Gå til innhold

Skravleside imens vi venter... 😀


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Mejlis skrev:

 dager over ikm, ingenting skjer. Men i går fikk jeg eggløsningstester fra ebay, så jeg måtte jo bare prøve en😂 Og den var tydeligsvakt positiv!? Skjønner ingenting jeg nå😱 Tok gtest nettopp, den er blendahvit.

Så rart 😮 hvilke g.tester bruker du? 😊 hørt el tester kan slå ut om man er gravid 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ny test i dag. Ser dårlig ut 😔 den svake streken sto rett i begynnelsen, men  smørte seg utover og ble svakere etter 15 min 😔 var vel et dårlig parti med tester 😔 burde vel slått bedre ut til nå? Ikm i dag (etter egen beregning mtp el).

Har leamus i øyet for fjerde dagen på rad, TR ser ikke ut til å være på vei og livmortappen har gått litt lengre opp 🤔 vet ikke hva jeg skal tenke eller gjør jeg 😧

Tror jeg går på butikken å kjøper en rufus test å prøver med 😧 lest mye dårlig om di eBay testene jeg har 😣 

20180201_062356.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Mejlis skrev:

 dager over ikm, ingenting skjer. Men i går fikk jeg eggløsningstester fra ebay, så jeg måtte jo bare prøve en😂 Og den var tydeligsvakt positiv!? Skjønner ingenting jeg nå😱 Tok gtest nettopp, den er blendahvit.

Hos meg får jeg alltid to streker på EL tester. De er kun positive når strekene er like sterke, eller at teststreken er sterkere.

Anonymkode: b15c3...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var rufsu testen tatt, og den var negativ 😔 så da går jeg utifra at TR snart kommer 😧 jaja da kan jeg iallefall ta MR i morgen og se om det kanskje er endoen som klusser og gjør meg rar 😌 kommer iallefall ikke til og kjøpe flere eBay tester 😔 blitt skuffa nok nå 😔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Så rart 😮 hvilke g.tester bruker du? 😊 hørt el tester kan slå ut om man er gravid 😄

Ser at tallet ikke kom med, det skulle stå 9 dager over ikm. Jeg har brukt strimmel-tester fra ebay og A1 fra apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Så rart 😮 hvilke g.tester bruker du? 😊 hørt el tester kan slå ut om man er gravid 😄

Om EL test slår ut når man er gravid er det nok ved en tilfeldighet. Her skrev hun vel at den var svakt positiv. På EL tester er det ikke noe som heter svak positiv dessverre. Enten er teststreken like strek som kontrollstreken, helst skal den være sterkere. La ut et bilde i midten av januar av en positiv EL test, skal se om jeg finner der igjen :-)

Der fant jeg bildet. Denne er nok nesten positiv EL test. Dagen etter var teststreken sterkere enn kontrollstreken

Screenshot_20180201-101729.png

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Mejlis skrev:

Ser at tallet ikke kom med, det skulle stå 9 dager over ikm. Jeg har brukt strimmel-tester fra ebay og A1 fra apoteket.

Off fått litt fnatt av eBay sine nå 😧 di lurer jo bare 😧 for sein el da kanskje? 😊 gikk 2.5 uker over tiden for 2-3 mnd siden 😧

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Om EL test slår ut når man er gravid er det nok ved en tilfeldighet. Her skrev hun vel at den var svakt positiv. På EL tester er det ikke noe som heter svak positiv dessverre. Enten er teststreken like strek som kontrollstreken, helst skal den være sterkere. La ut et bilde i midten av januar av en positiv EL test, skal se om jeg finner der igjen :-)

Der fant jeg bildet. Denne er nok nesten positiv EL test. Dagen etter var teststreken sterkere enn kontrollstreken

Screenshot_20180201-101729.png

Godt mulig 🙈 bare lest om folk som har fått det på forum 🙈 har ingen erfaring med el tester 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Da var rufsu testen tatt, og den var negativ 😔 så da går jeg utifra at TR snart kommer 😧 jaja da kan jeg iallefall ta MR i morgen og se om det kanskje er endoen som klusser og gjør meg rar 😌 kommer iallefall ikke til og kjøpe flere eBay tester 😔 blitt skuffa nok nå 😔 

Rfsu testene er jo, beklager språket, mannskjit.. de har aldri vært positive til meg, 3 svangerskap, rfsu har ikke hatt skyggestrek engang... verken teste ofte eller teste tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Emi81 skrev:

Rfsu testene er jo, beklager språket, mannskjit.. de har aldri vært positive til meg, 3 svangerskap, rfsu har ikke hatt skyggestrek engang... verken teste ofte eller teste tidlig...

Å Såpass bad? Syntes det var litt rart at jeg ikke så streken (pleier jo å være grå om man ikke er gravid) når jeg brukte lommelykt å lyste gjennom den (måtte jo se etter strek🙈), men trodde jo di skulle funke?

TR har enda ikke meldt sin ankomst og ingen tegn til ho heller 😊

Eneste er den lunta mi. Den eksisterer ikke lengre. Flyr i taket av ingenting 🙈 det er ikke vanlig pms symptom her 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Å Såpass bad? Syntes det var litt rart at jeg ikke så streken (pleier jo å være grå om man ikke er gravid) når jeg brukte lommelykt å lyste gjennom den (måtte jo se etter strek🙈), men trodde jo di skulle funke?

TR har enda ikke meldt sin ankomst og ingen tegn til ho heller 😊

Eneste er den lunta mi. Den eksisterer ikke lengre. Flyr i taket av ingenting 🙈 det er ikke vanlig pms symptom her 😂

Her også, så ekstra sint på rfsu i dag.. 😡🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Emi81 skrev:

Her også, så ekstra sint på rfsu i dag.. 😡🙈

Just fått feil resultat selv eller hormoner i svingene? 😂 Søkte det opp å så det kunne være en del tull med di ja 🙈 æsj 🙈 irriterende om det er tilfelle da 😣 må vel få kjøpt en annen test å prøve i morgen om TR enda ikke er kommet, siden jeg liksom skal ta MR i morgen 😣 sender di en saftig sur klage om den har viat feil altså 😠😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Just fått feil resultat selv eller hormoner i svingene? 😂 Søkte det opp å så det kunne være en del tull med di ja 🙈 æsj 🙈 irriterende om det er tilfelle da 😣 må vel få kjøpt en annen test å prøve i morgen om TR enda ikke er kommet, siden jeg liksom skal ta MR i morgen 😣 sender di en saftig sur klage om den har viat feil altså 😠😂

Om det du kan være gravid bør du utsette MR. Er det ikke mtp svangerskap osv du skulle ta MR? Da kan du kanskje kreve en hcg prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Mejlis skrev:

 dager over ikm, ingenting skjer. Men i går fikk jeg eggløsningstester fra ebay, så jeg måtte jo bare prøve en😂 Og den var tydeligsvakt positiv!? Skjønner ingenting jeg nå😱 Tok gtest nettopp, den er blendahvit.

Da er vi i samme båt.. Testene viser negativt, men er 2 dager over ikm.. Syklusen min er aldri noe kluss med, så begynner jo å lure litt på hva som skjer med kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Om det du kan være gravid bør du utsette MR. Er det ikke mtp svangerskap osv du skulle ta MR? Da kan du kanskje kreve en hcg prøve?

Er for og sjekke om endometriosen er kommet tilbake 😧 vil jo gjerne ta den om jeg ikke er gravid, siden det tar litt tid å få time til MR av bekken her 😣 men er jo ikke før nærmere 20.00 i morgen, så får jo ta en tlf til di i morgen og høre hva di syntes jeg burde gjøre om TR ikke kommer (noe som ikke virker sansynlig enda siden jeg enda har lotion utflod 😝 som jeg aldri har hatt før 🙈)😊 

æsj noe herk dette her altså 😣 kan ikke en hersens test slå ut ordentlig eller noe? 😣 føler jo tydelig at areolaen er blitt mørkere liksom😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Er for og sjekke om endometriosen er kommet tilbake 😧 vil jo gjerne ta den om jeg ikke er gravid, siden det tar litt tid å få time til MR av bekken her 😣 men er jo ikke før nærmere 20.00 i morgen, så får jo ta en tlf til di i morgen og høre hva di syntes jeg burde gjøre om TR ikke kommer (noe som ikke virker sansynlig enda siden jeg enda har lotion utflod 😝 som jeg aldri har hatt før 🙈)😊 

æsj noe herk dette her altså 😣 kan ikke en hersens test slå ut ordentlig eller noe? 😣 føler jo tydelig at areolaen er blitt mørkere liksom😣

Hva har du testet med denne pp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Emi81 skrev:

Hva har du testet med denne pp?

G.tester? 

Har brukt billigstrips fra ebay (som har gitt svaaaaaake streker *bilder ligger i tråden*) og kjøpte rufs i dag 😊 ikm er i dag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Er for og sjekke om endometriosen er kommet tilbake 😧 vil jo gjerne ta den om jeg ikke er gravid, siden det tar litt tid å få time til MR av bekken her 😣 men er jo ikke før nærmere 20.00 i morgen, så får jo ta en tlf til di i morgen og høre hva di syntes jeg burde gjøre om TR ikke kommer (noe som ikke virker sansynlig enda siden jeg enda har lotion utflod 😝 som jeg aldri har hatt før 🙈)😊 

æsj noe herk dette her altså 😣 kan ikke en hersens test slå ut ordentlig eller noe? 😣 føler jo tydelig at areolaen er blitt mørkere liksom😣

Ja du bør sjekke det opp ☺ 

Jeg hadde hvit lotionaktig utflod før TR.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

G.tester? 

Har brukt billigstrips fra ebay (som har gitt svaaaaaake streker *bilder ligger i tråden*) og kjøpte rufs i dag 😊 ikm er i dag 😊

Ville nok ha bedt om blodprøve for hcg før undersøkelsen. Du kan ta med urinprøve dit også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Ja du bør sjekke det opp ☺ 

Jeg hadde hvit lotionaktig utflod før TR.. 

Ja ringer i morgen 😄

Stemmer 😊 bare så veldig rart 🙊

1 time siden, Emi81 skrev:

Ville nok ha bedt om blodprøve for hcg før undersøkelsen. Du kan ta med urinprøve dit også.

Kan man spørre om å ta det der før timen, eller må jeg da til legen? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Ja ringer i morgen 😄

Stemmer 😊 bare så veldig rart 🙊

Kan man spørre om å ta det der før timen, eller må jeg da til legen? 😊

Ville ringt og spurt jeg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får jeg positive eggløsningstester to dager over IKM? Graviditetstestene er negative. Frustrerende. Har ingen antydning til at mensen skal komme og jeg er 100% sikker på at jeg hadde eggløsning mellom 15. og 20. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Emi81 skrev:

Ville ringt og spurt jeg 😊

Da har jeg snakket med di, og timen er utsatt 2.5 uke i tilfelle jeg er gravid 😊 

TR har enda ikke meldt sin ankomst 🙊 så håper jo enda 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Preggo2018 skrev:

Hvorfor får jeg positive eggløsningstester to dager over IKM? Graviditetstestene er negative. Frustrerende. Har ingen antydning til at mensen skal komme og jeg er 100% sikker på at jeg hadde eggløsning mellom 15. og 20. januar.

Er di positive eller vises den ene streken svakere enn den andre? 😊

Vet desverre ikke hvorfor 😊 hadde selv EL 18.januar (99% sikker på det), å venter enda på TR som skulle kommet i går egentlig 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2018 den 8.09, Snart_mammatil2 skrev:

20180129_062700.thumb.jpg.4d6e3631de8a651b19c46578627669d8.jpg

Der da? 🙈

Slik var streken min med begge barna :-) Håper den blir sterkere!

masse lykke til ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...