Gå til innhold

Er det bare jeg som syntes denne var...spesiell?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Englenemine skrev:

Åh herregud  haha , den beste posten å gå inn å lese til morgenkaffen !  Men selges den staken noe sted? Må vel ha tatt den ut av sortiment i butikkene den var bestilt inn til. Er jo helt latterlig grusom stake.

Nei, tvert i mot. Jeg mistenker at de bare har skrudd opp prisen i stedet. Men jeg aner ikke om den har hatt en annen pris og hva den i så fall var. Likevel, en ypperlig mulighet til å selge dyrt og tjene en god del penger. Så mye gratisreklame som den har fått.

Nå ligger den i alle fall ute til salgs til den nette sum av bare:

1904788977_stakepris.jpg.8d3448054650a5633e415e267f42fd09.jpg

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Eller nei. Eller lampelys. 

Anonymkode: 5ed60...b40

Du mener det var oppklarende for hvorfor du spør om jeg er manisk?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du mener det var oppklarende for hvorfor du spør om jeg er manisk?

Anonymkode: ad77d...787

Ja. Eller nei. Lørdagsmorgen. 

Anonymkode: 5ed60...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Eller nei. Lørdagsmorgen. 

Anonymkode: 5ed60...b40

Er det ikke morsomt lenger når du er alene om å ty til personangrep mot meg?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er fem menn med ståpikk som står fremoverlent over et spedbarn morsomt? Hva er morsomt med det?

Anonymkode: ad77d...787

Usikker på om det er en god ide å holde deg i gang, men klarer ikke å dy meg. Mulig du har veldig liten tro på dine medmennesker, men for meg er det åpenbart at ingen synes at det er morsomt med erigerte peniser rundt et spedbarn. Det er like åpenbart at det morsomme er det absurde i situasjonen, og at du ikke ser annet i dette bildet enn det helt bokstavelige. Hvis du går tre skritt bort fra situasjonen, er det mulig for deg å tenke over om du blir indignert på tynt grunnlag? 

Er dog enig i at for dem som faktisk har blitt utsatt for overgrep som småbarn er dette ikke morsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det ikke morsomt lenger når du er alene om å ty til personangrep mot meg?

Anonymkode: ad77d...787

Joda. Kjempemorsomt!

Anonymkode: 5ed60...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andre som vil nominere denne tråden til å bli en episk tråd på lik linje som sametrusse-tråden og ronkehonkle-tråden. Da blir det hvertfall holdt litt i samme stil: stake-tråden.

Ikke å forglemme hvor stilte jeg bilen min- tråden som ogås er episk, men den passer ikke 100% inn i stake/trusse/ronke konseptet.

Anonymkode: 67ce5...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Joda. Kjempemorsomt!

Anonymkode: 5ed60...b40

Så hvorfor fortsetter du ikke med det?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Iiiiik skrev:

Usikker på om det er en god ide å holde deg i gang, men klarer ikke å dy meg. Mulig du har veldig liten tro på dine medmennesker, men for meg er det åpenbart at ingen synes at det er morsomt med erigerte peniser rundt et spedbarn. Det er like åpenbart at det morsomme er det absurde i situasjonen, og at du ikke ser annet i dette bildet enn det helt bokstavelige. Hvis du går tre skritt bort fra situasjonen, er det mulig for deg å tenke over om du blir indignert på tynt grunnlag? 

Er dog enig i at for dem som faktisk har blitt utsatt for overgrep som småbarn er dette ikke morsomt. 

Ingen fare, så lenge du klarer å la være å ty til personangrep så er det ingen farlig debatt. Nei, det klarte du ikke å dy deg fra, nei.

Det er leit at du ikke lest gjennom hele tråden med personangrep, for da ville du fått med deg at jeg har sagt fra om at det selvfølgelig ikke er morsomt med frem menn med ståpikker som står foroverlent over et lite spedbarn. Det er derfor ingen ler når jeg forklarer at det er det de faktisk ler av. Det er det som er absurd, at det er fem menn med ståpikker som står foroverlent over et lite spedbarn.

Du synes det er morsomt ja? Eller nei, det er ikke så morsomt at du klarer å forklare det mer, nei?

Hvis du går tre skritt fra situasjonen og reflekterer litt over at det er fem menn med ståpikk og et lite spedbarn, er det da mulig for deg å tenke over om det er verdt å ty til den slags personangrep som, "det er mulig at du har veldig liten tro på dine medmennesker"? Hva tenker du skal komme ut av en slik påstand? Kan det ha vært at det ville vært lurt av deg om du lot være å skrive det, selv om det fristet veldig?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen fare, så lenge du klarer å la være å ty til personangrep så er det ingen farlig debatt. Nei, det klarte du ikke å dy deg fra, nei.

Det er leit at du ikke lest gjennom hele tråden med personangrep, for da ville du fått med deg at jeg har sagt fra om at det selvfølgelig ikke er morsomt med frem menn med ståpikker som står foroverlent over et lite spedbarn. Det er derfor ingen ler når jeg forklarer at det er det de faktisk ler av. Det er det som er absurd, at det er fem menn med ståpikker som står foroverlent over et lite spedbarn.

Du synes det er morsomt ja? Eller nei, det er ikke så morsomt at du klarer å forklare det mer, nei?

Hvis du går tre skritt fra situasjonen og reflekterer litt over at det er fem menn med ståpikk og et lite spedbarn, er det da mulig for deg å tenke over om det er verdt å ty til den slags personangrep som, "det er mulig at du har veldig liten tro på dine medmennesker"? Hva tenker du skal komme ut av en slik påstand? Kan det ha vært at det ville vært lurt av deg om du lot være å skrive det, selv om det fristet veldig?

Anonymkode: ad77d...787

Du skulle ikke ta dine egne ord til etterretning da?

 

Anonymkode: 5ed60...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du skulle ikke ta dine egne ord til etterretning da?

Anonymkode: 5ed60...b40

Har du sluttet å slå ditt barn?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er derfor ingen ler når jeg forklarer at det er det de faktisk ler av. Det er det som er absurd, at det er fem menn med ståpikker som står foroverlent over et lite spedbarn

Joda. Vi ler like godt, vi. Ikke tro du har noen effekt annet enn som en ufrivillig komisk figur som nekter å gå av scenen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, sug lut skrev:

Joda. Vi ler like godt, vi. Ikke tro du har noen effekt annet enn som en ufrivillig komisk figur som nekter å gå av scenen. 

Hva er det som er morsomt med fem menn med ståpikk som står lent over et lite spedbarn?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du sluttet å slå ditt barn?

Anonymkode: ad77d...787

Personangrep?

 

Anonymkode: 5ed60...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det som er morsomt med fem menn med ståpikk som står lent over et lite spedbarn?

Anonymkode: ad77d...787

Skjønner du det ikke, så skjønner du det ikke. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du sluttet å slå ditt barn?

Anonymkode: ad77d...787

Vi er der ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Personangrep?

Anonymkode: 5ed60...b40

Nei, det heter ladet spørsmål. For at påstanden skal være beviselig riktig så må en legge frem beviser for påstanden.

Det var et svar på ditt ladede spørsmål. Hvorfor lo du ikke?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Skjønner du det ikke, så skjønner du det ikke.

Kan du ikke forklare det er det fordi du ikke synes det er morsomt.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Vi er der ja

Ja, tydeligvis.

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du skulle ikke ta dine egne ord til etterretning da?

Anonymkode: 5ed60...b40

 

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan du ikke forklare det er det fordi du ikke synes det er morsomt.

Anonymkode: ad77d...787

Mange har prøvd å forklare deg det. Du evner ikke å se det. Det er greit, humor er ikke for alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det som er morsomt med fem menn med ståpikk som står lent over et lite spedbarn?

Anonymkode: ad77d...787

I dette tilfellet: alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Mange har prøvd å forklare deg det. Du evner ikke å se det. Det er greit, humor er ikke for alle. 

Nei, ingen har prøvd å forklare at fem menn med ståpikk som står foroverlent overfor et lite spedbarn er morsomt. Men du kan jo forklare for oss hva det er som er så morsomt med det. Det er greit, seksualisering av spedbarn er ikke for alle. Men det er tydeligvis noe du finner humoristisk?

 

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, sug lut skrev:

I dette tilfellet: alt.

Klarer du ikke å forklare det er det heller ikke morsomt.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Du er glad i ståpikk du?

Anonymkode: 5ed60...b40

Applaus for innsatsen du la ned i å lage dette innlegget. Det er dedikasjon! 🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, ingen har prøvd å forklare at fem menn med ståpikk som står foroverlent overfor et lite spedbarn er morsomt. Men du kan jo forklare for oss hva det er som er så morsomt med det. Det er greit, seksualisering av spedbarn er ikke for alle. Men det er tydeligvis noe du finner humoristisk?

 

Anonymkode: ad77d...787

Joda. Det er forklart flere ganger, med så liten teskje at man enten må gå ut fra at du enten troller eller ikke når helt opp til den øverste greina. Det er ett av to, det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...