Gå til innhold

Usikker på om jeg er gravid..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Småen92
1 time siden, 12-3-4 skrev:

Hmm. Men det er jo mange som blør omtrent når de skal ha mens selv om de er gravide er det ikke ? Gi det noen dager å se om du begynner blø skikkelig. 

Får bare gjøre det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Småen92 skrev:

Får bare gjøre det 😊

Krysse alt for deg @Småen92 🙏🏼

 

Her tror jeg EL er rett rundt hjørnet.. kanskje i går, i dag, i morgen eller lørdag 😂😅 #ustabilsyklus 😂 har ikke testet etter el de siste mnd, da jeg følte de skapte mer stress 🙊 så om 14 - 17dager fra i morgen håper jeg på noe positivt 🙋🏼‍♀️🙏🏼😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
8 timer siden, Ønskernummer2 skrev:

Krysse alt for deg @Småen92 🙏🏼

 

Her tror jeg EL er rett rundt hjørnet.. kanskje i går, i dag, i morgen eller lørdag 😂😅 #ustabilsyklus 😂 har ikke testet etter el de siste mnd, da jeg følte de skapte mer stress 🙊 så om 14 - 17dager fra i morgen håper jeg på noe positivt 🙋🏼‍♀️🙏🏼😅

Kjennes ut som TR kommer i dag, selv om alt stoppet opp i går. Akkurat nå vil jeg bare at den skal komme, så jeg kan begynne på ny periode😊 

Lykke til, håper den sitter! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde selv TR kom ved ikm, blødde tydelig i uke 4, 8 og spottet frem til uke 12. Altså jeg blødde mest de dagene jeg egentlig skulle hatt TR. Blødde også så mye at buksen var helt rød og gjennombløt en gang. Er i dag i uke 26 og alt står bra til😊 Så selv om det virker som om TR kommer så skal man aldri være for sikker, for det kan hende spiren sitter likevel☺️ 

Krysser fingrene for deg🤞☺️

Anonymkode: 38ca2...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trodde selv TR kom ved ikm, blødde tydelig i uke 4, 8 og spottet frem til uke 12. Altså jeg blødde mest de dagene jeg egentlig skulle hatt TR. Blødde også så mye at buksen var helt rød og gjennombløt en gang. Er i dag i uke 26 og alt står bra til😊 Så selv om det virker som om TR kommer så skal man aldri være for sikker, for det kan hende spiren sitter likevel☺️ 

Krysser fingrene for deg🤞☺️

Anonymkode: 38ca2...593

Hadde et bitte lite håp. Spottet/kom litt lyst blod på papiret i dag også, så stoppet det igjen. Men fikk negativ digital cb, så da er det tydeligvis noe sykluskluss. Burde jo vært positiv 16 dpo, siden ikm var ventet igår 😊

Endret av Småen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
10 timer siden, Småen92 skrev:

Hadde et bitte lite håp. Spottet/kom litt lyst blod på papiret i dag også, så stoppet det igjen. Men fikk negativ digital cb, så da er det tydeligvis noe sykluskluss. Burde jo vært positiv 16 dpo, siden ikm var ventet igår 😊

Hvis du er helt sikker på el så.. jeg testet negativt digitalt lenge. Gadd ikke kjøpe ny tilslutt da de andre testene var tydelig positive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Småen92
11 timer siden, 12-3-4 skrev:

Hvis du er helt sikker på el så.. jeg testet negativt digitalt lenge. Gadd ikke kjøpe ny tilslutt da de andre testene var tydelig positive :)

Alle tegnene på el var der. Har begynt å tempe, så tempen var høy, eggløsningstestene var positive og eggløsningssmertene fra helvete 15 mai 🙂 Men ikke noe tegn til tr i dag heller, bare litt blod på papiret og det har jeg en gang om dagen, det har jeg hatt siden jeg forventet tr om torsdag. Jeg blir gal av dette, og absolutt ingen symptomer på hverken tr eller gravid 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎01‎.‎06‎.‎2019 den 8.54, Småen92 skrev:

Alle tegnene på el var der. Har begynt å tempe, så tempen var høy, eggløsningstestene var positive og eggløsningssmertene fra helvete 15 mai 🙂 Men ikke noe tegn til tr i dag heller, bare litt blod på papiret og det har jeg en gang om dagen, det har jeg hatt siden jeg forventet tr om torsdag. Jeg blir gal av dette, og absolutt ingen symptomer på hverken tr eller gravid 🙈

Er tempen din fortsatt høy? @Småen92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
18 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Er tempen din fortsatt høy? @Småen92

Nei, den hadde falt søndag morgen, og like etter kom TR. Det merket jeg forsåvidt, for søndag morgen hadde jeg så vondt at jeg kastet opp og lå rett ut hele dagen. Pleier aldri å bli så ødelagt av tr. Så da får vi prøve på nytt denne perioden. Hvordan er det med deg og el??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Småen92 skrev:

Nei, den hadde falt søndag morgen, og like etter kom TR. Det merket jeg forsåvidt, for søndag morgen hadde jeg så vondt at jeg kastet opp og lå rett ut hele dagen. Pleier aldri å bli så ødelagt av tr. Så da får vi prøve på nytt denne perioden. Hvordan er det med deg og el??

Høres nesten ut som at du har hatt en MA? På en måte er det jo bra, for da vet du at alt "fungerer", men at det ikke var helt ment to be akkurat nå :) Neste PP klaffer!!

Jeg venter EL nå, så venter bare på å få det bekreftet egentlig. Tempen ble høy i dag, så da er det bare å følge med! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Havfrue8 skrev:

Høres nesten ut som at du har hatt en MA? På en måte er det jo bra, for da vet du at alt "fungerer", men at det ikke var helt ment to be akkurat nå :) Neste PP klaffer!!

Jeg venter EL nå, så venter bare på å få det bekreftet egentlig. Tempen ble høy i dag, så da er det bare å følge med! :) 

Det er ikke MA, det er enten kjemisk eller en veldig tidlig SA som har skjedd. 

En MA er når embryoet/fosteret utvikler seg en stund for deretter å slutte og ikke blir støtt ut av livmoren av seg selv, eller blir støtt ut en stund etter at utviklingen stanser. Altså embryoet/fosteret dør i livmoren og kroppen klarer ikke å kvitte seg med det.

Anonymkode: 38ca2...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke MA, det er enten kjemisk eller en veldig tidlig SA som har skjedd. 

En MA er når embryoet/fosteret utvikler seg en stund for deretter å slutte og ikke blir støtt ut av livmoren av seg selv, eller blir støtt ut en stund etter at utviklingen stanser. Altså embryoet/fosteret dør i livmoren og kroppen klarer ikke å kvitte seg med det.

Anonymkode: 38ca2...593

Mente vel egentlig å skrive kjemisk.. mye tanker på en gang og ikke nok tid til å skrive dem ned:bond: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
4 timer siden, Havfrue8 skrev:

Høres nesten ut som at du har hatt en MA? På en måte er det jo bra, for da vet du at alt "fungerer", men at det ikke var helt ment to be akkurat nå :) Neste PP klaffer!!

Jeg venter EL nå, så venter bare på å få det bekreftet egentlig. Tempen ble høy i dag, så da er det bare å følge med! :) 

Jeg mistenker tidlig SA, for makan til smerter og blod, har jeg ikke vært i nærheten å ha siden Januar, bare at da var det så vondt at jeg gikk helt i sjokk og blødde i nesten to uker. TR kom med et skikkelig smell denne gangen. Så satser på denne pp😊 

Jeg håper virkelig det klaffer for deg denne gangen, skal krysse alt jeg har 😃 Blir spennene å følge med her! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.6.2019 den 9.02, Havfrue8 skrev:

Høres nesten ut som at du har hatt en MA? På en måte er det jo bra, for da vet du at alt "fungerer", men at det ikke var helt ment to be akkurat nå :) Neste PP klaffer!!

Jeg venter EL nå, så venter bare på å få det bekreftet egentlig. Tempen ble høy i dag, så da er det bare å følge med! :) 

Hvordan går det med deg @Havfrue8 ? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Havfrue8 skrev:

Jeg venter og venter på EL.. 😢 begynner snart å miste motet.

Åhh, hold motet oppe kjære deg 🙏🏼 Det kan være pga så mangt.. stress som tukler med syklusen e.l. 

Den kommer nok! ❤️ Sist pp fikk jeg eggløsning 8 dager senere enn normalen 😬

 

denne pp aner jeg ikke når el var.. jeg har prøvd en stund uten temping, for kan ofte føle det på kroppen.. men ikke helt 100% denne gang... jeg aner meg at det er ca en uke siden i dag - Flo sier det var forrige lørdag.. så tiden vil vise om vi traff 🙊😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Havfrue8 skrev:

Takk, jeg håper det.. @Ønskernummer2: det er jo veldig spennende! Da kan du begynne å teste neste uke :D 

Ja 🙊 tror faktisk jeg skal kunne klare meg til ikm dagen denne pp - siden jeg vet så lite ifht el, så er nok det det lureste for mitt eget hode 🙊😄 blir spennende! 😱🙏🏼 (Som hver eneste ikm i pp til nå) 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,slenger meg på her jeg☺️Jeg venter i spenning med å teste. Er 6 dager til ikm. Har to barn og har mistet de 5 siste gangene. Har hatt 6 mnd opphold før vi nå prøver igjen. Hadde positiv el test 30 mai. Tenker å ta en test til tirsdag eller onsdag,får se hvor tålmodig jeg er😜Har mye murringer i korsryggen,fryser mye,men kan bli veldig fort varm om jeg gjør noe. Stikninger på den ene siden for 2-3 dager siden. Men kan like så godt være mens som er på vei!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
15 timer siden, Anonym80c skrev:

Hei,slenger meg på her jeg☺️Jeg venter i spenning med å teste. Er 6 dager til ikm. Har to barn og har mistet de 5 siste gangene. Har hatt 6 mnd opphold før vi nå prøver igjen. Hadde positiv el test 30 mai. Tenker å ta en test til tirsdag eller onsdag,får se hvor tålmodig jeg er😜Har mye murringer i korsryggen,fryser mye,men kan bli veldig fort varm om jeg gjør noe. Stikninger på den ene siden for 2-3 dager siden. Men kan like så godt være mens som er på vei!!! 

Hei! 

Skal krysse fingrene for deg ☺️ Si ifra da, blir nyskjerrig 🤣

Her ventes det på el, så får vi se hvordan det går! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Småen92 skrev:

Hei! 

Skal krysse fingrene for deg ☺️ Si ifra da, blir nyskjerrig 🤣

Her ventes det på el, så får vi se hvordan det går! 

Takk for det😘Jeg skal si i fra så fort jeg vet mer☺️

Lykke til med ventetiden på el😅både el og ikm er en laaaaaang vente periode!! Rart med det hvor fort tiden ellers går🤣

Endret av Anonym80c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den i dag tidlig på morgen urin!! Så får vi se om spiren klorer seg fast🥰 Jeg mistenker at eggløsning kom tidligere iom at en digital slo ut 4/5 dager før ikm. 

DACD714E-BB24-46F5-838F-3A2C084942BE.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
2 timer siden, Anonym80c skrev:

Fikk den i dag tidlig på morgen urin!! Så får vi se om spiren klorer seg fast🥰 Jeg mistenker at eggløsning kom tidligere iom at en digital slo ut 4/5 dager før ikm. 

DACD714E-BB24-46F5-838F-3A2C084942BE.jpeg

Gratulerer så masse! Håper spiren klorer seg fast i 9 mnd ☺️☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4

Hei dere :) spennende å lese her inne. Jeg er nå 13 uker på vei, mest sannsynlig med en liten gutt ☺️ Har gått så fort fra vi begynte å tenke på det i mars til dette. Er 3. Gangs gravid og veldig mye mer bekymret denne gangen enn de andre gangene. 

Til dere prøvere så håper jeg det klaffer snart! ☺️ Spennende å høre når jeg titter inn her ☺️👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...