Jump to content
Anonym bruker

Usikker på om jeg er gravid..

Recommended Posts

Havfrue8
På ‎16‎.‎09‎.‎2019 den 6.49, Ønskernummer2 skrev:

Endelig var det faktisk min tur!!! 😍

427022E5-5994-4912-9F77-2AAB2694DCAB.jpeg

Åå gratulerer såå mye!! :D Der ser du <3 Masse lykke til fremover!

Fortsetter under...

Ønskernummer2
22 timer siden, Havfrue8 skrev:

Åå gratulerer såå mye!! :D Der ser du ❤️ Masse lykke til fremover!

Tusen takk 🙏🏼❤️❤️❤️ Kvalmen har allerede gjort ett kraftig innrykk, så jeg håper det kun skal vare tolv uker (Max!!) 😂  

gleder meg til å følge deg fremover - håper ditt vidunder er rett rundt hjørnet ❤️❤️

Havfrue8
På ‎18‎.‎09‎.‎2019 den 10.56, Ønskernummer2 skrev:

Tusen takk 🙏🏼❤️❤️❤️ Kvalmen har allerede gjort ett kraftig innrykk, så jeg håper det kun skal vare tolv uker (Max!!) 😂  

gleder meg til å følge deg fremover - håper ditt vidunder er rett rundt hjørnet ❤️❤️

Hvordan er formen din? :) Jeg har vært på første utredningstime hos fertilitetslege. Og hun fant ingenting i første omgang, så satser på at alt er i orden. Da er det bare ikke riktig tid enda, tenker jeg..

Kassiopeia8

Ny her på forumet, så vet ikke om jeg skjønner alle forkortelser og sånn, hehe.

Prøver å få vårt første barn, har nå prøvd i ca 3 måneder. Vet det ikke er lenge, men blir utålmodig likevel. Denne gangen har jeg en veldig god følelse, men prøver ikke håpe for mye slik at jeg blir skuffet.

I følge appen jeg bruker skulle egentlig eggløsning komme nå til helgen, men jeg er helt sikker på at jeg hadde eggløsning på tirsdag! Mandag morgen forandret plutselig utfloden min seg og mandag kveld og tirsdag morgen hadde jeg kramper i magen. Onsdag var utfloden tilbake til vanlig. Jeg tok en eggløsningstest mandagen, men den var negativ. Men helt ærlig, så har jeg i tre måneder aldri fått en positiv eggløsningstest, så jeg har mistet litt troa på den. Det er i tillegg billigtester jeg har brukt.

I går og i dag har jeg vært trøtt og sliten. Men det blir man kanskje hvis man innbiller seg det også? Jeg skal hvertfall ta det med ro fremover, og spise vitaminene mine for sikkerhets skyld! 

Ønskernummer2
På 25.9.2019 den 10.29, Havfrue8 skrev:

Hvordan er formen din? :) Jeg har vært på første utredningstime hos fertilitetslege. Og hun fant ingenting i første omgang, så satser på at alt er i orden. Da er det bare ikke riktig tid enda, tenker jeg..

Det var godt å høre, det da ❤️ Håper det er som du sier, bare ikke riktig tid - men håper tiden er din snart 💕🙏🏼🙏🏼

Med meg har kvalmen roet seg veldig, noe som naturlig nok skremmer meg litt, men så kjenner jeg tegn til ligamentsmerter i ny og ne, samt at jeg har MYE hodepine og sliter med avføring (beklager oversharing) 😂 så jeg håper jo virkelig alt står bra til med den lille. Skal til lege på tirsdag og tidlig UL den 8.okt, da er jeg 7-8 uker 🙏🏼💕

Havfrue8
På ‎27‎.‎09‎.‎2019 den 13.49, Ønskernummer2 skrev:

Det var godt å høre, det da ❤️ Håper det er som du sier, bare ikke riktig tid - men håper tiden er din snart 💕🙏🏼🙏🏼

Med meg har kvalmen roet seg veldig, noe som naturlig nok skremmer meg litt, men så kjenner jeg tegn til ligamentsmerter i ny og ne, samt at jeg har MYE hodepine og sliter med avføring (beklager oversharing) 😂 så jeg håper jo virkelig alt står bra til med den lille. Skal til lege på tirsdag og tidlig UL den 8.okt, da er jeg 7-8 uker 🙏🏼💕

Jeg tror ikke forstoppelse er så uvanlig i tidlig graviditet! Sikkert mye nytt og uvante ting.. Håper det gikk bra på legetimen! Lykke til med UL <3

Annonse

Ønskernummer2
3 timer siden, Havfrue8 skrev:

Jeg tror ikke forstoppelse er så uvanlig i tidlig graviditet! Sikkert mye nytt og uvante ting.. Håper det gikk bra på legetimen! Lykke til med UL ❤️

Legetimen gikk fint, sykmeldt i 4 uker til - da kvalme og oppkast er tilbake 🥴😬 heldigvis ett godt tegn, men FY SØREN så slitsomt.... 😔 jeg bare ber til høyere makter at det går over etter 12-13 uker 🙏🏼🙏🏼🙏🏼

- og Tusen takk! Blir spennende å forhåpentligvis få se ett bankende hjerte ❤️

Ønskernummer2
På 1.10.2019 den 13.00, Havfrue8 skrev:

Jeg tror ikke forstoppelse er så uvanlig i tidlig graviditet! Sikkert mye nytt og uvante ting.. Håper det gikk bra på legetimen! Lykke til med UL ❤️

Hvordan står det til hos deg Havfrue? 💕 

jeg kaster opp så det føles som jeg skal dø.. 😭 venter på den magiske 12.uke - håper det er over da.. (det var det ikke sist svangerskap, men det er lov å håpe) 😅