Gå til innhold

Usikker på om jeg er gravid..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

49 minutter siden, Småen92 skrev:

Da var graviditetstest negativ, så da er det nok bare hele kroppen som er på bærtur 😊

Samme her.. så negativ som den går av å bli 😂Jeg har en legetime neste uke, og jeg tenker å be om henvisning til gynekolog. Da er jeg i hvertfall på den sikre siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
1 time siden, Havfrue8 skrev:

Samme her.. så negativ som den går av å bli 😂Jeg har en legetime neste uke, og jeg tenker å be om henvisning til gynekolog. Da er jeg i hvertfall på den sikre siden!

Jeg tror kanskje jeg skal bestille meg en legetime jeg også hvis det fortsetter sånn 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Småen92 skrev:

Jeg tror kanskje jeg skal bestille meg en legetime jeg også hvis det fortsetter sånn 😊

Men da har du jo forsinket eggløsning uansett. Da kan du jo fortsette prøvingen! Håper det klaffer for deg :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
1 time siden, Havfrue8 skrev:

Men da har du jo forsinket eggløsning uansett. Da kan du jo fortsette prøvingen! Håper det klaffer for deg :strix:

Tusen takk 😊 Veldig ålreit å kunne dele tanker med andre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 12-3-4
3 minutter siden, Småen92 skrev:

Da kom tr for fullt her, men da kan man ihvertfall snart fortsette å prøve på nytt 😁

Jeg venter på el 😍 aner ikke når den kommer fordi jeg har hatt en mens siden slutt på cerazette og den var rar 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
19 minutter siden, 12-3-4 skrev:

Jeg venter på el 😍 aner ikke når den kommer fordi jeg har hatt en mens siden slutt på cerazette og den var rar 😂 

Jeg sluttet med loette i april i fjor, og da gikk det over 30 dager før jeg fikk mens, og den varte i hele to dager. Etter det stabiliserte det seg og jeg hadde sykluser på 27/28 dager, så krysser fingrene for at det stabiliserer seg for deg også, slik at det klaffer😁 Etter SA i januar, så er det jo tydelig at alt ble helt på bærtur. Dette er min andre mens etter den 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Småen92 skrev:

Da kom tr for fullt her, men da kan man ihvertfall snart fortsette å prøve på nytt 😁

Flott! Håper det klaffer for deg denne gangen :) Her har fortsatt ingenting skjedd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
12 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Flott! Håper det klaffer for deg denne gangen :) Her har fortsatt ingenting skjedd!

Krysser fingrene for deg😊 Fortell gjerne hvordan det går. Det fint at man kan dele erfaringer, selv om alle er forskjellige ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎29‎.‎03‎.‎2019 den 10.27, Småen92 skrev:

Krysser fingrene for deg😊 Fortell gjerne hvordan det går. Det fint at man kan dele erfaringer, selv om alle er forskjellige ☺️

Da fikk jeg også TR i går, ny pp snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
4 timer siden, Havfrue8 skrev:

Da fikk jeg også TR i går, ny pp snart :D

Lykke til dere to.. jeg venter veldig på eggløsning. Hadde slim i går, men negativ eggløsningtest og ikke slim i dag 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
På 1.4.2019 den 8.50, Havfrue8 skrev:

Da fikk jeg også TR i går, ny pp snart :D

Jeg venter på at jeg kan begynne med eggløsningstester, så da er det i gang med ny pp snart 😁

På 1.4.2019 den 13.40, 12-3-4 skrev:

Lykke til dere to.. jeg venter veldig på eggløsning. Hadde slim i går, men negativ eggløsningtest og ikke slim i dag 🤔

Det virker som om eggløsningstester ikke alltid er til å stole på.. Hopp i høyet sier jeg bare 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 12-3-4
1 time siden, Småen92 skrev:

Jeg venter på at jeg kan begynne med eggløsningstester, så da er det i gang med ny pp snart 😁

Det virker som om eggløsningstester ikke alltid er til å stole på.. Hopp i høyet sier jeg bare 😂

Ja. Tok en nå. Kjennes ut som eggløsningen er over. Men enda ikke positiv test 🤔

4A991F9F-5943-40BE-BA84-809B56907787.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92
3 timer siden, 12-3-4 skrev:

Ja. Tok en nå. Kjennes ut som eggløsningen er over. Men enda ikke positiv test 🤔

4A991F9F-5943-40BE-BA84-809B56907787.jpeg

Hmm.. Kan det være at el ikke er kommet enda da? Eventuelt at testene ikke klarer å fange det opp? 

Jeg testet for el en hel mnd, og fikk bare negative tester, men vet jeg hadde el, siden jeg fikk positiv graviditetstest og hadde SA i januar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
22 minutter siden, Småen92 skrev:

Hmm.. Kan det være at el ikke er kommet enda da? Eventuelt at testene ikke klarer å fange det opp? 

Jeg testet for el en hel mnd, og fikk bare negative tester, men vet jeg hadde el, siden jeg fikk positiv graviditetstest og hadde SA i januar. 

Da har jeg isåfall alle symtomene før el.. nå er alt over. Men enda sterkere test nå. 

234A3209-56C7-49E1-B639-A6509ADB0334.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 12-3-4 skrev:

Da har jeg isåfall alle symtomene før el.. nå er alt over. Men enda sterkere test nå. 

234A3209-56C7-49E1-B639-A6509ADB0334.jpeg

Jeg ville sluttet å teste og hatt samleie hver dag nå evt annenhver, da er du uansett sikret. For det ser jo ut som el er i disse tider når det kommer til testene. Jeg hadde aldri positive el tester og det er mest sannsynlig på grunn av at LH toppen er veldig kort og da slår ikke testene ut. 

Jeg mener el tester fører til mer stress enn nødvendig.

Anonymkode: 38ca2...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville sluttet å teste og hatt samleie hver dag nå evt annenhver, da er du uansett sikret. For det ser jo ut som el er i disse tider når det kommer til testene. Jeg hadde aldri positive el tester og det er mest sannsynlig på grunn av at LH toppen er veldig kort og da slår ikke testene ut. 

Jeg mener el tester fører til mer stress enn nødvendig.

Anonymkode: 38ca2...593

Enig i at testing fører til stress. Det gjør det faktisk! Jeg har startet å tempe og kommer ikke til å teste EL like hyppig som forrige PP. Temper du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Enig i at testing fører til stress. Det gjør det faktisk! Jeg har startet å tempe og kommer ikke til å teste EL like hyppig som forrige PP. Temper du?

Jeg tempet ikke nei. Hadde egentlig tenkt å begynne med det, men prøvde en pp uten el tester først og ble gravid på den. Jeg ble bare utrolig lei av å tolke tester, vente med å tisse hver dag🙈

Anonymkode: 38ca2...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tempet ikke nei. Hadde egentlig tenkt å begynne med det, men prøvde en pp uten el tester først og ble gravid på den. Jeg ble bare utrolig lei av å tolke tester, vente med å tisse hver dag🙈

Anonymkode: 38ca2...593

Ja det er så lett å "gjøre feil" med disse testene.. Anbefaler deg å tempe! Da gjør det ikke så mye om du ikke får til testingen helt. Jeg gleder meg til å bli ferdig med mens så jeg kan starte å prøve igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
21 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Ja det er så lett å "gjøre feil" med disse testene.. Anbefaler deg å tempe! Da gjør det ikke så mye om du ikke får til testingen helt. Jeg gleder meg til å bli ferdig med mens så jeg kan starte å prøve igjen :D

Jeg syntes det er kjempe spennende å teste 😂 gjorde ikke det med de to andre. Men ser ut som de ikke slår ut på meg. Ganske sikker på at eggløsningen er over. Men ble aldri positiv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, 12-3-4 skrev:

Jeg syntes det er kjempe spennende å teste 😂 gjorde ikke det med de to andre. Men ser ut som de ikke slår ut på meg. Ganske sikker på at eggløsningen er over. Men ble aldri positiv :) 

Men det gjør jo ingenting ettersom dere har hatt sex hver dag :) Masse lykke til og hold oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
49 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Men det gjør jo ingenting ettersom dere har hatt sex hver dag :) Masse lykke til og hold oss oppdatert!

Ja, hvis ikke jeg er en av de som ikke får eggløsning da 🙄 dette var første periode etter cerazette. Så vi får se. Spennende blir det i hvertfall. Jeg skal oppdatere ☺️ Men det må dere også! ☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småen92

Jeg tror jeg skal slutte å teste for eggløsning, for jeg blir bare mer og mer rar av det. Jeg er på dag 6 i syklusen, så tenkte å begynne å teste allerede, siden den er så ustabil fremdeles. Jeg tok test nå, og den er så positiv som den kan få blitt, noe jeg syns er litt merkelig 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Småen92 skrev:

Jeg tror jeg skal slutte å teste for eggløsning, for jeg blir bare mer og mer rar av det. Jeg er på dag 6 i syklusen, så tenkte å begynne å teste allerede, siden den er så ustabil fremdeles. Jeg tok test nå, og den er så positiv som den kan få blitt, noe jeg syns er litt merkelig 🤔

Da er det bare å hoppe i høyet :legrine: Du har ikke tatt en G test bare for sikkerhets skyld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...