Gå til innhold

Usikker på om jeg er gravid..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På 3.11.2019 den 9.32, Småen92 skrev:

Jeg får ei lita jente, så det blir spennende ☺️ For oss var det viktigste at lille i magen var frisk, så vi hadde egentlig ikke noe spesielt ønske. 

Håper det roer seg mellom uke 12-15 da! For det der er ikke moro😊

Gratulerer med ei lita dulle🌸 

Blødde litt rødt på fredag. Legen fant ingenting på UL, så enten er det for tidlig, eller så har det gått galt. Får ikke svar før i ettermiddag , men på grunn av fravær på symptomer og antall blødninger har jeg sannsynligvis spontanabortert 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Småen92
1 minutt siden, Havfrue8 skrev:

Gratulerer med ei lita dulle🌸 

Blødde litt rødt på fredag. Legen fant ingenting på UL, så enten er det for tidlig, eller så har det gått galt. Får ikke svar før i ettermiddag , men på grunn av fravær på symptomer og antall blødninger har jeg sannsynligvis spontanabortert 😢

Tusen takk for det ☺️
 

Ååå.. Det er bare trist, føler virkelig med deg. Håper inderlig det bare er dor tidlig, hvis ikke, så håper jeg ikke du må vente lenge før det klaffer igjen 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Havfrue8 skrev:

Gratulerer med ei lita dulle🌸 

Blødde litt rødt på fredag. Legen fant ingenting på UL, så enten er det for tidlig, eller så har det gått galt. Får ikke svar før i ettermiddag , men på grunn av fravær på symptomer og antall blødninger har jeg sannsynligvis spontanabortert 😢

Åhh, dette var ikke noe gøy å høre 😔 håper virkelig bare det er for tidlig og at håpet fortsatt er der 🙏🏼❤️

Tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2019 den 10.40, Ønskernummer2 skrev:

Åhh, dette var ikke noe gøy å høre 😔 håper virkelig bare det er for tidlig og at håpet fortsatt er der 🙏🏼❤️

Tenker på deg!

Hei fine damer. Tenkte å komme med en liten oppdatering. Jeg har vært til utskrapning i går. Kommet meg litt over sjokket nå og kjenner meg veldig klar for å prøve på nytt. Hele «graviditeten» føles nå bare som en drøm.. håper det ikke tar så lang til før det klaffer på nytt😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2019 den 13.00, Havfrue8 skrev:

Hei fine damer. Tenkte å komme med en liten oppdatering. Jeg har vært til utskrapning i går. Kommet meg litt over sjokket nå og kjenner meg veldig klar for å prøve på nytt. Hele «graviditeten» føles nå bare som en drøm.. håper det ikke tar så lang til før det klaffer på nytt😔

Kjære deg! ❤️ Dette var ikke noe godt høre 😔 håper det klaffer snart igjen 🙏🏼 Tenker på dere og sender masse håp og gode tanker din vei 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...