Gå til innhold

Usikker på om jeg er gravid..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På 14.8.2019 den 23.09, Ønskernummer2 skrev:

Går inn i PP8 nå... jeg tenkte å gå «all in» på kosttilskudd jeg også, så er det bare å håpe .. om der blir enda en pp tar jeg nok en tur til legen.. 😕 har enda ikke komt meg til akupunktør heller.. kansje jeg skal ringe henne også snart hvis spira lar vente på seg 😬 ikke lett dette... men jeg er klar for å stå på videre 💕💕

Hvordan går det med deg? Jeg fikk positiv EL test på dag 21 denne gangen, så kostholdet så ut til å ha hjulpet noe 😁 tempen har ikke steget noe særlig enda, men pleier å stige 2-3 dager etter positiv test, så foreløpig virker alt normalt. Venter på noe unormalt nå🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Hvordan går det med deg? Jeg fikk positiv EL test på dag 21 denne gangen, så kostholdet så ut til å ha hjulpet noe 😁 tempen har ikke steget noe særlig enda, men pleier å stige 2-3 dager etter positiv test, så foreløpig virker alt normalt. Venter på noe unormalt nå🙈🙈

Spennende! Lovende med forbedring/stabilisering i syklus 🙏🏼☺️ Jeg venter EL ila de neste dagene, så det blir spennende i ukene fremover 😊 jeg har også begynnt «ordentlig» på tilskudd, så det er vel litt ekstra spennende om det hjelper 😊 krysser virkelig fingrene for oss 😊💕 hold meg oppdatert ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2019 den 23.09, Ønskernummer2 skrev:

Går inn i PP8 nå... jeg tenkte å gå «all in» på kosttilskudd jeg også, så er det bare å håpe .. om der blir enda en pp tar jeg nok en tur til legen.. 😕 har enda ikke komt meg til akupunktør heller.. kansje jeg skal ringe henne også snart hvis spira lar vente på seg 😬 ikke lett dette... men jeg er klar for å stå på videre 💕💕

Håper dere tar sink damer. Har hørt at q10 er også veldig bra for eggene. Ellers kan jeg anbefale prefert og menskopp ♥️

Anonymkode: bdc93...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg med her jeg! Er inne i pp 3 nå og har tatt en test idag fra cb som var litt vanskelig å tyde, så jeg kjøpte en ny for å teste tidlig som jeg skal ta imorgen tidlig! Så spent og håper det har klaffet! Er 10 dpo og forventer mensen på fredag ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎01‎.‎09‎.‎2019 den 21.59, Anonym bruker skrev:

Håper dere tar sink damer. Har hørt at q10 er også veldig bra for eggene. Ellers kan jeg anbefale prefert og menskopp ♥️

Anonymkode: bdc93...880

Hvordan bruker du alle disse tingene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, vilbli skrev:

Hiver meg med her jeg! Er inne i pp 3 nå og har tatt en test idag fra cb som var litt vanskelig å tyde, så jeg kjøpte en ny for å teste tidlig som jeg skal ta imorgen tidlig! Så spent og håper det har klaffet! Er 10 dpo og forventer mensen på fredag ☺️

Masse lykke til! Er 7 DPO i dag, men ingenting er annerledes enn ellers. Hvordan er det med deg, @Ønskernummer2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.9.2019 den 7.40, Havfrue8 skrev:

Masse lykke til! Er 7 DPO i dag, men ingenting er annerledes enn ellers. Hvordan er det med deg, @Ønskernummer2?

@Havfrue8 Jeg aner virkelig ikke! Trodde EL var forrige torsdag/fredag (at jeg er 6/7dpo) - men plutselig hadde jeg EL-lignende utflod på tirsdag igjen.. 😣

så nå vet jeg virkelig ikke.. jeg begynner å lure om lutealfasen min kan være for kort, at jeg har EL senere enn jeg tror.. jeg er virkelig i villrede.. så nå kan jeg vente mens om alt i fra 7-13 dager.. 🙄🙄🙄

Tullete sykluser er det verste.. mine er alt i fra 30 til 37 dager lange...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ønskernummer2 skrev:

@Havfrue8 Jeg aner virkelig ikke! Trodde EL var forrige torsdag/fredag (at jeg er 6/7dpo) - men plutselig hadde jeg EL-lignende utflod på tirsdag igjen.. 😣

så nå vet jeg virkelig ikke.. jeg begynner å lure om lutealfasen min kan være for kort, at jeg har EL senere enn jeg tror.. jeg er virkelig i villrede.. så nå kan jeg vente mens om alt i fra 7-13 dager.. 🙄🙄🙄

Tullete sykluser er det verste.. mine er alt i fra 30 til 37 dager lange...

 

Mine er også veldig varierende. Men jeg må bare anbefale deg å tempe. Da slipper du å lure på om du har hatt EL eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2019 den 14.09, Havfrue8 skrev:

Mine er også veldig varierende. Men jeg må bare anbefale deg å tempe. Da slipper du å lure på om du har hatt EL eller ikke!

Hvordan går det med deg @Havfrue8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Ønskernummer2 skrev:

Hvordan går det med deg @Havfrue8

Hei <3 TR kom her.. Jeg fortsetter med bidronninggele og salviete + mer frukt og grønt. Jeg har også time for utredning fredag 20.september. Kjenner at jeg engster meg veldig og teller ned dagene som ikke kunne ha gått saktere. Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Havfrue8 skrev:

Hei ❤️ TR kom her.. Jeg fortsetter med bidronninggele og salviete + mer frukt og grønt. Jeg har også time for utredning fredag 20.september. Kjenner at jeg engster meg veldig og teller ned dagene som ikke kunne ha gått saktere. Hvordan går det med deg?

Åhh... skjønner at du gruer deg for det 😬 det hadde jeg også gjort! Og det blir muligens en realitet for meg også snart.. skal høre med lege snarlig hvis det ikke klaffer de neste mnd.. 

foreløpig ingen symptomer og ingen TR, men app sier å vente til Fredag.. og mentalt er jeg innstilt på å vente til Tirsdag hvis TR skulle drøye 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Ønskernummer2 skrev:

Åhh... skjønner at du gruer deg for det 😬 det hadde jeg også gjort! Og det blir muligens en realitet for meg også snart.. skal høre med lege snarlig hvis det ikke klaffer de neste mnd.. 

foreløpig ingen symptomer og ingen TR, men app sier å vente til Fredag.. og mentalt er jeg innstilt på å vente til Tirsdag hvis TR skulle drøye 😬

De syklusene hvor du ikke skjønner noe, er de værste..Jeg hadde en lignende syklus og den varte på 50 dager. Jeg startet å tempe midt i syklusen uten at det ga meg noen svar. I ettertid når jeg ser på temperaturen, tror jeg at jeg har klart å kartlegge at jeg hadde EL også den syklusen. Det har jeg skjønt fordi temperaturen min den perioden var veldig høy. Så høy at jeg faktisk tror at det kan ha vært en MA den perioden da jeg hadde mye symptomer, og en dag med rare greier jeg ikke klarer å glemme.

Etter denne syklusen, tok det meg 2-3 sykluser før ting virket normalt igjen. Men jeg har alltid klart å fastslå når jeg har hatt EL, og dermed kan jeg telle ca 12 dager lutealfase. Nå har jeg noe holdbart å vise til gyn når jeg skal dit og har blitt enda mer kjent med kroppen min.

Med andre ord har temping gjort at jeg har klart å slappe av litt og jeg anbefaler deg også å gjøre det. Det kan jo ta litt tid før du ser et mønster, men det er verdt det.

Håper TR kommer fort for din del så du kan komme i gang med ny PP :hjertesmil:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Havfrue8 skrev:

De syklusene hvor du ikke skjønner noe, er de værste..Jeg hadde en lignende syklus og den varte på 50 dager. Jeg startet å tempe midt i syklusen uten at det ga meg noen svar. I ettertid når jeg ser på temperaturen, tror jeg at jeg har klart å kartlegge at jeg hadde EL også den syklusen. Det har jeg skjønt fordi temperaturen min den perioden var veldig høy. Så høy at jeg faktisk tror at det kan ha vært en MA den perioden da jeg hadde mye symptomer, og en dag med rare greier jeg ikke klarer å glemme.

Etter denne syklusen, tok det meg 2-3 sykluser før ting virket normalt igjen. Men jeg har alltid klart å fastslå når jeg har hatt EL, og dermed kan jeg telle ca 12 dager lutealfase. Nå har jeg noe holdbart å vise til gyn når jeg skal dit og har blitt enda mer kjent med kroppen min.

Med andre ord har temping gjort at jeg har klart å slappe av litt og jeg anbefaler deg også å gjøre det. Det kan jo ta litt tid før du ser et mønster, men det er verdt det.

Håper TR kommer fort for din del så du kan komme i gang med ny PP :hjertesmil:

 

Takk for anbefaling! Jeg skal virkelig se nærmere på dette med temping om det ikke skulle klaffe nå plutselig 🙏🏼 .. kjenner jeg er sykt negativt innstilt og forbereder meg på TR.. 😬

 

jeg satt å tenkte litt i dag... er så lei og sliten nå... skulle ønske man bare kunne vite 200% hvordan man fikk det til å klaffe umiddelbart.. 😅😂 blir tullete av det hele... føler ofte jeg må spøke bort sorgen for meg selv.. trøste meg selv - når ingen andre kan ❤️❤️ Du er god og modig som står på for dette @Havfrue8 ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ønskernummer2 skrev:

Takk for anbefaling! Jeg skal virkelig se nærmere på dette med temping om det ikke skulle klaffe nå plutselig 🙏🏼 .. kjenner jeg er sykt negativt innstilt og forbereder meg på TR.. 😬

 

jeg satt å tenkte litt i dag... er så lei og sliten nå... skulle ønske man bare kunne vite 200% hvordan man fikk det til å klaffe umiddelbart.. 😅😂 blir tullete av det hele... føler ofte jeg må spøke bort sorgen for meg selv.. trøste meg selv - når ingen andre kan ❤️❤️ Du er god og modig som står på for dette @Havfrue8 ❤️❤️

Skjønner deg kjempegodt! Denne gangen måtte jeg bruke et par dager på å komme meg mentalt tilbake etter jeg forstod at TR hadde kommet. Det er ikke lett dette, det er så altoppslukende! Vi må jo være her for hverandre, og det er godt :) Vi skal klare dette, før eller siden! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vet ikke helt om dette er rette tråden å starte i, men er offisielt førstegangsprøver! Det er både fryktelig skummelt, og samtidig veldig gøy :D

Nå skal jeg innrømme at jeg har ikke peiling på syklusen min enda, siden jeg ganske nettopp har tatt ut spiralen, som har gitt meg fryktelig uregelmessige og merkelige blødninger den tiden jeg har hatt den i. Så siden den ble fjernet for ikke lenge siden, venter jeg nå på TR, så jeg kan begynne å kartlegge å finne ut litt. (Og så sniker jeg til meg litt EL-tester, bare for nysgjerrighetens skyld 😇)

Anonymkode: d3fd1...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2019 den 7.39, Havfrue8 skrev:

Hvordan bruker du alle disse tingene? :)

Sink og q10 er vitaminer. Jeg tar en tube med prefert etter at jeg får positiv eggløsningtest, også inn med menskopp etter Vi har hatt sex. Den lar jeg være inne helt til kvelden. 8-10 timer også tar jeg den ut. Har sex igjen. Inn med den. (Liggende selvfølgelig) den sklir lett på plass også sover jeg med til neste dag

 Sånn gjør jeg til eltester er negative ❤👍

Anonymkode: bdc93...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2019 den 7.29, Havfrue8 skrev:

Skjønner deg kjempegodt! Denne gangen måtte jeg bruke et par dager på å komme meg mentalt tilbake etter jeg forstod at TR hadde kommet. Det er ikke lett dette, det er så altoppslukende! Vi må jo være her for hverandre, og det er godt :) Vi skal klare dette, før eller siden! :D

Det er veldig tungt til tider, men det er godt å kunne lufte tanker her inne ☺️

Men, ja, Vi skal klare det! Og jeg heier virkelig på dere!! 👏🏼👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på om jeg skal ta en test nå.. hadde tilsynelatende vanlig mens nå denne perioden utenom at den kom kanskje en dag før og var litt (!!) mildere, men jeg har nå vært syk en uke og er begynt å bli svimmel igjen. Noe jeg var uken etter el og nå er jeg veldig kvalm.. men det kan jo være at jeg har vært/er syk..

hva tror dere? Vits å ta en ny eller bare lurer jeg meg selv? Igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, vilbli skrev:

Lurer litt på om jeg skal ta en test nå.. hadde tilsynelatende vanlig mens nå denne perioden utenom at den kom kanskje en dag før og var litt (!!) mildere, men jeg har nå vært syk en uke og er begynt å bli svimmel igjen. Noe jeg var uken etter el og nå er jeg veldig kvalm.. men det kan jo være at jeg har vært/er syk..

hva tror dere? Vits å ta en ny eller bare lurer jeg meg selv? Igjen..

Off... veldig vanskelig spørsmål.. mye inni meg sier at jeg ville latt være og heller sett noen dager hvordan formen utarter seg 🤷🏼‍♀️ Sagt i beste mening for å spare deg for den kjipe følelsen ved en Evt negativ test ❤️ 

Men jeg håper virkelig for din del at den dårlige formen får ett positivt utfall 🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...