Gå til innhold

Usikker på om jeg er gravid..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Småen92
8 timer siden, Havfrue8 skrev:

Noe positiv utvikling? :)

Jeg vet ikke for å være helt ærlig. Jeg har vært kvalm i hele dag og er konstant kald på hender og føtter. Fra i går kveld til nå har jeg sikkert måtte tisse 30 ganger, i tillegg har jeg stikkinger nederst i magen. Vet ikke om det er TR som kommer snikende eller hva. Er 12 dpo i dag. Har ikke turt å teste enda, redd for å bli skuffet. Venter tr på torsdag. 

Hva med deg? Har du hatt el?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, Småen92 skrev:

Jeg vet ikke for å være helt ærlig. Jeg har vært kvalm i hele dag og er konstant kald på hender og føtter. Fra i går kveld til nå har jeg sikkert måtte tisse 30 ganger, i tillegg har jeg stikkinger nederst i magen. Vet ikke om det er TR som kommer snikende eller hva. Er 12 dpo i dag. Har ikke turt å teste enda, redd for å bli skuffet. Venter tr på torsdag. 

Hva med deg? Har du hatt el?😊

Oi så spennende!! At du klarer å ikke teste nå! :biggrin: Gleder meg til å høre mer!

Jeg venter EL rundt begynnelsen av neste uke, så nå er det aksjelegging som gjelder for tiden:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
1 time siden, Havfrue8 skrev:

Oi så spennende!! At du klarer å ikke teste nå! :biggrin: Gleder meg til å høre mer!

Jeg venter EL rundt begynnelsen av neste uke, så nå er det aksjelegging som gjelder for tiden:hoppe:

Jeg har så lyst til å teste, så jeg er helt dårlig. Men er livredd for å bli skuffet da, er 13 dpo nå. Har to tidlig tester fra cb, så har veldig lyst til å svi av en☺️

Så bra! Bare å legge inn så mange dere klarer 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Småen92 skrev:

Jeg har så lyst til å teste, så jeg er helt dårlig. Men er livredd for å bli skuffet da, er 13 dpo nå. Har to tidlig tester fra cb, så har veldig lyst til å svi av en☺️

Så bra! Bare å legge inn så mange dere klarer 😁

Du er 13 dpo! Helt rått at du ikke tester! Klør i fingrene på dine vegne :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
7 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Du er 13 dpo! Helt rått at du ikke tester! Klør i fingrene på dine vegne :hoppe:

Jeg tror det er mest fordi jeg er livredd for at det er innbilning eller tr når det gjelder symptomer. I dag tidlig fikk jeg sånn hvit guffe ut av niplene(beklager at jeg er litt ekkel), har aldri hatt det før. Niplene er litt såre, men ikke voldsomt. Har murringer og stikkinger nederst i magen. Løper på do hele tiden, og er mye kvalm, samt at nesa er litt tett, men tett nese kan være allergi 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Småen92 skrev:

Jeg tror det er mest fordi jeg er livredd for at det er innbilning eller tr når det gjelder symptomer. I dag tidlig fikk jeg sånn hvit guffe ut av niplene(beklager at jeg er litt ekkel), har aldri hatt det før. Niplene er litt såre, men ikke voldsomt. Har murringer og stikkinger nederst i magen. Løper på do hele tiden, og er mye kvalm, samt at nesa er litt tett, men tett nese kan være allergi 🤔

Åå.. Det høres ut som veldig "riktige" symptomer! Jeg skjønner deg godt, når det virker at noe er annerledes, er vel skuffelsen større.. Har du merket noe annerledes utflod? (synes veldig lite er ekkelt :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Småen92
9 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Åå.. Det høres ut som veldig "riktige" symptomer! Jeg skjønner deg godt, når det virker at noe er annerledes, er vel skuffelsen større.. Har du merket noe annerledes utflod? (synes veldig lite er ekkelt :P )

Jeg har masse utflod, det er så trusa blir våt, så måtte gå til innkjøp av truseinnlegg. Har hatt det i mange dager. Den er hvit, tynn og kremaktig. Den kan minne litt om melk 😂Ble en litt rar beskrivelse, men det er sånn det er. Pleier kun ha mye utflod i dagene før el. Men igjen, det kan jo være at det bare er jeg som legger ekstra godt merke til det nå, siden vi prøver 😊

Endret av Småen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Småen92 skrev:

Jeg har masse utflod, det er så trusa blir våt, så måtte gå til innkjøp av truseinnlegg. Har hatt det i mange dager. Den er hvit, tynn og kremaktig. Den kan minne litt om melk 😂Ble en litt rar beskrivelse, men det er sånn det er. Pleier kun ha mye utflod i dagene før el. Men igjen, det kan jo være at det bare er jeg som legger ekstra godt merke til det nå, siden vi prøver 😊

Nesten så man kan være sikker, jo! I morgen er det to streker :D !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
2 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Nesten så man kan være sikker, jo! I morgen er det to streker :D !!!

Jeg prøver med en test i morgen tidlig, så sier jeg ifra hva resultatet ble. Er ikke noe vits å teste nå, løper jo på do flere ganger i timen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Småen92 skrev:

Jeg prøver med en test i morgen tidlig, så sier jeg ifra hva resultatet ble. Er ikke noe vits å teste nå, løper jo på do flere ganger i timen 😂

Krysser alt jeg har for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92

Hei😊 

Negativ test og mensmurringer i dag. Så er nok bare ønsketenking og like symptomer som ved at tr kommer i morgen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92

Her er forøvrig et bilde av testen fra i dag tidlig. Helt vanlig babyplan test, ikke tidlig test. 

CEF37741-AC7D-4C7B-A572-D41ACC1022AC.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Småen92 skrev:

Her er forøvrig et bilde av testen fra i dag tidlig. Helt vanlig babyplan test, ikke tidlig test. 

CEF37741-AC7D-4C7B-A572-D41ACC1022AC.jpeg

Eg ser 2 streker....

Anonymkode: fcb1c...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eg ser 2 streker....

Anonymkode: fcb1c...e65

Åå, tusen takk. Men jeg trodde det kanskje var en skyggestrek? Leser jo overalt på nett at alle får skyggestreker på testene sine, uansett merke.  Jeg så på testen, tok bilde og kastet den etter 3 min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
2 timer siden, Småen92 skrev:

Åå, tusen takk. Men jeg trodde det kanskje var en skyggestrek? Leser jo overalt på nett at alle får skyggestreker på testene sine, uansett merke.  Jeg så på testen, tok bilde og kastet den etter 3 min. 

Det er jo strek der!!! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Småen92 skrev:

Her er forøvrig et bilde av testen fra i dag tidlig. Helt vanlig babyplan test, ikke tidlig test. 

CEF37741-AC7D-4C7B-A572-D41ACC1022AC.jpeg

Jeg ser også to, men vanskelig å se om det er farge eller ikke 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Småen92 skrev:

Åå, tusen takk. Men jeg trodde det kanskje var en skyggestrek? Leser jo overalt på nett at alle får skyggestreker på testene sine, uansett merke.  Jeg så på testen, tok bilde og kastet den etter 3 min. 

Jeg ser også strek! Ny klarere strek i morgen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92

I dag tok jeg er clearblue rask deteksjon, heller ikke noe tidligtest, men den er så svak så jeg vet ikke. Kan liksom ikke se noe klart kryss på den jeg har lagt ved bilde på under her og den digitale ble negativ 😔

 

6920B46D-EC88-4F8E-8B75-94A76D67AC0D.jpeg

Endret av Småen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den er positiv💕 

Anonymkode: 13847...130

Har ikm i dag, så da får jeg bare vente en dag eller to til, for da er det tydeligvis så lite HCG at det ikke slår ut på digital 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92

Jeg kan for min del ikke stole på cb. Nå gikk det fra spotting til lette blødning. Da får vi se neste mnd😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
2 timer siden, Småen92 skrev:

Jeg kan for min del ikke stole på cb. Nå gikk det fra spotting til lette blødning. Da får vi se neste mnd😊

Det slår ut noe på begge.. så litt HCG er det.. men kan være kjemisk da 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
16 minutter siden, 12-3-4 skrev:

Det slår ut noe på begge.. så litt HCG er det.. men kan være kjemisk da 🥴

Det kan tydeligvis være noe sånt. Nå bare spotter det igjen, nesten så jeg ikke trenger truseinnlegg engang. Jeg mener nå st tr bare kan komme, så slipper jeg lure. Så får vi heller prøve neste pp 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
28 minutter siden, Småen92 skrev:

Det kan tydeligvis være noe sånt. Nå bare spotter det igjen, nesten så jeg ikke trenger truseinnlegg engang. Jeg mener nå st tr bare kan komme, så slipper jeg lure. Så får vi heller prøve neste pp 😊

Hmm. Men det er jo mange som blør omtrent når de skal ha mens selv om de er gravide er det ikke ? Gi det noen dager å se om du begynner blø skikkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...