Gå til innhold

Usikker på om jeg er gravid..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, Småen92 skrev:

Nå trenger jeg litt hjelp her.. Jeg klarte å ta en test igjen( vet det er helt på trynet) og jeg er lite håpefull. Meeen, syns jeg kan skimte noe? Er bare 9 dpo og 3 timer siden jeg var på do sist. Det kom en veeeldig svak strek etter 1 min. Er det skygge? Jeg har ikke fått det på cb sine tidlig tester tidligere nemlig. 

0BFB9293-B90A-464D-8723-556DD0D02BE5.jpeg

Jeg skimter en strek🤞🏼Håper det klaffer! Ta en ny på morgenurin i morgen🥰

her har jeg selv kommet til 6+1,og er så kvalm og uvel🤢

Anonymkode: 9edf0...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Småen92
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da får man krysse fingrene for at det sitter denne gangen. Vent noen dager til nå med å teste, så ser du om den blir sterkere. Vanskelig å la være med all denne testingen, jeg klarte nemlig ikke 😅 Ble gravid i mai men endte i kjemisk her også, men ble gravid på nytt med en gang. Er nå 6 uker på vei og kvalmen har begynt for fullt. Ellers har jeg ikke hatt noen symptomer før nå. Veldig veldig sterke mage smerter i starten, men håper det går bra. De er borte nå og jeg har heller ikke blødd så mye som en dråpe. Så jeg krysser fingrene for meg selv også 🙈

Anonymkode: 6d443...b79

Skal forsøke å holde meg unna tester 😂 Man er så vant til å høre at alle har så mye symptomer, har ikke vondt noe sted og ikke engang ømme bryster. 

Skal krysse fingrene for deg også, satser på at spiren din klorer seg fast helt til slutten ☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skimter en strek🤞🏼Håper det klaffer! Ta en ny på morgenurin i morgen🥰

her har jeg selv kommet til 6+1,og er så kvalm og uvel🤢

Anonymkode: 9edf0...8d1

Håper jeg også. 

Hadde du noen symptomer før det, eller kom alt etter at du fikk positiv? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Småen92 skrev:

Nå trenger jeg litt hjelp her.. Jeg klarte å ta en test igjen( vet det er helt på trynet) og jeg er lite håpefull. Meeen, syns jeg kan skimte noe? Er bare 9 dpo og 3 timer siden jeg var på do sist. Det kom en veeeldig svak strek etter 1 min. Er det skygge? Jeg har ikke fått det på cb sine tidlig tester tidligere nemlig. 

0BFB9293-B90A-464D-8723-556DD0D02BE5.jpeg

Helt klart en strek der! Den blir sterkere i morgen :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
11 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Helt klart en strek der! Den blir sterkere i morgen :D 

Er den ikke sterkere i morgen, så gir jeg opp denne pp 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Småen92 skrev:

Håper jeg også. 

Hadde du noen symptomer før det, eller kom alt etter at du fikk positiv? 😊

Jeg tisset på natten og det pleier jeg aldri å gjøre. Ellers var det murringer i korsryggen. Litt trøttere enn vanlig etter jobb. Men hadde ikke noe særlig ømme pupper før passert ikm dagen. Følt meg ikke gravid fram til nå. Skikkelig kvalm og sykt trøtt. Kan sove 2-3 timer etter jobb og så legge meg igjen kl 22🙈

Ta en ny test i morgen,garantert sterkere🤞🏼💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Småen92
17 minutter siden, Anonym80c skrev:

Jeg tisset på natten og det pleier jeg aldri å gjøre. Ellers var det murringer i korsryggen. Litt trøttere enn vanlig etter jobb. Men hadde ikke noe særlig ømme pupper før passert ikm dagen. Følt meg ikke gravid fram til nå. Skikkelig kvalm og sykt trøtt. Kan sove 2-3 timer etter jobb og så legge meg igjen kl 22🙈

Ta en ny test i morgen,garantert sterkere🤞🏼💞

Godt å høre at ikke alle har mange symptomer😊 Masse lykke til🥰 

Jeg skal sjekke igjen i morgen, er den ikke sterkere da, så gir jeg opp denne pp 😂

Endret av Småen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til @Småen92 ! Satser på sterkere test snart 🙏🏼🙏🏼 Selv er vi straks klar for neste pp her .. er litt sånn - mehh - i forkant pessimist 😂 men spent likevel 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
1 time siden, Ønskernummer2 skrev:

Masse lykke til @Småen92 ! Satser på sterkere test snart 🙏🏼🙏🏼 Selv er vi straks klar for neste pp her .. er litt sånn - mehh - i forkant pessimist 😂 men spent likevel 🤪

Tusen takk☺️ Jeg tror det bare er en kjemisk eller skyggestrek, med min flaks så høres det mer riktig ut. 

Lykke til med ny pp, håper det fester seg en spire denne gangen og at den blir der i 9 måneder! Forstår at du er litt pessimist, syns det må være lov 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
6 timer siden, Småen92 skrev:

Nå trenger jeg litt hjelp her.. Jeg klarte å ta en test igjen( vet det er helt på trynet) og jeg er lite håpefull. Meeen, syns jeg kan skimte noe? Er bare 9 dpo og 3 timer siden jeg var på do sist. Det kom en veeeldig svak strek etter 1 min. Er det skygge? Jeg har ikke fått det på cb sine tidlig tester tidligere nemlig. 

0BFB9293-B90A-464D-8723-556DD0D02BE5.jpeg

DEN STREKEN DER ER BLÅ!!! Ikke noe skygge 😍😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
7 minutter siden, 12-3-4 skrev:

DEN STREKEN DER ER BLÅ!!! Ikke noe skygge 😍😍😍

Jeg håper den blir sterkere i morgen eller fredag, selv om jeg er innstilt på det motsatte🙈 Og ikke noe som helst symptomer 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
2 timer siden, Småen92 skrev:

Jeg håper den blir sterkere i morgen eller fredag, selv om jeg er innstilt på det motsatte🙈 Og ikke noe som helst symptomer 😂

Bare til info var kveldstestene mine alltid sterkere enn morgenurin tester. Jeg vet ikke hvorfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92

Da kommer nok tr i morgen eller lørdag, temperatur falt fra 36,87 til 36,67 i dag. Og cb early er helt lik som i går eller kanskje svakere, så da tok jeg en tidlig RFSU i tillegg og den er negativ. Så det var nok bare skygge. Da hadde pessimisten i meg rett 🙄 Jeg skal styre unna alle tidlig tester herettter og heller vente på ikm. Selv om jeg var veldig pessimist, så ble jeg kjempeskuffet🙄

24C5D916-4966-43EF-A900-81D7794D10A2.thumb.jpeg.216740c55dc16ad13eb0b53a511644c3.jpeg

 

Endret av Småen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Småen92 skrev:

Da kommer nok tr i morgen eller lørdag, temperatur falt fra 36,87 til 36,67 i dag. Og cb early er helt lik som i går eller kanskje svakere, så da tok jeg en tidlig RFSU i tillegg og den er negativ. Så det var nok bare skygge. Da hadde pessimisten i meg rett 🙄 Jeg skal styre unna alle tidlig tester herettter og heller vente på ikm. Selv om jeg var veldig pessimist, så ble jeg kjempeskuffet🙄

24C5D916-4966-43EF-A900-81D7794D10A2.thumb.jpeg.216740c55dc16ad13eb0b53a511644c3.jpeg

 

Æsj! Det er så irriterende når man føler man er like ved.. men nå vet du at syklusene dine har stabilisert seg, og da sier vi at sjansene er større til neste gang 🙏🏼😅 ta deg vin i helga❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så sjekket jeg livmortappen nå. Veldig myk og åpen, samt litt brun utflod = IKKE GRAVID! Gidder ikke engang å ta en test. Nye 50 dager til jeg kan ta nye graviditetstester...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
1 time siden, Havfrue8 skrev:

Æsj! Det er så irriterende når man føler man er like ved.. men nå vet du at syklusene dine har stabilisert seg, og da sier vi at sjansene er større til neste gang 🙏🏼😅 ta deg vin i helga❤️❤️

Lov å håp at det funker neste gang, men det spørs. Skal iallefall styre unna tidlig testing! 🙄 Det var akkurat det jeg tenkte skulle, kanskje en hel flaske 😂

 

13 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Forresten så sjekket jeg livmortappen nå. Veldig myk og åpen, samt litt brun utflod = IKKE GRAVID! Gidder ikke engang å ta en test. Nye 50 dager til jeg kan ta nye graviditetstester...

Da er det ikke vits i å ta test nei.. Syns vi absolutt har lov til å drikke litt vin og kose oss i helgen begge to! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
3 timer siden, Småen92 skrev:

Da kommer nok tr i morgen eller lørdag, temperatur falt fra 36,87 til 36,67 i dag. Og cb early er helt lik som i går eller kanskje svakere, så da tok jeg en tidlig RFSU i tillegg og den er negativ. Så det var nok bare skygge. Da hadde pessimisten i meg rett 🙄 Jeg skal styre unna alle tidlig tester herettter og heller vente på ikm. Selv om jeg var veldig pessimist, så ble jeg kjempeskuffet🙄

24C5D916-4966-43EF-A900-81D7794D10A2.thumb.jpeg.216740c55dc16ad13eb0b53a511644c3.jpeg

 

Men den her er da positiv?? Jeg skjønner ikke? Har aldri fått blå strek om det ikke er HCG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Småen92 skrev:

Lov å håp at det funker neste gang, men det spørs. Skal iallefall styre unna tidlig testing! 🙄 Det var akkurat det jeg tenkte skulle, kanskje en hel flaske 😂

 

Da er det ikke vits i å ta test nei.. Syns vi absolutt har lov til å drikke litt vin og kose oss i helgen begge to! ❤️

:skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
1 time siden, 12-3-4 skrev:

Men den her er da positiv?? Jeg skjønner ikke? Har aldri fått blå strek om det ikke er HCG!

Hmm. Jeg trodde den kanskje var positiv jeg også, men tok en RFSU i tillegg og den var blendahvit. Kanskje det bare er en kjemisk eller noe, så ikke HCG øker😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
5 timer siden, Småen92 skrev:

Hmm. Jeg trodde den kanskje var positiv jeg også, men tok en RFSU i tillegg og den var blendahvit. Kanskje det bare er en kjemisk eller noe, så ikke HCG øker😕

Jeg fikk positiv vanlig test før tidlig 🙊 tidlig testene slo først ut 14 dpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
43 minutter siden, 12-3-4 skrev:

Jeg fikk positiv vanlig test før tidlig 🙊 tidlig testene slo først ut 14 dpo

Og denne fikk jeg nå, snakk om testegal. Denne tidlig testen er sterke enn i dag tidlig og sterkere enn igår. Til og med sterkere enn de jeg hadde forrige pp. Nå jeg skjønner ikke noe🤦🏼‍♀️

548C383E-85CB-4AA9-9FEF-40B9882690BC.jpeg

Endret av Småen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92

Jeg tror ikke det får vært klarere enn dette.. 10 dpo, test tatt med en skvett jeg klarte å trykke ut kl 5 på ettermiddagen. Og disse testene lyver vel ikke? 

8237394C-7CD7-45F6-879C-98CDC71587F6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
53 minutter siden, Småen92 skrev:

Jeg tror ikke det får vært klarere enn dette.. 10 dpo, test tatt med en skvett jeg klarte å trykke ut kl 5 på ettermiddagen. Og disse testene lyver vel ikke? 

8237394C-7CD7-45F6-879C-98CDC71587F6.jpeg

GRATULERER ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
18 minutter siden, 12-3-4 skrev:

GRATULERER ❤️❤️

Tusen takk ❤️ Jeg ble faktisk tatt litt på senga, enda man faktisk er prøver. Var VELDIG sikker på at jeg ikke var gravid. Har overhodet INGEN symptomer og temp falt litt i dag tidlig. Måtte ta to digitale for å tro på det istad. Nå håper jeg spiren sitter til mars, og ikke ender i SA igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Småen92 skrev:

Jeg tror ikke det får vært klarere enn dette.. 10 dpo, test tatt med en skvett jeg klarte å trykke ut kl 5 på ettermiddagen. Og disse testene lyver vel ikke? 

8237394C-7CD7-45F6-879C-98CDC71587F6.jpeg

Denne kan du stole helt på🙌🏼Gratulerer så mye🥰pessimisten var ikke til å stole på denne gang😜💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...