Gå til innhold

Er det bare jeg som syntes denne var...spesiell?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Pashla skrev:

Jeg er dessverre ikke kapabel til å FORKLARE hvorfor det er komisk at en designer som prøver å lage julepynt driter seg så grundig ut. Du får prøve å se på bildet og kjenne om det kommer et knis eller ikke. 

Jeg har sett på bildet. Jeg ser et lite spedbarn og fire menn med lys sammen med en kvinne med lys. Jeg forstår at enkelte oppfatter dette som ståpikker. Hvis det var ståpikker så er mitt spørsmål, hva er morsomt med det?

Jeg vet du ikke kan forklare hva som er morsomt med det. For det er ikke morsomt.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg har sett på bildet. Jeg ser et lite spedbarn og fire menn med lys sammen med en kvinne med lys. Jeg forstår at enkelte oppfatter dette som ståpikker. Hvis det var ståpikker så er mitt spørsmål, hva er morsomt med det?

Jeg vet du ikke kan forklare hva som er morsomt med det. For det er ikke morsomt.

Anonymkode: ad77d...787

Jeg tror vi bare må konkludere med at vi ikke alle sammen har lik form for humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har sett på bildet. Jeg ser et lite spedbarn og fire menn med lys sammen med en kvinne med lys. Jeg forstår at enkelte oppfatter dette som ståpikker. Hvis det var ståpikker så er mitt spørsmål, hva er morsomt med det?

Jeg vet du ikke kan forklare hva som er morsomt med det. For det er ikke morsomt.

Anonymkode: ad77d...787

Ingen tvinger deg til å le. 🙄 Alle skjønner at det er vanskelig når man har en stokk opp i ræva. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pashla skrev:

Ingen tvinger deg til å le. 🙄 Alle skjønner at det er vanskelig når man har en stokk opp i ræva. 

Ev et adventslys der hvor solen (ellers) aldri skinner. 

Anonymkode: 5ed60...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pashla skrev:

Ingen tvinger deg til å le. 🙄 Alle skjønner at det er vanskelig når man har en stokk opp i ræva. 

Selges det og i julekalenderformat tro?

Anonymkode: 7cb43...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ev et adventslys der hvor solen (ellers) aldri skinner. 

Anonymkode: 5ed60...b40

Enda godt det ikke er stjerna 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, amandine skrev:

Jeg tror vi bare må konkludere med at vi ikke alle sammen har lik form for humor.

4 minutter siden, Pashla skrev:

Ingen tvinger deg til å le. 🙄 Alle skjønner at det er vanskelig når man har en stokk opp i ræva. 

Kan dere ikke forklare hva det er som er morsomt med fem menn som står med ståpikk over et lite spedbarn så er det ikke morsomt. Ja, vi kan konkludere med at vi ikke har lik form for humor.

Er det noe dere ler ofte av? Menn som står med ståpikk over små spedbarn?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kan dere ikke forklare hva det er som er morsomt med fem menn som står med ståpikk over et lite spedbarn så er det ikke morsomt. Ja, vi kan konkludere med at vi ikke har lik form for humor.

Er det noe dere ler ofte av? Menn som står med ståpikk over små spedbarn?

Anonymkode: ad77d...787

Blitt litt for mye pappvin i kveld? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kan dere ikke forklare hva det er som er morsomt med fem menn som står med ståpikk over et lite spedbarn så er det ikke morsomt. Ja, vi kan konkludere med at vi ikke har lik form for humor.

Er det noe dere ler ofte av? Menn som står med ståpikk over små spedbarn?

Anonymkode: ad77d...787

Kan du ikke heller gå å gnage en annen plass.

Anonymkode: 7cb43...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kan dere ikke forklare hva det er som er morsomt med fem menn som står med ståpikk over et lite spedbarn så er det ikke morsomt. Ja, vi kan konkludere med at vi ikke har lik form for humor.

Er det noe dere ler ofte av? Menn som står med ståpikk over små spedbarn?

Anonymkode: ad77d...787

Det er ikke et bilde av fire menn med ståpikk over en baby. Det er de vise menn og Jesus. Context is key. Når noen lager en gjenstand vi skal bruke for å feire et uskyldig barn, er det komisk at de bommer så totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, uhhuhher skrev:

Context is key.

Ja, og jeg setter inn hele konteksten. Fem menn med ståpikk. Det er det som er det morsomme, ikke sant? Eller er de ikke menn med ståpikk? Er det Josef, Maria, og de tre vise menn med lys? Hva er i så fall morsomt med det?

Det er når en setter inn konteksten at det blir tydelig at dette ikke er morsomt.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, og jeg setter inn hele konteksten. Fem menn med ståpikk. Det er det som er det morsomme, ikke sant? Eller er de ikke menn med ståpikk? Er det Josef, Maria, og de tre vise menn med lys? Hva er i så fall morsomt med det?

Det er når en setter inn konteksten at det blir tydelig at dette ikke er morsomt.

Anonymkode: ad77d...787

Gud bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, og jeg setter inn hele konteksten. Fem menn med ståpikk. Det er det som er det morsomme, ikke sant? Eller er de ikke menn med ståpikk? Er det Josef, Maria, og de tre vise menn med lys? Hva er i så fall morsomt med det?

Det er når en setter inn konteksten at det blir tydelig at dette ikke er morsomt.

Anonymkode: ad77d...787

Teskjeforklaring: Josef, Maria og dei tre vise menn med kvar sin lysande ståpikk, som ein skal bruka å pynte med, til den koselege familiehøgtida jul. 

Det er derfor eg ler og syntes det er morosamt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Valkyriemamma skrev:

Teskjeforklaring: Josef, Maria og dei tre vise menn med kvar sin lysande ståpikk, som ein skal bruka å pynte med, til den koselege familiehøgtida jul. 

Det er derfor eg ler og syntes det er morosamt. 

Du glemte spedbarnet. De står fremoverlent med ståpikk over et litespedbarn. Det er morsomt fordi det er jul? Aha.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Tenkte først at feilen var å plassere en teit stjerne med lys oppå babyen. Så slo lyspæra mi seg på, å jeg ser alle ståpikkene🤣

Anonymkode: 9e717...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du glemte spedbarnet. De står fremoverlent med ståpikk over et litespedbarn. Det er morsomt fordi det er jul? Aha.

Anonymkode: ad77d...787

Jesus har ingenting med kvifor eg syntes det er morosamt. Det er dei lysande ståpikkane, som skal lyse opp vintermørket, eg ler av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan dere ikke forklare hva det er som er morsomt med fem menn som står med ståpikk over et lite spedbarn så er det ikke morsomt. Ja, vi kan konkludere med at vi ikke har lik form for humor.

Er det noe dere ler ofte av? Menn som står med ståpikk over små spedbarn?

Anonymkode: ad77d...787

Hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Valkyriemamma skrev:

Jesus har ingenting med kvifor eg syntes det er morosamt. Det er dei lysande ståpikkane, som skal lyse opp vintermørket, eg ler av. 

Ja, og så er det et lite spedbarn der. Ikke glem spedbarnet. Det er derfor jeg ikke ler. For det er et lite spedbarn der.

Det er derfor ingen andre heller ler når jeg forklarer hva det faktisk er vi ser på bildet.

Det er det du også utelater, for å kunne leve med at det er morsomt. Var det bare fem menn med lysende ståpikker hadde sikkert jeg også ledd. Men når det er et lite spedbarn der også så er det ikke lenger morsomt.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Valkyriemamma skrev:

Jesus har ingenting med kvifor eg syntes det er morosamt. Det er dei lysande ståpikkane, som skal lyse opp vintermørket, eg ler av. 

Nå ja.. I blokka jeg bodde for mange år siden ble 3 babyer født 9 mnd etter et strømbrudd. Hun ene sa de lyste opp seansen med hodelykt. Lysende penis det vil jeg si. Ikke til å kimse av😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan dere ikke forklare hva det er som er morsomt med fem menn som står med ståpikk over et lite spedbarn så er det ikke morsomt. Ja, vi kan konkludere med at vi ikke har lik form for humor.

Er det noe dere ler ofte av? Menn som står med ståpikk over små spedbarn?

Anonymkode: ad77d...787

Min gamle far sier at det finnes to slags dumme folk: det er dem som ikke forstår en vits, også er det dem som gir seg til å forklare den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Nå ja.. I blokka jeg bodde for mange år siden ble 3 babyer født 9 mnd etter et strømbrudd. Hun ene sa de lyste opp seansen med hodelykt. Lysende penis det vil jeg si. Ikke til å kimse av😊😊😊

Sto de med ståpikk over spedbarna etter at de var født? Ville det vært morsomt i så fall?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ostepop123 skrev:

Min gamle far sier at det finnes to slags dumme folk: det er dem som ikke forstår en vits, også er det dem som gir seg til å forklare den.

Det finnes de som ler tre ganger av en vits: første gangen når den fortelles, andre gangen når den forklares, tredje gangen når de skjønner den.

Forsøkte du deg på et aldri så lite personangrep? Føler du deg bedre nå som du har insinuert at jeg er dum? Kan vi gå tilbake til å diskutere bildet eller vil du skrive litt mer om hvor dum du synes jeg er?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Sto de med ståpikk over spedbarna etter at de var født? Ville det vært morsomt i så fall?

Anonymkode: ad77d...787

Det er et stykke fra en trefigur til ekte mennesker altså. Det ene er morsomt og det andre bryter norsk lov 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...