Gå til innhold

Usikker på om jeg er gravid..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Småen92
4 minutter siden, Anonym80c skrev:

Denne kan du stole helt på🙌🏼Gratulerer så mye🥰pessimisten var ikke til å stole på denne gang😜💞

Tusen takk🥰 Jeg er så utrolig glad, var liksom 110% sikker på at det ikke klaffet denne pp heller. Du har helt rett, pessimisten tok feil😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

WOOP WOOOP!!!! 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 Gratulerer @Småen92 🥰😍 håper denne spira sitter!! Nå håper jeg at jeg følger på om ca 2uker 😊 spennende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
47 minutter siden, Ønskernummer2 skrev:

WOOP WOOOP!!!! 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 Gratulerer @Småen92 🥰😍 håper denne spira sitter!! Nå håper jeg at jeg følger på om ca 2uker 😊 spennende! 

Tusen takk 🥰 Håper også den blir der til mars! Skal krysse fingrene for deg og satser på at du snart legger ut et bilde av positiv test ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Småen92 skrev:

Jeg tror ikke det får vært klarere enn dette.. 10 dpo, test tatt med en skvett jeg klarte å trykke ut kl 5 på ettermiddagen. Og disse testene lyver vel ikke? 

8237394C-7CD7-45F6-879C-98CDC71587F6.jpeg

Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg skvatt da jeg så denne😍 gratulerer!! Ønsker deg masse lykke til! Du gir de symptomfrie håp😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92

Jeg skvatt selv! Jeg var 110% sikker på at det overhodet ikke klaffet. Og den cb rask deteksjon og tidlig test slo nesten ikke ut, men cb digital slo ut. Temperaturen økte igjen i dag og positiv digital i dag tidlig også. Jeg har ikke et eneste symptom, ikke så mye som en øm brystvorte engang 😂 Denne gangen håper jeg spiren sitter i 9 mnd!  Så det er fullt mulig å være gravid og ikke ha et eneste symptom. Og jeg testet ikke positivt med morgenurin i går heller, men heller en dårlig utvannet skvett på ettermiddagen 😂 Ikke gi opp håpet, så skal jeg heie på deg. Håper du følger etter om ikke så altfor lenge 🥰

Endret av Småen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Småen92 skrev:

Jeg skvatt selv! Jeg var 110% sikker på at det overhodet ikke klaffet. Og den cb rask deteksjon og tidlig test slo nesten ikke ut, men cb digital slo ut. Temperaturen økte igjen i dag og positiv digital i dag tidlig også. Jeg har ikke et eneste symptom, ikke så mye som en øm brystvorte engang 😂 Denne gangen håper jeg spiren sitter i 9 mnd!  Så det er fullt mulig å være gravid og ikke ha et eneste symptom. Og jeg testet ikke positivt med morgenurin i går heller, men heller en dårlig utvannet skvett på ettermiddagen 😂 Ikke gi opp håpet, så skal jeg heie på deg. Håper du følger etter om ikke så altfor lenge 🥰

Gleder meg til å følge med på deg 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Småen92
14 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Gleder meg til å følge med på deg 🥰

Jeg kommer til å fortsette å plage dere her 😂 Må jo få med meg hvordan det får med deg framover også🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Småen92 skrev:

Jeg skvatt selv! Jeg var 110% sikker på at det overhodet ikke klaffet. Og den cb rask deteksjon og tidlig test slo nesten ikke ut, men cb digital slo ut. Temperaturen økte igjen i dag og positiv digital i dag tidlig også. Jeg har ikke et eneste symptom, ikke så mye som en øm brystvorte engang 😂 Denne gangen håper jeg spiren sitter i 9 mnd!  Så det er fullt mulig å være gravid og ikke ha et eneste symptom. Og jeg testet ikke positivt med morgenurin i går heller, men heller en dårlig utvannet skvett på ettermiddagen 😂 Ikke gi opp håpet, så skal jeg heie på deg. Håper du følger etter om ikke så altfor lenge 🥰

Nyt at du enn så lenge er symptomfri🥰Jeg er sykt kvalm og vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg🤢ingenting hjelper!!! Så om noen har noe råd,rop ut😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
2 minutter siden, Anonym80c skrev:

Nyt at du enn så lenge er symptomfri🥰Jeg er sykt kvalm og vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg🤢ingenting hjelper!!! Så om noen har noe råd,rop ut😅

Skal gjøre det🥰 Jeg har ikke noen gode råd å komme med, mistenker at du har forsøkt det meste allerede 😂 Når kom symptomene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Småen92 skrev:

Skal gjøre det🥰 Jeg har ikke noen gode råd å komme med, mistenker at du har forsøkt det meste allerede 😂 Når kom symptomene dine?

Ja har det🙈eneste jeg ikke har tatt er postafen,som jeg hører flere gravide med kvalme har tatt. Kvalmen kom for 3 dager siden. Da gikk jeg inn i uke 6. Jo mer jeg stresser jo verre blir det. Jobber i bhg,så det er tungt på jobb om dagen. I dag har jeg fri og det trengte jeg😅

Jeg spiser mat og kjeks for å døyve det,men kommer tilbake kjapt. Kuttet ut kaffe nå for å se om det kan hjelpe på. #frustrert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
27 minutter siden, Anonym80c skrev:

Ja har det🙈eneste jeg ikke har tatt er postafen,som jeg hører flere gravide med kvalme har tatt. Kvalmen kom for 3 dager siden. Da gikk jeg inn i uke 6. Jo mer jeg stresser jo verre blir det. Jobber i bhg,så det er tungt på jobb om dagen. I dag har jeg fri og det trengte jeg😅

Jeg spiser mat og kjeks for å døyve det,men kommer tilbake kjapt. Kuttet ut kaffe nå for å se om det kan hjelpe på. #frustrert 

Det kan jeg jo forstå! Håper det går fort over etter noen uker for deg😊 Er spent på når jeg får noen symptomer 😂

Endret av Småen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
3 timer siden, Anonym80c skrev:

Nyt at du enn så lenge er symptomfri🥰Jeg er sykt kvalm og vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg🤢ingenting hjelper!!! Så om noen har noe råd,rop ut😅

Råd: vent.. og vent og vent.. så bikker du 12 uker og stor sannsynlighet for at du føler deg bedre 😂 jeg selv ble bedre fra uke 9 ☺️ Ellers hjalp det å holde seg for nesa når man skulle gå forbi mat eller lignende. Luktene jeg kastet opp av 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2019 den 10.00, Småen92 skrev:

Det kan jeg jo forstå! Håper det går fort over etter noen uker for deg😊 Er spent på når jeg får noen symptomer 😂

Hvordan går det med deg? 😊💕 selv regner jeg meg i dpo-land fra i morgen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Småen92
46 minutter siden, Ønskernummer2 skrev:

Hvordan går det med deg? 😊💕 selv regner jeg meg i dpo-land fra i morgen 😊

Det går bra, tatt en ny test bare for å se at HCG øker, og det gjør det🥰 Litt smånervøs så klart, men krysser fingrene for at spiren holder seg der fra til termin😊 Har fortsatt ikke et eneste symptom, annet enn litt murring nederst i magen, så man trenger tydeligvis ikke ha symptomer for å være gravid. 

Jeg skal krysse fingrene for deg, vært moro om det ble en spire på deg også! ☺️ Du må oppdatere om hvordan det går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Småen92 skrev:

Det går bra, tatt en ny test bare for å se at HCG øker, og det gjør det🥰 Litt smånervøs så klart, men krysser fingrene for at spiren holder seg der fra til termin😊 Har fortsatt ikke et eneste symptom, annet enn litt murring nederst i magen, så man trenger tydeligvis ikke ha symptomer for å være gravid. 

Jeg skal krysse fingrene for deg, vært moro om det ble en spire på deg også! ☺️ Du må oppdatere om hvordan det går. 

Du gir oss håp :D haha! Dette går bra :)

Jeg er snart ferdig med heksa! Begynner å tempe om en uke ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92

Merkelig, i dag er jeg 4+3 og ikke noe symptomer, kun sterkere graviditetstest. Jeg tror jeg straks skal slutte å teste, for de viser straks max. Men jeg merker jeg er litt bekymra for å miste. 

Så bra at hun kom og du snart er ferdig med henne. Da skal jeg krysse fingrene for at det er din tur denne pp 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Småen92 skrev:

Merkelig, i dag er jeg 4+3 og ikke noe symptomer, kun sterkere graviditetstest. Jeg tror jeg straks skal slutte å teste, for de viser straks max. Men jeg merker jeg er litt bekymra for å miste. 

Så bra at hun kom og du snart er ferdig med henne. Da skal jeg krysse fingrene for at det er din tur denne pp 😄

Husk at det er mer sannsynlig at spiren holder seg, enn at den ikke gjør det :) Dette går fint! Når tenker du å dra til legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
32 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Husk at det er mer sannsynlig at spiren holder seg, enn at den ikke gjør det :) Dette går fint! Når tenker du å dra til legen?

Jeg prøver å være positiv, men det hender de dårlige tankene tar over.  Jeg har fått time hos legen i uke 8, så da får vi se hva dem sier 😊

Endret av Småen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Småen92 skrev:

Jeg prøver å være positiv, men det hender de dårlige tankene tar over.  Jeg har fått time hos legen i uke 8, så da får vi se hva dem sier 😊

Forstår nervøsiteten, jeg kommer nok til å ha det akkurat likt 🙊 men som @Havfrue8 sier, så er jo heldigvis kjangsen størst for at spira sitter denne gangen 😊💕 det håper vi og det ser jo lovende ut foreløpig 🙏🏼😊

jeg er så spent på de neste 14 dagene.. håper de går fort! 🙊 jeg er ganske 100% sikker på at vi traff EL så jeg er positiv men negativ hvis dere forstår 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
1 time siden, Ønskernummer2 skrev:

Forstår nervøsiteten, jeg kommer nok til å ha det akkurat likt 🙊 men som @Havfrue8 sier, så er jo heldigvis kjangsen størst for at spira sitter denne gangen 😊💕 det håper vi og det ser jo lovende ut foreløpig 🙏🏼😊

jeg er så spent på de neste 14 dagene.. håper de går fort! 🙊 jeg er ganske 100% sikker på at vi traff EL så jeg er positiv men negativ hvis dere forstår 😂😂😂

Håper på det beste og forventer det verste😊 

Jeg var sånn selv denne pp, sikker på at vi traff el, men negativ allikevel. Jeg håper det fester seg en spire hos deg. Oppdater om hvordan det går her da! Og husk, man kan være gravid uten særlig symptomer ☺️☺️

Endret av Småen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere gravide? Her er dagene tunge både psykisk og fysisk. Kvalmen herjer🤢og jeg orker ikke noe😔Dagene blir lange! Men i dag skal jeg på tidlig ul. Så kanskje det lysner litt å se et bankende hjerte, og at det er EN inni der😉

Anonymkode: 9edf0...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan går det med dere gravide? Her er dagene tunge både psykisk og fysisk. Kvalmen herjer🤢og jeg orker ikke noe😔Dagene blir lange! Men i dag skal jeg på tidlig ul. Så kanskje det lysner litt å se et bankende hjerte, og at det er EN inni der😉

Anonymkode: 9edf0...8d1

Foreløpig ganske greit her. Så vidt begynt å få ømme nipler i dag, men det var kanskje på tide. Foruten veldig mye tanker, så psykisk kan jeg støtte meg litt til. 

Hvor langt er du? Si ifra hvordan det får på tidlig ul da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere som prøver og dere som er så heldige å fått det til 🙂

Jeg og min samboer har vært prøvere i noen år, har fått det til også, men endte i SA. Men vi gir ikke opp, og nå er jeg 3 på overtid uten noe tegn på mens ennå. Håper så inderlig det klaffer denne gangen. Men har noen stikninger nederst på magen, men det kan jo være at mensen melder sin ankomst ? 

Har hatt det slik før også, der mensen er 2-3 dager for sen, men så kommer den likevel. Så derfor venter jeg med å ta noen test.  Men jeg krysser fingrene for at dette er den gangen vi endelig fikk det til 😍

Anonymkode: b9422...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei alle dere som prøver og dere som er så heldige å fått det til 🙂

Jeg og min samboer har vært prøvere i noen år, har fått det til også, men endte i SA. Men vi gir ikke opp, og nå er jeg 3 på overtid uten noe tegn på mens ennå. Håper så inderlig det klaffer denne gangen. Men har noen stikninger nederst på magen, men det kan jo være at mensen melder sin ankomst ? 

Har hatt det slik før også, der mensen er 2-3 dager for sen, men så kommer den likevel. Så derfor venter jeg med å ta noen test.  Men jeg krysser fingrene for at dette er den gangen vi endelig fikk det til 😍

Anonymkode: b9422...963

Har hatt murringer bare, så trodde mensen skulle komme, men det gjorde den ikke. Man trenger ikke ha noe symptomer overhodet, selv om man er gravid. 

Hvis den ikke kommer i morgen, så hadde jeg kanskje tatt en test😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Småen92 skrev:

Foreløpig ganske greit her. Så vidt begynt å få ømme nipler i dag, men det var kanskje på tide. Foruten veldig mye tanker, så psykisk kan jeg støtte meg litt til. 

Hvor langt er du? Si ifra hvordan det får på tidlig ul da 😊

Ut fra mine beregninger er jeg 7+0. På ul trodde legen jeg var litt over 7+2. 

Det var et tydelig bankende hjerte og EN😉Alt så foreløpig bra ut! Psykisk kan være vel så ille som det fysiske. Så jeg må jobbe skikkelig med meg selv,vet det er hormoner,men dog. 

Anonymkode: 9edf0...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...