Gå til innhold

Usikker på om jeg er gravid..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest 12-3-4
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan du prøve en clearblue med pluss. Jeg fikk sånne også,  og negativ digital men var gravid. Men med clearblue pluss var jeg ikke i tvil 

Anonymkode: bdc93...880

Jeg er egentlig ikke i tvil. Strekene kom på begge i løpet av 20 sekunder. Og vet at digital trenger mer HCG. Men skal ta flere i løpet av helgen. Har en del tester så gidder ikke bruke enda mer penger på nye 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 12-3-4
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Husk å gå litt turer. Leste at livmoren trenger litt ekstra blodsirkulasjon for at egget skal feste seg ordentlig 👍

Anonymkode: bdc93...880

Takk for tips ☺️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
På 15.4.2019 den 12.31, Havfrue8 skrev:

Tatt en digital enda?:bolledeig:

Nei :) tror ikke jeg gidde kjøpe flere. 13 dpo etter 30 sek. Er liksom ikke tvil 😂

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Småen92
6 timer siden, Havfrue8 skrev:

Hvordan går det med deg, @Småen92 ? :) 

Det prøves, men plutselig er syklusen helt på bærtur. Blir litt motløs, men vil ikke gi opp😊 Hva med deg?? 

 

1 time siden, 12-3-4 skrev:

Nei :) tror ikke jeg gidde kjøpe flere. 13 dpo etter 30 sek. Er liksom ikke tvil 😂

image.jpg

Gratulerer så masse 😁😁😁 Blir så glad når det klaffer for andre som prøver☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
1 time siden, Småen92 skrev:

Det prøves, men plutselig er syklusen helt på bærtur. Blir litt motløs, men vil ikke gi opp😊 Hva med deg?? 

 

Gratulerer så masse 😁😁😁 Blir så glad når det klaffer for andre som prøver☺️

Tusen takk. Får nesten dårlig samvittighet. Folk strever veldig med å bli gravide har jeg forstått etter å ha lest her inne. Var liksom første halvhjerta forsøk . Men vi er veldig glade. Ukene kan ikke gå fort nok så vi kan fortelle søsken :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
11 minutter siden, 12-3-4 skrev:

Tusen takk. Får nesten dårlig samvittighet. Folk strever veldig med å bli gravide har jeg forstått etter å ha lest her inne. Var liksom første halvhjerta forsøk . Men vi er veldig glade. Ukene kan ikke gå fort nok så vi kan fortelle søsken :) 

Sånn er livet😊 Men veldig hyggelig å høre at det klaffet. Man kan ikke annet enn å bli glad på andres vegne! Få høre hvordan det går i løpet av tiden da. Skjønner at du gleder deg til du kan fortelle resten av familien ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
3 timer siden, Småen92 skrev:

Sånn er livet😊 Men veldig hyggelig å høre at det klaffet. Man kan ikke annet enn å bli glad på andres vegne! Få høre hvordan det går i løpet av tiden da. Skjønner at du gleder deg til du kan fortelle resten av familien ☺️

Ja jeg gleder meg til å tyde testene deres fremover jeg nå ☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Småen92 skrev:

Det prøves, men plutselig er syklusen helt på bærtur. Blir litt motløs, men vil ikke gi opp😊 Hva med deg?? 

 

Gratulerer så masse 😁😁😁 Blir så glad når det klaffer for andre som prøver☺️

Jeg forventer EL til helgen, så her er det bare å legge inn aksjer foreløpig😅 temper du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
9 timer siden, Havfrue8 skrev:

Jeg forventer EL til helgen, så her er det bare å legge inn aksjer foreløpig😅 temper du da?

Spennende da! Nei, gjør ikke det, men kan virke som om jeg burde begynne med det. Gjør du?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Småen92 skrev:

Spennende da! Nei, gjør ikke det, men kan virke som om jeg burde begynne med det. Gjør du?😊

Ja jeg begynte midt i forrige syklus og da syntes det på tempen at mensen kom - det var faktisk litt gøy å kunne se :laugh: Håper jeg kan se EL på tempen også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 12-3-4

Siste test i skuffen. 14 dpo. Får si meg fornøyd med testinga. Vil gjerne se eggløsningstester fra dere snart 😂☺️ Jeg savner å teste alt 🙊

B2F69FB7-9E66-46A6-AACE-0DF32AB6E90C.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, 12-3-4 skrev:

Siste test i skuffen. 14 dpo. Får si meg fornøyd med testinga. Vil gjerne se eggløsningstester fra dere snart 😂☺️ Jeg savner å teste alt 🙊

B2F69FB7-9E66-46A6-AACE-0DF32AB6E90C.jpeg

Herregud så gøy!!! Masse lykke til :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
41 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Ja jeg begynte midt i forrige syklus og da syntes det på tempen at mensen kom - det var faktisk litt gøy å kunne se :laugh: Håper jeg kan se EL på tempen også

Men når det gjelder temping. Måler du under tunga? 😊

 

23 minutter siden, 12-3-4 skrev:

Siste test i skuffen. 14 dpo. Får si meg fornøyd med testinga. Vil gjerne se eggløsningstester fra dere snart 😂☺️ Jeg savner å teste alt 🙊

B2F69FB7-9E66-46A6-AACE-0DF32AB6E90C.jpeg

Mer tydelig enn det der blir det ikke 😁 Så moro! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Småen92 skrev:

Men når det gjelder temping. Måler du under tunga? 😊

 

Mer tydelig enn det der blir det ikke 😁 Så moro! 

Ja, måler under tunga på samme sted til samme tid hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
42 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Ja, måler under tunga på samme sted til samme tid hver dag :)

Da får jeg begynne med det jeg også, for de testene sier meg ingenting 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 12-3-4 skrev:

Siste test i skuffen. 14 dpo. Får si meg fornøyd med testinga. Vil gjerne se eggløsningstester fra dere snart 😂☺️ Jeg savner å teste alt 🙊

B2F69FB7-9E66-46A6-AACE-0DF32AB6E90C.jpeg

Gratulere😍 Det ble ingen baby på oss forrige periode, men det nærmer seg en annen type påskeegg hos oss snart 😉 

20190417_112440.jpg

Anonymkode: fcb1c...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gratulere😍 Det ble ingen baby på oss forrige periode, men det nærmer seg en annen type påskeegg hos oss snart 😉 

20190417_112440.jpg

Anonymkode: fcb1c...e65

Mine eggløsningstester ble aldri helt positive. Men det funka tydeligvis likevel 😂 vi sikret oss hver dag i 1 uke 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 🙂 Jeg er førstegangsprøver og er 3-4 DPO. Fikk en positiv EL-test natt til 14.04 (på dag 20!), men gikk tom og testet ikke mer. Negativ på ettermiddagen samme dag (altså før positiv). Er sikker på at EL skjedde pga tydelige smerter på venstre side i ca 2 dager. Er veldig spent, men har ingen store forhåpninger 🙂 Har ofte måttet tisse i dag, noe som er veldig uvanlig (hver 2. time, tidl. 4 ganger pr. dag). Drikker normalt. Ellers svimmel, men det er normalt. Har også noe murringer, men mye svakere enn ved EL. Det er jo uansett veldig tidlig og ingenting som har festet seg - bare vanlige ting som jeg nå legger merke til. Hvordan går det med dere? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Første90 skrev:

Hei 🙂 Jeg er førstegangsprøver og er 3-4 DPO. Fikk en positiv EL-test natt til 14.04 (på dag 20!), men gikk tom og testet ikke mer. Negativ på ettermiddagen samme dag (altså før positiv). Er sikker på at EL skjedde pga tydelige smerter på venstre side i ca 2 dager. Er veldig spent, men har ingen store forhåpninger 🙂 Har ofte måttet tisse i dag, noe som er veldig uvanlig (hver 2. time, tidl. 4 ganger pr. dag). Drikker normalt. Ellers svimmel, men det er normalt. Har også noe murringer, men mye svakere enn ved EL. Det er jo uansett veldig tidlig og ingenting som har festet seg - bare vanlige ting som jeg nå legger merke til. Hvordan går det med dere? 🙂

Det er fortsatt veldig tidlig, men hold oss oppdatert :) ! Jeg venter fortsatt på EL.. fikk plutselig noe brunt utflod i går. Aldri hatt det på denne tiden ..

Endret av Havfrue8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Havfrue8 skrev:

Det er fortsatt veldig tidlig, men hold oss oppdatert :) ! Jeg venter fortsatt på EL.. fikk plutselig noe brunt utflod i går. Aldri hatt det på denne tiden ..

Takk 😁 Jeg har hatt det ved eggløsning før, og det kan bety koagulert blod som kommer av at man er ekstra fruktbar. Bruker du EL- tester? Spennende - lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92

Hvordan tolker dere disse el testene? En fra i går og en fra i dag. Blir dem sterkere, eller er det innbilning fra meg? 😊

Øverste fra i går og nederste i dag. Jeg er bare på dag 8 i syklusen. Kom til dag 13 før jeg plutselig begynte å blø på dag 14, og det varte i 5 dager. Hele syklusen min er jo bare rar etter SA i januar. 

B20A6A65-C9B7-4A73-9AF2-BD5F0B7A5AE7.jpeg

A82F13E8-6BB5-4E82-9EDA-CB26193BB465.jpeg

Endret av Småen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...