Gå til innhold

Usikker på om jeg er gravid..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Småen92
3 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Jeg har heller ingen symptomer :( Testedate på fredag? :D 

Jeg krysser fingrene for at vi er to av de som ikke får noen symptomer før positiv test! Testedate på fredag høres helt perfekt ut! Da er vi så nærme ikm😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Småen92 skrev:

Jeg krysser fingrene for at vi er to av de som ikke får noen symptomer før positiv test! Testedate på fredag høres helt perfekt ut! Da er vi så nærme ikm😄

Ja ikkesant :D !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
2 timer siden, 12-3-4 skrev:

Ikke flere tester jenter ?? ☺️☺️

Ikke foreløpig, prøver å holde meg til fredag. Men har liten tro, ikke et eneste symptom og jeg er 8 dpo. Forrige måned var helt annerledes på dennne tiden. 

Hvordan går det med deg?☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
2 timer siden, Småen92 skrev:

Ikke foreløpig, prøver å holde meg til fredag. Men har liten tro, ikke et eneste symptom og jeg er 8 dpo. Forrige måned var helt annerledes på dennne tiden. 

Hvordan går det med deg?☺️

At du klarer.. 😂 jeg er testegal.. er 14 og en halv uke nå og har nesten lyst til å ta en test 😂😂 men jeg ser jo at det ikke går i lengden når man har prøvd en stund! Krysser fingerne for dere 🌸 med meg går det veldig bra. Formen er på topp og det begynner endelig å føles litt virkelig. Ingen mage what so ever enda. Jeg kan kjenne at det er hardt nederst, men ingen andre ser noe 🙊☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
11 minutter siden, 12-3-4 skrev:

At du klarer.. 😂 jeg er testegal.. er 14 og en halv uke nå og har nesten lyst til å ta en test 😂😂 men jeg ser jo at det ikke går i lengden når man har prøvd en stund! Krysser fingerne for dere 🌸 med meg går det veldig bra. Formen er på topp og det begynner endelig å føles litt virkelig. Ingen mage what so ever enda. Jeg kan kjenne at det er hardt nederst, men ingen andre ser noe 🙊☺️ 

Tro meg, jeg sliter 😂 Men jeg blir så fryktelig skuffa når de er negative. Har så lyst til å bli gravid, at det er helt utrolig. Noen dager er jeg kjempe pessimist og tror det aldri kommer til å skje, mens andre dager er jeg mer positiv, men mest det første 🤦🏼‍♀️ 

Så koselig å høre! Syns det er moro at vi kan få høre litt hvordan det får med deg☺️ Plutselig kommer magen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Småen92 skrev:

Tro meg, jeg sliter 😂 Men jeg blir så fryktelig skuffa når de er negative. Har så lyst til å bli gravid, at det er helt utrolig. Noen dager er jeg kjempe pessimist og tror det aldri kommer til å skje, mens andre dager er jeg mer positiv, men mest det første 🤦🏼‍♀️ 

Så koselig å høre! Syns det er moro at vi kan få høre litt hvordan det får med deg☺️ Plutselig kommer magen 🙈

Røk vel på en RFSU strimmel test i dag tidlig, og klart den var blendahvit! Har vært helt utrolig ukonsentrert på jobb siden mandag og bare pessimistisk :forvirret: Har jo heller ingen symptomer, så er ikke særlig overbevist denne gangen heller. Jeg er mest irritert over at syklusene er så lange (på dag 48 i dag).. Vanskelig å holde motet oppe.. Sorry for et veldig negativt innlegg, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Røk vel på en RFSU strimmel test i dag tidlig, og klart den var blendahvit! Har vært helt utrolig ukonsentrert på jobb siden mandag og bare pessimistisk :forvirret: Har jo heller ingen symptomer, så er ikke særlig overbevist denne gangen heller. Jeg er mest irritert over at syklusene er så lange (på dag 48 i dag).. Vanskelig å holde motet oppe.. Sorry for et veldig negativt innlegg, jenter!

Har du prøvd B6. Det skal visst regulere syklusene. Ellers anbefaler jeg prefert og en menskopp. Brukte en sånn tube hver gang vi hadde sex rundt eggløsning også inn med menskopp. Hadde denne inne i 8 timer også en ny runde 👍 verdt å forsøke. 

Anonymkode: bdc93...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har du prøvd B6. Det skal visst regulere syklusene. Ellers anbefaler jeg prefert og en menskopp. Brukte en sånn tube hver gang vi hadde sex rundt eggløsning også inn med menskopp. Hadde denne inne i 8 timer også en ny runde 👍 verdt å forsøke. 

Anonymkode: bdc93...880

Også selvfølgelig eggløsningstest

Anonymkode: bdc93...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du prøvd B6. Det skal visst regulere syklusene. Ellers anbefaler jeg prefert og en menskopp. Brukte en sånn tube hver gang vi hadde sex rundt eggløsning også inn med menskopp. Hadde denne inne i 8 timer også en ny runde 👍 verdt å forsøke. 

Anonymkode: bdc93...880

Tusen takk for råd!

Jeg tar tempen hver dag, så jeg har fått påvist EL selv om det ikke alltid påvises via testene. Problemet er at det går så lenge mellom CD 1 og EL dagen..

Skal gå til innkjøp av B6  :D menskopp var veldig lurt..Ja er vel verdt å forsøke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
2 timer siden, Havfrue8 skrev:

Røk vel på en RFSU strimmel test i dag tidlig, og klart den var blendahvit! Har vært helt utrolig ukonsentrert på jobb siden mandag og bare pessimistisk :forvirret: Har jo heller ingen symptomer, så er ikke særlig overbevist denne gangen heller. Jeg er mest irritert over at syklusene er så lange (på dag 48 i dag).. Vanskelig å holde motet oppe.. Sorry for et veldig negativt innlegg, jenter!

Jeg føler med deg. Jeg testet med en cb tidlig i dag, og den var også blendahvit. Vet jo at det ikke er noe poeng å teste, er bare 9 dpo og overhodet INGEN symptomer. Kjenner meg veldig igjen, vanskelig å fortsette å være positiv. Vi er i samme båt, eneste er at jeg ikke har så lange sykluser lenger.

Bare å være så negativ du orker, greit å få ut litt. Jeg tror jeg bare skal satse på neste pp, er veldig sikker i min sak på at det ikke klaffet nå heller. Du er ikke alene om å være negativ forresten 🙄😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Småen92 skrev:

Jeg føler med deg. Jeg testet med en cb tidlig i dag, og den var også blendahvit. Vet jo at det ikke er noe poeng å teste, er bare 9 dpo og overhodet INGEN symptomer. Kjenner meg veldig igjen, vanskelig å fortsette å være positiv. Vi er i samme båt, eneste er at jeg ikke har så lange sykluser lenger.

Bare å være så negativ du orker, greit å få ut litt. Jeg tror jeg bare skal satse på neste pp, er veldig sikker i min sak på at det ikke klaffet nå heller. Du er ikke alene om å være negativ forresten 🙄😊 

Skikkelig dritt dette. Skulle ønske jeg ikke visste så mye :ler:  Men vi får fortsette å dele ting med hverandre :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Havfrue8 skrev:

Tusen takk for råd!

Jeg tar tempen hver dag, så jeg har fått påvist EL selv om det ikke alltid påvises via testene. Problemet er at det går så lenge mellom CD 1 og EL dagen..

Skal gå til innkjøp av B6  :D menskopp var veldig lurt..Ja er vel verdt å forsøke!

Det kan tenkes at du ikke er kommet i normal syklus etter pilleslutt. Det kan hos noen ta opptil 1 år, men mest sannsynlig er du en person med PCOS-tendens. Slik syklusen din er trenger du ikke vente 1 år før du søker hjelp. Du har åpenbart et problem med syklusen, og dermed også med eggløsningene dine. Dette tror jeg at lett kan rettes på med en enkel stimulering.

 

Så ikke vent for lenge er mitt tips. leste dette om det kan være til hjelp. 

Anonymkode: bdc93...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan tenkes at du ikke er kommet i normal syklus etter pilleslutt. Det kan hos noen ta opptil 1 år, men mest sannsynlig er du en person med PCOS-tendens. Slik syklusen din er trenger du ikke vente 1 år før du søker hjelp. Du har åpenbart et problem med syklusen, og dermed også med eggløsningene dine. Dette tror jeg at lett kan rettes på med en enkel stimulering.

 

Så ikke vent for lenge er mitt tips. leste dette om det kan være til hjelp. 

Anonymkode: bdc93...880

Jeg har allerede søkt hjelp, men har fått time først i september hos fertilitetslege. Blodprøvene har i hvertfall ikke vist noe avvik. Jeg tegnet behandlingsforsikring rett etter dette for å komme lenger i køen, men der har de karenstid på 90 dager.. Føler ikke jeg kommer noen vei! Nå har jeg fått ny time hos legen min til fredag for henvisning til gynekolog. Dette er jo helt håpløst! MÅ ut med masse penger for å få hjelp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
1 time siden, Havfrue8 skrev:

Skikkelig dritt dette. Skulle ønske jeg ikke visste så mye :ler:  Men vi får fortsette å dele ting med hverandre :tommel:

Prøving er egentlig noe dritt, ihvertfall når det blir mye kluss og tull. Og det føles som alle rundt oss blir gravide med en gang, mens vi må slite 🤦🏼‍♀️ 

Hvordan ser tempen din ut om dagen da? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Småen92 skrev:

Prøving er egentlig noe dritt, ihvertfall når det blir mye kluss og tull. Og det føles som alle rundt oss blir gravide med en gang, mens vi må slite 🤦🏼‍♀️ 

Hvordan ser tempen din ut om dagen da? 😊

Ja, burde ha holdt oss unna slike nettsider?? :ler: 

Tempen er fortsatt godt over CL. Den gikk i hvertfall fra 36,42 i går til 36,52 i dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
31 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Ja, burde ha holdt oss unna slike nettsider?? :ler: 

Tempen er fortsatt godt over CL. Den gikk i hvertfall fra 36,42 i går til 36,52 i dag :) 

Ja, vi burde det 😂 Men igjen, veldig godt å finne flere i samme situasjon. 

Det er jo positivt med økende ihvertfall da. Her også økte temp fra 36,61 på mandag, 36,72 i går og 36,87 i dag, men tror fortsatt ikke det har klaffet denne måneden. Ikke et eneste symptom overhodet og negativ test i tillegg 😛

Endret av Småen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Småen92 skrev:

Ja, vi burde det 😂 Men igjen, veldig godt å finne flere i samme situasjon. 

Det er jo positivt med økende ihvertfall da. Her også økte temp fra 36,61 på mandag, 36,72 i går og 36,87 i dag, men tror fortsatt ikke det har klaffet denne måneden. Ikke et eneste symptom overhodet og negativ test i tillegg 😛

Oi den økte jo veldig og :D krysser fingrene for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
Akkurat nå, Havfrue8 skrev:

Oi den økte jo veldig og :D krysser fingrene for oss!

Den gjorde det, men tørr ikke helt stole på det heller. Forrige måned var høyeste temp 36,86, og etter det gikk det bare nedover. Så mistenker det samme nå. Så i morgen, er garantert den temperaturen på vei ned. Nå var jeg fryktelig negativ jeg også ser jeg 😂 Men, skal krysse fingrene for oss, vært moro om det gikk bra 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Småen92 skrev:

Den gjorde det, men tørr ikke helt stole på det heller. Forrige måned var høyeste temp 36,86, og etter det gikk det bare nedover. Så mistenker det samme nå. Så i morgen, er garantert den temperaturen på vei ned. Nå var jeg fryktelig negativ jeg også ser jeg 😂 Men, skal krysse fingrene for oss, vært moro om det gikk bra 😊

Nesten morsomt hvor lite tro vi har på dette :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
2 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Nesten morsomt hvor lite tro vi har på dette :ler:

Det er vel sånn det blir når det er så mye tull 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92

Nå trenger jeg litt hjelp her.. Jeg klarte å ta en test igjen( vet det er helt på trynet) og jeg er lite håpefull. Meeen, syns jeg kan skimte noe? Er bare 9 dpo og 3 timer siden jeg var på do sist. Det kom en veeeldig svak strek etter 1 min. Er det skygge? Jeg har ikke fått det på cb sine tidlig tester tidligere nemlig. 

0BFB9293-B90A-464D-8723-556DD0D02BE5.jpeg

Endret av Småen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Småen92 skrev:

Nå trenger jeg litt hjelp her.. Jeg klarte å ta en test igjen( vet det er helt på trynet) og jeg er lite håpefull. Meeen, syns jeg kan skimte noe? Er bare 9 dpo og 3 timer siden jeg var på do sist. Det kom en veeeldig svak strek etter 1 min. Er det skygge? Jeg har ikke fått det på cb sine tidlig tester tidligere nemlig. 

0BFB9293-B90A-464D-8723-556DD0D02BE5.jpeg

Den ser positiv ut 😍 Slik var min, samme test og var tidlig tidlig på vel 

Anonymkode: 6d443...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den ser positiv ut 😍 Slik var min, samme test og var tidlig tidlig på vel 

Anonymkode: 6d443...b79

Jeg krysser fingrene, men er fortsatt pessimist 😂 Fikk sånn svak forrige måned 11 dpo og blendahvit noen dager senere og deretter kom tr, så da var det kjemisk sikkert. Håper ikke det er en ny kjemisk. I tillegg har jeg overhodet ingen symptomer. 

Endret av Småen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Småen92 skrev:

Jeg krysser fingrene, men er fortsatt pessimist 😂 Fikk sånn svak forrige måned 11 dpo og blendahvit noen dager senere og deretter kom tr, så da var det kjemisk sikkert. Håper ikke det er en ny kjemisk. I tillegg har jeg overhodet ingen symptomer. 

Da får man krysse fingrene for at det sitter denne gangen. Vent noen dager til nå med å teste, så ser du om den blir sterkere. Vanskelig å la være med all denne testingen, jeg klarte nemlig ikke 😅 Ble gravid i mai men endte i kjemisk her også, men ble gravid på nytt med en gang. Er nå 6 uker på vei og kvalmen har begynt for fullt. Ellers har jeg ikke hatt noen symptomer før nå. Veldig veldig sterke mage smerter i starten, men håper det går bra. De er borte nå og jeg har heller ikke blødd så mye som en dråpe. Så jeg krysser fingrene for meg selv også 🙈

Anonymkode: 6d443...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...