Gå til innhold

Usikker på om jeg er gravid..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

20190426_182521.jpg

Anonymkode: fcb1c...e65

Kan du ta clearblue. Mine ble aldri sterke av de du tar♥️

Anonymkode: bdc93...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Småen92
4 timer siden, 12-3-4 skrev:

Hvordan går det med dere damer ?

Jeg venter på mens, eller, håper den ikke kommer. Tror jeg hadde eggløsning om søndag eller i går, så vi får se da. Men mannen har vært på jobb frem til igår, så ble ikke noe kos før i går. Så har lite forhåpninger.

Hva med deg? Merket noen symptomer?😊

Endret av Småen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, 12-3-4 skrev:

Hvordan går det med dere damer ?

Jeg fant ut på søndag at jeg er gravid 😁

20190428_125407.jpg

Anonymkode: fcb1c...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fant ut på søndag at jeg er gravid 😁

20190428_125407.jpg

Anonymkode: fcb1c...e65

Gratulerer 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎30‎.‎04‎.‎2019 den 9.43, 12-3-4 skrev:

Hvordan går det med dere damer ?

Jeg hadde eggløsning på lørdag, så i DPO land. Vente vente vente :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Småen92

Jeg begynner å miste litt motet jeg damer. Trodde jeg hadde eggløsning mandag, men tok nok feil. Jeg begynte å blø i dag, på dag 21, men ikke så mye som jeg pleier å blø under mens og litt smerter nederst.. 🙄

Endret av Småen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
5 timer siden, Småen92 skrev:

Jeg begynner å miste litt motet jeg damer. Trodde jeg hadde eggløsning mandag, men tok nok feil. Jeg begynte å blø i dag, på dag 21, men ikke så mye som jeg pleier å blø under mens og litt smerter nederst.. 🙄

Hmm. Høres rart ut ? Blør du enda ? Kanskje du bør ta en sjekk hos lege? 🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
5 minutter siden, 12-3-4 skrev:

Hmm. Høres rart ut ? Blør du enda ? Kanskje du bør ta en sjekk hos lege? 🧐

Jepp, ser ut som TR kom for fullt. Var hos gynekolog i går. Alt så normalt ut og det var visst vanlig å at det var ustabilt i noen mnder etter SA. Hun trodde kanskje det jeg hadde forrige gang jeg trodde var TR var en mellomblødning. Da er det isåfall TR som kom nå, og da har jeg plutselig fått sykluser på 32 dager. Mellomblødning og TR kan visstnok være ganske likt 🤔 Hvordan er det med deg? Symptomer?☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
2 timer siden, Småen92 skrev:

Jepp, ser ut som TR kom for fullt. Var hos gynekolog i går. Alt så normalt ut og det var visst vanlig å at det var ustabilt i noen mnder etter SA. Hun trodde kanskje det jeg hadde forrige gang jeg trodde var TR var en mellomblødning. Da er det isåfall TR som kom nå, og da har jeg plutselig fått sykluser på 32 dager. Mellomblødning og TR kan visstnok være ganske likt 🤔 Hvordan er det med deg? Symptomer?☺️

Oida. Bra du dro til gynekolog da :) greit å sjekke ut. 6+2 nå. Spyr som en gris. Så her er det ikke tvil. Klarer ikke å fatte hvordan jeg skal fikse dette i mange uker 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
6 timer siden, 12-3-4 skrev:

Oida. Bra du dro til gynekolog da :) greit å sjekke ut. 6+2 nå. Spyr som en gris. Så her er det ikke tvil. Klarer ikke å fatte hvordan jeg skal fikse dette i mange uker 😭

Dette får du til 😊 Hos mange så avtar jo kvalmen, jeg håper du er en av dem ☺️ Og når den lille endelig kommer, så er alt verdt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Småen92 skrev:

Jepp, ser ut som TR kom for fullt. Var hos gynekolog i går. Alt så normalt ut og det var visst vanlig å at det var ustabilt i noen mnder etter SA. Hun trodde kanskje det jeg hadde forrige gang jeg trodde var TR var en mellomblødning. Da er det isåfall TR som kom nå, og da har jeg plutselig fått sykluser på 32 dager. Mellomblødning og TR kan visstnok være ganske likt 🤔 Hvordan er det med deg? Symptomer?☺️

Håper syklusene dine blir stabile nå! Ta deg et glass vin mens du har TR og kos deg litt! Jeg er fortsatt i DPO land og synes det er helt sinnssykt nervepirrende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
1 time siden, Havfrue8 skrev:

Håper syklusene dine blir stabile nå! Ta deg et glass vin mens du har TR og kos deg litt! Jeg er fortsatt i DPO land og synes det er helt sinnssykt nervepirrende!

Dethåper jeg også, det er jo helt håpløst. Helt greit å ha sykluser på 33/34 dager så lenge dem er stabile! Det var planen, så er det bare å begynne å prøve igjen om 1-2 uker. Jeg vet ingen av oss kjenner hverandre, men veldig koselig å kunne dele tanker og følelser, ikke bare med mannen. Setter virkelig pris på det 😊 Håper virkelig det klaffer for deg denne mnd, blir spennende å høre videre ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Småen92 skrev:

Dethåper jeg også, det er jo helt håpløst. Helt greit å ha sykluser på 33/34 dager så lenge dem er stabile! Det var planen, så er det bare å begynne å prøve igjen om 1-2 uker. Jeg vet ingen av oss kjenner hverandre, men veldig koselig å kunne dele tanker og følelser, ikke bare med mannen. Setter virkelig pris på det 😊 Håper virkelig det klaffer for deg denne mnd, blir spennende å høre videre ☺️

Jeg synes også det er kjempefint å ha noen å snakke litt med :) Vi må bare oppdatere hverandre og dele erfaringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
På 3.5.2019 den 11.44, Havfrue8 skrev:

Jeg synes også det er kjempefint å ha noen å snakke litt med :) Vi må bare oppdatere hverandre og dele erfaringer!

Hvor mange dpo er du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 12-3-4 skrev:

Testet ?? ☺️☺️

Testet i går kveld- ja det er dumt å teste på kvelden og så tidlig. Den var selvsagt blendahvit. Nå har jeg merket tendenser til spotting og tør ikke å teste mer🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, 12-3-4 skrev:

Testet ?? ☺️☺️

Hvor langt er du på vei no, 12-3-4?

Anonymkode: fcb1c...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor langt er du på vei no, 12-3-4?

Anonymkode: fcb1c...e65

6+5.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
22 timer siden, Havfrue8 skrev:

Testet i går kveld- ja det er dumt å teste på kvelden og så tidlig. Den var selvsagt blendahvit. Nå har jeg merket tendenser til spotting og tør ikke å teste mer🙈

Åhh.. men har du begynt å blø?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 12-3-4 skrev:

Åhh.. men har du begynt å blø?

Nei har ikke begynt å blø enda🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4

Har mistet all symptomer på 2 dager. Fra sengeliggende kvalm, vonde pupper og trøtt til at alt er skrudd av. Mistenker MA. Skal derfor på privat ul i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, 12-3-4 skrev:

Har mistet all symptomer på 2 dager. Fra sengeliggende kvalm, vonde pupper og trøtt til at alt er skrudd av. Mistenker MA. Skal derfor på privat ul i dag.

Håper alt er helt normalt, ønsker deg lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
3 timer siden, Havfrue8 skrev:

Håper alt er helt normalt, ønsker deg lykke til!!

Hjerte som banket :) hun målte meg til å være 7+5 (8mm) men i følge min eggløsning er jeg 6+6 ☺️ Da tror jeg vi kan slå oss til ro ☺️ Kanskje jeg slipper billig unna med symptomer 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...