Gå til innhold

Usikker på om jeg er gravid..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Småen92
1 time siden, Anonym80c skrev:

Lurt👍🏼Fikk tlf fra riksen i dag,da skal jeg inn å ta blodprøve i morgen og ul om 2 uker. Greit å få det unna kjenner jeg☺️

Å, så fint å høre! Blir spennende å få høre hvordan det var på ul ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Småen92 skrev:

Å, så fint å høre! Blir spennende å få høre hvordan det var på ul ☺️

Det blir bra det. Gi beskjed hvordan det går for deg på ul i morgen da!🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92

Da har jeg vært på tidlig ul, og det lille vi så, så bra ut. Så da slår jeg med ro til det inntil videre ☺️ Det var veldig spesielt, men nå håper jeg det holder seg der fram til termin🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Småen92 skrev:

Da har jeg vært på tidlig ul, og det lille vi så, så bra ut. Så da slår jeg med ro til det inntil videre ☺️ Det var veldig spesielt, men nå håper jeg det holder seg der fram til termin🥰

❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Småen92 skrev:

Da har jeg vært på tidlig ul, og det lille vi så, så bra ut. Så da slår jeg med ro til det inntil videre ☺️ Det var veldig spesielt, men nå håper jeg det holder seg der fram til termin🥰

Så bra🥰Fikk du se hjerte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
1 time siden, Anonym80c skrev:

Så bra🥰Fikk du se hjerte? 

Hjertet banket😍 Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det🥰

Endret av Småen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Småen92 skrev:

Hjertet banket😍 Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det🥰

Så bra,da er én milepæl over🥰Sies at det ofte går bra når hjertet er i gang🙌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
7 timer siden, Anonym80c skrev:

Så bra,da er én milepæl over🥰Sies at det ofte går bra når hjertet er i gang🙌🏼

Krysser fingrene for det. Nærmer seg 7 uker nå så, bare 5 igjen 😁

Endret av Småen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2019 den 12.20, Småen92 skrev:

Det er jo positivt med litt symptomer da ☺️ Får håpe alt er ok og at dere får reise til syden neste uke! 

Wohoo 😀😀😀 Fikk tlf fra legen idag og hcg prøvene hadde tredoblet seg fra fredag til mandag ❤❤❤ Så her er alt bra ❤❤❤ Fortalte det til barna våre og de ble helt overlykkelige 😍 Laga en quiz til de der jeg hadde forskjellige svaralternativ, og for hvert alternativ så var der en bokstav. Lagde så ruter på et eget ark, der de måtte sette bokstavene i rett rekkefølge. (Jeg satt med spørsmålene på mitt ark og stilte de og de skrev ned etterhvert) Jeg laga det slik at det ble bokstavkrøll, sånn at det ble mer utfordring 😅 Barna er tenåringer, derav vanskelighetsgraden 😅

Anonymkode: b9422...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Wohoo 😀😀😀 Fikk tlf fra legen idag og hcg prøvene hadde tredoblet seg fra fredag til mandag ❤❤❤ Så her er alt bra ❤❤❤ Fortalte det til barna våre og de ble helt overlykkelige 😍 Laga en quiz til de der jeg hadde forskjellige svaralternativ, og for hvert alternativ så var der en bokstav. Lagde så ruter på et eget ark, der de måtte sette bokstavene i rett rekkefølge. (Jeg satt med spørsmålene på mitt ark og stilte de og de skrev ned etterhvert) Jeg laga det slik at det ble bokstavkrøll, sånn at det ble mer utfordring 😅 Barna er tenåringer, derav vanskelighetsgraden 😅

Anonymkode: b9422...963

Så fin å høre at det går bra for flere av oss ☺️ 

Hehe, moro å kunne gjøre litt ut av det da. Det beste er jo reaksjonene 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Wohoo 😀😀😀 Fikk tlf fra legen idag og hcg prøvene hadde tredoblet seg fra fredag til mandag ❤❤❤ Så her er alt bra ❤❤❤ Fortalte det til barna våre og de ble helt overlykkelige 😍 Laga en quiz til de der jeg hadde forskjellige svaralternativ, og for hvert alternativ så var der en bokstav. Lagde så ruter på et eget ark, der de måtte sette bokstavene i rett rekkefølge. (Jeg satt med spørsmålene på mitt ark og stilte de og de skrev ned etterhvert) Jeg laga det slik at det ble bokstavkrøll, sånn at det ble mer utfordring 😅 Barna er tenåringer, derav vanskelighetsgraden 😅

Anonymkode: b9422...963

Så bra👍🏼God å høre det er flere som har tenåringer😜Tenåringen her i hus vet det også,men 5 åringen vet ikke ennå. Det tør jeg ikke si før alle svar fra riksen er klare pga risikogruppen (alder). Jeg har vært igjennom en trisomi 13 før,som var før jeg var i risikogruppen. Så dette er ikke en egoistisk handling. Orker ikke tanken på å gå så langt som sist!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Ønskernummer2 skrev:

Hvordan går det med deg @Havfrue8 ? 😊

Hei 😁 jeg fikk positiv EL test i går og venter på at tempen går opp. På CD25 idag. Med raske svømmere fra mannen og late sommerdager håper jeg virkelig at det klaffer❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det generelt med gravide og prøver her??☺️

Her er dagene mye bedre,nesten så jeg ikke kjenner noe lenger (bort sett fra ømme pupper og hyppig tissing). Sånn var det sist jeg mistet også,men prøver ikke tenke for mye på det🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.7.2019 den 8.58, Havfrue8 skrev:

Hei 😁 jeg fikk positiv EL test i går og venter på at tempen går opp. På CD25 idag. Med raske svømmere fra mannen og late sommerdager håper jeg virkelig at det klaffer❤️

Spennende!😍☀️☀️ Håper jeg kan glede meg over gode nyheter fra dere snart 💕 det er så vel unt 🙏🏼 Hold meg oppdatert ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg offisielt i DPO land. Litt usikker på om jeg er 5 eller 7DPO siden jeg mangler to dager med temperaturmåling. Jeg tror 5. Uansett så er jeg nå i gang. Deilig å se at syklusen var normal igjen denne gangen. Ingen symptomer.. men.. det betyr jo ingenting @småen92 :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Ønskernummer2 skrev:

Spennende! Jeg har el i disse dager... blir altfor spennende og se om en to ukers tid 🙊

Krysser fingrene for deg! Jeg "føler" at det kommer til å klaffe i sommer, men det gjenstår jo å se! Haha! Skal i et bryllup i helgen, så da får jeg ta på meg sjåfør-hatten for å holde meg edru :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2019 den 17.14, Gjest Småen92 skrev:

Krysser fingrene for det. Nærmer seg 7 uker nå så, bare 5 igjen 😁

Hvordan går det med deg nå? Fått noen flere symptomer?☺️

Anonymkode: 9edf0...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2019 den 8.09, Havfrue8 skrev:

Krysser fingrene for deg! Jeg "føler" at det kommer til å klaffe i sommer, men det gjenstår jo å se! Haha! Skal i et bryllup i helgen, så da får jeg ta på meg sjåfør-hatten for å holde meg edru :laugh:

Hvordan står det til med deg @Havfrue8 ? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Ønskernummer2 skrev:

Hvordan står det til med deg @Havfrue8 ? 😄

TR kom søren meg! Klarte å holde meg fra å teste hele perioden, men sånn kan det gå! Ny PP i vente! Nå skal det inntas vin i helgen :D Hvordan er det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2019 den 9.58, Havfrue8 skrev:

TR kom søren meg! Klarte å holde meg fra å teste hele perioden, men sånn kan det gå! Ny PP i vente! Nå skal det inntas vin i helgen :D Hvordan er det med deg?

 Åhr!! Så Pyton!! Men vi får bare stå på 😅😂😄 .. Jeg tror jeg er 7-8 dpo ca.. men har ikke helt følelsen for at det klaffet .. så jeg unngår å teste, så får jeg heller bli positivt overrasket om resultatet skulle bli annerledes 🙊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2019 den 9.58, Havfrue8 skrev:

TR kom søren meg! Klarte å holde meg fra å teste hele perioden, men sånn kan det gå! Ny PP i vente! Nå skal det inntas vin i helgen :D Hvordan er det med deg?

Da kom TR her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Ønskernummer2 skrev:

Da kom TR her...

Uff.. Det er så kjedelig og man blir så hjelpesløs :( Jeg har i hvertfall startet opp med kosttilskudd denne gangen. Jeg tar folat og omega 3, i tillegg til bidronninggele og salviete hver dag frem til EL. Betakaroten skal visst også være bra, så da blir det en gulrot om dagen. Prøver å spise sunnere, så lager en grønn smoothie til frokost nesten hver dag.

Vi gjør vårt beste for å lage et godt miljø i kroppen for en fremtidig spire, og mer får vi ikke gjort <3

Hvilken PP starter du i nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2019 den 12.15, Havfrue8 skrev:

Uff.. Det er så kjedelig og man blir så hjelpesløs :( Jeg har i hvertfall startet opp med kosttilskudd denne gangen. Jeg tar folat og omega 3, i tillegg til bidronninggele og salviete hver dag frem til EL. Betakaroten skal visst også være bra, så da blir det en gulrot om dagen. Prøver å spise sunnere, så lager en grønn smoothie til frokost nesten hver dag.

Vi gjør vårt beste for å lage et godt miljø i kroppen for en fremtidig spire, og mer får vi ikke gjort ❤️

Hvilken PP starter du i nå?

Går inn i PP8 nå... jeg tenkte å gå «all in» på kosttilskudd jeg også, så er det bare å håpe .. om der blir enda en pp tar jeg nok en tur til legen.. 😕 har enda ikke komt meg til akupunktør heller.. kansje jeg skal ringe henne også snart hvis spira lar vente på seg 😬 ikke lett dette... men jeg er klar for å stå på videre 💕💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...