ,Har tre mammabukser og noen skjørt som jeg veksler mellom å bruke. Jobber på parfymeri, og må liksom se litt stelt ut på jobben også, selv om det begrenser seg i klesveien for tiden.. Har fått låne et knallstili og behagelig dongeriskjørt av sjefen!

På H&M har de et greit utvalg av ok mammaklær. Jeg har kjøpt alt jeg har der, mest pga prisen. Gidder ikke bruke en formue på mammaklær heller..

Åååå..putti plutti pott - det vekker barndomsminner det!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he det sku ha stått to uker ikkje o uker c",) Har ein exit butikk her og vero moda butikk (i samme butikk) der har dei fått inn mammaklær no,veldig mykje fint:) I dag er eg skikkeleg giddalaus,orke ingenting. Hadde lyst å begynne å vaske ned kjøkkenet, men tok heller i bruk dataen he he.Litt kjedelig når det blir så tidlegt mørkt,men om ein mnd så snur sola igjen.) Var i haugesund sist onsdag,då var eg på h&m og fekk kjøpt ein fin mammabukse,men trur eg kjøpte den litt liten (m) varer nok ikkje lenge den nei.

Ha ein fin kveld då jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Eg går stort sett i mammabukser (kjøpt på h&m dei og), men har ei dongeribukse som eg fremdeles kjeme i.

Va innom Lindex her ein dag, men dei hadde visst slutta med mammaklær :(

No er eg aktivt sjukemeldt. E litt greit, så kan eg koma og gå litt som eg vil på jobb (i prinsippet...er alltid noken møte eller ett eller anna eg berre MÅ få med meg..).

Ha ein fine kveld jenter.

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:)

Så var det helg igjen. Tok meg litt tidlegare fri i dag, så no har eg vaska huset før eg henta ungane i barnehage og skule.

No skal eg fyre i peisen (er det bare meg som holder på å klikka av dette været) og glede meg til finalen i skal vi danse:)

 

Vil ønske dåke ei fin helg. her er det jobbe helg, og på søndag er det turnavslutning for minsten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dåke!

 

I kveld skulle me egentlig ha gått på julabord, men me har slått da frå oss. Matlukter sliter eg med, og julamatlukt e vell kanskje ikkje da besta for kvalmen. Så sånn er det.

Elles begynne eg så smått å gle meg til jul. Er langt i frå ferdig med å kjøpe julepressanger, men eg er i alle fall komt godt i gang med å tenke ut kva eg skal kjøpe.

 

Ha ei god helg jenter!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeppz,jeppz...helga snart over for denne gang:) Håper dere har hatt det like trivelig som meg, jenter!

I morgen starter "julen" for alvor på jobben, fra nå av blir det lengre arbeidsdager, og MYE pakking:)

Prates jenter!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff i dag har eg vært så dum å vaska ned kjøkkenet,har fått beskjed av legen at jeg skal ta det med ro,sido bekennet mitt har bwgynt å streika. Men no er det reint og fint,med julegardiner og med vindu som venter på adventstakene:)

 

Godt å få da gjort,sjølv om eg får da igjen i morra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Eg er ikkje komt så langt som til julevasken enda. Må sei eg kvir meg til den.

 

Anngåande BIM treff så er det kanskje litt travelt før jul? Eg ser i alle fall at eg har mykje som skal gjerast? Kanskje det passer best etter jul?

 

Ha ein fin kveld!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja trur eg og:)

Blir mykje jobbing te jul, så det blir ikkje så mykje tid før jul. Men etter jul blir det bedre c",) Ha ein fin dag jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...