Gå til innhold

IKM uke 9

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Var det TR? 😔

Blødningen stoppet opp, jeg ANER ikke hva som skjer med denne tullingen av en kropp jeg må utstå 🙄🤔

testet negativt i dag tidlig. Må vel bare vente et par dager og teste igjen. Vært kvalm morgen og kveld to dager etter hverandre, men har noe influensa-lignende på gang så det kan være det også. 

Hvordan går det for deg? 😊

Fortsetter under...

20 minutter siden, liiamarsen skrev:

Blødningen stoppet opp, jeg ANER ikke hva som skjer med denne tullingen av en kropp jeg må utstå 🙄🤔

testet negativt i dag tidlig. Må vel bare vente et par dager og teste igjen. Vært kvalm morgen og kveld to dager etter hverandre, men har noe influensa-lignende på gang så det kan være det også. 

Hvordan går det for deg? 😊

Kan det være festeblødning? 

Har ikke flere tester 😂 Så jeg vet ikke noe mer 😂 Har bestillt noe på wish for et par uker siden, de kommer muligens til uka 😂 har litt småubehag der nede, men ikke akkurat mensvondt.. ba mannen dra på søndagsåpen butikk å kjøpe idag, men har tørr ikke 😂 bor på et sted hvor alle kjenner alle 🙈🙈 IKM er på tirsdag, så får vel bare avvente på om testene kommer eller om TR kommer..

Er såååå utålmodig 😔🤞

Endret av Snart_mammatil2
14 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Kan det være festeblødning? 

Har ikke flere tester 😂 Så jeg vet ikke noe mer 😂 Har bestillt noe på wish for et par uker siden, de kommer muligens til uka 😂 har litt småubehag der nede, men ikke akkurat mensvondt.. ba mannen dra på søndagsåpen butikk å kjøpe idag, men har tørr ikke 😂 bor på et sted hvor alle kjenner alle 🙈🙈 IKM er på tirsdag, så får vel bare avvente på om testene kommer eller om TR kommer..

Er såååå utålmodig 😔🤞

Det kan sikkert være en festeblødning, men jeg trodde det skulle være litt mindre mengder, og komme tidligere. Mer som utflod på en måte. Jeg bor som deg, og jobber med ungdommer. Måtte hviske til apotek-damen og forklare at jeg hadde elever rett utenfor, så jeg trengte hjelp til å smugle testene usett gjennom butikken 😂 

heldigvis ikke mange dager å vente nå, da! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

19 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Åååååh må dele med dere 😁😁😍

Satt på facebook å kom over en tråd der folk ble lest og fikk beskjed om skyttsengler di hadde 😁 jeg spurte om noen kunne lese meg, å dette fikk jeg til svar

1: "var ikke lett å se noen skytsengel eller hjelpere hos deg akkurat her. Det betyr ikke at du ikke har, det har vi alle. Det som kommer opp er allikevel "datter" kan det være en sterk tilknytning til din datter om du har? Eller kanskje er det ei datter inne i fremtiden som banker litt på døra og begynner å bli litt utålmodig 😉"

Sa jeg viste jeg hadde skyttsengler pga blitt lest tidligere, så gikk bra, og at jeg ikke hadde noen barn enda, men hun var hjertelig velkommen, å da kom svar nr 2 🙊

2: "Du har garantert det, men fikk ikke noe følelse for hvem eller hvor mange. Liker ikke begynne og tippe heller. Mulig datteren din tar litt stor plass rundt deg akkurat nå. Hun er veldig klar. Lykke til med det 💞" 

Flirte litt for har alltid følt jeg vil få en jente først 🤭 å jeg er jaggu utålmodig selv 🙊 prøvd å få ho til å sitte i 7 pp'er nå 🙊👶 

Åh det er såå spennende da! 💗

Jeg har blitt sett på av flere jeg også og alle sier at nestemann blir en gutt, og at jeg blir gravid i mars. Så da får vi se 😉

Annonse

Jeg er bare forvirra nå.

Kjøpte babyplans LH-tester for å se hvordan syklusen min utarter seg. Blødde normalt fra CD1 til CD3, stoppet nesten helt opp, normal blødning CD4-5.. CD6 var jeg ferdig, så startet opp med LH-strimler for å følge med. Kontrollstrek og teststrek like sterke.. CD7 var teststreken sterkere enn kontrollstreken (bildet med 1 LH test på). Testet derfor med HCG-test pga den rare stoppen i blødningen.

Fortsette å teste, på CD12 ble strekene like sterke, på CD13 var teststreken igjen sterkere enn kontrollstreken. 

Sendte mail til babyplan, som ba meg teste med hcg igjen. Negativ.

Fortsatte å teste med LH, positive på morgenurin, like sterke streker på ettermiddag.

Ettersom LH hoppet slik testet jeg med flere HCG tester da jeg hadde en 5 pk Make sure. Fire første blenda, i dag kom det skyggestrek før 3 min. 

Gir opp billige strimmeltester.. 😝

20180225_233050.jpg

FB_IMG_1519601932599.jpg

FB_IMG_1519601988755.jpg

Endret av Emi81
10 timer siden, Knerten <3 skrev:

Åh det er såå spennende da! 💗

Jeg har blitt sett på av flere jeg også og alle sier at nestemann blir en gutt, og at jeg blir gravid i mars. Så da får vi se 😉

Så gøy 😁gøy å se om slikt stemmer da🙊❤️

Er på dag 5 med skikkelig murring i livmora, så lurer på hva som skjer 😛 i går ble niplene plutselig såre 🙊

Hvordam går det med deg? 😁

Annonse

39 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Nå tror jeg at jeg kan juble? 😁

20180226_072056.jpg

Ååååååh gratulerer så utrolig mye 😁😁😍😍❤️❤️ såååå gøy ❤️❤️😁😁

Hvilke symptomer har du? 😁❤️

Sa du var fruktbar jo🙊 

4 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Ååååååh gratulerer så utrolig mye 😁😁😍😍❤️❤️ såååå gøy ❤️❤️😁😁

Hvilke symptomer har du? 😁❤️

Sa du var fruktbar jo🙊 

Hehe takk 😂 har notert ned symptomer i tråden her 😊 akkurat idag er det litt vondt i livmorområdet forann og bak, samt en voldsom kvalme som roet seg litt etter frokost 😊

Håper denne graviditeten ender godt 🤞 Skulle kontakte gyn så fort jeg ble gravid igjen, så blir nok tidlig UL for å sjekke at graviditeten sitter INNE i livmora denne gang ❤🤞🤞

1 minutt siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hehe takk 😂 har notert ned symptomer i tråden her 😊 akkurat idag er det litt vondt i livmorområdet forann og bak, samt en voldsom kvalme som roet seg litt etter frokost 😊

Håper denne graviditeten ender godt 🤞 Skulle kontakte gyn så fort jeg ble gravid igjen, så blir nok tidlig UL for å sjekke at graviditeten sitter INNE i livmora denne gang ❤🤞🤞

Da får jeg rote gjennom tråden 😁

Krysser alt for at den sitter riktig sted nå 😍 ååh såå gøy da ❤️ du må oppdatere oss da 😁

10 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Herregud!!! Gratulerer såå mye :-) Så fantastisk! Og med en eggleder! Hurra!

Hvilken dpo er du idag? Og var det 11 dpo tidligtester fortsatt var blanke?

Idag er jeg 13 dpo, bildet er tatt etter ca 2min 😁 de to jeg fikk så svake streker på var tatt 10 og 11dpo. 

Jeg er tydeligvis fruktbar 🤞 håper den sitter på riktig sted denne gangen ❤

4 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Idag er jeg 13 dpo, bildet er tatt etter ca 2min 😁 de to jeg fikk så svake streker på var tatt 10 og 11dpo. 

Jeg er tydeligvis fruktbar 🤞 håper den sitter på riktig sted denne gangen ❤

Det er jo helt fantastisk :-) 

Vet ikke helt hvem dpo jeg er 9, 10, eller 11. Men billigtest var helt blank idag tidlig.. mensmurring i flere dager nå, men ikke sett noe til tr enda.

Kan jeg spørre om alderen din? :-)

1 time siden, Knerten <3 skrev:

Det er jo helt fantastisk :-) 

Vet ikke helt hvem dpo jeg er 9, 10, eller 11. Men billigtest var helt blank idag tidlig.. mensmurring i flere dager nå, men ikke sett noe til tr enda.

Kan jeg spørre om alderen din? :-)

Jeg ble 30 i desember 😊 jeg tok rfsu tidligtest :-)

Noen som har hørt om/opplevd og ikke få sove når di har vært gravid? Leste det som et symptom på flo appen i stad når jeg lastet den ned, og kom til å tenke på at jeg har slitt med å sove di 2 siste nettene (uvanlig da jeg har ME). Sov 30min i natt å ganske så lys våken 🤔 og vært forstoppet i 4 dagers tid 🙈 niplene er super ømme,  og har verka i livmorområdet siden torsdag/fredag (fredag føltes det ut som noen knivstakk meg flere ganger. Gikk ikke ubemerket at jeg fikk vondt fra di rundt) 🙈 har også lite utflod til og være meg,  og hadde jo kun slim opplegg første 5-6 dagene etter el (ikke el slim) 🤔 merker at 6 dager til ikm er litt lenge å vente 😂

7 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Så gøy 😁gøy å se om slikt stemmer da🙊❤️

Er på dag 5 med skikkelig murring i livmora, så lurer på hva som skjer 😛 i går ble niplene plutselig såre 🙊

Hvordam går det med deg? 😁

Da blir det spennende å følge deg :hjerte:

Tok ikke el tester denne pp, så usikker på om jeg er 10 eller 11 dpo. Mensmurring og småkvalm, men helt blank tidligtest idag tidlig... ikke antydning til strek engang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...