Gå til innhold

Er det bare jeg som syntes denne var...spesiell?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Så flott! Da skal jeg fortsette med å minne dere på det helt til det ikke er morsomt mer. Hvis det ser ut som seksualisering av et lite barn så er det jo ikke morsomt, bare trist, ikke sant?

Anonymkode: ad77d...787

Kanskje de er kåte på hverandre, ikke på barnet? Hvem vet. Og igjen, den 5. er ikke en mann. Bare minner om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er fem menn med ståpikk som står fremoverlent over et spedbarn morsomt? Hva er morsomt med det?

Anonymkode: ad77d...787

 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Når de står fremoverlent med ståpikken sin over et lite spedbarn? Hva er det som er morsomt med det? Utdyp.

Anonymkode: ad77d...787

 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ståpikk rundt et lite spedbarn ser absurd ut ja. Religion eller ikke. Jeg er ikke krenket, jeg lurer bare på hva som er morsomt med det så jeg også kan le med?

Anonymkode: ad77d...787

 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har sett på bildet. Jeg ser et lite spedbarn og fire menn med lys sammen med en kvinne med lys. Jeg forstår at enkelte oppfatter dette som ståpikker. Hvis det var ståpikker så er mitt spørsmål, hva er morsomt med det?

Jeg vet du ikke kan forklare hva som er morsomt med det. For det er ikke morsomt.

Anonymkode: ad77d...787

 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kan dere ikke forklare hva det er som er morsomt med fem menn som står med ståpikk over et lite spedbarn så er det ikke morsomt. Ja, vi kan konkludere med at vi ikke har lik form for humor.

Er det noe dere ler ofte av? Menn som står med ståpikk over små spedbarn?

Anonymkode: ad77d...787

 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, og jeg setter inn hele konteksten. Fem menn med ståpikk. Det er det som er det morsomme, ikke sant? Eller er de ikke menn med ståpikk? Er det Josef, Maria, og de tre vise menn med lys? Hva er i så fall morsomt med det?

Det er når en setter inn konteksten at det blir tydelig at dette ikke er morsomt.

Anonymkode: ad77d...787

 

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du glemte spedbarnet. De står fremoverlent med ståpikk over et litespedbarn. Det er morsomt fordi det er jul? Aha.

Anonymkode: ad77d...787

 

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, og så er det et lite spedbarn der. Ikke glem spedbarnet. Det er derfor jeg ikke ler. For det er et lite spedbarn der.

Det er derfor ingen andre heller ler når jeg forklarer hva det faktisk er vi ser på bildet.

Det er det du også utelater, for å kunne leve med at det er morsomt. Var det bare fem menn med lysende ståpikker hadde sikkert jeg også ledd. Men når det er et lite spedbarn der også så er det ikke lenger morsomt.

Anonymkode: ad77d...787

 

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sto de med ståpikk over spedbarna etter at de var født? Ville det vært morsomt i så fall?

Anonymkode: ad77d...787

 

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Begge bryter norsk lov. Hvis det er ståpikker så er det seksualisering av barn. Det er ulovlig, være seg det er ekte mennesker eller trefigurer. Det er morsomt, mener du? Seksualisering av små barn, så lenge det er i trefigurer?

Anonymkode: ad77d...787

 

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er den lysestaken ståpikker? Hvis den er det så har du ødelagt for ditt eget premiss, i og med at den da også kan være et lite barn. Er den ikke det har du også ødelagt ditt eget premiss, i og med at det da ikke er noe som er morsomt.

Anonymkode: ad77d...787

 

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det hele er enkelt: et spedbarn, en Maria, en Josef og tre vise menn. Enten har de alle fem ståpikk, i så fall er det fem menn med ståpikk og et lite spedbarn. Eller så har de lys, i så fall er det en Maria, en Josef og tre vise menn med lys, og et lite spedbarn.

Jeg har fått forklart at det morsomme er at det er seksualisering av et lite spedbarn.

 

Anonymkode: ad77d...787

 

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når den åpner med å le av fem menn med ståpikk foran et lite spedbarn så er jeg helt enig med deg i det. Den var dødfødd helt fra starten av.

Anonymkode: ad77d...787

 

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er et godt tema. Lag en tråd om det.

I mens kan vi i denne tråden diskutere hvor morsomt det egentlig er med fem menn som står med ståpikk over et lite spedbarn.

Anonymkode: ad77d...787

 

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, hvis du tar det opp i en egen tråd der det er tema kan det hende. Men i denne tråden er det altså bilde i hovedinnlegget som er tema. Det store spørsmålet som vi nå er ved er om det virkelig er så morsomt med fem menn med ståpikk som står over et lite spedbarn. Er det det?

Anonymkode: ad77d...787

 

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da kan du le av fem menn som står bøyd over et lite spedbarn så kan jeg spørre deg, på ny, hva det er som er så morsomt med det. For det er tema, er det ikke? At det er morsomt med fem menn med ståpikk som står bøyd over et lite spedbarn?

Anonymkode: ad77d...787

Du er glad i ståpikk du?

Anonymkode: 5ed60...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pashla skrev:

Vet dere hva - jeg har sett lyset! 
Jeg innså plutselig at Mrs. Ensporet her er den samme som vil fortelle folk hvor grusomme menn er i en annen tråd. 
 

Jeg mener, hva er sjansene for at to sånne er på forum samme kveld? 

Da må jeg jo forsiktig få antyde at du er litt treg av deg. Dette var jo rimelig klart etter den femte ståpikken 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, *Miss Marple* skrev:

Da må jeg jo forsiktig få antyde at du er litt treg av deg. Dette var jo rimelig klart etter den femte ståpikken 😉

Huff. Du har rett. Ikke mer pårtvin i kveld! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle andre enn meg synes at seksualisering av spedbarn er morsomt? Er det noe du ofte laster ned? Bilder med seksualisering av små barn?

Anonymkode: ad77d...787

Giiii deg! Gud bedre, menneske. 
 

Anonymkode: 56cca...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Pashla skrev:

Vet dere hva - jeg har sett lyset! 
Jeg innså plutselig at Mrs. Ensporet her er den samme som vil fortelle folk hvor grusomme menn er i en annen tråd. 
 

Jeg mener, hva er sjansene for at to sånne er på forum samme kveld? 

Jeg er ganske sikker på at det er samme person som også har vært veldig sint på deg tidligere ;)

Samme person som avsporet annenhver tråd for en periode tilbake.

Samme argumentasjon i hvert fall. Utrolig om det finnes flere på forumet.

Anonymkode: b6745...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg er ganske sikker på at det er samme person som også har vært veldig sint på deg tidligere ;)

Samme person som avsporet annenhver tråd for en periode tilbake.

Samme argumentasjon i hvert fall. Utrolig om det finnes flere på forumet.

Anonymkode: b6745...365

Tja, kanskje er det smittsomt?!!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pashla skrev:

Tja, kanskje er det smittsomt?!!?

Det får en da virkelig ikke håpe...

Anonymkode: 7cb43...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er jeg kjær? Jeg tviler. Få se deg ta meg i forsvar for de andre så skal jeg ta ditt "kjære deg", seriøst. Frem til da, meh.

Det er absurd, ja. Men absurd er ikke det samme som morsomt. Det er absurd med fem menn med ståpikk som står lent over et lite småbarn. Men det er ikke morsomt.

Nei, jeg tror ikke noen ler lenger når jeg minner de på at det ikke bare er fem menn med ståpikk i bildet, men også et lite spedbarn. Det har jeg sagt i fra om et par ganger også, at jeg ser at de ikke lenger ler når jeg minner de på spedbarnet.

Det du beskriver er ikke at det morsomme er det avbildede, men at det er det at det har glippet i kvalitetssikringen. Da hadde det vært morsomt, samme hva det var som var avbildet.

Anonymkode: ad77d...787

HALLELUJA 👼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Du er glad i ståpikk du?

Anonymkode: 5ed60...b40

🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Sommer er best skrev:

Du ❤️

Hvorfor ler du da ikke av noen flere av kommentarene jeg er med i?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor ler du da ikke av noen flere av kommentarene jeg er med i?

Anonymkode: ad77d...787

Har ledd hele veien jeg 🤣

Men nå takker jeg for meg og sier god natt 🥰

Kanskje du skulle fått deg en god natts søvn du med 🥱😴

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor ler du da ikke av noen flere av kommentarene jeg er med i?

Anonymkode: ad77d...787

Du har jo ikke fler kommentarer. Du er helt opphengt i ståpikker. Som den enste i hele tråden, faktisk. 

Anonymkode: 5ed60...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😂 jeg dauer...hi hi hi. Kunne ikke hatt den stående fremme..her snakker vi juleSTAKE

Endret av TheWitch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sommer er best skrev:

Har ledd hele veien jeg 🤣

Men nå takker jeg for meg og sier god natt 🥰

Kanskje du skulle fått deg en god natts søvn du med 🥱😴

 

Så bra! Her er et håp om at jeg kan fortsette å forlenge livet ditt.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du har jo ikke fler kommentarer.

Anonymkode: 5ed60...b40

Har jeg ikke det? Bare på de første to siden teller jeg 18 kommentarer i alt av meg.

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er helt opphengt i ståpikker. Som den enste i hele tråden, faktisk. 

Anonymkode: 5ed60...b40

Du har ikke fått med deg trådens tema altså? Du er så opphengt i å henge ut folk at du ikke en gang får med deg hva tråden handler om for alt du vil er å gå på person? Mhm. Skjønner.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, TheWitch skrev:

😂😂 jeg dauer...hi hi hi. Kunne ikke hatt den stående fremme..her snakker vi juleSTAKE

Ja, men da kan sikkert du forklare hva det er som er så morsomt med at fem menn står med ståpikk overfor et lite spedbarn?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har jeg ikke det? Bare på de første to siden teller jeg 18 kommentarer i alt av meg.

Du har ikke fått med deg trådens tema altså? Du er så opphengt i å henge ut folk at du ikke en gang får med deg hva tråden handler om for alt du vil er å gå på person? Mhm. Skjønner.

Anonymkode: ad77d...787

Du tror tydeligvis at tråden handler om deg

Anonymkode: 7cb43...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du tror tydeligvis at tråden handler om deg

Anonymkode: 7cb43...421

Ok.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, TheWitch skrev:

😂😂 jeg dauer...hi hi hi. Kunne ikke hatt den stående fremme..her snakker vi juleSTAKE

Den tråden her har gjort det klinkende klart at det blir adventsstake med digre kubbelys. Uten Jesus 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Logikk er bare logisk. Der er ingen min eller din logikk. Logikk er basert på premisser som fører til en logisk konklusjon, eller ikke.

Hvilke premisser er det du mener jeg har kommet med som fører til en ulogisk konklusjon?

Hjelper det denne tråden at du diskuterer meg i stedet for hovedinnlegget, mener du?

Anonymkode: ad77d...787

For du synes at DU «hjelper denne tråden», altså? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...