Gå til innhold

Usikker på om jeg er gravid..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Småen92 skrev:

Har hatt murringer bare, så trodde mensen skulle komme, men det gjorde den ikke. Man trenger ikke ha noe symptomer overhodet, selv om man er gravid. 

Hvis den ikke kommer i morgen, så hadde jeg kanskje tatt en test😊 

Ok, jeg ble skikkelig dårlig nå på ettermiddagen 😕 Veldig kvalm, ekkel i magen og null matlyst. Har ikke spist siden 12 idag.. drikker en del vann og prøver meg på et lite glass cola for å se om det hjelper. Blir verre jo mer jeg beveger meg, så veldig usikker på om dette har noe med graviditet å gjøre. Kanskje det bare er en syke jeg har fått og derfor kommer ikke mensen heller.. er pessimistisk ja..jeg vet.. men etter så mange prøvelser og negative tester, så blir en slik dessverre. 

Men håpet er jo der selvfølgelig. Så vi får se, jeg vil vente et par dager til med å ta test slik jeg slipper å ha så høye forventninger, slik som før.. da tok jeg test og en dag etter eller gjerne samme dag, så kom TR.. så derfor venter jeg et par dager til med å teste 😉

Anonymkode: b9422...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Småen92
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ok, jeg ble skikkelig dårlig nå på ettermiddagen 😕 Veldig kvalm, ekkel i magen og null matlyst. Har ikke spist siden 12 idag.. drikker en del vann og prøver meg på et lite glass cola for å se om det hjelper. Blir verre jo mer jeg beveger meg, så veldig usikker på om dette har noe med graviditet å gjøre. Kanskje det bare er en syke jeg har fått og derfor kommer ikke mensen heller.. er pessimistisk ja..jeg vet.. men etter så mange prøvelser og negative tester, så blir en slik dessverre. 

Men håpet er jo der selvfølgelig. Så vi får se, jeg vil vente et par dager til med å ta test slik jeg slipper å ha så høye forventninger, slik som før.. da tok jeg test og en dag etter eller gjerne samme dag, så kom TR.. så derfor venter jeg et par dager til med å teste 😉

Anonymkode: b9422...963

Hmm.. Da vet jeg ikke helt. Kan være graviditet og det kan være noe omgangssyke lignende, men veldig rart at det forsinker ihvertfall.. 

Når det gjelder å være pessimist, så vet jeg godt hvordan det er. Jeg hadde SA i uke 5/6 i Januar, så jeg er veldig bekymret for at det skal skje igjen. Men si ifra når du har testet da? Så håper jeg at den viser positivt😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ok, jeg ble skikkelig dårlig nå på ettermiddagen 😕 Veldig kvalm, ekkel i magen og null matlyst. Har ikke spist siden 12 idag.. drikker en del vann og prøver meg på et lite glass cola for å se om det hjelper. Blir verre jo mer jeg beveger meg, så veldig usikker på om dette har noe med graviditet å gjøre. Kanskje det bare er en syke jeg har fått og derfor kommer ikke mensen heller.. er pessimistisk ja..jeg vet.. men etter så mange prøvelser og negative tester, så blir en slik dessverre. 

Men håpet er jo der selvfølgelig. Så vi får se, jeg vil vente et par dager til med å ta test slik jeg slipper å ha så høye forventninger, slik som før.. da tok jeg test og en dag etter eller gjerne samme dag, så kom TR.. så derfor venter jeg et par dager til med å teste 😉

Anonymkode: b9422...963

Test da 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.7.2019 den 20.25, 12-3-4 skrev:

Test da 😍😍

Tok en test idag og den var positiv 😀😀😍😍😍 og da tok jeg A1 tror jeg den heter og det er en tidlig test stod der... tok testen nå på ettermiddagen og den ble positiv med engang😍😍😍

Anonymkode: b9422...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tok en test idag og den var positiv 😀😀😍😍😍 og da tok jeg A1 tror jeg den heter og det er en tidlig test stod der... tok testen nå på ettermiddagen og den ble positiv med engang😍😍😍

Anonymkode: b9422...963

Gratulerer så masse! ☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Småen92 skrev:

Gratulerer så masse! ☺️☺️

Tusen takk 😍😍 Trodde aldri dette kome til å skje.. og nå er jeg både redd og glad samtidig. Har litt vondt på skambeinet og litt på siden av magen idag.. men ikke sånn veldig vondt, mer stikninger kanskje.. så er livredd for en SA 😔 

Anonymkode: b9422...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk 😍😍 Trodde aldri dette kome til å skje.. og nå er jeg både redd og glad samtidig. Har litt vondt på skambeinet og litt på siden av magen idag.. men ikke sånn veldig vondt, mer stikninger kanskje.. så er livredd for en SA 😔 

Anonymkode: b9422...963

Jeg har hatt stikkinger/murringer i over en uke, noen ganger på grensa til veldig vondt. De kommer og går, og det er faktisk helt normalt. Men det er veldig normalt å bekymre seg, for tro meg, det gjør jeg også. Er 5+0 i dag og livredd for SA. 

Ringte til og med legevakt i går, fordi jeg sov litt på sofaen og bråvåkna at det gjorde litt vel vondt. Men så lenge det ikke er voldsomme blødninger samtidig, så er det helt ufarlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Småen92 skrev:

Hvordan går det med deg @Havfrue8 ? 😊

Hei :D jeg er nå på CD10 og venter på EL. Den kan jo komme fra alt mellom 20-40 CD:rasende:. Håper jo selvfølgelig at den kommer tidligere enn sist (cd39)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
2 timer siden, Havfrue8 skrev:

Hei :D jeg er nå på CD10 og venter på EL. Den kan jo komme fra alt mellom 20-40 CD:rasende:. Håper jo selvfølgelig at den kommer tidligere enn sist (cd39)..

Krysser fingrene for at den kommer litt tidlig! Det er så kjedelig når det skal være sånn.. 

Endret av Småen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Småen92 skrev:

Krysser fingrene for at den kommer litt tidlig! Det er så kjedelig når det skal være sånn.. 

Hvordan er det med symptomene dine? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
1 time siden, Havfrue8 skrev:

Hvordan er det med symptomene dine? :D

De er omtrent ikke tilstede, nesten litt merkelig. Er 5+4 i dag, og eneste jeg har er egentlig litt trøttere enn normalt, men ikke mye. Litt stikkinger fra tid til annen, ømme nipler og ustabilt humør. Men overhodet ikke noe andre symptomer 😂🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Småen92 skrev:

De er omtrent ikke tilstede, nesten litt merkelig. Er 5+4 i dag, og eneste jeg har er egentlig litt trøttere enn normalt, men ikke mye. Litt stikkinger fra tid til annen, ømme nipler og ustabilt humør. Men overhodet ikke noe andre symptomer 😂🤔

Fornøyd med den da? :D Høres jo ganske bra ut! Når skal du til legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
1 time siden, Havfrue8 skrev:

Fornøyd med den da? :D Høres jo ganske bra ut! Når skal du til legen?

Fornøyd, men også bekymret😊 Skal til legen 29 juli, så det blir spennende å høre hva hun mener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer det seg helga.. jeg skal etter Flo’s meninger vente tante rød på mandag.. ingen symptomer på hverken det ene eller det andre.. venter i spenning 🙊 usikker om jeg skal kaste bort tester FØR ikm 😬🤪🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
5 timer siden, Ønskernummer2 skrev:

Nå nærmer det seg helga.. jeg skal etter Flo’s meninger vente tante rød på mandag.. ingen symptomer på hverken det ene eller det andre.. venter i spenning 🙊 usikker om jeg skal kaste bort tester FØR ikm 😬🤪🙊

Jeg stemmer for å kaste bort en 🙊 Man trenger ikke ha symptomer. Jeg er 5+5 i dag og har kun litt såre nipler, murring/stikking, litt trøttere og ustabilt humør til tider. Så litt av sånne lite merkbare ting som du ser😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test i går og fikk 1 sterk strek og 1 svak strek, hva tror dere?

Anonymkode: 22140...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Småen92 skrev:

Jeg stemmer for å kaste bort en 🙊 Man trenger ikke ha symptomer. Jeg er 5+5 i dag og har kun litt såre nipler, murring/stikking, litt trøttere og ustabilt humør til tider. Så litt av sånne lite merkbare ting som du ser😂

🙊😂😂 .. Får prøve å holde meg til Lørdag (hvis jeg klarer) 🤪 har storhandlet på babyplan.no så jeg kan egentlig rive i en test og tre i helga.. 😂😂 håper keg bare er (og forblir) med lite symptomer 😂 (sist lå jeg 7mnd i strekk og kasta opp sikker 20.ganger daglig fra uke 6) 😳😳😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ønskernummer2 skrev:

🙊😂😂 .. Får prøve å holde meg til Lørdag (hvis jeg klarer) 🤪 har storhandlet på babyplan.no så jeg kan egentlig rive i en test og tre i helga.. 😂😂 håper keg bare er (og forblir) med lite symptomer 😂 (sist lå jeg 7mnd i strekk og kasta opp sikker 20.ganger daglig fra uke 6) 😳😳😳

Gleder meg til å høre fra deg 😃 jeg kan jo oppdatere med at mannen fikk tilbake sædprøven med strålende resultater! Svømmerne var til og med raskere enn vanlig! Håper det får oss til å slappe av litt mer 🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Havfrue8 skrev:

Gleder meg til å høre fra deg 😃 jeg kan jo oppdatere med at mannen fikk tilbake sædprøven med strålende resultater! Svømmerne var til og med raskere enn vanlig! Håper det får oss til å slappe av litt mer 🙏🏼

Så godt å høre! 🙏🏼😄👏🏼👏🏼 Blir spennende og følge med deg/dere 😄👏🏼 Håper det er vår tur straks 🙏🏼😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2019 den 18.11, Småen92 skrev:

Jeg har hatt stikkinger/murringer i over en uke, noen ganger på grensa til veldig vondt. De kommer og går, og det er faktisk helt normalt. Men det er veldig normalt å bekymre seg, for tro meg, det gjør jeg også. Er 5+0 i dag og livredd for SA. 

Ringte til og med legevakt i går, fordi jeg sov litt på sofaen og bråvåkna at det gjorde litt vel vondt. Men så lenge det ikke er voldsomme blødninger samtidig, så er det helt ufarlig. 

Idag var jeg hos legen og fikk sjekka livmortappen. Siden jeg har hatt en liten blødning og hatt brun utflod når jeg går på do i etterkant, så er jeg redd det er en begynnende SA. Så legen fikk sjekka og sa at den er litt åpen, men ikke nok til at det er en SA. Så konklusjonen var han litt usikker på. Men han tror det går bra. Så skal måle hcg nivået imorgen og neste på mandag. 

Men etter det jeg har googla, så kan den være litt åpen hvis man har født før? Jeg har to barn fra før..

Anonymkode: b9422...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...