Gå til innhold

Er det bare jeg som syntes denne var...spesiell?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg tror kanskje at du ikke helt hva personangrep betyr heller. 

Anonymkode: 5ed60...b40

*ikke helt vet hva personangrep betyr. 

Anonymkode: 5ed60...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Så godt å høre at du ikke driver med personangrep. Kjempeflott! Håper du også ikke driver med personangrep i andre tråder.

Anonymkode: ad77d...787

Nå går det i ball for deg igjen. Husk, det er ikke "personangrep" du skal gjenta hele tiden, det er "ståpikk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så godt å høre at du ikke driver med personangrep. Kjempeflott! Håper du også ikke driver med personangrep i andre tråder.

Anonymkode: ad77d...787

Å komme med et godt råd er ikke personangrep.

Det er et faktum at du gjentatte ganger både i denne tråden og i andre tråder ber folk om å forklare helt elementære uttrykk som er helt normale i dagligtal og normalt skriftspråk. Du gjør det i stor grad at det tyder på at dette er noe som du gjør systematisk, og det viser at du har liten forståelse for normale kommunikasjonsmåter og metoder.

 

Anonymkode: b6745...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror kanskje at du ikke helt hva personangrep betyr heller. 

Anonymkode: 5ed60...b40

Jeg aner ikke hva du mener med personangrep, nei. Utdyp. Hva legger du i personangrep?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ostepop123 skrev:

Men hva synes du om bildet?

Hvorfor svarer du ikke på dette, 787? Hva synes du om lysbryterbildet? Jeg er oppriktig nysgjerrig. Synes du det er morsomt? Synes du det er like lite morsomt som lysestaken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg aner ikke hva du mener med personangrep, nei. Utdyp. Hva legger du i personangrep?

Anonymkode: ad77d...787

Jeg har ikke brukt ordet. Jeg registrerer bare at du ikke skjønner betydningen av det heller. 

Anonymkode: 5ed60...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Å komme med et godt råd er ikke personangrep.

Anonymkode: b6745...365

Nei, det er riktig. Men å komme med personangrep dårlig skjult som "godt råd" er ikke gode råd.

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er et faktum at du gjentatte ganger både i denne tråden og i andre tråder

Anonymkode: b6745...365

Er dette greit, mener du? Å begynne å diskutere folk i flere tråder? Hvorfor skriver du da som anonym?

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ber folk om å forklare helt elementære uttrykk

Nei. Jeg ber en bruker i denne tråden forklare hva vedkommende mente med en bestemt ordbruk.

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

som er helt normale i dagligtal og normalt skriftspråk

Bilde_2020-10-10_215550.png.1fa08c9a5b42f173c7d0bf7d87ef7d3b.png

 

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du gjør det i stor grad at det tyder på at dette er noe som du gjør systematisk, og det viser at du har liten forståelse for normale kommunikasjonsmåter og metoder.

Anonymkode: b6745...365

Ok.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke brukt ordet.

Anonymkode: 5ed60...b40

Nei vel.

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror kanskje at du ikke helt hva personangrep betyr heller. 

Anonymkode: 5ed60...b40

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, Miss Marple svarte slik:

Det betyr at det er slik Miss Marple ser det, fem menn med ståpikk som står lent over et lite spedbarn. Det mener hun er morsomt.

Sug Lut svarte slik:

I tilfelle du vil kontrollere er det bare til å trykke på pilen oppe i høyre hjørne på innleggene så kommer du til originalinnlegget.

Hva er dette som er omringet i rødt, mener du?

1834850246_spedbarnirdt.thumb.jpg.4caaf6c8c6ae7fab08b1a5a6ba99e6c1.jpg

 

Hvis du mener det er et spedbarn så har vi en av to muligheter. Den ene er at folk ler av at Maria, Josef og de tre vise menn holder hvert sitt lys mens de står ved Jesus som spedbarn, eller også ler folk av fem menn med ståpikker som står over et lite spedbarn.

Anonymkode: ad77d...787

Men det er jo ikke spedbarnet, eller det at de voksne står vendt mot/bøyd over barnet, som gjør staken morsom. Den hadde jo vært like morsom uten barnet.
 

Det som er morsomt er jo at staken gir assosiasjoner som er uintenderte av de som har lagd den.

Anonymkode: 27b41...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men det er jo ikke spedbarnet, eller det at de voksne står vendt mot/bøyd over barnet, som gjør staken morsom. Den hadde jo vært like morsom uten barnet.

Det som er morsomt er jo at staken gir assosiasjoner som er uintenderte av de som har lagd den.

Anonymkode: 27b41...f9f

Godt poeng, i andre setning. Likevel er barnet der. Det kommer vi ikke fra. Hadde den sett annerledes ut hadde mye om og men vært annerledes.

Hva er det for assosiasjoner som den gir?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

*ikke helt vet hva personangrep betyr. 

Anonymkode: 5ed60...b40

Hvorfor bry seg med småting som semantikk? Potayto, potato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Godt poeng, i andre setning. Likevel er barnet der. Det kommer vi ikke fra. Hadde den sett annerledes ut hadde mye om og men vært annerledes.

Hva er det for assosiasjoner som den gir?

Anonymkode: ad77d...787

Barnet er ikke der. En tredings er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Godt poeng, i andre setning. Likevel er barnet der. Det kommer vi ikke fra. Hadde den sett annerledes ut hadde mye om og men vært annerledes.

Hva er det for assosiasjoner som den gir?

Anonymkode: ad77d...787

Hva mener du med assosiasjoner? 

Anonymkode: 5ed60...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Godt poeng, i andre setning. Likevel er barnet der. Det kommer vi ikke fra. Hadde den sett annerledes ut hadde mye om og men vært annerledes.

Hva er det for assosiasjoner som den gir?

Anonymkode: ad77d...787

15 sider med ståpikk, faktisk!!! Jeg er imponert over utholdenheten og det faktum at du i det hele tatt er i stand til å tenke at det folk ler av handler om seksualiserte barn. Kudos til deg 👏🏻👏🏻👏🏻

Anonymkode: 918f4...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes du 787 må gi deg.. den eneste som er opphengt i det seksuelle med barnet her er du .. og du bruker ordene pikk og spedbarn i samme setning utallige ganger .. jeg finner det usmakelig .. akkurat som du liker å uttale det .. jeg synes tråden faktisk har utviklet seg til å bli en ufin tråd .. 

 

Anonymkode: ba233...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Pashla skrev:

Hvorfor bry seg med småting som semantikk? Potayto, potato.

Helt enig.

16 minutter siden, Pashla skrev:

Barnet er ikke der. En tredings er der.

Det var dette med å ikke bry seg om småting som semantikk da.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva mener du med assosiasjoner? 

Anonymkode: 5ed60...b40

Det er ikke jeg som mener. Det er det f9f som gjør.

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det som er morsomt er jo at staken gir assosiasjoner som er uintenderte av de som har lagd den.

Anonymkode: 27b41...f9f

 

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

15 sider med ståpikk, faktisk!!! Jeg er imponert over utholdenheten og det faktum at du i det hele tatt er i stand til å tenke at det folk ler av handler om seksualiserte barn. Kudos til deg 👏🏻👏🏻👏🏻

Anonymkode: 918f4...ee2

Er vel mest personangrep, egentlig. Alt for å unngå å forklare hva det er de synes er morsomt.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

og du bruker ordene pikk og spedbarn i samme setning utallige ganger .. jeg finner det usmakelig .. 

Anonymkode: ba233...6c3

Hvorfor er du da i denne tråden?

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syntes du 787 må gi deg.. den eneste som er opphengt i det seksuelle med barnet her er du .. og du bruker ordene pikk og spedbarn i samme setning utallige ganger .. jeg finner det usmakelig .. akkurat som du liker å uttale det .. jeg synes tråden faktisk har utviklet seg til å bli en ufin tråd .. 

 

Anonymkode: ba233...6c3

Jeg er helt enig med deg. Det slo meg hvor opphengt vedkommende er i å forsøke å få andre til å artikulere det samme - og så ble jeg med ett litt kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ostepop123 skrev:

Jeg er helt enig med deg. Det slo meg hvor opphengt vedkommende er i å forsøke å få andre til å artikulere det samme - og så ble jeg med ett litt kvalm.

Ja, når babyen er der er det kvalmt. Ikke morsomt. Nettopp! Nå kommer du ikke fra det lenger. Hovedinnlegget er ikke morsomt.

Anonymkode: ad77d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke jeg som mener. Det er det f9f som gjør.

 

Anonymkode: ad77d...787

Åja? Se under:

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Godt poeng, i andre setning. Likevel er barnet der. Det kommer vi ikke fra. Hadde den sett annerledes ut hadde mye om og men vært annerledes.

Hva er det for assosiasjoner som den gir?

Anonymkode: ad77d...787

 

Anonymkode: 5ed60...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Godt poeng, i andre setning. Likevel er barnet der. Det kommer vi ikke fra. Hadde den sett annerledes ut hadde mye om og men vært annerledes.

Hva er det for assosiasjoner som den gir?

Anonymkode: ad77d...787

De fleste oppfatter vel at lysene ligner på kuker. Det er jo komisk, da lysene ikke faktisk skal være kuker. At de som har lagd den ikke har lagt merke til denne likheten, er jo det som er det morsomme. Dersom det var meningen at lysene skulle være kuker var der jo ikke noe morsomt ved adventsstaken. Da hadde den bare vært vulgær.

Anonymkode: 27b41...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, når babyen er der er det kvalmt. Ikke morsomt. Nettopp! Nå kommer du ikke fra det lenger. Hovedinnlegget er ikke morsomt.

Anonymkode: ad77d...787

Du er bare sørgelig ekkel, du har svart på nesten hver eneste side gjennom hele tråden og alle vi andre burde slutte å fyre opp under deg, jeg er i hvert fall ferdig nå.

Anonymkode: 7cb43...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...