Gå til innhold

Er det bare jeg som syntes denne var...spesiell?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Det er et stykke fra en trefigur til ekte mennesker altså. Det ene er morsomt og det andre bryter norsk lov 

Begge bryter norsk lov. Hvis det er ståpikker så er det seksualisering av barn. Det er ulovlig, være seg det er ekte mennesker eller trefigurer. Det er morsomt, mener du? Seksualisering av små barn, så lenge det er i trefigurer?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det finnes de som ler tre ganger av en vits: første gangen når den fortelles, andre gangen når den forklares, tredje gangen når de skjønner den.

Forsøkte du deg på et aldri så lite personangrep? Føler du deg bedre nå som du har insinuert at jeg er dum? Kan vi gå tilbake til å diskutere bildet eller vil du skrive litt mer om hvor dum du synes jeg er?

Anonymkode: ad77d...787

Det tror jeg ville tatt veldig lang tid. Og så interessant er du neppe for noen. 

 

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, og jeg setter inn hele konteksten. Fem menn med ståpikk. Det er det som er det morsomme, ikke sant? Eller er de ikke menn med ståpikk? Er det Josef, Maria, og de tre vise menn med lys? Hva er i så fall morsomt med det?

Det er når en setter inn konteksten at det blir tydelig at dette ikke er morsomt.

Anonymkode: ad77d...787

Alle andre enn deg synes det er morsomt. At du er en gneldrete avviker er også bare begrenset festlig. Den grensen gikk langt oppe i tråden og nå er du like kjedelig som alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, sug lut skrev:

Alle andre enn deg synes det er morsomt.

Alle andre enn meg synes at seksualisering av spedbarn er morsomt? Er det noe du ofte laster ned? Bilder med seksualisering av små barn?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Alle andre enn meg synes at seksualisering av spedbarn er morsomt? Er det noe du ofte laster ned? Bilder med seksualisering av små barn?

Anonymkode: ad77d...787

Er den lysestaken et lite barn? Du bør ikke anmelde overgrep mot en trefigur. Det vil bli oppfattet som et symptom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pashla skrev:

Er den lysestaken et lite barn? Du bør ikke anmelde overgrep mot en trefigur. Det vil bli oppfattet som et symptom. 

Er den lysestaken ståpikker? Hvis den er det så har du ødelagt for ditt eget premiss, i og med at den da også kan være et lite barn. Er den ikke det har du også ødelagt ditt eget premiss, i og med at det da ikke er noe som er morsomt.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle andre enn meg synes at seksualisering av spedbarn er morsomt? Er det noe du ofte laster ned? Bilder med seksualisering av små barn?

Anonymkode: ad77d...787

Synes du lysestaken er seksualisering av små barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er den lysestaken ståpikker? Hvis den er det så har du ødelagt for ditt eget premiss, i og med at den da også kan være et lite barn. Er den ikke det har du også ødelagt ditt eget premiss, i og med at det da ikke er noe som er morsomt.

Anonymkode: ad77d...787

Ok, det er ikke morsomt. Det er mye morsommere å få et gløtt inn i noe så insane som logikken din. Denne tråden er jammen på vei til å bli noe av det sprøeste jeg har lest på DiB, og det sier en del! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, ostepop123 said:

Synes du lysestaken er seksualisering av små barn?

Den er seksualisering av vår frelser. Men takket være treenigheten er han vel en voksen mann OG hellig ånd på samme tid, så det er kanskje innafor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ostepop123 skrev:

Synes du lysestaken er seksualisering av små barn?

Jeg syns den idealiserer spidding av små barn. Ser du ikke at Basusjernet blir gjennomboret av et kosteskaft? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ostepop123 skrev:

Synes du lysestaken er seksualisering av små barn?

Jeg synes det hele er enkelt: et spedbarn, en Maria, en Josef og tre vise menn. Enten har de alle fem ståpikk, i så fall er det fem menn med ståpikk og et lite spedbarn. Eller så har de lys, i så fall er det en Maria, en Josef og tre vise menn med lys, og et lite spedbarn.

Jeg har fått forklart at det morsomme er at det er seksualisering av et lite spedbarn.

22 minutter siden, sug lut skrev:
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan dere ikke forklare hva det er som er morsomt med fem menn som står med ståpikk over et lite spedbarn så er det ikke morsomt. Ja, vi kan konkludere med at vi ikke har lik form for humor.

Er det noe dere ler ofte av? Menn som står med ståpikk over små spedbarn?

Anonymkode: ad77d...787

Hele tiden.

 

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pashla skrev:

Ok, det er ikke morsomt. Det er mye morsommere å få et gløtt inn i noe så insane som logikken din. Denne tråden er jammen på vei til å bli noe av det sprøeste jeg har lest på DiB, og det sier en del! 

Logikk er bare logisk. Der er ingen min eller din logikk. Logikk er basert på premisser som fører til en logisk konklusjon, eller ikke.

Hvilke premisser er det du mener jeg har kommet med som fører til en ulogisk konklusjon?

Hjelper det denne tråden at du diskuterer meg i stedet for hovedinnlegget, mener du?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bruker3 skrev:

Den er seksualisering av vår frelser. Men takket være treenigheten er han vel en voksen mann OG hellig ånd på samme tid, så det er kanskje innafor?

Ja, og dessuten var vel Maria en 11-12 år da hun havnet i uløkka. DER tenker jeg vi har noe å snakke om. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mary,_mother_of_Jesus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Pashla skrev:

Ok, det er ikke morsomt. Det er mye morsommere å få et gløtt inn i noe så insane som logikken din. Denne tråden er jammen på vei til å bli noe av det sprøeste jeg har lest på DiB, og det sier en del! 

Jeg får plutselig en trang til å ikle meg sametruse og ha brannøvelse i kun trusa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Logikk er bare logisk. Der er ingen min eller din logikk. Logikk er basert på premisser som fører til en logisk konklusjon, eller ikke.

Hvilke premisser er det du mener jeg har kommet med som fører til en ulogisk konklusjon?

Hjelper det denne tråden at du diskuterer meg i stedet for hovedinnlegget, mener du?

Anonymkode: ad77d...787

Denne tråden er langt beyond noen hjelp, og det frykter jeg gjelder deg også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg får plutselig en trang til å ikle meg sametruse og ha brannøvelse i kun trusa. 

Jeg tenner et lysfat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg får plutselig en trang til å ikle meg sametruse og ha brannøvelse i kun trusa. 

Sebratruse på meg! Og så inviterer vi duemannen med på tur! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pashla skrev:

Denne tråden er langt beyond noen hjelp, og det frykter jeg gjelder deg også! 

God help us all 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har fått forklart at det morsomme er at det er seksualisering av et lite spedbarn.

 

Anonymkode: ad77d...787

Jeg har til gode å se at noen har skrevet akkurat dét. Kan du holde muligheten åpen for at det er du som tolker litt i overkant bastant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pashla skrev:

Sebratruse på meg! Og så inviterer vi duemannen med på tur! 

Hvem stiller med saft? Og Hånkle? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pashla skrev:

Denne tråden er langt beyond noen hjelp, og det frykter jeg gjelder deg også! 

Når den åpner med å le av fem menn med ståpikk foran et lite spedbarn så er jeg helt enig med deg i det. Den var dødfødd helt fra starten av.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pashla skrev:

Sebratruse på meg! Og så inviterer vi duemannen med på tur! 

Jeg kan kjøre, men husker faen meg ikke hvor jeg parkerte bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, ostepop123 skrev:

Ja, og dessuten var vel Maria en 11-12 år da hun havnet i uløkka. DER tenker jeg vi har noe å snakke om. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mary,_mother_of_Jesus

Det er et godt tema. Lag en tråd om det.

I mens kan vi i denne tråden diskutere hvor morsomt det egentlig er med fem menn som står med ståpikk over et lite spedbarn.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Når den åpner med å le av fem menn med ståpikk foran et lite spedbarn så er jeg helt enig med deg i det. Den var dødfødd helt fra starten av.

Anonymkode: ad77d...787

Du, har du tungt for det? Jomfru Maria er en 13 år gammel barnebrud med ståpikk! Skal du ikke krenkes over det også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...