Gå til innhold

Er det bare jeg som syntes denne var...spesiell?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Pashla skrev:

Den femte er ikke en mann, men en 13 år gammel mor med ståpikk. 

😂😂😂 Tidenes setning😂

Anonymkode: c4f92...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Pashla skrev:

Håper du får den hjelpen du trenger. 

Det tror jeg ikke på at du håper.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg finner frem pårtvinsdunken og popcornet. Noen som vil ha? 

Ja takk!

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men da overser du spedbarnet. Når en setter alt i kontekst, fem menn med ståpikk og et lite spedbarn, så er det ingen (utenom Miss Marple og Sug Lut) som ler lenger.

Anonymkode: ad77d...787

Konteksten er en adventsstake som uforvarende har fått et komisk uttrykk, det har ikke noe med seksualisering av et spedbarn å gjøre.

Du er den eneste som ikke greier å se humoren, selv med min pipetteforklaring over.

Anonymkode: b6745...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er helt sikkert mulig at det er det du ler av, men både Miss Marple og Sug Lut har altså sagt noe annet.

Anonymkode: ad77d...787

Nå du du endelig litt oppmerksomhet fra sug lut i det minste, den har du grini lenge etter, i tråd etter tråd  etter tråd etter tråd i månedsvis.

Anonymkode: 7cb43...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Konteksten er en adventsstake som uforvarende har fått et komisk uttrykk, det har ikke noe med seksualisering av et spedbarn å gjøre.

Anonymkode: b6745...365

Hva er det komiske uttrykket? Er det ansiktsuttrykk? Er det veiving med armer? Vær litt mer spesifik.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå du du endelig litt oppmerksomhet fra sug lut i det minste, den har du grini lenge etter, i tråd etter tråd  etter tråd etter tråd i månedsvis.

Anonymkode: 7cb43...421

Ok.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det noen som skjønner det de ikke skjønner?

Anonymkode: ad77d...787

Ja. Du skjønner ikke hva det er du ikke skjønner. 

Mange prøver å forklare deg, men du, og bare du, skjønner det ikke. 

Litt morsomt, men mest trist, egentlig. 

Anonymkode: 5ed60...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det komiske uttrykket? Er det ansiktsuttrykk? Er det veiving med armer? Vær litt mer spesifik.

Anonymkode: ad77d...787

Beklager at du ikke forstår det.

Flere før meg har forsøkt å forklare det til deg, noen har forsøkt å forklare det med teskjemetoden, jeg forsøkte med pipette. Du har tydeligvis bestemt deg at bare ditt syn er riktig, ikke noe jeg eller andre sier vil endre det. Merkelig nok er du den eneste som er så fiksert på å mene at spedbarn og ståpikk har noe med hverandre å gjøre.

Det er nå over 200 svar i tråden, du er den eneste som mener det du gjør. Ikke en gang alle de som har vært med i produksjonen av denne komiske adventstaken har gjort slike assosiasjoner som du har gjort.

Hvis du mener du får informasjon av ansiktsuttrykk og veiving av armer når du ser på den adventstaken så tror jeg du bør diskutere det med fagpersoner...

Anonymkode: b6745...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Du skjønner ikke hva det er du ikke skjønner.

Anonymkode: 5ed60...b40

Det var ikke det jeg spurte. Du hevdet at jeg ikke skjønner det jeg ikke skjønner. Det er derfor jeg blir litt undrende, er det noen som skjønner det de ikke skjønner? I så fall er det en selvmotsigelse.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Flere før meg har forsøkt å forklare det til deg, noen har forsøkt å forklare det med teskjemetoden, jeg forsøkte med pipette.

Anonymkode: b6745...365

Nei, du har forsøkt å gjøre det diffust, ikke utdype. Det er det motsatte. Du skrev:

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Konteksten er en adventsstake som uforvarende har fått et komisk uttrykk

Anonymkode: b6745...365

Jeg ba deg utdype hva dette komiske uttrykket består av. Er det hester med vinger? Er det noen som står på hodet? Hva er dette komiske uttrykket?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var ikke det jeg spurte. Du hevdet at jeg ikke skjønner det jeg ikke skjønner. Det er derfor jeg blir litt undrende, er det noen som skjønner det de ikke skjønner? I så fall er det en selvmotsigelse.

Anonymkode: ad77d...787

De fleste ville i det minste forsøkt å forstå det de ikke skjønner, spesielt når så mange andre forstår det og man får det forklart i detalj. Du har bestemt deg for at ditt syn er virkeligheten, selv om den ikke stemmer for noen andre.

Du er tydeligvis resistent.

Anonymkode: b6745...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

  

Nei, du har forsøkt å gjøre det diffust, ikke utdype. Det er det motsatte. Du skrev:

Jeg ba deg utdype hva dette komiske uttrykket består av. Er det hester med vinger? Er det noen som står på hodet? Hva er dette komiske uttrykket?

Anonymkode: ad77d...787

Du får lese det lengre svaret mitt til deg, der stod det like tydelig som flere andre har forsøkt å forklare deg.

Det er virkelig ikke andres problem at du ikke har evne eller vilje til å forstå det andre ser.

Ser du hester med vinger og noen som står på hodet i den adventsstaken så gjentar jeg det jeg skrev - da bør du diskutere det med fagpersoner.

Anonymkode: b6745...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De fleste ville i det minste forsøkt å forstå det de ikke skjønner

Anonymkode: b6745...365

Vis meg hvor du går inn for å skjønner hvorfor jeg spør hva det er som er morsomt med fem menn med ståpikk som står foroverlent over et lite spedbarn.

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

spesielt når så mange andre forstår det

Anonymkode: b6745...365

Forstår andre enn Miss Marple og Sug Lut hva det er som er morsomt med seksualisering av spedbarn? Nei, flere her i tråden har sagt at tvert i mot, de ser heller ikke på det som morsomt. Det er først når en tar spedbarnet ut av det hele, har de erkjent, at en kan få seg til å le. Men når spedbarnet settes inn i konteksten er det ikke lenger morsomt.

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

man får det forklart i detalj.

Anonymkode: b6745...365

Nei, ingen har forklart i detalj hva som er morsomt med seksualisering av spedbarn.

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har bestemt deg for at ditt syn er virkeligheten

Anonymkode: b6745...365

Nei, jeg har bestemt meg for å ikke la meg påvirke av personangrep, latterliggjøring, håning, hersketeknikker, og annet slikt tøv. Hvorfor skulle jeg det?

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

selv om den ikke stemmer for noen andre.

Anonymkode: b6745...365

Nei, andre må få mene akkurat hva de vil. Men en må også tåle å bli spurt om hva det er som er morsomt med fem menn med ståpikk som står foroverlent over et lite spedbarn når en ler av det, hvis en ler av det.

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er tydeligvis resistent.

Anonymkode: b6745...365

Det er jeg! Men du kan jo fortsette med personangrepene og se om du er den som kanskje lykkes med å skremme meg eller få meg til å gråte, eller såre meg, eller noe? Lykke til!

Eller også kan vi diskuter sak? Så hadde vi sluppet alle disse sidene med persondebatt.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du får lese det lengre svaret mitt til deg, der stod det like tydelig som flere andre har forsøkt å forklare deg.

Anonymkode: b6745...365

Jeg leste det. Jeg gjennomskuet ditt forsøk på å gjøre det komiske diffust. Nå klarer du ikke å svare for deg. Her er vi nå.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, flere her i tråden har sagt at tvert i mot, de ser heller ikke på det som morsomt. Det er først når en tar spedbarnet ut av det hele, har de erkjent, at en kan få seg til å le. Men når spedbarnet settes inn i konteksten er det ikke lenger morsomt.

Nei, ingen har forklart i detalj hva som er morsomt med seksualisering av spedbarn.

 

Anonymkode: ad77d...787

Oi oi oi, du har virkelig problemer med leseforståelsen

Anonymkode: 7cb43...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Oi oi oi, du har virkelig problemer med leseforståelsen

Anonymkode: 7cb43...421

Ok.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vis meg hvor du går inn for å skjønner hvorfor jeg spør hva det er som er morsomt med fem menn med ståpikk som står foroverlent over et lite spedbarn.

Forstår andre enn Miss Marple og Sug Lut hva det er som er morsomt med seksualisering av spedbarn? Nei, flere her i tråden har sagt at tvert i mot, de ser heller ikke på det som morsomt. Det er først når en tar spedbarnet ut av det hele, har de erkjent, at en kan få seg til å le. Men når spedbarnet settes inn i konteksten er det ikke lenger morsomt.

Nei, ingen har forklart i detalj hva som er morsomt med seksualisering av spedbarn.

Nei, jeg har bestemt meg for å ikke la meg påvirke av personangrep, latterliggjøring, håning, hersketeknikker, og annet slikt tøv. Hvorfor skulle jeg det?

Nei, andre må få mene akkurat hva de vil. Men en må også tåle å bli spurt om hva det er som er morsomt med fem menn med ståpikk som står foroverlent over et lite spedbarn når en ler av det, hvis en ler av det.

Det er jeg! Men du kan jo fortsette med personangrepene og se om du er den som kanskje lykkes med å skremme meg eller få meg til å gråte, eller såre meg, eller noe? Lykke til!

Eller også kan vi diskuter sak? Så hadde vi sluppet alle disse sidene med persondebatt.

Anonymkode: ad77d...787

Mange har forsøkt å forklare deg at dette er situasjonskomikk, ikke i staken selv eller det uheldige bildet den gir, men i det som har gjort at ingen har sett hva de laget. At du ikke forstår den komikken er jo ikke andres feil.

Hverken sug lut eller Miss Marple har skrevet at de mener det er morsomt med seksualisering av spedbarn. Du har tolket det dithen, men det er ikke det de skriver. Dessverre forstår du ikke det heller. Du greier ikke se nyansene i språket deres, men det er heller ikke deres feil. Andre forstår det, bare ikke du.

Det er du som har brakt inn ansiktsuttrykk, veiving av armer, hester med vinger og folk som står på hodet. Ingen andre enn deg ser det heller ;)

Anonymkode: b6745...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var ikke det jeg spurte. Du hevdet at jeg ikke skjønner det jeg ikke skjønner. Det er derfor jeg blir litt undrende, er det noen som skjønner det de ikke skjønner? I så fall er det en selvmotsigelse.

Anonymkode: ad77d...787

Du skjønner ikke hva det er du ikke skjønner. 

Som sagt, du er ufrivillig morsom og litt sørgelig. 

Ingen er enig med deg. Sier ikke det deg noen ting? 

Anonymkode: 5ed60...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk morsom tråd!!!

Og jeg tror anonym...787 troller. INGEN kan unngå å se humoren i den staken!! 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du skjønner ikke hva det er du ikke skjønner. 

Som sagt, du er ufrivillig morsom og litt sørgelig. 

Ingen er enig med deg. Sier ikke det deg noen ting? 

Anonymkode: 5ed60...b40

  Det var ikke det jeg spurte, og det var heller ikke det du svarte.

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du skjønner det ikke. 

Anonymkode: 5ed60...b40

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva er "det"?

Anonymkode: ad77d...787

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det du ikke skjønner. 

Anonymkode: 5ed60...b40

Da blir din setning, "du skjønner ikke det du ikke skjønner". Det er logisk nok. Finnes det noen som skjønner det de ikke skjønner?

Mente du å skrive noe annet så er det ikke rart at jeg ikke, kremt, skjønte det.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, HI, i starten av denne tråden var det noen som postet et annet bilde. Hva synes du om dette? Setter det inn på nytt for enkelhets skyld.

image.jpeg.ec007ba440d0f55de3d4801c3262b4bd.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mange har forsøkt å forklare deg at dette er situasjonskomikk, ikke i staken selv eller det uheldige bildet den gir, men i det som har gjort at ingen har sett hva de laget.

Anonymkode: b6745...365

Ikke len deg på "mange". Du må forklare dine egne handlinger, meninger, hva det er du ser på som morsomt her. Du synes det er morsomt med fem menn med ståpikk som står foroverlent over et lite spedbarn fordi ingen har sett at de har laget fem menn med ståpikk som står foroverlent over et lite spedbarn?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mamma-til-3-jenter skrev:

Fantastisk morsom tråd!!!

Og jeg tror anonym...787 troller. INGEN kan unngå å se humoren i den staken!! 🤣

Det må du få lov til å tro. Hva er humoristisk med fem menn med ståpikk som står foroverlent over et lite spedbarn?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ostepop123 skrev:

Men du, HI, i starten av denne tråden var det noen som postet et annet bilde. Hva synes du om dette? Setter det inn på nytt for enkelhets skyld.

Jeg synes det er bedre enn personangrep.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...