Gå til innhold

Er det bare jeg som syntes denne var...spesiell?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

  Det var ikke det jeg spurte, og det var heller ikke det du svarte.

Da blir din setning, "du skjønner ikke det du ikke skjønner". Det er logisk nok. Finnes det noen som skjønner det de ikke skjønner?

Mente du å skrive noe annet så er det ikke rart at jeg ikke, kremt, skjønte det.

Anonymkode: ad77d...787

Du skjønner det ikke. Alle andre skjønner det. Det gjør deg spesiell og litt treig. 

Men jeg er for mangfold i samfunnet og vi skal ha plass til alle, også de med litt mindre håndbagasje. 

Men et tips til deg er å være litt mer ydmyk og være litt mer åpen for at når du er helt i utakt med alle andre så kan det være du som eier problemet. 

 

Anonymkode: 5ed60...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, ostepop123 skrev:

Men du, HI, i starten av denne tråden var det noen som postet et annet bilde. Hva synes du om dette? Setter det inn på nytt for enkelhets skyld.

image.jpeg.ec007ba440d0f55de3d4801c3262b4bd.jpeg

...putting out fire with gasoline....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du skjønner det ikke.

Anonymkode: 5ed60...b40

Og det, det svarte du er:

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva er "det"?

Anonymkode: ad77d...787

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det du ikke skjønner. 

Anonymkode: 5ed60...b40

Det er logisk nok. Kan du si noen som skjønner det de ikke skjønner?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og det, det svarte du er:

Det er logisk nok. Kan du si noen som skjønner det de ikke skjønner?

Anonymkode: ad77d...787

De fleste har da vett til å trekke seg litt tilbake. Noen få durer frem og fjerne all tvil om at de ikke skjønner bæret. 

Noen ganger er det bedre å holde kjeft og bli mistenkt for å være dum, enn å åpne munnen og fjerne all tvil. 

Anonymkode: 5ed60...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Valkyriemamma skrev:

Ser ut til at eg har kveldsunderhalding i dag og! 🍻🍿

Helt perfekt å sitte på dib når denne tråden lever i beste velgående 😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

De fleste har da vett til å trekke seg litt tilbake. Noen få durer frem og fjerne all tvil om at de ikke skjønner bæret. 

Noen ganger er det bedre å holde kjeft og bli mistenkt for å være dum, enn å åpne munnen og fjerne all tvil. 

Anonymkode: 5ed60...b40

Det var et god dag mann, øksskaft-svar. Jeg lurte på, i og med at du skrev at jeg ikke skjønner det jeg ikke skjønner, hvem som skjønner det de ikke skjønner?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var et god dag mann, øksskaft-svar. Jeg lurte på, i og med at du skrev at jeg ikke skjønner det jeg ikke skjønner, hvem som skjønner det de ikke skjønner?

Anonymkode: ad77d...787

Hvordan skal man kunne forklare deg hva du ikke skjønner, når du ikke skjønner at du ikke skjønner det alle andre skjønner?

Anonymkode: 7cb43...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det tror jeg ikke på at du håper.

Anonymkode: ad77d...787

Jo. Det er komisk i et par timer, men i et helt døgn er det bare trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan skal man kunne forklare deg hva du ikke skjønner, når du ikke skjønner at du ikke skjønner det alle andre skjønner?

Anonymkode: 7cb43...421

👏🏻👏🏻👏🏻

Anonymkode: 5ed60...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan skal man kunne forklare deg hva du ikke skjønner, når du ikke skjønner at du ikke skjønner det alle andre skjønner?

Anonymkode: 7cb43...421

Det er ikke det b40 skrev. b40 kom med en påstand, at jeg ikke forstår det jeg ikke forstår. Det er logisk nok. Kan du, siden du har lyst til å legge til noen ord til denne debatten, fortelle oss om noen som skjønner det de ikke skjønner?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pashla skrev:

Jo. Det er komisk i et par timer, men i et helt døgn er det bare trist.

Nei, det var ikke komisk til å begynne med heller. Det har hele tiden bare vært trist. Men heller at det går ut over meg enn noen andre.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det var ikke komisk til å begynne med heller. Det har hele tiden bare vært trist. Men heller at det går ut over meg enn noen andre.

Anonymkode: ad77d...787

At det går ut over en uskyldig trefigur som blir spidda av en stjerne, mener du? 
Enig, jeg hater når trefigurer med elektriske peniser glor grådig på et dødt tre-barn. Det er nesten ikke noe som er verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det var ikke komisk til å begynne med heller. Det har hele tiden bare vært trist. Men heller at det går ut over meg enn noen andre.

Anonymkode: ad77d...787

Hvem andre skulle det gå utover? De tre vise menn?

Anonymkode: 5ed60...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pashla skrev:

At det går ut over en uskyldig trefigur som blir spidda av en stjerne, mener du?

Hvor mange personangrep mener du den uskyldige trefiguren har måttet utherde, mener du?

 

 

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvem andre skulle det gå utover? De tre vise menn?

Anonymkode: 5ed60...b40

Det går stadig ut over andre hele tiden på dette forumet. Tråder degenerer stadig vekk til personangrep og hersketeknikker, fremfor å diskutere sak. Sånn som i denne tråden.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er bedre enn personangrep.

Anonymkode: ad77d...787

Men hva synes du om bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange personangrep mener du den uskyldige trefiguren har måttet utherde, mener du?

 

 

Anonymkode: ad77d...787

Nei, du ser ut til å mene at lyspærene er en trussel mot et fiktivt barn. Hvorfor ser du på dette som noe farlig, ekkelt eller krenkende - det gjelder jo en død ting? No babies were harmed in the making of this object...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke len deg på "mange". Du må forklare dine egne handlinger, meninger, hva det er du ser på som morsomt her. Du synes det er morsomt med fem menn med ståpikk som står foroverlent over et lite spedbarn fordi ingen har sett at de har laget fem menn med ståpikk som står foroverlent over et lite spedbarn?

Anonymkode: ad77d...787

He-he, jeg har forklart hva jeg mener, veldig tydelig.

At du tolker ting i ville retninger, det må du nesten ta på egen kappe.

Du viser veldig tydelig at du ikke greier å forstå nyanser i språk og humor og sammenhenger der. Siden du tydeligvis ikke forstår dette så kan jeg til en viss grad forstå at du tolker ting slik du tolker dem. Men dine resonnement blir dessverre feil når du legger feilforståelse for grunn for dine konklusjoner. Det forstår jeg må være frustrerende, når du ikke en gang forstår at du misforstår.

 

Anonymkode: b6745...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange personangrep mener du den uskyldige trefiguren har måttet utherde, mener du?

 

 

Anonymkode: ad77d...787

Jeg tror i grunn at dersom Jesus eksisterte så hadde han hatt humor han også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det var ikke komisk til å begynne med heller. Det har hele tiden bare vært trist. Men heller at det går ut over meg enn noen andre.

Anonymkode: ad77d...787

Aha! Jeg visste det var noe som mangla: Et velutvikla Jesuskompleks! Naglet til et kors på jorden og du lider så gjerne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, sug lut skrev:

Aha! Jeg visste det var noe som mangla: Et velutvikla Jesuskompleks! Naglet til et kors på jorden og du lider så gjerne! 

Gud bedre nå fikk jeg lyst til å se "life of Brian" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pashla skrev:

Nei, du ser ut til å mene at lyspærene er en trussel mot et fiktivt barn.

Når har jeg skrevet det?

5 minutter siden, Pashla skrev:

Hvorfor ser du på dette som noe farlig, ekkelt eller krenkende - det gjelder jo en død ting?

Når har jeg skrevet det?

5 minutter siden, Pashla skrev:

No babies were harmed in the making of this object...

Irrelevant. Hvis noe seksualiserer barn så er det i strid med loven.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/BaynE/tollere-har-beslaglagt-sexdukker-fremstilt-som-barn

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

He-he, jeg har forklart hva jeg mener, veldig tydelig.

Anonymkode: b6745...365

Ja, det har du. Men du har ikke forklart hva det er du synes er morsomt med fem menn med ståpikk som står foroverlent over et lite spedbarn.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det går stadig ut over andre hele tiden på dette forumet. Tråder degenerer stadig vekk til personangrep og hersketeknikker, fremfor å diskutere sak. Sånn som i denne tråden.

Anonymkode: ad77d...787

Du diskurerer jo ikke hi sin sak i det hele tatt, du har diktet deg opp din helt egen problemstilling

Anonymkode: 7cb43...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...