Gå til innhold

Skravleside imens vi venter... 😀


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Fant min gamle tråd fra tidlig i september 🙈 testet ikke positivt før 14dpo da, dagen etter ikm og det var en veeeldig svak strek den gang. Nå tar jeg teststopp til jeg ser TR ikke kommer 😂

Se der ja 😂 ja da er det kanskje greit med  eb liten test pause 😂 10 dpo i dag, å hvit test 😛 tenker å vente 2-4 dager før ny test 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, babysyk-med spire! skrev:

Jeg har ikke spottet når jeg har vært gravid med de andre to jentene, så har liksom ikke troa. Hadde egentlig gitt det denne pp som den siste.. blir snart 36 år. 🙈 De to andre jentene er 6 og 8 år. Synes det blir stor aldersforskjell.😯 Men vi får se når det nærmer seg el igjen 😂

Vilman så vil man 😁 gamle naboene våre hadde tvillinger på 18år å ei på 4år, så aldersfordeling er da ikke så farlig 🙊🙊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :heiajente: 11 dpo og håper TR ikke kommer på besøk denne måneden. Har siden tirsdag hatt veldig ømme bryster noe jeg aldri ellers har, mensmurring, trøttere og mer sliten enn ellers.. Vi er på første skikkelige prøving, men har ikke gått på pillen siden i sommer. Tok CB i dag, og trodde jeg fikk en svak positiv strek, men tror det bare var skyggestrek.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, BRGN skrev:

Hei :heiajente: 11 dpo og håper TR ikke kommer på besøk denne måneden. Har siden tirsdag hatt veldig ømme bryster noe jeg aldri ellers har, mensmurring, trøttere og mer sliten enn ellers.. Vi er på første skikkelige prøving, men har ikke gått på pillen siden i sommer. Tok CB i dag, og trodde jeg fikk en svak positiv strek, men tror det bare var skyggestrek.. 

 

Jeg er også 11dpo idag, og er i samme båt som deg ang symptomer 😊 ikke tatt test idag, tror nesten jeg bare må vente litt til ☺ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2018 den 18.56, Knerten <3 skrev:

Tror jeg må prøve Letrozol 😊 er i 8 pp med prøving på nr 3. Blitt 37 år. Med sistemann var jeg 32. Tatt blodprøver hos gyn og fikk svar idag. De var tilsvarnde alder på eggkvalitet. Litt dårlig, men det var mulig å bli naturlig gravid. Skulle gjerne hatt prøvesvarene kjenner jeg.. kan man få disse tilsendt?

Er det ikke naturlig at det tar litt lengre tid etter vi har fylt 35?🌸 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, 1-2-3 <3 skrev:

Er det ikke naturlig at det tar litt lengre tid etter vi har fylt 35?🌸 

Jo d er jo naturlig.. men vil få svar på at d faktisk går. At både egg og sædkvalitet er ok. Hva hvis man prøver i lang tid også går d uansett ikke på den naturlige måten. Greit å finne ut av det.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg er også 11dpo idag, og er i samme båt som deg ang symptomer 😊 ikke tatt test idag, tror nesten jeg bare må vente litt til ☺ 

Krysser fingrene for at vi begge får positive tester til uken :) Jeg venter nok noen dager nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BRGN skrev:

Hei :heiajente: 11 dpo og håper TR ikke kommer på besøk denne måneden. Har siden tirsdag hatt veldig ømme bryster noe jeg aldri ellers har, mensmurring, trøttere og mer sliten enn ellers.. Vi er på første skikkelige prøving, men har ikke gått på pillen siden i sommer. Tok CB i dag, og trodde jeg fikk en svak positiv strek, men tror det bare var skyggestrek.. 

 

Er du fra Bergen? Aner meg pga nicket ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BRGN skrev:

Hei :heiajente: 11 dpo og håper TR ikke kommer på besøk denne måneden. Har siden tirsdag hatt veldig ømme bryster noe jeg aldri ellers har, mensmurring, trøttere og mer sliten enn ellers.. Vi er på første skikkelige prøving, men har ikke gått på pillen siden i sommer. Tok CB i dag, og trodde jeg fikk en svak positiv strek, men tror det bare var skyggestrek.. 

 

BTW du skal ikke undervurdere en skyggestrek 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 1-2-3 <3 skrev:

BTW du skal ikke undervurdere en skyggestrek 😁

Bare lest meg opp at veldig mange får skyggestreker når de bruker CB.. 

Mente å svare deg tilbake isted, men det klarte jeg ikke helt :ler: Helt ny på slike forum. Men ja, er fra Bergen, men bor på Sølandet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker vente tiden er lang 😔 mistet mange symptomer i går. Niplene er mindre vonde også 😔 kvalmen som forsvant i går, kom tilbake igjen for ca 30min siden, og merker cola smaker litt annerledes, men det er egentlig det 😔 hadde så troa på denne pp'en, men begynner nå å lure på om kroppen bare har spilt meg et stort puss eller egget ikke festa seg ordentlig 😔 har jo enda et lite håp, er jo bare 10 dpo 😊 skulle bare ønske tiden gikk fortere sånn jeg fikk vite svaret 😔 kveldens sukk fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Merker vente tiden er lang 😔 mistet mange symptomer i går. Niplene er mindre vonde også 😔 kvalmen som forsvant i går, kom tilbake igjen for ca 30min siden, og merker cola smaker litt annerledes, men det er egentlig det 😔 hadde så troa på denne pp'en, men begynner nå å lure på om kroppen bare har spilt meg et stort puss eller egget ikke festa seg ordentlig 😔 har jo enda et lite håp, er jo bare 10 dpo 😊 skulle bare ønske tiden gikk fortere sånn jeg fikk vite svaret 😔 kveldens sukk fra meg

Menssmertene har forsvunnet her, og brystene er ikke ømme med mindre man trykker på de 🤔 hadde på følelsen at TR kom igårkveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Menssmertene har forsvunnet her, og brystene er ikke ømme med mindre man trykker på de 🤔 hadde på følelsen at TR kom igårkveld. 

Øøøøhm... testgal da vettu og klarte ikke la være 😂😂 12dpo, enten så tuller hodet mitt med meg, eller så kom det 2streker på, veeeeeldig svak da 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser ingen strek.

Anonymkode: fc9ac...46a

Jeg ser den bedre "live", men jeg ser den også på bildet her..( kommer vel ann på hvilken skjerm man bruker på pc/tlf osv.. ) men den er veeedig svak 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg ser den bedre "live", men jeg ser den også på bildet her..( kommer vel ann på hvilken skjerm man bruker på pc/tlf osv.. ) men den er veeedig svak 😂

Har du et bedre bilde da? 😊

Anonymkode: fc9ac...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du et bedre bilde da? 😊

Anonymkode: fc9ac...46a

20180129_062700.thumb.jpg.4d6e3631de8a651b19c46578627669d8.jpg

Der da? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Syns jeg kan se en veldig svak strek 🤗

Ja den er veeldig svak 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har iphone X men jeg ser ingen strek, desverre. 

Anonymkode: fc9ac...46a

Helt greit det 😉 fortsatt tidlig, og ser den jo selv.. men greit å høre andres mening 🖒 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Helt greit det 😉 fortsatt tidlig, og ser den jo selv.. men greit å høre andres mening 🖒 

Prøvd å ta bilde med "negativ" effekt? 😁 kan vise bedre 😁😁 

Å sååå gøy om du ser noe da 😁😁 Gratulerer 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LilleStjerneLill skrev:

Prøvd å ta bilde med "negativ" effekt? 😁 kan vise bedre 😁😁 

Å sååå gøy om du ser noe da 😁😁 Gratulerer 😁😁

Fant ikke den effekten på mobilen 😂😂 men den er syyykt svak 😂 Så skjønner at ikke alle andre ser det 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...