Gå til innhold

Er det bare jeg som syntes denne var...spesiell?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Haha, lurer på hva designeren tenkte på der, utrolig at ingen på veien fra ide til produksjon har sagt noe 😂

Anonymkode: 7cb43...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fem menn med ståpikk som står fremoverlent over et spedbarn morsomt? Hva er morsomt med det?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, den designeren har hatt det så morsomt, og så ender designet fader'a men opp med å settes i produksjon. Det er veldig gøy! 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er fem menn med ståpikk som står fremoverlent over et spedbarn morsomt? Hva er morsomt med det?

Anonymkode: ad77d...787

Fire menn, den siste er dame.

Anonymkode: 0b18e...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pashla skrev:

Damer med ståpikk er i alle fall morsomt! 

Det er nok en hen. 

Anonymkode: 5ed60...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er nok en hen. 

Anonymkode: 5ed60...b40

Ja, du har rett. Jeg var visst litt lite raus overfor Transjomfru Maria her. Det fins kvinner med penis også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Pashla skrev:

Damer med ståpikk er i alle fall morsomt! 

Når de står fremoverlent med ståpikken sin over et lite spedbarn? Hva er det som er morsomt med det? Utdyp.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når de står fremoverlent med ståpikken sin over et lite spedbarn? Hva er det som er morsomt med det? Utdyp.

Anonymkode: ad77d...787

At det ser litt absurd ut når poenget var å dyrke en bibelsk situasjon, kanskje? Eller hvilket sted i krenkemuskelen din fikk du egentlig vondt nå??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pashla skrev:

At det ser litt absurd ut når poenget var å dyrke en bibelsk situasjon, kanskje? Eller hvilket sted i krenkemuskelen din fikk du egentlig vondt nå??? 

Ståpikk rundt et lite spedbarn ser absurd ut ja. Religion eller ikke. Jeg er ikke krenket, jeg lurer bare på hva som er morsomt med det så jeg også kan le med?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ståpikk rundt et lite spedbarn ser absurd ut ja. Religion eller ikke. Jeg er ikke krenket, jeg lurer bare på hva som er morsomt med det så jeg også kan le med?

Anonymkode: ad77d...787

Jeg er dessverre ikke kapabel til å FORKLARE hvorfor det er komisk at en designer som prøver å lage julepynt driter seg så grundig ut. Du får prøve å se på bildet og kjenne om det kommer et knis eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...