Gå til innhold

Er det bare jeg som syntes denne var...spesiell?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, ostepop123 skrev:

Jeg har til gode å se at noen har skrevet akkurat dét. Kan du holde muligheten åpen for at det er du som tolker litt i overkant bastant?

Dette trass at jeg siterte akkurat det. Uansett, er vi enige? Det er ikke morsomt med fem menn med ståpikk som stor over et lite spedbarn?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er et godt tema. Lag en tråd om det.

I mens kan vi i denne tråden diskutere hvor morsomt det egentlig er med fem menn som står med ståpikk over et lite spedbarn.

Anonymkode: ad77d...787

Sist jeg sjekka var vel ikke ditt foretrukne tema heller utgangspunktet for denne tråden, sånn sett synes jeg min avsporing er nøyaktig like relevant som din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er et godt tema. Lag en tråd om det.

I mens kan vi i denne tråden diskutere hvor morsomt det egentlig er med fem menn som står med ståpikk over et lite spedbarn.

Anonymkode: ad77d...787

Vi har allerede diskutert det. Du mener at det ikke er morsomt, la oss si du gir det en ener på terningen, alle andre syns det treffer mellom 5 og 6 en plass. Vil du tilføye noe der, eller skal vi fatte et vedtak vi kan oversende formannskapet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Pashla skrev:

Jeg syns den idealiserer spidding av små barn. Ser du ikke at Basusjernet blir gjennomboret av et kosteskaft? 

Minner mistenkelig om kebab.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Pashla skrev:

Jeg syns den idealiserer spidding av små barn. Ser du ikke at Basusjernet blir gjennomboret av et kosteskaft? 

Basusjernet 😂 Aner ikke hvorfor, men jeg måtte le HØYT

Anonymkode: 1f1f8...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Pashla skrev:

Du, har du tungt for det? Jomfru Maria er en 13 år gammel barnebrud med ståpikk! Skal du ikke krenkes over det også? 

Ja, hvis du tar det opp i en egen tråd der det er tema kan det hende. Men i denne tråden er det altså bilde i hovedinnlegget som er tema. Det store spørsmålet som vi nå er ved er om det virkelig er så morsomt med fem menn med ståpikk som står over et lite spedbarn. Er det det?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Dette trass at jeg siterte akkurat det. Uansett, er vi enige? Det er ikke morsomt med fem menn med ståpikk som stor over et lite spedbarn?

Anonymkode: ad77d...787

Nei, du siterte ikke akkurat det. Og det premisset du tegner opp der nekter jeg å være med på. Kan du holde muligheten åpen for at du tolker dette litt i overkant bastant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, hvis du tar det opp i en egen tråd der det er tema kan det hende. Men i denne tråden er det altså bilde i hovedinnlegget som er tema. Det store spørsmålet som vi nå er ved er om det virkelig er så morsomt med fem menn med ståpikk som står over et lite spedbarn. Er det det?

Anonymkode: ad77d...787

Knallgøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Basusjernet 😂 Aner ikke hvorfor, men jeg måtte le HØYT

Anonymkode: 1f1f8...664

Skyll munnen straks. I denne tråden er det forbudt å ha det morsomt. Hvis du mot formodning skulle le, må du forklare deg NØYE til Skrulle-Annie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ostepop123 skrev:

Sist jeg sjekka var vel ikke ditt foretrukne tema heller utgangspunktet for denne tråden, sånn sett synes jeg min avsporing er nøyaktig like relevant som din.

Da kan du le av fem menn som står bøyd over et lite spedbarn så kan jeg spørre deg, på ny, hva det er som er så morsomt med det. For det er tema, er det ikke? At det er morsomt med fem menn med ståpikk som står bøyd over et lite spedbarn?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, hvis du tar det opp i en egen tråd der det er tema kan det hende. Men i denne tråden er det altså bilde i hovedinnlegget som er tema. Det store spørsmålet som vi nå er ved er om det virkelig er så morsomt med fem menn med ståpikk som står over et lite spedbarn. Er det det?

Anonymkode: ad77d...787

Den femte er ikke en mann, men en 13 år gammel mor med ståpikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ostepop123 skrev:

Nei, du siterte ikke akkurat det. Og det premisset du tegner opp der nekter jeg å være med på. Kan du holde muligheten åpen for at du tolker dette litt i overkant bastant?

Ok.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes de som ler tre ganger av en vits: første gangen når den fortelles, andre gangen når den forklares, tredje gangen når de skjønner den.

Forsøkte du deg på et aldri så lite personangrep? Føler du deg bedre nå som du har insinuert at jeg er dum? Kan vi gå tilbake til å diskutere bildet eller vil du skrive litt mer om hvor dum du synes jeg er?

Anonymkode: ad77d...787

Well, if the shoe fits......

Anonymkode: 7cb43...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Dette trass at jeg siterte akkurat det. Uansett, er vi enige? Det er ikke morsomt med fem menn med ståpikk som stor over et lite spedbarn?

Anonymkode: ad77d...787

Kjære deg. 

Det er jo det absurde i at noe som man må anta at i utgangspunktet skulle være en hyllest til Jesusbarnet i krybben har misset kvalitetssikring i så mange ledd at man kan få ufine assosiasjoner når man ser lysestaken som er det morsomme. 

Skjønner du virkelig ikke det? Tror du på ramme alvor at vi ler av ideen av at voksne menn med erigerte peniser står rundt et spedbarn?

Hvis det er så at det er det du tror så er det synd på deg, for da mangler du noe svært essensielt mtp sosiale ferdigheter. 

Anonymkode: 5ed60...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sug lut skrev:

Knallgøy.

Men ikke morsomt altså. Hva er så gøy med å ha ståpikk foran et lite spedbarn?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Begge bryter norsk lov. Hvis det er ståpikker så er det seksualisering av barn. Det er ulovlig, være seg det er ekte mennesker eller trefigurer. Det er morsomt, mener du? Seksualisering av små barn, så lenge det er i trefigurer?

Anonymkode: ad77d...787

Spent på hvilken lov som blir brutt her, altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kjære deg. 

Det er jo det absurde i at noe som man må anta at i utgangspunktet skulle være en hyllest til Jesusbarnet i krybben har misset kvalitetssikring i så mange ledd at man kan få ufine assosiasjoner når man ser lysestaken som er det morsomme. 

Skjønner du virkelig ikke det? Tror du på ramme alvor at vi ler av ideen av at voksne menn med erigerte peniser står rundt et spedbarn?

Hvis det er så at det er det du tror så er det synd på deg, for da mangler du noe svært essensielt mtp sosiale ferdigheter. 

Anonymkode: 5ed60...b40

Gi opp, det fins ikke små nok teskjeer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Well, if the shoe fits......

Anonymkode: 7cb43...421

Ja? Fortsett? Vi kan godt legge ut om hvor dum jeg er. Kom igjen.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da kan du le av fem menn som står bøyd over et lite spedbarn så kan jeg spørre deg, på ny, hva det er som er så morsomt med det. For det er tema, er det ikke? At det er morsomt med fem menn med ståpikk som står bøyd over et lite spedbarn?

Anonymkode: ad77d...787

Hjelpes meg!!! Det som er morsomt er at DET ER IKKE MENINGEN AT DET SKAL VÆRE FEM MENN MED STÅPIKK, MEN AT DET SER SÅNN UT. Hadde det vært en figur som het "fem menn med ståpikk over et spebarn" tror jeg at jeg tør påstå at de fleste av oss ville syns figuren var ekkel, absurd og harry. 

Anonymkode: 1f1f8...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva - jeg har sett lyset! 
Jeg innså plutselig at Mrs. Ensporet her er den samme som vil fortelle folk hvor grusomme menn er i en annen tråd. 
 

Jeg mener, hva er sjansene for at to sånne er på forum samme kveld? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kjære deg. 

Det er jo det absurde i at noe som man må anta at i utgangspunktet skulle være en hyllest til Jesusbarnet i krybben har misset kvalitetssikring i så mange ledd at man kan få ufine assosiasjoner når man ser lysestaken som er det morsomme. 

Skjønner du virkelig ikke det? Tror du på ramme alvor at vi ler av ideen av at voksne menn med erigerte peniser står rundt et spedbarn?

Hvis det er så at det er det du tror så er det synd på deg, for da mangler du noe svært essensielt mtp sosiale ferdigheter. 

Anonymkode: 5ed60...b40

Er jeg kjær? Jeg tviler. Få se deg ta meg i forsvar for de andre så skal jeg ta ditt "kjære deg", seriøst. Frem til da, meh.

Det er absurd, ja. Men absurd er ikke det samme som morsomt. Det er absurd med fem menn med ståpikk som står lent over et lite småbarn. Men det er ikke morsomt.

Nei, jeg tror ikke noen ler lenger når jeg minner de på at det ikke bare er fem menn med ståpikk i bildet, men også et lite spedbarn. Det har jeg sagt i fra om et par ganger også, at jeg ser at de ikke lenger ler når jeg minner de på spedbarnet.

Det du beskriver er ikke at det morsomme er det avbildede, men at det er det at det har glippet i kvalitetssikringen. Da hadde det vært morsomt, samme hva det var som var avbildet.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hjelpes meg!!! Det som er morsomt er at DET ER IKKE MENINGEN AT DET SKAL VÆRE FEM MENN MED STÅPIKK, MEN AT DET SER SÅNN UT. Hadde det vært en figur som het "fem menn med ståpikk over et spebarn" tror jeg at jeg tør påstå at de fleste av oss ville syns figuren var ekkel, absurd og harry. 

Anonymkode: 1f1f8...664

Så flott! Da skal jeg fortsette med å minne dere på det helt til det ikke er morsomt mer. Hvis det ser ut som seksualisering av et lite barn så er det jo ikke morsomt, bare trist, ikke sant?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pashla skrev:

Vet dere hva - jeg har sett lyset! 
Jeg innså plutselig at Mrs. Ensporet her er den samme som vil fortelle folk hvor grusomme menn er i en annen tråd. 
 

Jeg mener, hva er sjansene for at to sånne er på forum samme kveld? 

Var det penislyset du såg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...